گروه تابلو سازی ناموَر

استفاده از تابلوهای تبلیغاتی یکی از بهترین و موثرترین روش های تبلیغات است. یک تابلو تبلیغاتی مدرن و زیبا علاوه بر اینکه کسب و کار شما را به خوبی به دیگران معرفی می کند؛ می تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین شما و مشتریان باشد. بنابراین منطقی است که در اولین قدم برای انجام تبلیغات به سراغ سفارش یک تابلوی منحصر به فرد با نورپردازی زیبا باشید. اگر از علاقه مندان تابلوهای براق و درخشان هستید؛ ما به شما استفاده از تابلو استیل را پیشنهاد می کنیم. در ادامه این مقاله با این نوع از تابلوهای تبلیغاتی بیشتر آشنا می شوید.

آشنایی با تابلو استیل و نحوه ساخت آن

استیل فلزی است که در طرح و رنگ های مختلفی وجود دارد. این فلز کاملا ضد زنگ بوده و بسیار براق می باشد. به همین دلیل است که در طول روز و زیر نور آفتاب درخشش بسیار فوق ‌العاده ‌ای دارد. از تابلو استیل می توان برای طراحی و پیاده سازی تابلوهای شرکتی فروشگاهی و همچنین تابلو مغازه، استفاده کرد. بر همین اساس استیل را می توان یکی از پرکاربردترین ورق ها در حوزه تابلوسازی به شمار آورد.

به طورکلی برای استفاده در صنعت تابلوسازی دو نوع استیل وجود دارد. برای اینکه بتوانید استیل اصل را تشخیص دهید؛ آسان ترین راه استفاده از آهنربا است. استیل اصل به هیچ عنوان توسط آهن ربا جذب نمی شود. همچنین بهترین نوع ورق استیل ضخامت یک میلی متر دارد که از کشور اسپانیا وارد می شود.

امروزه تابلوهای استیل شکل جدید تری به خود گرفته اند. به گونه ای که با متریال های دیگر مثل ورق پلکسی گلاس ادغام شده و می توان مدل های جذاب تر و مشتری پسند تری با آن ها، تولید کرد. تابلوهای استیل جزء تابلوهای کلاسیک محسوب می‌ شوند و کاربردهای زیادی دارند. به طور کلی می توان آن ها را در فضای داخلی و بیرونی و یا نمای ساختمان، استفاده کرد.

آشنایی با تابلو استیل و نحوه ساخت آن

اگرچه ورق های استیل را می توان در رنگ‌ های متفاوتی برای ساخت تابلو به کار برد؛ اما پرطرفدارترین رنگ در بین مشتریان، همان طلایی و نقره ای است.

نحوه ساخت تابلو استیل به این صورت است که ابتدا طرح مورد نظر با استفاده از نرم افزارهای دقیق طراحی شده و طرح مورد نظر روی ورق های استیل توسط دستگاه های تمام اتوماتیک به صورت لیزری برش داده می شود. در نهایت لبه کار به حروف متصل شده و نورپردازی انجام می گیرد.

تابلوی آماده شده به محل مورد نظر برای نصب منتقل شده و پس از اطمینان از عملکرد صحیح، به مشتری تحویل داده می شود. گارانتی تابلو نیز از لحظه تحویل به مشتری، آغاز می شود.
برای ساخت تابلو استیل به جز رنگ های طلایی و نقره ای می توان از رنگ های رز گلد، مسی، مشکی و یا دودی، استفاده کرد‌.

مزایای استفاده از تابلو استیل

تابلو استیل آنقدر مزیت دارد که بتواند مشتری را نسبت به سفارش آن، ترغیب کند. از جمله مزایای استفاده از تابلو استیل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مقاومت بالا:

تابلویی که سفارش می دهید؛ قرار است سال ها بدون هیچ مشکلی برایتان مشتری جذب کند. بنابراین منطقی است که باید مقاومت بسیار خوبی در برابر شرایط جوی مختلف مثل بارش باران و یا رطوبت، داشته باشد. خوشبختانه تابلو استیل به خوبی می ‌تواند در چنین شرایطی، مقاوم باشد. حتی تابلوهای استیل می توانند در برابر گرما و سرما هم استقامت داشته باشند؛ به طوری که در دماهای بسیار بالا حتی تا ۱۰۰۰ درجه سانتی گراد و بسیار پایین تا منفی ۲۰۰ درجه سانتی گراد هم مقاومت بسیار خوبی دارند.

وزن پایین:

در گذشته برای ساخت تابلو از فلزات سنگین وزن مثل مس و آهن استفاده می شد. از مشکل نصب تابلوهای سنگین که بگذریم، فلزاتی مانند آهن در برابر رطوبت و بارش باران به سرعت دچار زنگ زدگی می شدند و و به ناچار می‌ بایست تعویض می ‌شدند اما استفاده از استیل این مشکل را به طور کل برطرف کرده است.

درخشندگی:

به جرات می توان گفت هرچقدر یک تابلو از نظر میزان درخشش جذاب تر باشد؛ مشتری پسندتر بوده و نگاه رهگذران را بیشتر جلب می کند. حتماً برای شما هم تا به حال این مورد پیش آمده است که به هنگام گذر از کنار یک فروشگاه و یا مغازه؛ برای چند ثانیه هم که شده نگاه خود را به یک تابلوی بزرگ و درخشان، دوخته باشید. تابلوهای دیگر مثل تابلو‌ چلنیوم هم به دلیل نورپردازی که در شب دارند، ویژه و خاص هستند اما این تابلوها نمی توانند براقیت و درخشان بودن تابلوهای استیل را در طول روز، داشته باشند. بنابراین اگر این مورد برایتان در درجه اول اهمیت قرار دارد؛ پیشنهاد می ‌کنیم تابلو استیل را برای معرفی و تبلیغات، انتخاب کنید.

مزایای استفاده از تابلو استیل

قیمت پایین:

تابلوهای تبلیغاتی همانطور که در انواع مختلفی وجود دارند؛ با قیمت های متفاوتی هم طراحی و ساخته می شوند. تابلو استیل در این بین بسیار مقرون به صرفه بوده و قیمت مناسبی دارد. همین موضوع سبب شده است که مشتریان زیادی برای سفارش، تابلو استیل را به دیگر تابلوها، ترجیح دهند. این تابلوها مخصوصا اگر در مکان های پرنور قرار بگیرند؛ بازخورد بسیار خوبی خواهند داشت.

قیمت یک تابلو استیل چقدر است؟

عوامل مختلفی در قیمت تمام شده یک تابلو، دخیل هستند. متراژ تابلو، نوع و جنس ورق استیل استفاده شده برای حروف، نوع زیرساز تابلو، طراحی تابلو، لوگو برجسته، قطر حروف به کار رفته در تابلو، نورپردازی داخلی و خارجی حروف، اندازه قطر لبه ها و تعداد رنگ های به کار رفته در تابلو استیل از مواردی است که در قیمت یک تابلو، تاثیرگذار هستند. به همین دلیل است که به هیچ عنوان نمی توان تابلوهای استیل را با یکدیگر، مقایسه کرد. ممکن است در یک تابلو استیل از ورق استیل با ضخامت بالا استفاده شده باشد و در تابلوی دیگری برعکس باشد و همین مورد کافیست تا قیمت تابلو را متفاوت سازد.

قیمت یک تابلو استیل چقدر است؟

به هر حال اگر در ابتدای راه هستید و قصد دارید کسب و کار نوپای خود را به دیگران معرفی کنید؛ می توانید از ورق استیل ارزان قیمتی برای این کار، استفاده کنید. این ورق ها از نظر قیمتی مقرون به صرفه تر بوده و به آسانی می تواند جوابگوی نیاز شما باشد. در هر صورت اگر بخواهیم تابلو استیل را با تابلوهای تبلیغاتی دیگر مثل تابلو چلنیوم، تابلو وکیوم و… مقایسه کنیم؛ می توانیم بگوییم قیمت تابلو حروف استیل برجسته نسبت به این تابلوها، با صرفه تر است.

نورپردازی تابلوهای استیل به چه صورت است؟

شاید تنها ایرادی که می توان به تابلوهای استیل گرفت همین عدم انتقال نور باشد. تابلوهای استیل در هر ضخامتی که باشند؛ نمی توانند همانند تابلوهای پلکسی گلاس شفاف، نور را از خود، عبور دهند. نورپردازی تابلوهای استیل از پشت حروف انجام شده و نور به صورت سایه ای به بیرون، هدایت می ‌شود. به هر حال این نورپردازی را نمی‌ توان ایراد خاصی در نظر گرفت؛ زیرا این شیوه‌ نورپردازی در شب بسیار جالب توجه می باشد.

نورپردازی تابلوهای استیل به چه صورت است؟

امیدواریم موارد ذکر شده در این مقاله به شما در انتخاب درست یک تابلوی تبلیغاتی، کمک کرده باشد. در صورتی که قصد دارید یک تابلو استیل با کیفیت و مدرن سفارش دهید؛ پیشنهاد می کنیم با کارشناسان مجموعه تابلو سازی نامور، مشاوره داشته باشید. تابلوسازی نامور سال هاست در زمینه ساخت تابلوهای تبلیغاتی فعالیت داشته و می تواند بهترین و مناسب ترین تابلو را متناسب با بودجه ای که برای این کار در نظر گرفته اید، به شما پیشنهاد دهد.

به منظور دریافت مشاوره و راهنمایی و همچنین سفارش تابلوی تبلیغاتی با کارشناسان این مجموعه از طریق شماره های درج شده در وب سایت، تماس بگیرید.

پیمایش به بالا