گروه تابلو سازی ناموَر

تابلو لایت باکس ایستاده

لایت باکس ایستاده، به لایت باکس هایی اطلاق می شود که با استفاده از پایه بدون نیاز به دیوار، می توان آن ها را در محیط قرار داد. این نوع لایت باکس ها برای تبلیغات بیرونی و استفاده در فضاهای شهری نیز مناسب هستند. تابلو لایت باکس ایستاده به عنوان یکی از مؤثرترین رسانه های تبلیغاتی موجود شناخته می شود. پوسترهای تبلیغاتی و علائم شرکتی که از ترکیب نور و رنگ استفاده می کنند، به مراتب بیشتر از یک پوستر یا تابلوی بدون نور چشم مشتری بالقوه را جلب می کنند.

مزایای استفاده از لایت باکس ایستاده

تابلو لایت باکس های ایستاده در انواع سایزها و طرح های مختلف ارائه می شوند و یک انتخاب عالی و چشم نواز به عنوان تابلوهای تبلیغاتی هستند. هر لایت باکس ایستاده، که دارای پایه های عمودی است، یک ابزار تبلیغاتی جذاب بوده که می تواند برای ایجاد علاقه به یک محصول، خدمات یا تجارت مورد استفاده قرار گیرد. با توجه به اندازه ی بزرگ و نمای منحصر به فردی که این نوع تابلوهای تبلیغاتی ارائه می دهند، به ندرت ممکن است که مورد توجه قرار نگیرند، زیرا از جذابیت ظاهری بالایی برخوردارند. لایت باکس ها برای تبلیغات بیرونی و استفاده در فضاهای شهری نیز مناسب هستند. تابلو لایت باکس ایستاده به عنوان یکی از مؤثرترین رسانه های تبلیغاتی موجود شناخته می شود. پوسترهای تبلیغاتی و علائم شرکتی که از ترکیب نور و رنگ استفاده می کنند، به مراتب بیشتر از یک پوستر یا تابلوی بدون نور چشم مشتری بالقوه را جلب می کنند.

انواع تابلو لایت باکس ایستاده

جهت مشاهده جزئیات بیشتر و لیست قیمت، روی محصول مورد نظر کلیک نمایید.

کجا باید از لایت باکس های ایستاده استفاده کرد

لایت باکس‌های ایستاده در محیط‌های خاصی مانند فروشگاه‌ها، نمایشگاه‌ها، رستوران‌ها، مراکز کنفرانس، باشگاه‌های ورزشی، دفاتر، فروشگاه‌های خوراکی، بوتیک ها، هتل‌ها، استادیوم‌ها، فرودگاه‌ها، مراکز بزرگ خرید، دانشگاه‌ها، سینماها و تئاترها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

ستند لایت باکس های ایستاده یک راه عالی برای به حداکثر رساندن دید مخاطبین شما هستند. در عین حال تابلوهای لایت باکس دو طرفه ای که جلوی ویترین مغازه به کار رفته است، هم برای مشتریان داخل و هم رهگذران خارج از فروشگاه تبلیغ می کند. لایت باکس ها راهی مناسب برای نزدیکتر کردن پیام تبلیغاتی شما به مشتری است، بنابراین در مناطقی وسیع و پر بازدید مانند نمایشگاه ها و فروشگاه ها واقعاً پر کاربرد هستند.

انواع لایت باکس های ایستاده تابلو نامور

تابلو لایت باکس های تبلیغاتی ابزاری عالی برای جلب توجه بیشتر به فروشگاه شما است. تابلو لایت باکس های ایستاده محبوبیت بسیاری در مراکز خرید و فروشگاه های بزرگ دارد، و علاوه بر محاسنی که ذکر شد تعویض طرح گرافیکی ساده ای دارند و با تغییر کمپین تبلیغات یا محصولات جدید می توان به راحتی طرح چاپی درون آن ها را تعویض کرد. برخی تابلو لایت باکس های ایستاده ما به شرح زیر می باشد:

1-تابلو لایت باکس ایستاده پایه دار:

این نوع لایت باکس ها دارای یک قاب آلومینیومی همراه با پایه ای فلزی یا از جنس ورق کامپوزیت هستند، که با توجه به محل قرار گرفتن تابلو میتوان آنها را جابجا یا به وسیله پیج در محل مورد نظر ثابت کرد. همچنین یک لایه ورق طلق شفاف هم جهت محافظت از طرح چاپی شما بر روی آن قرار دارد، از این رو می توانند یک گزینه قابل اعتماد برای استفاده در فضاهای بیرونی باشند. در برخی مدل ها مانند تابلوهای سری جم جهت سهولت در جابجایی، تابلوها مجهز به چرخ بوده تا حمل و نقل آن به سادگی انجام پذیرد. از دیگر ویژگی این مدل لایت باکس دو طرفه بودن تابلو و قابلیت تعویض طرح چاپی شما برای تعداد دفعات متعدد است، که می تواند در کمپین های تبلیغاتی فضاهای داخلی یا خارجی مورد استفاده قرار گیرد. و راه حل مناسبی برای سینماها، استادیوم های ورزشی، موزه ها و نمایشگاه ها، پارکینگ ها، فرودگاه ها، ایستگاه های مترو و … هستند. همچنین این تابلو ها ضد آب هستند و به شما انعطاف پذیری بیشتری در انتخاب مکان مناسب برای نمایش تابلو های لایت باکس می دهند.

ویژگی ها:

  • پایه تابلو فلزی با قابلیت جابجایی یا ثابت
  • قابل استفاده در فضاهای بیرونی و داخلی
  • سیستم روشنایی SMD و کم مصرف
  • تعویض طرح چاپی به دفعات متعدد
  • قابل استفاده در 2 جهت (یکطرفه یا دوطرفه)

مدل های موجود در تابلو ناموَر

  • تابلو لایت باکس ایستاده سری پلاتو
  • تابلو لایت باکس ایستاده سری رینبو
  • تابلو لایت باکس ایستاده سری جم
  • تابلو لایت باکس ایستاده سری دایموند
  • تابلو لایت باکس ایستاده سری اونیکس

2-تابلو لایت باکس ایستاده فریم لس:

نوع دیگر لایت باکس ها، تابلو لایت باکس فریم لس است، که دارای قاب های بسیار باریک هستند. این سبک تابلو لایت باکس دارای طراحی بدون لبه و حاشیه است. روکش پارچه ای از جنس تکست تایل با چاپ با کیفیت و نور پس زمینه یکنواخت این مدل تابلو را گزینه مناسبی برای مشاغلی که باید با تبلیغات خود فضاهای عظیمی را تحت پوشش خود قرار دهند می کند.همچنین تغییر طرح گرافیکی آن ها بسیار آسان است. بدنه این تابلوها دارای طراحی زیبا، ظریف و سبک بوده و از این جهت ایده آل برای بوتیک ها، آرایشگاه ها، رستوران ها، سالن های ورزشی، دیوارهای بیرونی، فرودگاه ها و ایستگاه های قطار و …هستند. این تابلوها همه کاره هستند و در محیط های فروشگاهی نیز از بازخورد خوبی برخوردار بوده اند.

ویژگی ها:

  • پایه تابلو فلزی با قابلیت جابجایی یا ثابت
  • قابل استفاده در فضاهای بیرونی و داخلی
  • سیستم روشنایی SMD و کم مصرف
  • تعویض طرح چاپی به دفعات متعدد
  • قابل استفاده به صورت یک طرفه

مدل های موجود در تابلو ناموَر

  • تابلو لایت باکس ایستاده سری روبی
  • تابلو لایت باکس ایستاده سری دایموند

تبلیغات پرده باز با لایت باکس های ایستاده

استند لایت باکس های ایستاده ابزاری با ارزش برای هر بازاریابی تجاری و استراتژی تبلیغاتی هستند. بنابراین لایت باکس ها، برای هر شرکتی که به دنبال افزایش درآمد و آگاهی از برند خود هستند، یک سرمایه گذاری بی نظیر و بدون ریسک تلقی می شود. شما می توانید علاوه بر سلیقه و نیاز خود با مشاوران گرافیست تابلوسازی ما ارتباط برقرار کنید. با استفاده از لایت باکس های تابلوسازی نامور می توانید این اطمینان را کسب کنید که آثار هنری شما توسط بسیاری از افراد مشاهده شود، چه در یک فروشگاه خرده‌فروشی ، مرکز خرید، فروشگاه، دانشگاه، لابی یا هر جای دیگری که نیاز به تبلیغات باشد. دیدن یک تابلوی تبلیغاتی خارق العاده همان چیزی است که به شما امکان می دهد مشتری ها را به فروشگاه خود جلب کنید.

تیم مجرب ما متشکل از طراحان استراتژیک و گرافیک،

مدیریت پروژه عالی را با ایده های بزرگ و جسورانه ترکیب می کند.

پیمایش به بالا