۰۲۱-5۷۹۹۶

021-44860911

تابلو مغازه هایپر مارکت

تابلو هایپر مارکت

هایپرمارکت ها جزء کسب و کارهایی هستند که در سطح شهر، فضای رقابتی شدید برای آن ها وجود دارد. حتی در برخی خیابان ها چندین هایپرمارکت در کنار هم وجود دارد. خیلی از صاحبان هایپرمارکت ها و یا دیگر فروشگاه های عرضه محصولات خوراکی معتقدند که نیازی به تبلیغات در این حوزه ندارند؛ چرا که محصولات آن ها جزء اقلام و مایحتاج ضروری مردم می باشد و حتی بدون انجام تبلیغات هم این محصولات به فروش می ‌رسد. اما افرادی هم هستند که روی سودآوری بیشتر تاکید دارند و سعی می ‌کنند حتی برای هایپرمارکت ها هم یک تبلیغات اصولی، داشته باشند. چرا که به هر حال تعداد مغازه های عرضه خوراکی در سطح شهر زیاد است و به نوعی باید از دیگران، متمایز گردند. اما برای تبلیغ هایپر مارکت چه اقداماتی می توان انجام داد؟! یکی از بهترین و موثرترین روش های تبلیغاتی استفاده از تابلو سر درب هایپر مارکت است. امروزه تابلوهای مربوط به مغازه ها از نظر طراحی و رنگبندی پیشرفت های چشمگیری داشتند. فکر می کنید بهترین تابلو برای مغازه هایپر مارکت چیست؟ در ادامه برخی از متداول ترین و پرکاربردترین تابلوهای هایپر مارکت را معرفی خواهیم کرد.

 

چه تابلویی برای هایپر مارکت مناسب است؟

اگر نگاهی به برندهای مطرح در حیطه فروشگاه های عرضه مواد خوراکی بیندازید؛ متوجه می‌ شوید که برندسازی یکی از اصلی ترین مواردی است که می ‌تواند روی شهرت و محبوبیت یک هایپر مارکت، موثر باشد. به عنوان مثال، فروشگاه زنجیره ای رفاه را در نظر بگیرد. زمانی که نام این فروشگاه به میان می آید، افراد لوگوی تجاری آن را به خاطر می‌ آورند. این نمونه ای از برندسازی در حیطه فروشگاه های بزرگ زنجیره ای است.

اگر قرار است برای فروشگاه های زنجیره ای مثل افق کوروش، جانبو و… سفارش تابلوی تبلیغاتی بدهید؛ می بایست از همان تم رنگی که فروشگاه های مشابه دارند، برای طراحی و ساخت تابلو استفاده کنید. اما در غیر این صورت، دستتان کاملاً برای طراحی تابلو باز است.

شما می توانید به راحتی از طریق به کارگیری نورپردازی و رنگ پردازی متنوع، یک تابلوی مناسب داشته و فروش محصولات خود را بالاتر ببرید. واقعیت این است که امروزه افراد سعی می کنند برای خرید مایحتاج روزانه خود قدم به مکان‌ هایی بگذارند که از نظر ترکیب رنگ، طرح، دکوراسیون و… جذاب و مهیج باشد. چرا که خرید از چنین مکان هایی حس خوبی به مخاطب منتقل می کند. بنابراین منطقی است که برای جذب بیشتر مشتری، یک تابلوی زیبا و البته جذاب داشته باشید.

چه تابلویی برای هایپر مارکت مناسب است؟

بهترین تابلوهای تبلیغاتی برای هایپر مارکت

انتخاب تابلوی تبلیغاتی اگرچه تا اندازه ای سلیقه است اما به هر حال تجربیات تابلوساز هم می ‌تواند به انتخاب بهتر یک تابلوی تبلیغاتی، کمک کند. اگر قرار است یک تابلو با ابعاد بزرگ سفارش دهید؛ می توانید هر طرح دلخواهی را روی آن، پیاده سازی کنید. اما برای تابلوهای کوچک تر توصیه می شود از مساحت موجود تابلو، حداکثر استفاده را ببرید.

برخی از بهترین تابلوهای تبلیغاتی برای هایپر مارکت عبارتند از:

تابلو فریم لس

این تابلوها که تحت عنوان لایت باکس فریم لس هم به فروش می رسند، دارای چارچوب آلومینیومی با ضخامت ۶ یا ۹ سانتی متر می باشند. تابلوهای فریم لس را می‌ توان به صورت یک طرفه و دوطرفه، طراحی کرد. تابلوهای دوطرفه می توانند به صورت آویز هم نصب شوند، به گونه ای که مخاطب بتواند از هر سمتی که در حال عبور و مرور است، تابلو را مشاهده کند.

لایت باکس های فریم لس را می توان در سایزهای مختلفی طراحی کرد اما به طور معمول در سایز ۱۲۰ در ۱۸۰ سانتی متر، طراحی و ساخته می شوند. مزایای زیادی برای تابلوهای فریم لس وجود دارد. مثلاً اینکه کیفیت مطلوبی دارند و چاپ آن ها ضدآب و ضدخش می باشد. برای ساخت تابلوهای فریم لس از تکنولوژی به روزی استفاده می شود. این شیوه ساخت باعث شده است که تابلوهای فریم لس هم برای داخل یک ساختمان و هم برای بخش بیرونی، قابل نصب باشند.

علاوه بر تابلوهای فریم لس، می توانید برای قسمت داخلی فروشگاه از انواع لایت باکس های ایستاده و یا دیواری برای معرفی محصولات، استفاده کنید.

تابلو فلکسی

تابلوهای فلکسی با داشتن نورپردازی زیبا در زمره محبوب ترین تابلوهای تبلیغاتی هستند که می ‌توانید از آن‌ ها برای معرفی هایپر مارکت هم استفاده کنید. اگر محدودیت بودجه دارید، پیشنهاد می کنیم در وهله اول به سراغ تابلو فلکسی بروید. در این صورت می توانید با پایین ترین بودجه ممکن هم یک تابلوی زیبا وکاربردی، داشته باشید.

تابلو چلنیوم

چلنیوم به دلیل دوام و کیفیت فوق العاده ای که دارد، بسیار پرطرفدار شده است. این تابلو را می توان در انواع مختلف کریستالی، ستاره ای، الماسی و… سفارش داد.

تابلو ترموود

اگرچه از تابلو ترموود بیشتر برای معرفی و تبلیغ دفاتر کار و کسب و کارهایی مثل آتلیه عکاسی و… استفاده می ‌شود، اما ممنوعیتی هم برای استفاده به عنوان تابلو هایپر مارکت برای آن، وجود ندارد. در هر صورت، انتخاب تابلوی تبلیغاتی تا اندازه زیادی سلیقه ای است و تابلوهای چوبی ترموود ممکن است مورد علاقه بسیاری از افراد باشند.

ویژگی های یک تابلوی خوب برای هایپر مارکت

ویژگی های یک تابلوی خوب برای هایپر مارکت

تابلوهایی که برای هایپر مارکت استفاده می ‌شوند، باید اثرگذاری زیادی برای جذب مشتری داشته باشند. هر چقدر طراحی تابلو زیباتر و خلاقانه تر باشد؛ این میزان تاثیرگذاری، بالاتر است. به عنوان مثال، یک تابلوی مناسب برای هایپر مارکت باید حاوی پیام های تبلیغاتی ساده و کوتاه باشد. زیرا مشتری امروزی فرصت کافی برای مکث کردن و خواندن جملات روی تابلو را ندارد.

بهتر است نام فروشگاه با فونت درشت تر و برجسته تر، نوشته شود. تابلوهای هایپر مارکت معمولا در ابعاد بزرگ سفارش داده می شوند. در این صورت مخاطبان و رهگذران حتی از فواصل دور هم می توانند متوجه وجود فروشگاه بشوند.

مهمترین عامل برای جذب مشتری در تابلوهای هایپرمارکت، طرح و رنگ آن است. بهتر است از ترکیب رنگ های مکمل و یا متضاد برای برقراری ارتباط بهتر با مخاطب، استفاده شود. طرح روی تابلو باید به نحوی باشد که بتواند برای حداقل چند ثانیه ذهن مخاطب را به چالش بکشد. این موضوع باعث ماندگاری برند تجاری شما در ذهن افراد می گردد.

چنانچه قرار است شب هنگام هم فعالیت داشته باشید؛ توصیه می کنیم نورپردازی را برای تابلوی تبلیغاتی، فراموش نکنید. وجود نورپردازی باعث جذابیت بیشتر تابلو شده و قطعا می ‌تواند برای صاحب هایپرمارکت، سودآوری داشته باشد.

 

محاسبه قیمت ساخت تابلو برای هایپر مارکت

یکی از مهمترین فاکتورهایی که هنگام خرید تابلو هایپر مارکت مد نظر مدیران کسب و کار است، قیمت تمام شده تابلو می باشد. همین موضوع باعث می ‌شود که تابلوهای تبلیغاتی از فیلتر خاصی عبور کرده و دایره انتخاب برای مشتریان، کمی محدود شود. البته این موضوع برای افرادی که کسب و کار نوپایی را راه ‌اندازی کرده اند و قصد دارند در ابتدای این مسیر هزینه چندان زیادی صرف انجام تبلیغات نکنند، کاملاً منطقی به نظر می ‌رسد.

به طور کلی تابلوهای هایپر مارکت بر اساس عوامل مختلفی، قیمت ‌گذاری می ‌شوند. مهم ترین عامل در تعیین قیمت این تابلوها، نوع تابلو می باشد. اینکه تابلوی انتخابی شما از نوع فلکسی، چلنیوم، استیل، ال ای دی، حروف برجسته و… باشد، بیشترین تاثیر را در قیمت نهایی تابلو دارد.

ابعاد تابلو یکی دیگر از مواردی است که روی قیمت تابلو، تاثیر مستقیمی دارد. مسلماً هر چقدر تابلو بزرگتر باشد، هزینه بیشتری برای ساخت می‌ طلبد. مجتمع ‌های تجاری و ساختمان ‌های مرتفع معمولاً به تابلوهایی با ابعاد بزرگ، نیاز دارند اما اگر شما به تازگی هایپر مارکت جدیدی را راه اندازی کرده اید و مغازه نسبتاً کوچکی برای این کار در نظر گرفته اید، یک تابلو با ابعاد متوسط هم می تواند کار معرفی فروشگاه را به خوبی، انجام دهد.

البته ابعاد یک تابلو قبل از ساخت، با توجه به اندازه سر درب فروشگاه تعیین می ‌شود. بنابراین تابلوسازان قبل از اینکه کار طراحی و ساخت تابلو را آغاز کنند، به محل مورد نظر شما مراجعه کرده و به طور دقیق، ابعاد مناسب را یادداشت می کنند.

هر چقدر تعداد حروف برجسته ساخته شده برای یک تابلو بیشتر باشد، هزینه نهایی ساخت تابلو هایپر مارکت بالاتر می رود. از این رو، تعداد و اندازه حروف برجسته نصب شده روی زمینه تابلو هم یک عامل مهم در تعیین هزینه می باشد. پس از آن، عوامل دیگر مثل منبع تغذیه، برند تجهیزات الکترونیکی استفاده شده برای نورپردازی، متریال به کار رفته در بخش های مختلف تابلو و… از جمله مواردی هستند که در درجات پایین تر قرار گرفته اما به هر حال روی هزینه نهایی تابلو هایپر مارکت، تاثیرگذار هستند.

مراحل سفارش تابلو هایپر مارکت

مراحل سفارش تابلو هایپر مارکت

اگر قصدتان برای داشتن تابلو هایپر مارکت برای فروشگاه و مغازه جدیدتان جدی است؛ بهتر است مراحل سفارش آن را مرور کنید. در این صورت با دید بازتری به تابلوسازان مراجعه کرده و درخواست ساخت تابلو را می دهید.

به طور کلی مراحل سفارش تابلو برای هایپر مارکت به شرح زیر است:

بازدید و مشاوره

هیچ تابلوساز ماهری نمی ‌تواند بدون بازدید از فروشگاه و مغازه شما، اقدام به ساخت تابلوی تبلیغاتی کند. بنابراین در اولین مرحله شما مشتریان می ‌توانید طی یک مشاوره تلفنی، درخواست خود را برای داشتن تابلو هایپر مارکت مطرح کنید. اکثر تابلوسازان مشاوره رایگان را برای مشتریان خود در نظر می ‌گیرند. تابلو نامور نیز در وب سایت خود این امکان را برای تمامی مشتریان فراهم کرده است. بنابراین شما می توانید از طریق شماره های درج شده در وب سایت با مشاوران تابلو نامور تماس گرفته و در مورد بهترین نوع تابلو تبلیغاتی و اطلاعات دیگری که نیاز است بدانید، مشورت کنید.

اگر پس از مشاوره به این نتیجه رسیدید که کار طراحی و ساخت تابلو را به تابلوسازی مورد نظرتان بسپارید، نوبت به بازدید از فروشگاه و مغازه شما می ‌رسد. تابلوسازان طی یک قرار از سر درب فروشگاه شما بازدید کرده و ابعاد مناسب برای تابلو را تعیین می ‌کنند. همچنین موارد دیگر مثل تعیین بهترین نقطه برای نصب تابلو و بهترین نوع تابلو متناسب با کسب و کار شما هم طی این بازدید، مشخص می گردد.

طراحی تابلو

این قسمت را می‌ توان مهمترین مرحله سفارش تابلو به حساب آورد. در این مرحله به درخواست مشتری مواردی  مثل برند و لوگوی تجاری و سایر اطلاعات مورد نیاز مشتری مثل آدرس شعبه های مختلف، تلفن های تماس و… روی تابلو، درج می‌ گردد.

طراح یک مجموعه تابلوسازی با توجه به موارد درخواستی مشتری و همچنین فضای مورد نظر برای طراحی، بهترین و مناسب ‌ترین طرح را با استفاده از نرم‌ افزارهای دقیق کامپیوتری، ایجاد می کند. هر چقدر طرح مورد نظر برای یک تابلو زیباتر و خلاقانه تر باشد، فروشگاه مورد نظر در فرایند جذب مشتری موفق تر است و این همان رسالت انجام تبلیغات صحیح و اصولی است. به همین دلیل است که همواره تاکید می ‌شود روی انتخاب تابلوساز، وسواس و دقت زیادی داشته باشید.

ساخت تابلو

ساخت تابلو فرایندی است که خود شامل بخش های مختلف می ‌شود. زمانی که طرح مورد نظر به تایید مشتری برسد، تابلو وارد فاز ساخت می شود. در این مرحله زیرساز مناسبی انتخاب شده و حروف برجسته برای نصب روی این زیرساز، آماده می ‌شوند.

حروف برجسته باید در نرم افزار به طور دقیق طراحی شده و توسط دستگاه های برش لیزری، با دقت و سرعت بالا برش داده شوند. در نهایت حجم دهی حروف انجام شده و روی زیرساز سوار می گردند. زیرساز مناسب معمولاً از جنس پی وی سی می باشد. البته که متریال های دیگر مثل چوب ترموود هم اخیراً بسیار پرطرفدار شده است. خوشبختانه شما برای ساخت تابلو هایپر مارکت معمولا محدودیتی در انتخاب متریال و مخصوصا زیرساز نخواهید داشت. زیرا تنوع طرح و رنگ، در این تابلوها بسیار بالاست.

در نهایت پس از ساخت اجزای مختلف تابلو و همچنین رنگ آمیزی، نوبت به اعمال نورپردازی می رسد. نورپردازی تابلو باعث جذابیت هر چه بیشتر آن می شود. تجربه نشان داده است که تابلوهایی با نورپردازی منحصر به فرد و همچنین تابلوهای پرزرق و برق، تاثیر بسیار بالایی در جذب مخاطب و فروش بیشتر محصولات و خدمات خود، داشته اند. بنابراین اکثر مشتریان ترجیح می ‌دهند تابلوهایی همراه با نورپردازی داشته باشند. این موضوع مخصوصاً برای هایپر مارکت ها و فروشگاه های عرضه مواد غذایی که معمولاً به هنگام شب هم فعالیت دارند، موضوع مهمی به نظر می رسد.

اگرچه وجود نورپردازی می تواند هزینه بیشتری برای ساخت تابلو به مشتری تحمیل کند، اما از دید تابلوسازان این مورد اصلاً هزینه اضافه محسوب نشده و به نوعی یک سرمایه گذاری بلند مدت برای کسب و کار مورد نظر می باشد.

نصب تابلو هایپرمارکت

نصب تابلو

ممکن است تصور کنید نصب تابلو کار بسیار ساده ای است؛ اما تعیین مکان دقیق برای نصب و نقطه ای که از تمامی جهت ها دید کافی داشته باشد، نیاز به تحلیل کارشناسانه دارد. بنابراین توصیه می شود حتماً از تابلوساز بخواهید تابلوی ساخته شده را به محل مورد نظر برای نصب منتقل کرده و این کار را با دقت بالا، انجام دهند.

معمولا تابلوسازان این خدمات را به مشتریان، ارائه می ‌کنند. علاوه بر این، اگر تمایل دارید از کیفیت تابلوی ساخته شده حتماً اطمینان داشته باشید، بهتر است از تابلوساز بخواهید همراه با تابلوهای نصب شده ضمانت نامه معتبر هم به شما ارائه کنند. البته این مورد را باید قبل از سفارش تابلو بررسی کرده باشید. چرا که همه تابلوسازان ضمانت نامه و گارانتی معتبر همراه با تابلوی آماده شده به مشتری ارائه نمی‌ کنند.

خوشبختانه تابلو نامور تمامی تابلوهای ساخته شده را گارانتی می کند. چرا که برای ساخت تابلو به سراغ بهترین متریال موجود در بازار می رود. علاوه بر متریال انتخابی، تجهیزات الکترونیکی استفاده شده برای نورپردازی هم اهمیت دارد. معمولا لامپ های ال ای دی و اس ام دی با برند معتبر می توانند مدت ها بدون مشکل، کار نورپردازی را برای تابلو هایپر مارکت، انجام دهند. این لامپ ها به نسبت لامپ های قدیمی بسیار باکیفیت بوده و طول عمر بالاتری دارند. علاوه بر این، لامپ‌های جدید مصرف برق پایینی هم دارند و می ‌توانند از این نظر بسیار صرفه اقتصادی داشته باشند.

 

سفارش تابلوی تبلیغاتی

اگرچه سوپرمارکت یا هایپرمارکت کسب و کار شناخته شده ای در میان مردم است و حتی بدون وجود تبلیغات هم می تواند مشتریان خود را داشته باشد. اما اگر به دنبال برندسازی و رقابت با هایپرمارکت های بزرگ تر هستید؛ بهتر است در عرصه تبلیغات، گام‌ های اساسی بردارید. وجود یک تابلوی مناسب برای مغازه هایپر مارکت می ‌تواند حجم فروش روزانه را را تا حد قابل توجهی افزایش دهد و این همان هدفی است که اکثر صاحبان کسب و کار، آن را دنبال می کنند.

شما می توانید برای داشتن یک تابلوی تبلیغاتی مناسب به تابلوسازی نامور که جزء بهترین و باتجربه ترین تابلوسازی هاست، مراجعه کنید. کارشناسان و مشاوران سعی می کنند شما را در انتخاب نوع تابلوی تبلیغاتی به خوبی، راهنمایی کنند. در مورد هزینه ساخت تابلو هم نگران نباشید. معمولا کارشناسان بودجه تعیین شده شما را در انتخاب نوع تابلو لحاظ می کنند و بر اساس آن، تابلوهایی را به مشتری پیشنهاد می دهند. بنابراین هیچ گونه تحمیلی در این مورد وجود ندارد و همه چیز طبق نظر و سلیقه مشتری، پیش می رود.

به این منظور می توانید از طریق شماره تماس های درج شده در وب سایت با کارشناسان تابلوساز، تماس بگیرید. قطعاً کارشناسان با توجه به بودجه ای که شما برای سفارش تابلوی تبلیغاتی در نظر گرفته ‌اید؛ بهترین و مناسب ترین ها را به شما، پیشنهاد خواهند داد.

پیمایش به بالا
عضویت در خبرنامه

از تخفیف ها و جدیدترین ها با خبر شوید!

ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: