۰۲۱-5۷۹۹۶

021-44860911

سوالات متداول
انتقادات پیشنهادات

تابلو لایت باکس ایستاده​ سری روبی

11,800,000 تومان16,500,000 تومان

لطفا جهت ثبت سفارش از طریق واتس‌آپ و یا تماس مستقیم اقدام نمائید.
توضیحات محصول
تابلو لایت باکس ایستاده روبی در ابعاد متنوع
در ابعاد متنوع
تابلو لایت باکس ایستاده روبی به همراه نصب پارچه تکستایل با دوخت نوار سیلیکون
نصب پارچه تکستایل با دوخت نوار سیلیکون
تابلو لایت باکس ایستاده روبی در رنگ های مشکی کوره ای و اختصاصی
در رنگ های مشکی کوره ای و اختصاصی

با تابلو لایت باکس های جدید و مینیمال سری روبی تبلیغات کسب کار خود را بصورت حرفه ای به نمایش بگذارید. این مدل لایت باکس با طراحی پایه زیبا و L شکل به شما این امکان را می دهد تا پیام تبلیغاتی خود را جذاب تر به مشتریان ارائه کنید. طراحی پایه L شکل علاوه بر زیبایی چشم نواز موجب استحکام و ایستایی تابلو بوده و مانع از سقوط راحت آن در مسیرهای شلوغ و پر تردد می شود. همچنین این مدل تابلو لایت باکس ایستاده دارای قاب فریم لس 7 سانتی باریک بوده و بصورت یکطرفه عرضه می گردد.

فریم لس به قاب دور تابلو گفته می شود که در این نوع تابلو ها سعی می شود به کلی حذف شده و یا بسیار ظریف به کار رود تا ظاهری مدرن و زیبا پیدا کند.در این نوع تابلو ها چاپ بر روی پارچه های نانو بنام تکستایل Textile انجام می شود و در یک قاب فلزی بدون فریم قرار می گیرد. لبه های پارچه تکستایل با یک نوار سیلیکونی دوخته شده و درون محیط شیار دار تابلو قرار می گیرد تا ظاهری محکم و بدون قابی را به نمایش بگذارد.

تابلو لایت باکس ایستاده روبی تبلیغاتی رنگی
لایت باکس ایستاده روبی پوشاک مردانه

تابلو لایت باکس های پایه دار ناموَر انتخاب مناسبی برای نمایش تبلیغات، محصولات و کمپین های تبلیغاتی است. طراحی شیک، مینیمالیستی و رنگ مشکی یا اختصاصی آن به این تابلو ها اجازه می دهد تا با هر دکور یا محیطی هماهنگ شود. قاب جلویی تابلو به شما این امکان را می دهد که به سرعت و به راحتی طرح های چاپ شده خود را تغییر دهید. فقط کافیست پارچه تکستایل را از روی تابلو جدا کنید و طرح خود را عوض کنید. سیستم نورپردازی این تابلوها زیبا، یکنواخت و کم مصرف است ولی در عین حال تبلیغ شما را به خوبی نمایش می دهد.

تابلو لایت باکس ایستاده ناموَر ایده آل برای فروشگاه ها، بوتیک ها، هتل ها و رستوران ها است. این تابلوهای جذاب، برند یا تبلیغ شما را به بهترین شکل نمایش داده و رهگذران را جذب می کند.

پیمایش به بالا
عضویت در خبرنامه

از تخفیف ها و جدیدترین ها با خبر شوید!

ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: