گروه تابلو سازی ناموَر


اهمیت استفاده از تابلوی تبلیغاتی

تابلوها ابزارهای تبلیغاتی هستند که قدمت طولانی دارند. در گذشته هدف از نصب تابلو سر درب یک مغازه این بود که بتوانند به خوبی نوع کسب و کاری که دارند را به دیگران، معرفی کنند. بنابراین تابلوها به هیچ عنوان جنبه تبلیغاتی نداشتند اما امروزه رسالت تابلوها تغییر کرده است. تابلوهای تبلیغاتی که امروزه استفاده می شوند نه تنها برای معرفی کسب و کار؛ بلکه با هدف تبلیغات و فروش بیشتر، استفاده می شوند. حتما شما هم تا به حال نمونه ای از تابلوهای تبلیغاتی را در اطراف خود، دیده اید. بیلبوردهای بزرگ تبلیغاتی یکی از نمونه های متداول استفاده از تابلو در جهت تبلیغات و دیده شدن، می باشد. در این مقاله قصد داریم بهترین تابلو سازی در تهران را معرفی کنیم.

اهمیت استفاده از تابلوی تبلیغاتی

تابلوها تاثیر قابل توجهی روی فروش محصولات و خدمات دارند اما برای اینکه یک تابلو بتواند نهایت تاثیر خود را روی مخاطب داشته باشد؛ باید ویژگی های آن را در نظر گرفت. به عنوان مثال اگر یک تابلو طراحی زیبا داشته اما از متریال باکیفیتی تهیه نشده باشد؛ دیر یا زود دچار آسیب می شود. بنابراین کیفیت و زیبایی در کنار همدیگر اهمیت پیدا می کند. در صورتی که یک تابلوی منحصر به فرد، خلاقانه و با ترکیب رنگ مناسب داشته باشید؛ می توانید شاهد بازخوردهای مثبت از سمت مخاطبان، باشید. بسیاری از کسب و کارها تنها با داشتن یک تابلوی تبلیغاتی جذاب و خلاقانه؛ توانسته اند گوی سبقت را در عرصه فروش از دیگر رقبای خود، بربایند.

مزایای استفاده از تابلو

در باب مزایای یک تابلوی تبلیغاتی بهتر است یک راست به سراغ اصل مطلب برویم. مهم ترین مزیت تابلوهای تبلیغاتی، دائمی بودن آن هاست. اگر بخواهیم با دید اقتصادی به این قضیه نگاه کنیم؛ شما تنها یک بار هزینه ساخت تابلو را می پردازید اما می توانید به صورت دائمی از آن، استفاده کنید. این مزیت در دیگر روش های تبلیغاتی وجود ندارد. به عنوان مثال زمانی که سفارش ساخت یک تیزر تبلیغاتی را بدهید؛ به ازای هر بار پخش شدن تیزر، ملزم به پرداخت هزینه هستید. بنابراین دائمی بودن تبلیغات می تواند موضوع با اهمیتی باشد. تابلوهای تبلیغاتی می توانند ۲۴ ساعت شبانه روز بدون پرداخت هزینه اضافی، کار بازاریابی را برای شما، انجام دهند.

دومین مزیت تابلوها؛ امکان جابجایی آن هاست. اگر به صورت موقتی در یک دفتر کار یا فروشگاه هستید و قصد دارید به مکان دیگری بروید؛ نگران انتقال تابلوها نباشید. حتی در صورتی که امکان جابه جایی تابلو برایتان مشکل است؛ می توانید این کار را به تیم پشتیبانی یک مجموعه تابلوسازی، بسپارید. البته برای سفارش تابلو حتما باید به تابلوسازانی رجوع کنید که چنین خدماتی برای شما، ارائه دهند. معمولا افرادی که به شما ضمانت نامه ارائه می کنند؛ تمامی خدمات پس از فروش را هم انجام می دهند. بنابراین در صورت نقل مکان، می توانید به راحتی تابلوی قبلی را به محل جدید، منتقل کنید.

مزایای استفاده از تابلو

معرفی بهترین تابلو سازی در تهران

برای یافتن بهترین تابلو سازی در تهران باید عوامل مختلفی را در نظر بگیرید. توصیه می کنیم اگر قصدتان برای سفارش یک تابلوی زیبا، مدرن، خلاقانه و باکیفیت جدی است؛ قبل از هر چیز از نمونه کارهای ساخته شده توسط تابلو سازی مورد نظرتان، دیدن کنید و رضایت مشتریان را در این باره، جویا شوید. این موضوع که بتوانید به تابلوساز خود اعتماد و اطمینان کافی داشته باشید؛ بسیار بااهمیت است.

آنچه که به هنگام سفارش تابلو باید در نظر بگیرید، دوام و کیفیت است. البته در درجه بعدی به زیبایی ظاهری تابلو هم می رسیم اما به این نکته توجه داشته باشید که حتی اگر تابلوی بسیار خاص و زیبایی از نظر طراحی داشته باشید اما این تابلو با متریال باکیفیتی تهیه نشده باشد؛ دیر یا زود شاهد خرابی آن هستید. در این شرایط مجبور به دوباره کاری و پرداخت هزینه می شوید. بنابراین اولین و مهم ترین فاکتور را باید کیفیت و دوام تابلو، در نظر بگیرید.

پس از آن به سراغ فاکتورهای دیگری مثل قیمت، طراحی، ترکیب رنگ استفاده شده، نورپردازی و ضمانت نامه، می رویم. تابلوها در انواع مختلف و با قیمت های متفاوتی وجود دارند. اگر به دنبال تابلوهای مقرون به صرفه هستید؛ پیشنهاد می کنیم به سراغ تابلوهای چلنیوم یا استیل بروید. این تابلوها هم دوام کافی داشته و هم مقرون به صرفه هستند.

خوشبختانه تابلوسازی نامور به عنوان بهترین تابلو سازی در تهران توانسته است رضایت مشتریان عزیز را در خصوص طراحی و ساخت انواع تابلوهای تبلیغاتی، جلب کند.

انتخاب نوع تابلوی تبلیغاتی

خوشبختانه برای انتخاب تابلوی تبلیغاتی گزینه های زیادی پیش رو دارید. در ادامه برخی از پرکاربردترین تابلوها را همراه با ویژگی هایی که دارند به صورت مختصر، معرف می کنیم:

تابلو چلنیوم

تابلو چلنیوم در بین مشتریان بسیار پرطرفدار است. این تابلو نورپردازی ویژه ای داشته و از متریال بادوام و باکیفیتی، برخوردار است. دو دلیل عمده که باعث محبوبیت تابلوهای چلنیوم شده است؛ یکی کیفیت قابل قبول و دیگری قیمت مناسب آن است.

تابلو استیل

تابلوهای استیل بسیار درخشان هستند و حتی بدون وجود نورپردازی هم می توانند جلب توجه کنند. شما می توانید بر حسب سلیقه ای که دارید؛ تابلوهای استیل را در رنگ های طلایی، نقره ای و رزگلد، سفارش دهید.

معرفی بهترین تابلو سازی در تهران

تابلو کامپوزیت

متریال کامپوزیت برای تابلوهایی که نیاز به رنگ بندی متفاوت و زیبا دارند، می تواند بهترین انتخاب باشد. همچنین برای مکان هایی که به نوعی با کودکان در ارتباط است (مثل شهربازی و…) بهتر است از تابلو کامپوزیت برای تبلیغات، استفاده شود.

تابلو ترموود

چوب ترموود نوعی چوب حرارت دیده است که بیشتر در دکوراسیون داخلی فروشگاه ها، دفاتر کار، مغازه ها و… استفاده می ‌شود. شما هم برای هماهنگی با دکوراسیون داخلی و خارجی می توانید از این متریال به عنوان زیرساز تابلو، استفاده کنید. وجود چوب ترموود یک حالت کلاسیک و زیبا به محیط، می ‌بخشد.

تابلو لایت باکس

تابلوهای لایت باکس به نورانی بودن شهرت دارند و معولا در مکان های کم نور، نصب می شوند. ویژگی مثبت تابلوهای لایت باکس این است که شما می توانید تنها یک بار این تابلو را سفارش داده و بارها با تعویض طرح درون جعبه، از آن استفاده کنید.

روند ساخت تابلو در بهترین تابلوسازی تهران

زمانی که صحبت از ساخت تابلو تبلیغاتی به میان می ‌آید؛ معمولاً مشتریان تصور می ‌کنند با سفارش دادن یک تابلوی تبلیغاتی، کار آن ها به پایان می ‌رسد. البته که سفارش تابلو در برخی از تابلوسازی ‌ها به همین منوال است اما تابلوسازی نامور به عنوان یکی از بهترین تابلوسازی ‌ها در شهر تهران، فرایند ساخت تابلو را کمی متفاوت ‌تر در نظر می‌ گیرد. به این صورت که مشتری را در تمام مراحل ساخت تابلو، شرکت می ‌دهد.

این موضوع باعث می ‌شود مشتری با اعتماد بیشتری به تابلوسازی در تهران رجوع کرده و تابلوی مورد علاقه خود را سفارش دهد. اگر قرار است به زودی سفارش یک تابلوی تبلیغاتی را داشته باشید؛ بد نیست با روند و مراحل کار طراحی و ساخت آن، آشنا شوید. این آشنایی به شما کمک می ‌کند بتوانید تابلوی دلخواه خود را با تمام ویژگی ‌های مورد علاقه‌تان، داشته باشید.

به طور کلی روند ساخت تابلو در تابلوسازی نامور به صورت زیر می ‌باشد:

دریافت مشاوره رایگان

هیچ دلیل منطقی وجود ندارد که شما به عنوان مشتری بدون هیچ پیش زمینه ذهنی، کار سفارش تابلو را انجام دهید. شما باید دقیقاً بدانید که از تابلوی مورد نظرتان چه انتظاراتی داشته و قرار است چه محصولی، دریافت کنید. بر این اساس، دریافت مشاوره برای تمامی مشتریان لازم و ضروری به نظر می ‌رسد.

مشتری در وهله اول زمانی که به تابلوسازی مراجعه می ‌کند، می ‌تواند با کارشناسان تابلوساز یک جلسه مشاوره داشته باشد. حتی اگر محدودیت مکانی داشته و بعد مسافت زیادی برای مراجعه به تابلوسازی پیش رو داشته باشید، می ‌توانید به صورت تماس تلفنی و یا آنلاین از طریق وب سایت تابلو نامور از مشاوره رایگان، برخوردار شوید.

در جلسه مشاوره تمام انتظاراتی که مشتری از تابلوی مذکور دارد؛ به دقت بررسی شده و نیازسنجی توسط کارشناسان، انجام می ‌گیرد. در این جلسه تمامی موضوعاتی که روی انتخاب نوع تابلو تاثیرگذار هستند، حتماً بررسی می ‌شوند. به عنوان مثال نوع کسب و کار، جامعه مخاطبینی که با احتمال بیشتر جذب تابلو می ‌شوند، بودجه ‌ای که مشتری برای این کار در نظر گرفته است، آب و هوای منطقه ‌ای که قرار است تابلو در آنجا نصب گردد و… مواردی است که حتماً توسط کارشناسان، بررسی می ‌گردد.

تمامی موارد ذکر شده در انتخاب نوع تابلوی تبلیغاتی، دخیل هستند. بنابراین انتخاب تابلو هم می ‌تواند سلیقه ‌ای و هم بر اساس شرایط و بودجه، صورت گیرد.

انتخاب تابلو

همانطور که گفتیم، انتخاب تابلو به عوامل مختلفی بستگی دارد اما برخی افراد کاملاً سلیقه ‌ای در این مورد عمل می‌ کنند. هر چقدر به سراغ تابلوهای مدرن‌تر و جذاب‌تر بروید، بازده تبلیغاتی بهتری از آن می‌ گیرید. در انتخاب تابلو باید متریال مصرفی برای ساخت را نیز انتخاب کنید. برخی از متریال‌ها کیفیت و مقاومت بالایی داشته و به راحتی آسیب نمی‌ بینند. مسلماً برای داشتن تابلویی با این متریال، می ‌بایست هزینه بیشتری بپردازید.

در خیلی از مواقع مشتریان پرداخت این هزینه بیشتر را به راحتی می ‌پذیرند، چرا که می ‌دانند اگر تابلو در مدت زمان کوتاهی دچار آسیب و خرابی شود مجبور هستند هزینه چندین برابری برای تعویض یا تعمیر تابلو بپردازند. امروزه اکثر مشتریان در همان وهله اول به سراغ متریال ‌های باکیفیت همچون چلنیوم، استیل، کامپوزیت، پلکسی گلاس و ترموود می ‌روند‌.

انتخاب نوع تابلوی تبلیغاتی

طراحی تابلو

با اطمینان می ‌توان گفت مهمترین بخش ساخت تابلوهای تبلیغاتی، مربوط به طراحی است. زمانی که طراحی به درستی و بر اساس استانداردها انجام بگیرد، قطعاً تابلو در زمینه جذب مشتری موفق‌تر عمل می‌ کند. خیلی افراد ترجیح می‌ دهند تابلویی با طراحی کاملاً ساده داشته باشند. چرا که زیبایی را در سادگی می ‌بینند و معتقد هستند نسل جوان بیشتر طرفدار این سبک از طرح‌ های تبلیغاتی هستند.

برای اینکه بهترین طرح ممکن را برای تابلوی سفارشی خود داشته باشید، باید به تابلوسازانی رجوع کنید که در مجموعه خود گرافیست‌ های باتجربه و خلاقی داشته باشند. یک گرافیست ماهر با قدرت خلاقیتی که دارد؛ به راحتی می ‌تواند متناسب با محصولات و خدمات مشتری، یک طرح تبلیغاتی خاص و منحصر به فرد ایجاد کند.

طراحی‌ های خاص این امتیاز را دارند که مشتریان بیشتری جذب کنند. پس حتماً برای سفارش تابلو به این مورد دقت زیادی داشته باشید. آنچه که در زمینه تابلو درج می‌ شود؛ شامل برند و نام تجاری به همراه محصولات و یا خدمات قابل ارائه، آدرس شعب مختلف و شماره تماس می‌ باشد. البته در سال ‌های اخیر با ورود اکثریت افراد در فضای مجازی اکثر المان ‌های درج شده روی تابلو شامل لوگو و نام کاربری در فضای مجازی هم شده است.

برش و برجسته سازی حروف

قطعاً تابلوهای حروف برجسته به دلیل حالت سه بعدی و خاصی که دارند، بیشتر مورد علاقه و توجه مشتریان قرار می ‌گیرند. این تابلوها به همراه نورپردازی می ‌توانند یک نمای بسیار زیبا مخصوصاً به هنگام شب ایجاد کنند.

اگر بخواهید در مورد هزینه ساخت تابلوها بدانید؛ می ‌توانیم بگوییم هزینه ساخت در درجه اول به نوع متریال و بعد از آن، به تعداد حروف برجسته ساخته شده بستگی دارد. البته عوامل دیگر نیز دخیل هستند اما عمده تاثیرروی هزینه ساخت تابلو، مربوط به این دو مورد می ‌باشد.

هر چقدر حروف برجسته و جملاتی که قرار است روی تابلو درج شوند بیشتر باشد، هزینه طراحی و ساخت تابلو بالاتر می‌ رود. در گذشته برش به صورت دستی و همراه با خطاهای بالا انجام می ‌شد، اما امروزه به لطف پیشرفت تکنولوژی برش حروف برجسته با استفاده از دستگاه ‌های پیشرفته لیزری انجام می ‌شود که بالاترین دقت و سرعت را دارند.

انتخاب زیرساز

با طراحی و ساخت حروف برجسته نوبت به انتخاب زیرساز می ‌رسد. شما باید زمینه کار را داشته باشید تا بتوانید حروف برجسته ساخته شده را روی آن، سوار کنید. زیرساز تابلو معمولاً متناسب با درخواست مشتری انتخاب می‌ شود؛ اما در خیلی از مواقع این تابلوساز است که می ‌تواند بهترین و مناسب‌ترین جنس را برای زیرساز، پیشنهاد دهد.

به عنوان مثال، اگر قرار است در آینده نزدیک یک رستوران داشته باشید، زیرسازی از جنس چوب ترموود می ‌تواند برای تابلوی شما بسیار جذاب جلوه کند. در هر صورت انتخاب این مورد نیز بستگی به نوع کسب و کار و بودجه مشتری دارد.

نورپردازی تابلو

ممکن است بخواهید یک تابلوی پرنور داشته باشید. تابلوسازان با کمال میل این مورد را برای شما، اجرا خواهند کرد. اگر زمینه فعالیت شما به نحوی است که به هنگام شب نیز مشغول به کار هستید، داشتن تابلویی با نورپردازی زیبا؛ می‌ تواند برای رونق کسب و کار شما، بسیار کمک کننده باشد.

نورپردازی امروزه به واسطه لامپ ‌های کم مصرف مثل ال ای دی و اس ام دی، ایجاد می‌ شود. این لامپ ‌ها مصرف برق پایینی داشته و طول عمر بالایی دارند. بنابراین با داشتن نورپردازی تابلو نگرانی خاصی از بابت مصرف انرژی، نخواهید داشت.

تحویل تابلو به مشتری

زمانی که تمامی مراحل ساخت تابلو به دقت انجام شد، نوبت به تحویل تابلو به مشتری می ‌رسد. برای این کار تابلو به محل مورد نظر مشتری منتقل شده و در بهترین مکان ممکن که از تمامی جهت‌ ها دید مطلوبی داشته باشد، نصب می‌ گردد. از زمانی که تابلو نصب می‌ شود تا مدت زمان مشخصی، شامل گارانتی یا ضمانت ‌نامه می ‌گردد. تابلوسازی نامور تمامی تابلوهای ساخته شده را ضمانت می‌ کند، چرا که از کیفیت متریال به کار رفته در ساخت تابلو اطمینان کافی دارد.

بنابراین توصیه می‌ کنیم تنها به تابلوسازانی رجوع کنید که این اطمینان و ضمانت را به مشتری می ‌دهند. با وجود ضمانت نامه تقریباً از لحظه نصب تابلو تا مدت زمان مشخصی؛ هر گونه آسیب و خرابی ایجاد شده در تابلو و یا قطعات الکترونیکی، توسط کارشناسان تابلوساز برطرف می‌ گردد. بنابراین منطقی است که همراه با تابلوی ساخته شده حتماً ضمانت نامه معتبر هم دریافت کنید. در این صورت خیالتان از بابت خرابی ‌های احتمالی در آینده، راحت است.

تا اینجای کار با روند ساخت تابلوهای تبلیغاتی در تابلوسازی نامور، آشنا شدید. شما به عنوان مشتری می ‌توانید روی تمامی مراحل ساخت تابلو نظارت داشته و در صورت نیاز به ایجاد تغییرات، تابلو ساز را از این موضوع مطلع سازید. تغییرات روی طراحی تابلو تا زمانی که تابلو به مراحل بالای ساخت نرسیده است، امکان‌پذیر بوده و شما می ‌توانید این اطمینان را داشته باشید که در نهایت تابلوی ساخته شده، کاملاً مطابق با سلیقه و نظر شما باشد.

تمامی تابلوهای معرفی شده در بهترین تابلو سازی در تهران یعنی تابلوسازی نامور، ساخته می شوند. شما مشتریان عزیز می توانید در اولین قدم و برای انتخاب نوع تابلوی تبلیغاتی با شماره های درج شده در وب سایت تماس گرفته و از نظرات و راهنمایی هایی مشاوران تابلوساز، کمک بگیرید.

ویژگی اصلی تابلوسازی نامور که آن را از سایر تابلوسازی ها متمایز کرده است؛ استفاده از متریال باکیفیت، وجود ضمانت نامه معتبر و خلاقیت در طراحی است‌. وجود ضمانت نامه و گارانتی معتبر پس از تحویل تابلو؛ خیال مشتری را از بابت آسیب ها و صدمات احتمالی بعد از نصب، راحت می کند. بنابراین اگر به دنبال یک تابلوی باکیفیت، مدرن و منحصر به فرد می گردید؛ بهتر است به سراغ تابلوسازی نامور بروید. این تابلوسازی سال هاست کار طراحی و ساخت انواع تابلو را انجام داده و در این کار مهارت و تجربه لازم را دارا می باشد.

به منظور دریافت مشاوره و راهنمایی می توانید با کارشناسان مجموعه تابلوسازی نامور؛ از طریق شماره های درج شده در وب سایت، تماس بگیرید.

پیمایش به بالا