گروه تابلو سازی ناموَر

تابلو چلنیوم ها به عنوان یکی از بهترین تابلو مغازه های بیرونی، با کیفیت بالای خود باعث می شوند که در بازار رقابتی امروز، مجموعه ای متمایز باشید. برای ارتقا املاک تجاری خود، مطمئن شوید که نمای خارجی ساختمان های تجاری شما با یک تابلو مغازه سفارشی، جذابیت دوچندانی پیدا می کند. یکی از بهترین نمونه های تابلو مغازه، تابلو چلنیوم است که با نمای سه بعدی خود جلوه ای زیبا به فروشگاه شما می بخشد. انواع تابلو چلنیوم در بازار ایران بسیار متنوع بوده و بسته به سلیقه و بودجه مشتری می توان هر یک را به صورت سفارشی تولید نمود.

تابلو چلنیوم به عنوان تابلو مغازه یک مؤلفه اساسی و یک استراتژی کلی بازاریابی در تجارت است. این تابلو ها در تقویت برند شما کمک شایانی خواهند کرد. تابلو چلنیوم با نمای سه بعدی و طراحی بی نظیر خود به صورت تخصصی باعث ارتقا تجارت شما شده و شما را از دیگر رقبایتان در خیابان متمایز می کند. این تابلو ها با جلب نگاه مخاطب باعث می شوند مردم به فروشگاه شما وارد شده و خرید های خود را انجام دهند. در این مقاله قصد داریم تا به بررسی انواع تابلو چلنیوم در بازار ایران بپردازیم:

انواع تابلو چلنیوم در بازار ایران

بررسی انواع مدلهای تابلو چلنیوم

1. تابلو چلنیوم ساده

تابلو هایی که در ساخت حروف آن ها از رویه و لبه های چلنیوم استفاده می شود و نورپردازی در آن ها انجام نمی شود تابلو چلنیوم ساده نامیده می شوند. این تابلوها شکل ابتدایی تابلوهای چلنیوم هستند اما با این حال زیبایی خاص خود را داشته و قیمتی مقرون به صرفه دارند.

2. تابلو چلنیوم دوبل

در ساخت رویه حروف چلنیوم دوبل از دو رنگ پلکسی استفاده می شود و لبه ها از جنس چلنیوم هستند. استفاده از دو رنگ در حروف باعث شکل خاص این نوع تابلوها می شود. پلکسی ها موادی هستند که نور را از خود عبور می دهند. بنابراین میتوان این نوع تابلو ها را به نورپردازی مجهز کرد.

3. تابلو چلنیوم RGB

تابلو چلنیوم های RGB از رویه هایی از جنس پلکسی و به رنگ سفید و لبه های چلنیومی ساخته می شوند. در این نوع تابلو موضوعی که مورد توجه قرار می گیرد نورپردازی حروف است که به دلیل رنگ سفید پلکسی با ایجاد نور های رنگی در آن می توان رنگ های متنوعی به تابلو بخشید. در تابلو چلنیوم های RGB از سه رنگ اصلی قرمز، سبز و آبی برای نور پردازی استفاده می شود و علت نام گذاری آن ها به همین دلیل است.

4. تابلو چلنیوم پانج

یکی از به روز ترین تابلوهای چلنیوم، مدل های پانچ هستند. علت نام گذاری این نوع تابلو ها، پانچ شدن پلکسی رویه ی حروف در شکل های مختلفی اعم از ستاره و یا دایره است که نور را به همان شکل بازتاب می کند. تابلو چلنیوم پانچ زیبایی خاصی داشته و بسیار محبوب هستند.

5.  تابلو چلنیوم فول کالر (Full Color)

تابلو چلنیوم های فول کالر، مانند تابلو های RGB هستند با این تفاوت که نور پردازی در آن ها رنگ های بسیاری را شامل می شود که به اصطلاح به آن فول کالر می گویند. در برخی از تابلوهای فول کالر می توان نور پردازی با قابلیت 16 ملیون رنگ را تعبیه کرد.

6. تابلو چلنیوم کریستال

استفاده از کریستال بر روی پلکسی های رویه حروف، باعث زیبایی بی نظیر این نوع تابلوهای چلنیوم می شود. تابلو چلنیوم کریستال یکی از جذاب ترین تابلوهای تبلیغاتی است.

7. تابلو چلنیوم نور مخفی 

در ساخت تابلو چلنیوم نور اندریک یا تابلو چلنیوم نور مخفی، تابلوساز بین حروف برجسته چلنیوم و زمینه تابلو، یک فضای یک سانتی متری ایجاد می کند که در این فضا لامپ های اس ام دی جاسازی می شوند. پس از اتمام مراحل ساخت تابلو چلنیوم و نصب آن در محل، با روشن شدن لامپ های اس ام دی، علاوه بر رویه حروف، یک نور مخفی از زیر حروف به زمینه تابلو، می تابد که یک جلوه کلاسیک و مدرن را برای تابلو تبلیغاتی فراهم می سازد.

8. تابلو چلنیوم لترمکس 

تنها تفاوتی که با تابلو چلنیوم ساده دارد این است که رویه حروف از دو قسمت رویه و لبه تشکیل می شود. تابلوساز از یک سطح شیشه ای یک سانتی متری در لبه های حروف استفاده می کند که نور از این سطح شیشه ای نیز به چشمان مخاطبان متصاعد شده و جلوه جذابتری برای تابلو فراهم می سازد.

تابلو چلنیوم چیست؟

9. تابلو چلنیوم رینگی

تابلو چلنیوم رینگی تابلویی است که رویه حروف با استفاده از چلنیوم و لبه ها با استفاده از رینگ پلکسی گلاس و یا رینگ استیل طراحی و پیاده سازی می شود . حروف برجسته  رینگی نیز دلیل برخورداری از لبه های برش داده شده می توانند علاوه بر رویه حروف ، نور را از قسمت های برش خورده به شکل های متعددی هندسی به نمایش بگذارند و جذابیت تابلو تبلیغاتی شما را دوچندان نمایند .

مزایای تابلو چلنیوم

  • متریال که در ساخت تابلو چلنیوم استفاده میشود از کیفیت بالایی برخوردار بوده و برای همین در برابر شرایط محیطی و اشعه آفتاب کاملاً مقاوم بوده و شکل ظاهری آن تغییر نمی کند.
  • به هیچ عنوان دچار زنگ زدگی نمی شود.
  • برای ساخت لبه تابلو چلنیوم از نوار اسفنجی استفاده میشود که این کار از نفوذ گرد و خاک و آب به درون حروف جلوگیری نموده و حروف همیشه تمیز می ماند.
  • پس از ساخت تابلو از روکش نایلونی بر روی کار استفاده می شود تا در هنگام نصب توسط پرسنل، حروف برجسته چلنیوم دچار خط و خش نشوند و پس از اتمام مراحل نصب تابلو تبلیغاتی روکش نایلونی براحتی از روی کار جدا می شود.
  • نصب تابلو چلنیوم در مکان مناسب در مقابل دید مردم و چشم نوازی آن سبب جذب مخاطبین کسب و کار شما میشود. 

تابلو چلنیوم مجموعه پذیرایی پاسارگاد

تابلو چلنیوم ها به عنوان تابلوهای تبلیغاتی داخلی

تابلو چلنیوم ها با نمای سه بعدی خود به تابلوی مغازه شما بعد داده و باعث جلب نگاه مخاطب می شوند. تابلوهای سه بعدی در دنیایی که تمامی تصاویر دو بعدی هستند، جایگاه ویژه ای دارند. این نوع تابلوهای تبلیغاتی علاوه بر اینکه به عنوان تابلو تبلیغاتی های بیرونی جالب بوده و مورد توجه هستند، گزینه های تأثیرگذاری برای تابلو تبلیغاتی های داخلی نیز می باشند. طراحی تابلو های چلنیوم یک امر تخصصی است. تابلو چلنیوم های بزرگتر با اسکلت فلزی ساخته می شوند تا بتوان به آن ها نورپردازی و گزینه های دیگر افزود. هزاران شکل مختلف ، اندازه ، سبک حروف ، رنگ ها به همراه ده ها ماده مختلف به شما امکان می دهد تابلو های جالب توجهی ایجاد کنید که در واقع برند شما را ارتقا می بخشد.

تابلو چلنیوم ها به همراه نور پس زمینه

تابلو چلنیوم هایی که نور پس زمینه داشته باشند، روشی منحصر به فرد، پر جنب و جوش و قابل توجه برای تبلیغ شغل شما هستند. با تابلو چلنیوم های که دارای نور پس زمینه هستند، مشاغل شما دیگر برای دسترسی به مشتریان جدید مشکلی ندارند. تابلو تبیلغاتی های سفارشی مقرون به صرفه که به صورت روشن یا غیر روشن ساخته می شود، باعث شناسایی عالی ساختمان تجاری شما می شوند. با استفاده از این نوع تابلو ها، این اطمینان وجود دارد که پیام شرکت شما حداکثر میزان توجه را از مخاطبین دریافت می کند. تابلو چلینوم ها به همراه نور پس زمینه، توجه هر رهگذری را تا فاصله های دور به خود جلب کرده و در صورتی که با متریال با کیفیت و توسط تابلوسازی های حرفه ای ساخته شوند، طول عمر بالایی دارند.

سفارش تابلو چلنیوم در تابلو نامور

مجموعه تابلو نامور با تولید تابلوهای مغازه و تابلوهای تبیلغاتی که شامل انواع تابلو چلنیوم نیز می شود باعث می شود اولین تصویر از برند شما در ذهن مشتریان بهترین باشد. از آنجا که بسیاری از افراد بر اساس تابلو مغازه شما، از مشاغل شما بازدید می کنند، تابلوهای ساخت تابلو نامور با جذابیت دوچندان خود به شما کمک می کنند تا بذر را برای فروش در آینده خود در ذهن مخاطبینتان بکارید. تابلو چلنیوم هایی که به عنوان تابلو مغازه مورد استفاده قرار می گیرند یک تبلیغات مداوم در تجارت شما هستند، زیرا این کار به صورت 24 ساعته در روز و 365 روز در سال مداوم صورت می گیرد.

تیم حرفه ای مجموعه تابلو نامور به شما در ایجاد تابلو چلنیوم با کیفیت بالا کمک می کند. مشاورین ما با تجزیه و تحلیل موقعیت مکانی و  رقبایتان باعث می شوند تا از آن ها متمایز شوید و بهترین برنامه استراتژیک برای ساخت تابلو های چلنیوم تبلیغاتی را از مواد مناسب و با کیفیت بر اساس موقعیت مکانی، مشتریان و اهداف خود ایجاد کنید. برای اطلاعات بیشتر لطفا از طریق شماره تماس های موجود در سایت اقدام نمایید.

پیمایش به بالا