۰۲۱-5۷۹۹۶

021-44860911

سوالات متداول
انتقادات پیشنهادات

تابلو آژانس مسافرتی چیست؟

تابلو آژانس مسافرتی یکی از تابلوهای تبلیغاتی کاربردی در سطح شهرها است. در حال حاضر سایت های اینترنتی که کار فروش بلیط را انجام می دهند، نقش پررنگی در جامعه دارند و به نوعی می توان گفت یک رقیب سرسخت برای آژانس های مسافرتی هستند.

با این حال برای سفر به خیلی از کشورها نیاز به ویزا دارید و نمی توانید تنها با خرید بلیط از این سایت ها،، به کشور مد نظر خود مسافرت کنید. پس همان طور که متوجه شدید آژانس های گردشگری و مسافرتی همچنان جز مشاغل مهم و مورد نیاز مردم هستند.

تابلو آژانس مسافرتی ساحل

فروش تابلو آژانس مسافرتی

با توجه به اینکه صنعت گردشگری از نقاط قوت در هر کشور می تواند باشد، نیاز به دفاتر گردشگری نیز افزایش می یابد. این موضوع باعث می شود تا فروش تابلو آژانس مسافرتی و تابلو سازی این حوزه رونق داشته و آژانس ها نیاز به تابلو داشته باشند.

بنابراین اگر شما یک دفتر گردشگری و یا آژانس هواپیمایی داشته باشید، باید بدانید که نصب تابلو اهمیت زیادی در شغل تان دارد و باید حتماً از افراد متخصص در ساخت تابلو، استفاده کنید. چرا که یک تابلو بی کیفیت و نامناسب آثار بسیار بدی بر شغل شما خواهد داشت.

کارآیی تابلوی آژانس مسافرتی

نیاز به سفر و گشت و گذار از لازمه های زندگی تمام افراد است. همه ما نیاز داریم تا به شهرهایی که هیچ وقت به آنها سفر نکرده ایم برویم و یا به کشورهای دیگر سفر کنیم. طبیعتاً از آنجایی که برای اولین بار قرار است که به یک شهر یا کشور جدید مسافرت کنید، اطلاعات زیادی نخواهید داشت.

دفاتر مسافرتی به شما این خدمات را ارائه می کنند. کافی است که تصمیم بگیرد تا به یک مکان جدید بروید، آنها تمام مقدمات سفر را برای شما فراهم خواهند کرد. بنابراین برای رفتن به این دفاتر چشم شما در خیابان ها به دنبال یک تابلو آژانس مسافرتی می گردد.

دسترسی آسان به آژانس های هواپیمایی

نصب تابلوی آژانس مسافرتی باعث می شود تا علاوه بر تبلیغات، دسترسی راحت تری به آژانس های هواپیمایی و مسافرتی داشته باشیم. در صورتی که بدون این تابلوها، پیدا کردن یک دفتر هواپیمایی، کار دشواری می شود. به همین دلیل هم نصب تابلو اهمیت دارد.

تابلو وسیله ای برای افزایش درآمد

تمامی مردم در تلاش هستند تا درآمد خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهند. قطعاً این کار نیاز به مشورت و استفاده از ابزارهای مناسب دارد. زمانی که شما برای ادامه شغل خود به مشتری نیاز دارید، پس باید با عواملی که مشتری کسب و کار شما را زیاد می کند، آشنا شوید.

نصب تابلو بر سردر شرکت، یکی از کارهای ضروری است که باید حتماً در انجام آن از مشاورین تابلو سازی کمک بخواهید. برای اینکه خرید تابلو به نتیجه مثبتی برسد، بهتر است که در ابتدا تمام آنچه که نیاز دارید به مردم منتقل کنید را با طراحی که انتخاب کرده اید، در میان بگذارید. تا آنها نیز با توجه به سلیقه شما کار طراحی را آغاز کنند.

تابلو آژانس مسافرتی

ایجاد کردن یک تفاوت بزرگ

زمانی با نصب تابلو کار شما هم رونق می گیرد که، یک تفاوت بزرگ در تابلو شما با تابلو سایر شرکت ها وجود داشته باشد. به همین دلیل حتماً قبل از خرید، تمام تابلوهای آژانس مسافرتی و هواپیمایی را بررسی کرده و نقاط مثبت و ضعف آنها را یادداشت کنید. به این ترتیب می توانید نیاز های خود را به خوبی به تابلوسازان بیان کنید.

هرچه کار شما جدیدتر باشد، مردم حتماً آن را بهتر می بینند. یک رنگ متفاوت، طرح جدید و یا نام زیبا همگی باعث جذابیت تابلو می شود. البته باید در نظر داشته باشید که تابلو به گونه ای باشد تا به خوبی با مردم ارتباط برقرار کند.

طراحی تابلو برای آژانس مسافرتی

در تابلوسازی، طرح تابلو آژانس مسافرتی اهمیت زیادی دارد. به این دلیل که رقابت زیادی در این کسب و کار وجود داشته  و تمامی آژانس ها می کوشند تا مشتری بیشتری را جذب کنند. اگرچه ارائه خدمات ویژه برای جذب مشتری و مسافر موثر است، اما تابلو تبلیغاتی نیز نقش پررنگی در این بخش دارد.

طرح تابلو برای آژانس مسافرتی باید ویژه و خاص باشد. معمولاً استفاده از المان های گردشگری و وسایل حمل و نقل در طراحی تابلو به وفور استفاده می شود. بنابراین طراح تابلو سازی باید، بکوشد تا میان تابلوهای رقبا، طرح تابلوی آژانس مسافرتی شما را بسیار خلاقانه و متناسب با شغلی که دارید طراحی کند.

طرح تابلو آژانس هواپیمایی

هواپیمایی ها و دفاتر گردشگری و مسافرتی در یک راستا باهم حرکت می کنند و فعالیت همه آنها به هم مرتبط بوده و به یکدیگر نیاز دارند. تابلو آژانس هواپیمایی، قدرت این شرکت و نحوه ارائه خدمات به مسافران را نشان می دهد. از این رو باید به طراحی و ساخت آن توجه کرد.

البته باید در نظر داشته باشید که تمامی هواپیمایی ها لوگو مشخصی دارند که در واقع اکثر مردم آنها را با نشانه ها و لوگو آنها می شناسند. به همین خاطر استفاده هوشمندانه از طرح های قبلی در تابلو، نیازمند تجربه کافی در حیطه طراحی تابلوهای تبلیغاتی می باشد.

تابلو برای آژانس مسافرتی

نحوه تبلیغات در حوزه گردشگری و مسافرتی

تبلیغات در شرکت های هواپیمایی و مسافرتی بسیار مهم است. چرا که افراد فعال در این حوزه باید همواره در حال به روز رسانی خدمات  خود باشند و علاوه بر آن به صورت دوره ای خدمات ویژه، مانند انواع تخفیف یا تورهای گردشگری به مردم ارائه دهند.

این کار برای ادامه بقا مشاغل آنها الزامی است. تمامی این خدمات از طریق راه های تبلیغاتی به مردم معرفی می شود. یکی از ابزارهایی که می توانند برای این کار استفاده شود، بهره مندی از تابلوهای تبلیغاتی است. تابلو تبلیغاتی آژانس مسافرتی به بهتر دیده شدن آن کمک خواهد کرد.

تبلیغات در مکان های مهم

اگر می خواهید که با نصب انواع تابلوهای تبلیغاتی برای آژانس هواپیمایی، مشتری ها را افزایش دهید، باید اول از همه به محل نصب تابلو دقت کنید. همچنین تابلو لایت باکس به منظور این کار بسیار مناسب است. با توجه ماهیت شغل شما چند مکان مهم برای نصب تابلو را نباید فراموش کنید. این مکان ها به شرح زیر است.

  • فرودگاه: اصلی ترین مکانی که برای نصب ابزارهای تبلیغی می توان از آن استفاده کرد، فرودگاه ها هستند. چه در بخش پروازهای داخلی و چه در قسمت پروازهای خارجی نصب این گونه تابلوها الزامی است.
  • مراکز خرید: از دیگر مکان های نصب تابلو هواپیمایی، مرکز خرید است. این مکان همواره شلوغ و پر رفت و آمد می باشد. در صورتی که دفاتر شما در این مکان یا ساختمان های اطراف آن قرار گیرد، حتماً مشتری زیادی جذب خواهید کرد.
  • اتوبان ها: قدرت اتوبان ها را دست کم نگیرد، در اطراف شریان های شهری هر تابلویی که نصب شود، تأثیر خود را خواهد گذاشت.

ساخت تابلو آژانس مسافرتی چلنیوم

تابلو چلنیوم آژانس های گردشگری، از نمونه تابلوهای رایج این شغل است. تابلو چلنیوم برای ساخت نام دفتر و نشانه ها و لوگو آن مناسب می باشد. این تابلو سالهاست که جایگزین تابلوهای قدیمی شده و به سردر شرکت ها جلوه متفاوتی داده است.

ظرافت در ساخت تابلو بسیار مهم می باشد. به خصوص در تابلوهای آژانس های هواپیمایی و مسافرتی که دقت و زیبایی بسیار مهم است. به همین دلیل در طراحی و ساخت تابلو چلنیوم باید از روش ها و تکنولوژی های نوین استفاده شود.

ساخت تابلو آژانس مسافرتی

مزایای استفاده از تابلو

چلنیوم مزایای زیادی دارد. به همین دلیل هم در گستره ای از مشاغل و کسب و کارها از آن استفاده می شود. این تابلو به دلیل طول عمر زیاد و همین طور دوام بالا، کاملاً مناسب استفاده در آژانس های هواپیمایی است. همچنین نورپردازی زیبا و حرفه ای باعث جلب توجه مردم می شود.

کاربرد تابلو حروف برجسته

آژانس های هوایی و گردشگری به دنبال جذابیت و زیبایی هستند. به همین دلیل تابلو حروف برجسته جز بهترین تابلوهایی است که می توانند در سبد انتخاب خود داشته باشند. تابلوهایی که به صورت سه بعدی و یا به اصطلاح حروف برجسته معروف است به روش های گوناگون و متعددی ساخته می شود.

تنوع در ساخت، قدرت خلاقیت را افزایش می دهد و می توان به یک تابلو بی نظیر در این صنعت دست پیدا کرد. همچنین تنوع رنگ نیز به طراح کمک می کند تا بهترین طرح خود را برای تابلو هواپیمایی انجام دهد.

تابلو حروف برجسته استیل

شاید عجیب به نظر بیاید اما می توان با ورق های استیل مخصوص، یک تابلو حروف برجسته ایجاد کرد. این تابلو برای مشاغلی که به ظاهر و کیفیت کار خود اهمیت می دهند بسیار مناسب است. همچنین به دلیل قابلیت ساخت تابلو در ابعاد کوچک می توان به راحتی از آن در فضاهای داخلی شرکت استفاده کرد. تابلو استیل به راحتی به دیوار و یا هر زمینه دیگری نصب می شود.

عملکرد تابلو کامپوزیت

به جرأت باید گفت که بیشترین تابلو زمینه ای که در آژانس های توریستی استفاده می شود، تابلو کامپوزیت است. چرا که مصالحی همچون کامپوزیت، برای فضاهای اداری بسیار مناسب هستند. البته تابلوهای دیگری نیز وجود دارد که می توان از آنها استفاده کرد، ولی کامپوزیت مناسب ترین آنها است.

اما چرا این تابلو حائز اهمیت است؟ به دلیل اینکه ظاهر متریال کامپوزیت به گونه ای می باشد که از آن بیشتر در فضاهای خارجی و مکان های کاری استفاده می کنند. به ندرت پیش می آید که کامپوزیت در فضای مسکونی و داخلی منزل استفاده شود. به همین دلیل است که نسبت به سایر تابلوها برای استفاده در سردر شرکت، عملکرد خوبی دارد.

پیمایش به بالا
عضویت در خبرنامه

از تخفیف ها و جدیدترین ها با خبر شوید!

ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: