۰۲۱-5۷۹۹۶

021-44860911

سوالات متداول
انتقادات پیشنهادات

تابلوسازی در شهریار

در دنیای تجارت و کسب و کار برای این که بتوانیم محصولات یا خدمات خود را در بین مصرف کنندگان مطرح کنیم نیاز داریم که از روش‌های بازاریابی و تبلیغاتی استفاده کنیم. برای شناساندن نام برند و کسب و کار روش‌های تبلیغاتی زیادی وجود دارد که یکی از آن‌ها روش تبلیغاتی به شیوه تابلوسازی است. تابلوسازی نامور خدمات تابلوسازی در شهریار را ارائه می دهد.

در این بین رقبای زیادی وجود دارند که مشابه محصولات یا خدمات شما را ارائه می‌دهند بنابراین نیاز است که توجه مخاطب به برند و نام تجاری شما جلب شده و در ذهن او ماندگار شود. روش‌های بازاریابی و تبلیغات به معرفی برند کمک می‌کند و هر شرکت، سازمان یا فروشگاهی برای این که شناخته شود و به درآمد برسد نیاز به تبلیغات دارد.

تابلوسازی تبلیغاتی در شهریار

تابلوسازی تبلیغاتی در شهریار

تابلوسازی یکی از انواع رایج روش‌های تبلیغاتی در حوزه بازاریابی و تبلیغات است که شامل حال مشاغل زیادی می شود و بخش اعظم مغازه داران، صاحبین فروشگاه‌ها، شرکت‌ها و کارخانجات، جهت معرفی نام و برند تجاری خود از خدمات تابلوسازی استفاده می‌کنند.

تابلوسازی تبلیغاتی نیز مانند تابلوسازی هنری یک هنر و خلاقیت است و هر چقدر در جهت زیبایی و منحصر به فرد بودن طرح تابلو تبلیغاتی بیشتر فعالیت شود، تابلویی که به نمایش گذاشته می‌شود گیراتر و زیباتر خواهد بود و در جذب نگاه مشتریان تاثیر بسزایی خواهد داشت. در واقع جذب نگاه مشتری اولین گام در سوق دادن مشتریان به مکان کسب و کار شماست.

هنر تابلوسازی تبلیغاتی، هنری است که با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته نظیر دستگاه برش لیزری، دستگاه سی ان سی، دستگاه حک، دستگاه آبکاری و دیگر دستگاه‌ها اجرا و پیاده‌سازی می‌شود. موادی مانند  استیل، فلز، کامپوزیت، ترموود، سنگ، شیشه و پلکسی می‌تواند در پیاده‌سازی تابلوهای تبلیغاتی به کار گرفته شود. در واقع استفاده از حروف ترکیبی، رنگ‌های ترکیبی، فونت‌های ساده و پیچیده و متریال‌های ترکیبی به شکل زیبا می‌تواند منجر به ساخت تابلو تبلیغاتی متفاوتی شود.

اهداف تابلوسازی

امروزه مشاغل بسیاری با بهره‌مندی از تابلوها یک بازاریابی حرفه‌ای، مستمر و توانمند را شامل حال خود نموده‌اند و نام و نشان تجاری برندشان را پرآوازه کرده‌اند.

بدین ترتیب یکی از بزرگ‌ترین اهدافی که در پشت ترسیم تابلوها پنهان است را می‌توان برندینگ با تمام نیرو و انرژی و به صورتی شبانه‌روزی را نام برد. از دیگر اهداف مهمی که همه اصناف از ساخت یک تابلو در نظر دارند، می‌شود به این موارد اشاره نمود:

درآمدزایی

اگر مشاغل به اوج برندینگ نائل شوند و نامشان گسترده گردد، اما به درآمدزایی و صرفه اقتصادی قابل قبولی دست نیابند یعنی که تمامی راه را به‌ اشتباه پیموده‌اند. پس می‌توان گفت مهم‌تر از برندینگ، رسیدن به درآمد و پولی برابر با انتظار مدیران حرفه‌ها است که تابلوها در این امر بسیار توانمند هستند.

شکست رقبا

یکی دیگر از اهداف متعالی که دراثنای تابلوسازی بدان توجه فراوان می‌شود، رصد رقبای مشاغل و طراحی تابلویی قابل ‌رقابت با آن‌ها است. ترسیم نوعی خاص از تبلیغات به صورتی انحصاری و جذاب و با توانایی شکست رقبا هدفی است که اگر تحقق یابد تا درصدهای بالایی پیروزی از آن مدیران کسب‌وکارها می‌شود.

تابلوسازی؛ به‌صرفه‌ترین روش تبلیغاتی

تابلوسازی

هر نوع تابلویی حتی تابلو چلنیوم را که انتخاب نمایید و سفارش ساخت آن را داشته باشید، به نسبت روش‌های دیگر تبلیغاتی هزینه پایین‌تری را پرداخت می‌کنید. از طرفی ماندگاری آن نیز قابل‌قبول بوده و تا سال‌ها از شگرد آن در جذب مشتری بهره‌مند می‌شوید.

با آگاهی تمامی صنعتگران ایرانی به مراحل ساخت و تولید تابلوها، خصوصاً تابلو چلنیوم دیگر محدودیتی بابت دستیابی به این روش تبلیغاتی اثرگذار برای هیچ‌ یک از صاحبان مشاغل احساس نمی‌شود. مدیران با فراغ بال می‌توانند در فضای آنلاین و سنتی تعداد کثیری کارگاه تولید تابلو را بیابند و به‌راحتی به سفارش نمونه‌هایی مرغوب و باکیفیت بپردازند.

کاربرد تابلوسازی

به طور کلی، برقراری ارتباط به صورت غیر کلامی و انتقال یک سری مفاهیم را می‌توان به عنوان کارکرد اصلی تابلوها در نظر گرفت. البته در تابلوسازی تبلیغاتی این ارتباط علاوه بر اطلاع رسانی، کارکرد تبلیغاتی هم دارد. به همین دلیل در ساخت انواع تابلوهای تبلیغاتی از جمله تابلو چلنیوم و سایر دیگر انواع تابلو، استفاده از المان‌ها و عناصر مختلف برای زیبایی و اثرگذاری بیشتر، اهمیت زیادی دارد.

لزوم رعایت اصول صحیح تبلیغات در ساخت این تابلوها باعث شده تا تابلو سازی تبلیغاتی اهمیت و جایگاه ویژه‌ای در حوزه تبلیغات محیطی داشته باشد. با گسترش رقابت بین صاحبین کسب و کار، ساخت یک تابلوی تبلیغاتی نیاز به تخصص و درک درستی از فضای آن کسب و کار و همچنین پرسونای مخاطبین دارد.

در این خصوص تفاوتی بین تابلو مغازه و فروشگاه نیست بلکه چیزی که اهمیت دارد برقراری ارتباط، انتقال پیام و تاثیرگذاری مناسب و جلب توجه مخاطبین است.

مزایای استفاده از تابلوهای تبلیغاتی در شهریار

یکی از دلایل عمده استفاده از تابلوهای تبلیغاتی، دائمی بودن آن‌هاست. به این صورت که استفاده از دیگر روش‌های تبلیغاتی علاوه بر اینکه به هزینه زیادی نیاز دارند، محدودیت زمانی هم دارند اما تابلوهای تبلیغاتی می‌توانند به طور شبانه روزی برای شما بازاریابی کنند‌ بدون اینکه شما مجبور به پرداخت هزینه مازاد شوید.

مشتریان برای ورود به یک فروشگاه یا مغازه، ابتدا به تابلو مغازه نگاه می‌کنند. احتمال زیادی وجود دارد که افراد با نگاه کردن به یک تابلو ترغیب به خرید از یک فروشگاه شوند. به همین دلیل قدرت تابلوها را در فروش محصولات و خدمات، به هیچ عنوان نباید نادیده گرفت.

تابلوسازی دوام بیشتری نسبت به سایر ابزارهای تبلیغاتی دارد و در برابر سرما، گرما، نور خورشید و گرد و غبار مقاوم است و شکسته نمی شود. همچنین تابلوسازی نسبت به سایر ابزارهای تبلیغاتی مانند تراکت برتر است، زیرا اکثر افراد هنگام دریافت تراکت بسیار کم توجه به آن توجه می کنند و حتی ممکن است بدون نگاه کردن به آن آن را دور بریزند.

یکی دیگر از مزایای تابلوها امکان جابجایی آن‌هاست. به این صورت که برای نقل مکان کردن نیاز به سفارش یک تابلوی جدید ندارید و می‌توانید تابلوی قبلی را به راحتی به محل جدید منتقل کنید. این مورد مخصوصا برای مستاجران و کسانی که در بازارچه‌ها فعالیت می‌کنند و یا فروش‌های فصلی دارند، مزیت بسیار خوبی به شمار می‌رود.

از دیگر مزایای تابلوسازی تبلیغاتی می‌توان استفاده از جلوه‌های نوری زیبا در رنگ‌های متنوع برای جلب نظر مخاطب را نام برد. نور تأثیر زیادی در تابلوسازی و نمای تابلو دارد، خصوصاً اگر تابلو از نوع پنل‌های چلنیوم، نئون، LED، فلکسی و باکس باشد، نور اولین نقش را دارد.

برجسته سازی نقاشی و استفاده از طرح‌ها و زمینه‌های خاص و مدرن در نقاشی  از دیگر ویژگی‌های تابلوهای تبلیغاتی است. برای انتخاب یک رنگ مناسب و موثر در ساختن نقاشی، به کمی آشنایی با رنگ‌ها و روانشناسی رنگ نیاز است. اگر رنگ‌ها و نحوه ترکیب آن‌ها را به خوبی بشناسیم و آنها را به درستی در تابلوسازی پیاده کنیم، قطعاً تأثیر زیادی در ذهن مخاطب خواهد داشت.

نقش تابلوسازی در رونق کسب و کار

تکنولوژی به سرعت در حال پیشرفت است، چرخ‌های صنعت بی‌وقفه می‌گردند. هر روز محصولاتی تازه جای محصولات قبلی را پشت ویترین‌های جهان می‌گیرند تا راه‌های رسیدن به هدف را کوتاه تر کنند و زندگی را آسان‌تر.

بیشتر مردم، زمان کافی برای شناخت محصولات جدید ندارند و اگر رسانه‌ها نباشند که محصولات جدید را تبلیغ کنند مسلما از قافله پیشرفت دنیا عقب می‌مانند. قلب تپنده فروش، تبلیغات است و کشف همین حقیقت باعث شده است تولیدکنندگان مبالغی را صرف تابلوسازی برای معرفی محصولات‌شان به مخاطبان کنند.

در عصر امروز تبلیغات دیگر به تبلیغات تلویزیونی و روزنامه‌ای محدود نمی‌شود. اکنون و در دنیای امروز روش‌های نوینی برای تبلیغات مورد استفاده قرار می‌گیرد که نگاهی به این روش‌های مدرن در ایجاد دیدی گسترده نسبت به این مقوله می‌تواند بسیار مفید باشد و ایده‌های کارآمدی را در ذهن فعالان این حوزه ایجاد کند.

تحقیقات در زمینه بازاریابی و فروش بهتر نشان داده است، تنها راه موفقیت در کسب و کار، بعد از ارائه یک محصول ایده آل، چگونه دیده شدن و تابلو سازی تبلیغاتی است. در واقع جهان حول و حوش تبلیغات می چرخد، تا نه یک بخش از مردم، بلکه تمام جهان بتواند شما را بشناسند. منتها یکی از رایج‌ترین نوع تبلیغات، استفاده از یک تابلو مغازه یا فروشگاه مناسب و ایده‌آل است.

تابلویی که بتواند با یک سازه درست و حسابی و یک طرح بی همتا، بهترین هویت را به شما ببخشد. انواع و اقسام تابلوسازی وجود دارد که می‌توانید یکی از آن‌ها که با فعالیت و سبک کارتان هماهنگ است را انتخاب نمایید. اینگونه مشتریانتان به راحتی با شما و کارتان آشنا خواهند شد و به سراغتان می آیند.

انواع تابلوی تبلیغاتی

ممکن است به هنگام انتخاب تابلو با گزینه‌های متعددی روبرو شوید. در ادامه توضیحات مربوط به هر کدام از تابلوها آورده شده است تا در انتخاب بهتر به شما کمک کند.

تابلو چلنیوم

یکی از پرطرفدارترین تابلوهای تبلیغاتی، تابلو چلنیوم است. این تابلو نورپردازی ویژه ای داشته و از متریال بادوام و با کیفیتی، برخوردار است. از آنجایی که تابلوهای چلنیوم هم کیفیت قابل قبولی داشته و هم قیمت مناسبی دارند، از سمت مشتریان بسیار محبوب شده اند.

تابلو استیل

تابلو استیل به درخشندگی معروف است. بنابراین اگر به دنبال تابلویی هستید که بدون وجود نورپردازی هم جلب توجه کند، به سراغ تابلوهای استیل بروید‌. ورق‌های استیل در رنگ‌های مختلف مثل طلایی، نقره‌ای و رزگلد در بازار موجود هستند.

تابلو کامپوزیت

تابلوهای کامپوزیت از نظر رنگ‌بندی بسیار کامل هستند و می‌توانند برای فروشگاه‌هایی مثل اسباب بازی فروشی‌ها، بسیار جذاب باشند.

تابلو ترمووود

این تابلوها با استفاده از چوب ترمووود ساخته می‌شوند. از ترمووود در دکوراسیون داخلی فروشگاه‌ها، دفاتر کار، مغازه‌ها و… بسیار استفاده می‌شود. حتما شما هم تا به حال نمونه‌هایی از تابلوهای ترمووود را سر در کافی شاپ ها و… دیده اید. وجود چوب ترمووود یک حالت کلاسیک و زیبا به محیط می ‌بخشد.

تابلو لایت باکس

تابلوهای لایت باکس بسیار نورانی بوده و معمولا در مکان‌هایی با نور کم، نصب می‌شوند. ویژگی مثبت تابلوهای لایت باکس این است که شما می‌توانید تنها یک بار این تابلو را سفارش داده و بارها با تعویض طرح درون جعبه، از آن استفاده کنید.

تمامی تابلوهای معرفی شده در مرکز تابلوسازی نامور، ساخته می‌شوند. بنابراین در وهله اول و برای ثبت سفارش تابلو کافی است با شماره های درج شده در وب سایت، تماس بگیرید. پس از آن، کارشناسان به خوبی شما را راهنمایی خواهند کرد.

بهترین مرکز تابلو سازی در شهریار

بهترین تابلو سازی در شهریار

برای پیدا کردن بهترین مرکز تابلوسازی در تهران، اندیشه، پردیس و شهریار می‌توانید از اینترنت کمک بگیرید. با یک جستجوی ساده قادر هستید بهترین و معتبرترین مراکز ساخت تابلوهای تبلیغاتی را پیدا کنید.

البته برای این کار باید عوامل مختلفی را در نظر بگیرید و جستجوی صحیحی داشته باشید. اولین و مهمترین نکته‌ای که در ارتباط با پیدا کردن تابلو سازی مطرح می‌شود، اطمینان و اعتماد است. برای این کار می‌توانید از سوابق تابلوساز سوال کنید و یا از آنان بخواهید نمونه کارهای ساخته شده خود را به شما، نشان دهند. در این شرایط راحت‌تر می توانید تصمیم‌گیری کنید.

برای سفارش یک تابلوی تبلیغاتی باکیفیت باید به مواردی همچون دوام و کیفیت تابلو، قیمت، طراحی، ترکیب رنگ استفاده شده، نورپردازی و ضمانت نامه، توجه داشته باشید.

تابلویی که سفارش می دهید؛ مخصوصا اگر قرار است در محیط های باز نصب شود؛ حتما باید از متریال مرغوب و باکیفیتی تهیه شده باشد. تنها در این صورت است که می تواند در برابر عوامل محیطی مثل باد و باران و یا نور خورشید، مقاومت لازم را داشته باشد.

مشکلی که برای اکثر تابلوها پیش می آید؛ زنگ زدگی و یا رنگ پریدگی حروف آن است. تابلویی که حروف برجسته روی آن پررنگ نباشد؛ دیگر آن جذابیت اولیه را نخواهد داشت. بنابراین همواره توصیه می‌ کنیم حتی به قیمت پرداخت هزینه بیشتر؛ یک تابلوی باکیفیت و بادوام سفارش دهید. خوشبختانه در سال‌های اخیر متریال‌های بادوامی مثل چلنیوم، استیل و… وارد صنعت تابلوسازی شده اند و دوام بسیار خوبی هم دارند.

نکته دیگر این است اگر در هنگام سفارش تابلو، تابلوهای مدرن‌تر و به روزتری سفارش دهید، مکان تجاری شما زیباتر خواهد بود و برای طولانی مدت نیاز به تعویض تابلو نخواهید داشت.

اگر به دنبال بهترین مرکز تابلو سازی در شهریار می‌ گردید؛ ما به شما مرکز تابلوسازی نامور را پیشنهاد می دهیم. این تابلوسازی تمامی سفارشات از تهران، اندیشه و سایر نقاط شهر تهران را می پذیرد. حتی این مرکز توانسته است کار طراحی و ساخت تابلو را برای شهرستان‌های خارج از تهران هم انجام دهد‌.

ویژگی اصلی تابلوسازی نامور که آن را از سایر تابلوسازی‌ها متمایز کرده است؛ استفاده از متریال باکیفیت، وجود ضمانت نامه معتبر و خلاقیت در طراحی است‌. پس اگر به دنبال یک تابلوی منحصر به فرد و خلاقانه می گردید؛ بهتر است کار طراحی و ساخت تابلوی مورد نظر خود را به تابلوسازی نامور، بسپارید. علاوه بر این، وجود ضمانت نامه و گارانتی معتبر پس از تحویل تابلو؛ خیال مشتری را از بابت آسیب‌ها و صدمات احتمالی بعد از نصب، راحت می‌کند.

به منظور دریافت مشاوره و راهنمایی می‌توانید با کارشناسان مجموعه تابلوسازی نامور از طریق شماره‌های درج شده در وب سایت تماس بگیرید.

پیمایش به بالا
عضویت در خبرنامه

از تخفیف ها و جدیدترین ها با خبر شوید!

ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: