۰۲۱-5۷۹۹۶

021-44860911

سوالات متداول
انتقادات پیشنهادات

تابلو لایت باکس ایستاده سری جم

17,500,000 تومان19,500,000 تومان

لطفا جهت ثبت سفارش از طریق واتس‌آپ و یا تماس مستقیم اقدام نمائید.
توضیحات محصول
لایت باکس ایستاده جم با در رنگ های نقره ای و مشکی
در رنگ های نقره ای و مشکی
لایت باکس ایستاده جم به همراه طلق شفاف محافظ
طلق شفاف محافظ
تابلو لایت باکس ایستاده رینبو در ابعاد متنوع
در ابعاد متنوع

با تابلو لایت باکس های چرخ دار سری جم شما می توانید براحتی چیدمان تابلوهای محیط فروشگاه یا نمایشگاه خود را متناسب با تغییرات دکوراسیون یا تمرکز مشتریان جابجا کنید. این مدل لایت باکس با یک قاب آلومینیومی سبک و پایه ای کامپوزیتی محکم و بادوام ساخته شده است. همچنین دارای طراحی قابی زیبا و با قابلیت باز شدن آسان است و در رنگ های مشکی یا نقره ای عرضه می شود.

این مدل تابلو لایت باکس ایستاده به راحتی قابل نصب و تنظیم است، چرخ های تعبیه شده در تابلو به شما این امکان را می دهد که براحتی بتوانید آنرا در فضاهای وسیع یا اشتراکی جابجا کنید. از این رو بهترین گزینه برای محیط های نمایشگاهی، آموزشگاهی، بیمارستانی و مسیر های پر رفت و آمد است.

تابلو لایت باکس های پایه دار ناموَر انتخاب مناسبی برای نمایش تبلیغات، محصولات و کمپین های تبلیغاتی است. طراحی شیک، مینیمالیستی و رنگ مشکی یا نقره ای آن به این تابلو ها اجازه می دهد تا با هر دکور یا محیطی هماهنگ شود. قاب جلویی تابلو به شما این امکان را می دهد که به سرعت و به راحتی طرح های چاپ شده خود را تغییر دهید. فقط کافیست قاب تابلو را باز کنید و طرح خود را عوض کنید. سیستم نورپردازی این تابلوها زیبا، یکنواخت و کم مصرف است ولی در عین حال تبلیغ شما را به خوبی نمایش می دهد.

تابلو لایت باکس ایستاده ناموَر ایده آل برای فروشگاه ها، بوتیک ها، هتل ها و رستوران ها است. این تابلوهای جذاب، برند یا تبلیغ شما را به بهترین شکل نمایش داده و رهگذران را جذب می کند.

پیمایش به بالا
عضویت در خبرنامه

از تخفیف ها و جدیدترین ها با خبر شوید!

ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: