۰۲۱-5۷۹۹۶

021-44860911

سوالات متداول
انتقادات پیشنهادات

آرایشگری از آن دسته شغل هایی است که همیشه بازار گرمی دارد و رقابت بین آن‌ها هم زیاد است. آرایشگاه های امروزی نسبت به گذشته بسیار متفاوت شده ‌اند. مدرن بودن فضای داخلی آرایشگاه و زیبایی دکوراسیون داخلی آن؛ نسبت به گذشته اهمیت زیادی پیدا کرده است. روش های تبلیغات آرایشگاه ها هم کاملاً با سبک قدیم، فرق کرده است. یکی از عواملی که باعث می شود یک سالن آرایشی به یک برند محبوب تبدیل شود و مشتریان بسیاری جذب کند؛ شیوه درست تبلیغات آن است. استفاده از تابلو تبلیغاتی مناسب و زیبا یکی از بهترین روش ها برای شناخته شدن سالن آرایشی در بین افراد است. در این مقاله قصد داریم ویژگی های به روز ترین تابلوهای آرایشگاه مردانه و زنانه را ذکر کنیم.

چرا به تابلوهای آرایشگاهی نیاز داریم؟

معمولا افراد کسب و کارهای مختلف را با برند آن ها می شناسند. ممکن است به تازگی اقدام به تاسیس دفتر کار، آرایشگاه و یا هر مکان دیگری کرده باشید اما ندانید با چه روشی آن را به مخاطب و گروه هدف خود، معرفی کنید. می ‌توان از روش‌ های مختلفی برای این کار، استفاده کرد. تبلیغات در فضای مجازی، ساخت تیزر و کلیپ های تبلیغاتی، پخش تراکت و… هر کدام به نوعی می توانند برای شما در زمینه دیده شدن، تاثیرداشته باشد؛ اما روشی که هم مقرون به صرفه باشد و هم بتواند به خوبی شما را به دیگران و مخاطبان معرفی کند، استفاده از تابلو تبلیغاتی است.

داشتن یک تابلوی مدرن و زیبا می تواند در جلب نگاه مخاطب تاثیر بسیار زیادی داشته باشد. بر همین اساس پیشنهاد می ‌کنیم اگر حتی هیچ کدام از راه های تبلیغاتی را امتحان نکرده اید و به نوعی در ابتدای مسیر تبدیل شدن به یک آرایشگر حرفه ای هستید؛ یک تابلوی تبلیغاتی مدرن و زیبا، سفارش دهید و از این طریق برند و نام خود را به دیگران، معرفی کنید.

چرا به تابلوهای آرایشگاهی نیاز داریم؟

امروزه مردم از آرایشگاه ‌ها انتظار مدرن و شکیل بودن دارند. به همین دلیل بهتر است در ساخت تابلوهای تبلیغاتی از رنگ های شاد و نورپردازی خاص، استفاده شود. حتی در صورتی که سال هاست در آرایشگاه خود مشغول به فعالیت هستید اما تابلوی چندان مناسبی ندارید؛ می توانید آن را در اسرع وقت تعویض و طراحی مناسب و به روزی برای آن، انتخاب کنید. تغییری که انجام می دهید حتی می ‌تواند مشتری های جدیدی برایتان جذب کند. داشتن چنین تابلویی نشان می‌ دهد که شما همواره و در همه حال به روز هستید. بنابراین مشتریان با اطمینان بیشتری به آرایشگاه شما، قدم می گذارند.

تابلو آرایشگاه زنانه

اولین چیزی که در طراحی تابلوی مناسب یک سالن زیبایی زنانه به چشم می ‌خورد، شکیل بودن و القا حس هنری، مطابق با شغل هنرمندانه آرایشگاه زنانه است. ازاین‌ رو تا می ‌توانید در ساخت چنین تابلوهایی به رنگ، نورپردازی، متریال به ‌کاررفته و … دقت می‌نمایید. انتظارات بانوان در کنار یک تابلوی مد روز تا حدود زیادی برآورده شده و به حتم آن مرکز را در اولویت حضور خود قرار می‌ دهند.

بسیاری در کنار تابلو چلنیوم از تابلوهای ثابت و روان ال‌ای‌دی برای معرفی خدمات، تنوع مدل‌های موجود، مجوزها و … استفاده کرده و بدین ترتیب به معرفی قابلیت‌ های شاخص سالن زیبایی خود می‌ پردازند.

تابلو آرایشگاه مردانه

همان ‌طور که در طراحی تابلو آرایشگاه زنانه افکت‌ های نوری جذاب موجود در تابلو به کمک آمده و آن را باب میل مشتریان می‌ کند، در ترسیم تابلوی آرایشگاه مردانه نیز از درخشش تابلو در کنار نصب تصاویری از مدل موهای شخصیت‌های معروف استفاده نموده و با این روش ناخواسته در مراجعه ‌کنندگان حس اعتماد و کیفیت بالای خدمات را القا می‌ کنند.

درواقع آنچه بیش از همه در طراحی یک تابلو برای مراکز خدماتی چون آرایشگری لازم و ضروری است، به‌صورت مختص انتقال و دریافت حس زیبا شدن از سوی مشتریان است. آن‌ها در بدو ورود به یک چنین سالن‌هایی باید طراوت، نشاط و لطافت را در فضا حس نموده تا با خیال راحت استایل، مو و صورت خود را به دستان آرایشگر بسپارند.

ویژگی های تابلوی آرایشگاه زنانه و مردانه

معمولاً برای هر نوع کسب و کاری تابلو تبلیغاتی متناسب با آن، طراحی و تولید می شود. بنابراین نمی ‌توان برای تمامی کسب و کارها یک نسخه واحد پیچید و از یک تکنیک خاص در طراحی تمامی تابلوها، استفاده کرد. نکات زیادی وجود دارد که باید به هنگام طراحی تابلو به آن ها، توجه کرد.

معمولاً طراحان به دلیل تجربه ای که در طراحی دارند؛ می توانند به خوبی ترکیب چوب، فلز و رنگ را استفاده کرده و یک تابلوی چشمگیر و جذاب، طراحی کنند. به عنوان مثال در برخی از کسب و کارها مثل مغازه های بستنی فروشی و یا کافه ها استفاده از چوب ترمووود بسیار رواج پیدا کرده است.

ویژگی های تابلوی آرایشگاه زنانه و مردانه

برخی از ویژگی هایی که برای طراحی تابلوی آرایشگاه زنانه و مردانه باید مد نظر قرار گیرد، عبارتند از:

سادگی

اگرچه روی جذاب بودن تابلوی آرایشگاهی تاکید می شود اما این نکته را هم باید در نظر داشته باشید که شلوغی بی اندازه یک تابلو، چندان جالب به نظر نمی رسد. بنابراین یک تابلوی آرایشگاهی باید از هرگونه پیچیدگی، به دور باشد. امروزه تابلوهای ساده به دلیل شکیل بودن بیشتر مورد توجه قرار می گیرند. می توانید در کنار نوشته ها و برند آرایشگاه؛ از یک تصویر حرفه‌ ای هم استفاده کنید.

نورپردازی

هیچ چیز به اندازه یک نورپردازی خاص و جالب توجه نمی تواند نام آرایشگاه شما را به هنگام شب، به مخاطب نمایش دهد. برای این کار بهتر است از افکت های نوری جذاب که در تابلوهای چلنیوم قابل پیاده سازی هستند، استفاده شود. روش هایی هم وجود دارد که می‌ تواند اشکال یا تصاویر را با استفاده از تابلوهای ال ای دی، به صورت متحرک نمایش دهد که البته استفاده یا عدم استفاده از آن، کاملا سلیقه ای است.

نورپردازی تابلوهای آرایشگاه مردانه و زنانه

تصویر اشخاص مشهور

ممکن است در مرحله طراحی تابلو به شما پیشنهاد شود که از تصویر یک چهره مشهور که البته استایل زیبایی هم دارد، برای تابلو استفاده شود. تجربه نشان داده است که این موضوع مخصوصاً در مورد آرایشگاه های مردانه می تواند در جذب مشتری، اثرگذار باشد.

معرفی خدمات

در موارد قبلی روی سادگی تابلوی تبلیغاتی برای آرایشگاه یا سالن های زیبایی مردانه و زنانه، تاکید شد اما این سادگی نباید به اندازه ‌ای باشد که هیچ کدام از خدمات زیبایی شما را به مشتری، نمایش ندهد.

مشتری باید نسبت به سالن شما یک ذهنیت جامع و کامل داشته باشد و با دیدن تابلوی آرایشگاهی شما متوجه شود که دقیقاً چه خدماتی را در این سالن می تواند دریافت کند. به این منظور می توانید از نوشته ‌هایی با فونت کوچک تر روی تابلو، استفاده کرده و خدمات خود را به صورت لیست وار، ذکر کنید.

ترکیب رنگ مناسب

یک طراح یا گرافیست تابلوهای تبلیغاتی به خوبی می داند که کدام رنگ ها را در کنار یکدیگر، استفاده کند که در نهایت باعث گیرایی و جذابیت تابلو شود. معمولا از رنگ های مکمل برای طراحی تابلوهای آرایشگاهی، استفاده می شود.

بر این اساس لازم است فردی که کار طراحی تابلو را برعهده دارد؛ به خوبی با روانشناسی رنگ ها آشنا بوده و بتواند بهترین ترکیب رنگ را انتخاب کند. رنگ های انتخاب شده باید به گونه ‌ای باشد که احساس لطافت و زیبایی را به بیننده، منتقل کند. البته استفاده از تضاد رنگی هم توصیه می شود. به عنوان مثال ترکیب رنگی سفید و مشکی می تواند در نوع خود، جالب توجه باشد.

فونت های مدرن

اگر خواهان یک تابلوی زیبا و امروزی هستید؛ دور فونت های قدیمی را خط بکشید. فونتی که روی تابلوی شما استفاده می شود؛ به نوعی نشان دهنده استایل سالن زیبایی شماست.

بنابراین بهتر است به روز و در عین حال، زیبا باشد. تابلوسازان معمولاً برای افزایش جلوه تابلو از فناوری حروف برجسته، استفاده می ‌کنند. این حروف می‌ توانند از جنس پلکسی گلاس و به رنگ ‌های مختلف باشند. البته استفاده از حروف برجسته استیل هم طرفداران زیادی دارد.

تابلوهای آرایشگاه مردانه و زنانه

لوگوی مناسب

هر آرایشگاهی باید لوگو مخصوص به خود را داشته باشد تا در صورتی که آرایشگاه دیگری، هم نام آرایشگاه شما بود وجه تمایزی برای شناخت و حفظ مشتریان داشته باشد. یک تابلو تبلیغاتی مناسب برای سالن زیبایی می تواند دارای لوگو، پیامی کوتاه با شعار مخصوص و به دور از جانبداری فرهنگی و اقلیتی با یک طراحی گرافیکی عالی ساخته شود.

یک تابلو تبلیغاتی با چنین مشخصاتی می تواند بهترین معرف در تصویر ذهنی مخاطبان باشد. برای اینکه طرح  مناسبی داشته باشید می توانید با توجه به خدماتی که ارائه می دهید لوگویی را طراحی کنید. از مسائل مهم در طراحی تابلوهای تبلیغاتی سالن های زیبایی اجتناب از طرح های پیچیده است تا در ذهن مخاطب بهتر بماند.

انواع تابلو سالن های زیبایی

تابلو چلنیوم، تابلو پولکی، تابلو وکیوم، تابلو فلزی، تابلو پانچی، تابلو رینگی، تابلو نئون پلاستیک ، تابلو لاس وگاسی و تابلو پیکسلی از برترین تابلوهایی هستند که شما می توانید برای سالن خود سفارش دهید در ادامه به تشریح هر یک از آنها خواهیم پرداخت:

تابلو چلنیوم

از پراستفاده ترین نوع تابلوها برای سالن های آرایشی مردانه و زنانه محسوب می شود که در انواع متفاوت زیر قابل اجراست:

  • تابلو چلنیوم الماسی
  • تابلو چلنیوم طلایی
  • تابلو چلنیوم کریستالی
  • تابلو چلنیوم ستاره ای
  • تابلو چلنیوم ساده
  • تابلو چلنیوم لترمکس

تابلو فلزی

تابلو فلزی از انواع متفاوت متریال ها نظیر مس، برنج، برنز و استیل ساخته می شود که تابلو استیل برترین نوع آن است و طرفداران زیادی دارد و گزینه مناسبی برای تابلو سالنی محسوب می شود.

تابلو وکیوم

این تابلو تحت خلاء و حرارت و سپس پرس در داخل قالب از پیش ساخته شده به وجود می آید.

تابلو پولکی

یکی دیگر از تابلوهای جدید و براق امروزی تابلو پولکی است. در ساخت تابلو پولکی از نوعی پلاستیک به نام تایل استفاده می شود این تایل ها در انواع اشکال هندسی پیاده سازی و اجرا می شوند.

تابلو پیکسلی

این تابلو با کنار هم قرار دادن پیکسل ها تصاویر منتخب و نوشته های شما را به نمایش می گذارد و می توان از انواع طیف های رنگی و انیمیشن های نوری هم در زمینه و هم بر روی حروف برجسته استفاده کرد.

تابلو نئون پلاستیک

تابلو نئون پلاستیک یا تابلو تمام پلکسی یکی دیگر از تابلوهای پرطرفدار است که زیبایی خارق العاده ای را به نمایش می گذارد.

تابلو رینگی

این تابلو توسط دستگاه های مخصوص به شکل رینگ در انواع اشکال هندسی منتظم و نامنتظم ساخته می شود.

تابلو پانچی

در این روش لبه ها و رویه حروف با استفاده از دستگاه مخصوص پانچ سوراخ کاری می شوند و نور از بخش های سوراخ شده جلوه جذابی را به نمایش می گذارد.

تابلو لاس وگاسی

نسبت به دیگر تابلوهای نوری شکل متفاوتی دارد و لامپ های اس ام دی در فواصل بیشتری، در کنار هم قرار می گیرند و امکان پیاده سازی رنگ های مختلف برای هر کاراکتر از حروف برجسته به طور جداگانه در این تابلو فراهم است .

قیمت تابلو آرایشگاه مردانه و زنانه

یک تابلو که طراحی می شود متدهای مختلفی وجود دارند که می توانند در کاهش یا افزایش قیمت آن تاثیرگذار باشند که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • متر محیط تابلو
  • نوع لامپ های اس ام دی
  • نوع زیرساز تابلو که از ورق پی وی سی، ورق کامپوزیت، چوب ترموود، شیشه و یا سنگ ساخته می شود هر کدام بسته به شرکت تولید کننده و کیفیت دارای قیمت های مختلفی هستند.
  • قاب تابلو
  • ورق پلکسی گلاس که تنوع بسیار زیادی دارد و در طرح ها و رنگ های مختلف تولید می شود و با توجه به شرکت تولید کننده دارای قیمت متفاوتی است.
  • برای ساخت تابلو چلنیوم از رول چلنیوم استفاده می شود و لبه های حروف با استفاده از رول ساخته می شود که در اندازه ها و رنگ های مختلف در بازار موجود است و در قیمت های مختلفی تولید می شود.
  • منبع تغذیه یکی دیگر از عواملی است که در ساخت تابلو به کار می رود و وظیفه تبدیل ولتاژ برق را دارد و در دو مدل معمولی و ضد آب توسط شرکت های مختلف تولید می شود.
  • تایمر یکی دیگر از متدهایی است که بنا به درخواست مشتریان در تابلو جهت تنظیم تایم روشنی و خاموشی آن به کار می رود.

خرید تابلو آرایشگاه مردانه و زنانه

هنگام خرید تابلو برای سالن زیبایی خود به این نکته توجه داشته باشید که محصول خریداری شده دارای گارانتی باشد. همچنین هنگام خرید کیفیت را فدای قیمت نکنید زیرا استفاده از متریال باکیفیت سبب ضد آب شدن و مقاومت بالای محصول شده و عمر مفید و مقاومت محصول در برابر شرایط محیطی را به طور چشمگیری افزایش می دهد. در هنگام خرید نیز به این نکته توجه داشته باشید که تابلو باید در برابر آفتاب سوزان و نیز آتش سوزی مقاومت بالایی داشته باشد.

جمع بندی

تابلوهای تبلیغاتی انواع مختلفی دارند که می ‌توانید برای آرایشگاه یا سالن زیبایی مردانه و زنانه هر کدام را انتخاب کنید. تابلو چلنیوم طلایی، تابلو چلنیوم الماسی، تابلو چلنیوم کریستالی، تابلو چلنیوم ستاره ای، تابلو چلنیوم ساده، تابلو چلنیوم لترمکس، تابلو استیل، تابلو پولکی، تابلو نئون پلاستیک، تابلو لاس وگاسی و… نمونه ‌هایی از تابلوهای مورد استفاده برای سالن های زیبایی هستند.

در صورتی که برای انتخاب نوع تابلو دچار شک و تردید هستید؛ می توانید از نمونه کارهای ساخته شده توسط تابلوساز مورد نظرتان، دیدن کنید. تابلوسازی نامور سال ‌هاست در این زمینه مشغول به فعالیت بوده و انواع تابلوهای تبلیغاتی را برای کسب و کارهای مختلف، طراحی و تولید کرده است.

تابلوهایی که توسط تابلوسازی نامور ساخته می‌ شوند شامل گارانتی هم می شوند به این صورت که از لحظه نصب تابلو تا مدت زمان مشخصی تمامی خرابی ها و آسیب های وارد شده به تابلو در اسرع وقت، برطرف می گردند. البته این نکته را هم یادآور شویم که تابلوسازی نامور از متریال باکیفیتی برای ساخت تابلو، استفاده می کند به گونه ای که تابلوهای نصب شده به راحتی در برابر شرایط جوی و نور آفتاب، دچار آسیب نمی شوند.

به منظور دریافت مشاوره و راهنمایی و همچنین سفارش تابلو تبلیغاتی؛ با کارشناسان این مجموعه از طریق شماره های درج شده در وب سایت، تماس بگیرید.

پیمایش به بالا
عضویت در خبرنامه

از تخفیف ها و جدیدترین ها با خبر شوید!

ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: