۰۲۱-5۷۹۹۶

021-44860911

سوالات متداول
انتقادات پیشنهادات

هر کسب و کاری که داشته باشید؛ رمز موفقیت شما ارتباط خوب با مشتریان است. در واقع این مشتریان هستند که می ‌توانند حاشیه سود شما را افزایش داده و به کسب و کارتان رونق ببخشند. مسلما بدون انجام تبلیغات مشتریان نمی توانند متوجه وجود کسب و کار شما بشوند. روش های تبلیغاتی متفاوتی وجود دارد که حتی افراد با کمترین بودجه تبلیغاتی هم می توانند از آن ها، استفاده کنند. یکی از این روش ها استفاده از تابلوی تبلیغاتی است. اگر در ابتدای راه هستید؛ توصیه می کنیم هرگز از سفارش یک تابلوی تبلیغاتی غافل نشوید، چرا که این روش تبلیغاتی هم ارزان است هم همیشگی.

اگر کسب و کاری که دارید تا حدی رقابتی باشد؛ نیاز به انجام تبلیغات اصولی و صحیحی دارید. می توانید برای این کار از تبلیغات چاپی مثل بروشور و بنر، استفاده کنید. البته امروزه تبلیغات هم رنگ و بوی دیگری گرفته است. به گونه ‌ای که اکثر تبلیغات پربازده آن هایی هستند که در شبکه‌ های اجتماعی و بر اساس دیجیتال مارکتینگ، انجام می شوند. قطعا انجام چنین تبلیغاتی هزینه ‌های بالایی به دنبال دارد. پس اگر به دنبال یک روش موثر و ارزان هستید؛ ما به شما استفاده از تابلوی تبلیغاتی را پیشنهاد می کنیم.

تابلو جواهری (تابلو برای جواهر فروشی)

در ادامه قصد داریم ویژگی های تابلوی مناسب برای یک جواهر فروشی را ذکر کنیم.

اهمیت وجود تبلیغات برای جواهر فروشی ها

همانطور که می دانید؛ بازار طلافروشان به نحوی است که تمامی مغازه های جواهر فروشی و طلا فروشی در کنار یکدیگر و با مسافت بسیار کمی از همدیگر، واقع شده‌ اند. همین موضوع اهمیت وجود تبلیغات را به خوبی روشن می سازد. بنابراین برای اینکه بتوانید در میان رقیبانتان بیشتر بدرخشید؛ نیاز به یک تابلوی مدرن، زیبا و منحصر به فرد دارید. البته این نکته را هم در نظر داشته باشید که اکثر مشتریان چنین مغازه هایی خانم ‌ها هستند و خانم ‌ها ظرافت و زیبایی را به سرعت درمی یابند. بنابراین برای زیبایی و مدرن بودن یک مغازه جواهرفروشی باید به دکوراسیون داخلی و بیرونی آن، اهمیت دهید.

معمولاً مغازه‌ های عرضه طلا و جواهرات پر زرق و برق هستند. بنابراین تابلویی که برای معرفی چنین مغازه ‌ای سردرب آن نصب می‌ شود؛ باید از نوعی باشد که این زیبایی و درخشندگی را دوچندان کند. تابلوهای براق با نورهای چشمک زن برای این کار، مناسب هستند. این تابلوها می توانند چشمان رهگذران را خیره نموده و نگاه آنان را به سمت مغازه، جلب کنند.

اهمیت وجود تبلیغات برای جواهر فروشی ها

بهترین تابلو برای مغازه طلا فروشی

این یک واقعیت است که هر چقدر ظاهر یک مغازه طلافروشی زیباتر باشد، تاثیر بیشتری در جذب مشتری دارد. این زیبایی را می ‌توانید با نحوه چیدمان ویترین، نورپردازی و … به خوبی نشان دهید. اگر در کنار این موارد بتوانید تعامل و برخورد خوبی هم با مشتری داشته باشید، بازی را برده اید. چرا که با این کار مشتریان شما را به یکدیگر معرفی می‌ کنند. اما برای معرفی قطعاً باید نام و نشانی روی تابلوی مغازه طلافروشی درج شده باشد تا مشتریان بتوانند برای معرفی از آن استفاده کنند.

راه اندازی یک مغازه فروش طلا و جواهرات سرمایه بسیار زیادی می طلبد. حال که چنین سرمایه‌ ای را صرف کرده اید، منطقی است که روی تبلیغات آن هم هزینه کنید. به همین دلیل توصیه می کنیم از بین تابلوهای تبلیغاتی موجود، به سراغ مدرن ترین، درخشان ترین و زیباترین آن ها بروید. حتی اگر یک تابلو بدلیجات و یا تابلو نقره فروشی هم سفارش می دهید، بهتر است از نوع مدرن باشد‌.

برخی از بهترین تابلوها برای مغازه جواهر فروشی و یا طلا فروشی عبارتند از:

تابلو استیل

تابلوهای استیل درخشندگی و براقیت فوق‌العاده ‌ای دارند. شما می توانید برای زیبایی بیشتر از تابلوهای استیل با رنگ نقره ای و طلایی، استفاده کنید. اگر حروف به صورت برجسته روی تابلو حک شده باشند، جلوه و زیبایی مغازه شما را دوچندان می کنند‌.

تابلوهای استیل به دلیل براق و درخشان بودن معمولاً بدون نورپردازی سفارش داده می ‌شوند. اما برای مغازه های طلافروشی توصیه می کنیم نوعی از تابلو استیل با نام نوراندریک را سفارش دهید. تفاوت این تابلوها با تابلوهای استیل تنها در وجود نورپردازی است. به این صورت که یک فاصله ۱ سانتی متری بین حروف برجسته و زمینه تابلو ایجاد شده و لامپ های ال ای دی در این فاصله، جای می گیرند. با روشن شدن این لامپ ها، یک فضای سایه روشن در زمینه تابلو ایجاد شده و باعث زیبایی هر چه بیشتر تابلو می گردد.

تابلو پولکی برای مغازه طلا فروشی

به جرات می ‌توان گفت تابلوهای پولکی بهترین انتخاب برای چنین مغازه هایی هستند. در این تابلوها به جای استفاده از ورق های پی وی سی به عنوان زیرساز تابلو، از تایل های پولکی استفاده می ‌شود. این تایل ها نوعی پلاستیک نرم و براق است که زیبایی و درخشندگی خارق‌العاده ‌ای به تابلو می بخشد. وجود تابلو پولکی برای مغازه طلا فروشی به ‌راحتی می‌ تواند نظر هر رهگذری را جلب کند.

تابلو ترمووود برای مغازه طلا فروشی

تابلوهای ترمووود تقریباً برای تمامی کسب و کارها مناسب هستند. این تابلوها زمینه چوبی داشته و یک محیط کلاسیک و زیبا برای محل کسب شما، فراهم می ‌کنند. حتی می ‌توانید از یک تابلوی ترکیبی برای زیبایی بیشتر استفاده کنید. به این صورت که از حروف برجسته چلنیوم استفاده کرده و زیرساز تابلو را از نوع ترمووود انتخاب کنید.

بهترین تابلو برای مغازه طلا فروشی

تابلو لاسوگاسی برای مغازه طلا فروشی

اگر به دنبال مدرن ترین و جدیدترین تابلوها هستید؛ بدون هیچ تردیدی به سراغ تابلو لاسوگاسی بروید. این تابلوها برای مغازه های طلافروشی انتخاب مناسبی هستند. چراکه درخشندگی بسیار زیبایی دارند. در ساخت تابلو لاسوگاسی لامپ های ال ای دی در فواصل مشخصی از یکدیگر واقع می شوند و می توانند برای هر کاراکتری افکت نوری متفاوتی، اجرا کنند. این تابلو اولین بار در شهر لاس وگاس ایالات متحده آمریکا اجرا شد و سپس به سایر شهرها و کشورها، راه پیدا کرد.

تابلو لایت باکس برای مغازه طلا فروشی

از آنجایی که اکثر مغازه های طلافروشی در پاساژها واقع شده‌ اند؛ تابلوهای لایت باکس با آن حالت نورانی که دارند، می توانند برای معرفی چنین مغازه هایی بسیار مناسب باشند. این تابلوها همانند یک جعبه پر نور عمل کرده و نام تجاری و یا برند شما را در معرض دید افراد، قرار می ‌دهند.

قیمت تابلو برای مغازه جواهر فروشی چقدر است؟

قیمت یک تابلوی طلا فروشی و یا جواهر فروشی با توجه به نوع تابلو و همچنین ابعاد آن، تعیین می گردد. برای آگاهی از قیمت تمام شده می ‌توانید به تابلوسازی ها رجوع کنید‌. مشاوران و کارشناسان تابلوساز قیمت تابلوها را با توجه به متریال مصرفی برای ساخت آن، تعداد لامپ ها مصرفی برای ایجاد نورپردازی، ابعاد تابلو، نوع زیرساز استفاده شده و… تعیین می کنند. در صورت توافق با قیمت اعلام شده؛ یک قرارداد کاری بین مشتری و تابلوساز، تنظیم شده و پس از امضا توسط طرفین، کار طراحی و پیاده سازی تابلو آغاز می گردد.

قیمت تابلو برای مغازه جواهر فروشی چقدر است؟

سفارش تابلوی تبلیغاتی

برای اینکه بهترین تابلو را متناسب با نوع کسب و کارتان داشته باشید؛ توصیه می کنیم به یک تابلوسازی معتبر، رجوع کنید. تابلوسازی نامور سال هاست کار طراحی و ساخت انواع تابلوهای تبلیغاتی را انجام داده و در این کار مهارت لازم را داراست. این تابلوسازی برای طراحی و ساخت انواع تابلو از بهترین و باکیفیت ترین متریال موجود در بازار، استفاده می کند.

به منظور دریافت مشاوره و راهنمایی برای سفارش تابلوی تبلیغاتی؛ می توانید با کارشناسان مجموعه تابلوسازی نامور از طریق شماره های درج شده در وب سایت، تماس بگیرید.

پیمایش به بالا
عضویت در خبرنامه

از تخفیف ها و جدیدترین ها با خبر شوید!

ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: