۰۲۱-5۷۹۹۶

021-44860911

سوالات متداول
انتقادات پیشنهادات

روز به روز بر تعداد کارخانه ها افزوده می شود. این موضوع باعث می شود جنبه رقابتی بین کارخانه ها، بیشتر شود. به گونه ‌ای که صاحبان صنایع مختلف برای پیروز شدن در عرصه رقابت همواره به دنبال روشی برای متمایز شدن از سایر رقبا هستند. یکی از آسان ترین روش ها که می تواند برند و نام تجاری یک کارخانه را بر سر زبان ها اندازد؛ استفاده از یک تابلو کارخانه مدرن و منحصر به فرد است. حال این سوال مطرح می شود که با وجود انواع مختلف تابلوها، کدام یک برای معرفی کارخانه مناسب تر می باشد؟!

بهترین تابلو برای کارخانه

ویژگی تابلوی مناسب برای کارخانه

هر تابلو با توجه به زمینه کاری سفارش دهنده آن، طراحی و ساخته می ‌شود. معمولاً تابلوهایی که برای کارخانجات مناسب هستند، ویژگی های خاصی دارند که در ادامه به اختصار هر کدام را توضیح خواهیم داد:

گرافیک مناسب

طرح گرافیکی یک تابلو می بایست کاملا متناسب با نوع کسب و کار، باشد. بنابراین طراحانی که در یک مجموعه تابلوسازی فعالیت می ‌کنند باید این موضوع را در نظر گرفته و تنها طرح هایی را برای تابلو انتخاب کنند که کاملا مناسب همان حرفه و شغل باشد.

به عنوان مثال، رنگ بندی که برای طراحی تابلوی یک مهد کودک استفاده می ‌شود؛ به هیچ عنوان برای معرفی یک کارخانه مناسب نیست. برخی از کارخانجات رنگ سازمانی مخصوص به خود را دارند که توصیه می ‌شود به هنگام طراحی حتماً از آن، استفاده شود.

موارد دیگر مثل فونت نوشته ها، برجسته بودن حروف، تصاویر درج شده روی تابلو، لوگوها یا برندهای تجاری حک شده روی تابلو و… همگی جزء گرافیک تابلو محسوب می ‌شوند که باید کاملاً هوشمندانه انتخاب شوند.

نورپردازی

شاید تصور کنید نورپردازی یک تابلو تنها جنبه زیبایی دارد اما اینطور نیست و نورپردازی برای تابلوهای سازمانی و شرکتی و همچنین تابلوهای استفاده شده برای کارخانه ها بسیار ضروری به نظر می رسد. وجود نورپردازی باعث می شود حتی در تاریکی شب هم تابلوی مذکور بتوانند به خوبی کار تبلیغات را برای کارخانه مورد نظر، انجام دهد.

امروزه برای انواع تابلوهای تبلیغاتی از لامپ های ال ای دی (LED) و اس ام دی (SMD) به منظور اعمال نورپردازی استفاده می شود. این لامپ ها مصرف انرژی پایینی داشته و نسبت به انواع قدیمی، دوام بالاتری دارند.

ویژگی تابلوی مناسب برای کارخانه

استقامت تابلو

کارخانجات معمولاً ساختمان های بزرگی دارند و بنابراین بهتر است تابلوی مخصوص برای معرفی آن ها در بالاترین نقطه، نصب گردد. در چنین شرایطی تابلو در برابر وزش باد و طوفان و همچنین بارش برف و باران، قرار دارد. علاوه بر این، تابش نور خورشید می تواند روی رنگ تابلو تاثیر نامطلوبی داشته باشد.

به همین دلیل است که همواره توصیه می شود برای سفارش تابلو از بهترین و بادوام ترین متریال استفاده شود. چرا که در این صورت مجبور به دوباره کاری و صرف هزینه مازاد برای رفع آسیب‌ های وارد شده به تابلو، نخواهید شد.

زنگ زدگی و رنگ پریدگی تابلو چیزی نیست که بتوان به سادگی از آن گذشت. چرا که تابلویی با این ویژگی ها گیرایی و جذابیت اولیه را نداشته و ناخودآگاه باعث می شود مشتری به آن کارخانه، سازمان یا شرکت، اطمینان پیدا نکند. تابلوسازان معمولاً از بهترین و بادوام ترین متریال موجود در بازار برای طراحی و ساخت تابلوهای خود، استفاده می کنند. پیشنهاد می کنیم برای سفارش تابلو حتماً از تابلوساز ضمانت نامه معتبر هم درخواست کنید. وجود ضمانت نامه خیال شما را به عنوان مشتری از بابت متریال استفاده شده، راحت می کند.

ابعاد مناسب

ابعاد یک تابلو کاملاً به اندازه یک کارخانه یا سازمان، بستگی دارد. بهتر است تابلویی که برای معرفی یک کارخانه استفاده می ‌شود؛ به راحتی از فواصل دور قابل شناسایی باشد. به گونه ‌ای که حروف، علائم و نشانه ها و همچنین لوگوی تجاری به راحتی، دیده شود. تابلوسازان به منظور رسیدن به این هدف قبل از اینکه شروع به طراحی و تولید تابلو کنند؛ به محل مورد نظر مراجعه کرده و ابعاد تابلو را ارزیابی می کنند. توصیه می ‌کنیم تابلوی آماده شده را در نقطه ای از ساختمان کارخانه نصب کنید که از تمامی جهت ها، دید کافی داشته باشد. چرا که ممکن است خیلی از مشتریان برای اولین بار قصد مراجعه به این کارخانه را داشته باشند و بنابراین باید بتوانند به راحتی تابلوی آن را پیدا کنند.

بهترین تابلو برای معرفی کارخانه کدام است؟

برای اینکه بتوانید بهترین تابلو را برای کارخانه پیدا کنید؛ می بایست تمامی فاکتورها و عوامل موثر در تبلیغات را بدانید. تابلوی مذکور باید بتواند پاسخگوی تمامی نیازهای کارخانه باشد. البته انتخاب تابلو تا حدی هم سلیقه ای به نظر می‌ رسد اما بهتر است برای سفارش تابلو حتما با طراحان در یک مجموعه تابلوسازی، مشورت داشته باشید. به طور کلی تابلوهای زیر برای معرفی کارخانه ها، پیشنهاد می شوند:

تابلو چلنیوم

چلنیوم یکی از متریال های بادوام و البته پرکاربرد در صنعت تابلوسازی محسوب می شود. معمولا برای ساخت تابلوهای حروف برجسته از این متریال، استفاده می شود. خوشبختانه تابلوهای چلنیوم در برابر شرایط جوی، استقامت لازم را دارا هستند.

بهترین تابلو برای معرفی کارخانه کدام است؟

تابلو استیل

اگر زیبایی و درخشندگی تابلو برایتان از درجه اولویت بالاتری برخوردار است؛ به سراغ تابلوهای استیل بروید. این تابلوها براق بوده و درخشندگی فوق العاده ای دارند. علاوه بر این، تمیز کردن آن ها هم آسان می ‌باشد. تابلوهای استیل را می ‌توان به رنگ ‌های نقره ‌ای، طلایی و رزگلد، تهیه کرد.

تابلو کامپوزیت

متریال کامپوزیت امروزه در نمای ساختمان ها بسیار استفاده می شود. بنابراین خیلی افراد ترجیح می دهند برای زیبایی بیشتر و همچنین هماهنگی بیشتر نما و تابلو، از این متریال به عنوان زیرساز تابلو، استفاده کنند. تابلوهای کامپوزیت به صورت حروف برجسته تهیه می شوند. همین حالت سه بعدی که حروف برجسته به تابلو می بخشد، باعث جذابیت و زیبایی بیشتر آن می گردد.

سفارش تابلو برای کارخانه

اگر قصدتان برای سفارش تابلو جدی است؛ پیشنهاد می کنیم قبل از هر چیز از نمونه کارهای ساخته شده توسط تابلوسازی ها، دیدن کنید. قطعاً هر تابلوساز ساز و کار خاصی برای تولیدات خود دارد. پیشنهاد ما مراجعه به معتبرترین تابلوسازی است. چرا که تابلوی یک کارخانه به نوعی هویت آن محسوب می ‌شود. علاوه بر این، خیلی افراد به هنگام خرید یک محصول؛ به تابلوی نصب شده سر درب یک فروشگاه، کارخانه و یا مغازه، توجه زیادی نشان می دهند.

خوشبختانه تابلوسازی نامور سابقه چندین ساله در زمینه طراحی و تولید تابلوها داشته و می تواند انواع تابلوی تبلیغاتی را متناسب با نیاز مشتری و همچنین با در نظر گرفتن بودجه مشتری، طراحی و تولید کند. حتی اگر هیچ پیش زمینه ذهنی درباره تابلوهای تبلیغاتی نداشته باشید؛ می توانید با مشاوران و طراحان این مجموعه مشورت کرده و بهترین و مناسب ترین تابلو تبلیغاتی را انتخاب کنید.

سفارش تابلو برای کارخانه

یکی از موارد مهم که به هنگام سفارش تابلو باید در نظر بگیرید؛ وجود ضمانت نامه معتبر به هنگام تحویل تابلو می باشد. تابلویی که از متریال باکیفیتی تهیه شده باشد؛ حتماً ضمانت نامه معتبر، خواهد داشت. ضمانت نامه این اطمینان را به مشتری می دهد که در صورت بروز آسیب و خرابی؛ خدمات پس از فروش خوبی به وی، ارائه گردد. تابلوسازی نامور همراه با تمامی تابلوهای ساخته شده؛ ضمانت نامه معتبر هم به مشتری، ارائه می کند.

به منظور دریافت مشاوره و راهنمایی در زمینه انتخاب نوع تابلوی تبلیغاتی برای کارخانه، دفتر کار، مغازه، فروشگاه و… می توانید با کارشناسان مجموعه تابلوسازی نامور از طریق شماره های درج شده در وب سایت، تماس بگیرید.

پیمایش به بالا
عضویت در خبرنامه

از تخفیف ها و جدیدترین ها با خبر شوید!

ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: