۰۲۱-5۷۹۹۶

021-44860911

سوالات متداول
انتقادات پیشنهادات

تابلو لایت باکس پرچمی سری وکیوم

4,500,000 تومان8,800,000 تومان

لطفا جهت ثبت سفارش از طریق واتس‌آپ و یا تماس مستقیم اقدام نمائید.
توضیحات محصول
لایت باکس پرچمی با پایه محکم و مقاوم همراه با نصب آسان
پایه محکم و مقاوم همراه با نصب آسان
لایت باکس پرچمی با رویه برجسته وکیوم شده با امکان چاپ مستقیم و نصب استیکر
رویه برجسته وکیوم شده با امکان چاپ مستقیم و نصب استیکر
لایت باکس پرچمی وکیومی در رنگهای مشکی کوره ای و اختصاصی
در رنگ های مشکی کوره ای و اختصاصی

تابلو لایت باکس پرچمی سری وکیومی، یک تابلوی نورانی با سطحی برجسته است که بصورت عمودی روی دیوار نصب می گردد و می تواند برای تبلیغ برند و فروشگاه شما عالی باشد. این مدل لایت باکس برای مغازه ها، نمایندگی ها، آرایشگاه ها، کافه ها و رستوران های خیابانی و محوطه ای بهترین گزینه است. طراحی تابلو بصورت دو طرفه بوده و با نصب عمودی روی دیوار و ستون مغازه می تواند عابران و رهگذران را از دو طرف خیابان به سمت محصول و کسب و کار شما جذب نماید.

ورق پلکسی روی تابلو با توجه به شکل تابلو دایره، مربع یا مستطیل بصورت برجسته و وکیومی بوده تا علاوه بر ظاهری مدرن و زیبا بتواند برند شما را به نمایش گذاشته و چشم بیننده را به خود جذب نماید. سیستم نورپردازی تابلو ها مجهز به SMD های ولتاژ پایین بوده که بسیار مقرون به صرفه هستند و می توانند تا 40000 ساعت دوام بیاورند. همچنین این مدل تابلوها ضد آب و برای فضاهای باز و محوطه های بیرونی مناسب هستند.

تابلو لایت باکس پرچمی ناموَر ایده آل برای فروشگاه ها، بوتیک ها، هتل ها و رستوران ها است. این تابلوهای جذاب، برند یا تبلیغ شما را به بهترین شکل نمایش داده و رهگذران را جذب می کند.

پیمایش به بالا
عضویت در خبرنامه

از تخفیف ها و جدیدترین ها با خبر شوید!

ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: