۰۲۱-5۷۹۹۶

021-44860911

سوالات متداول
انتقادات پیشنهادات

تابلو دفتر بیمه و بررسی از جوانب مختلف

تابلو دفتر بیمه نیز مانند بسیاری از مشاغل لازم و ضروری است. در ایران همچون سایر کشورها سازمان های بیمه های مختلف با اسامی متفاوت وجود دارند که در زمینه های گوناگون خدمات بیمه ای را ارائه می کنند. به همین خاطر برای ساختن یک هویت و شناخت بهتر برای مخاطب نیاز به تابلو خواهند داشت.

در تابلو سازی ساخت چنین تابلویی با ساختن یک تابلو فروشگاه فرق های زیادی دارد. وقتی صحبت از تابلو بیمه به میان می آید، در اصل در خصوص یک شغل تخصصی صحبت می کنیم. از طرفی بیمه رابطه بسیار نزدیکی با مسائل حقوقی دارد. یعنی می توان اینطور عنوان کرد که بسیاری از موضوعات حقوقی کاملاً به شرکت های بیمه مربوط بوده و این ارگان باید رای نهایی را صادر کند.

ساخت تابلو دفتر بیمه

اهمیت تابلوی بیمه

با توجه به توضیح بالا باید گفت که حوزه های کاری در ارتباط با بیمه از مهمترین شغل ها در یک جامعه می‌باشند. چرا که تمامی افراد نیاز دارند تا چندین بیمه مهم را در طول زندگی همواره انجام دهند. مهم ترین آنها بیمه عمر می باشد که در آینده برای زندگی هر انسانی مهم خواهد بود.

بیمه های حوادث و بیمه وسایلی همچون ماشین نیز جز ضروریات زندگی می باشد. بر همین اساس هم می توان دریافت که در طراحی و ساخت تابلوهای بیمه، حساسیت های خاصی وجود دارد و باید به آن ها حتماً دقت شود. در غیر این صورت ممکن است با اتفاق هایی همچون جریمه های سنگین روبرو شوید.

آشنایی با تابلوسازی در حوزه بیمه

در صورتی که به فکر این هستید که یک دفتر بیمه بزنید حتماً مسیرتان به تابلو سازی می افتد. چرا که بعد از مشخص شدن محل کاری که قصد تأسیس آن را دارید، باید نصب تابلو دفتر بیمه را هم در برنامه کاری خودتان داشته باشید.

از این رو قبل از مراجعه به تابلوسازی بهتر است که به خوبی با شرایط این گونه تابلوها و نحوه طراحی و نکات مهم آن آشنا شوید. زمانی که به خوبی از تابلویی که قرار است سفارش ساخت آن را بدهید اطلاعات مهمی را کسب کنید، کار شما هم در تابلو سازی بهتر و راحت تر انجام خواهد شد.

تابلو بیمه

تابلو بیمه یا تابلو تبلیغاتی

تابلوهای تبلیغاتی، دنیای گسترده و خلاقانه ای دارند. بسیاری از مشاغل به وسیله همین تابلوها به مردم معرفی شده و رونق پیدا کرده اند. اما زمانی که صحبت از شغل بیمه می شود، باید به طور متفاوت تری به این تابلو نگاه کرد. حقیقت این است که شرکت ها یا دفاتر بیمه برای ادامه کار خود نیاز به مشتری هایی دارند که در نمایندگی که آن ها در اختیار دارند، برای انجام خدمات بیمه ثبت نام کنند.

این نکته نشان می دهد که در این شغل هم نیاز به تبلیغات به صورت قابل توجه ای احساس می شود. بنابراین تابلو تبلیغاتی نقش بسیاری حیاتی را ایفا می کند. طبیعتاً تابلوهایی که بر سردر شرکت نصب می شوند جنبه تبلیغات خواهند داشت. با این وجود نصب تابلو تبلیغاتی در مکان های شلوغ نیز به جذب مشتری کمک می کند.

استانداردهای تابلوی دفتر بیمه

بسیاری از تابلوهایی که برای مشاغل خاص طراحی و ساخته می شوند، باید استانداردهای سازمانی خود را رعایت کنند. در سازمان های بیمه ای نیز همین نکته وجود دارد. تنوع زیادی در بیمه های کشور ما در حال حاضر موجود است. به همین دلیل شرکت های خصوصی و دولتی در این بخش مشغول به کار هستند که هر کدام به صورت جداگانه استاندارها و قوانینی برای طراحی تابلو در نظر می گیرند.

معمولاً این قوانین مربوط به رنگ تابلو، فونتی که استفاده می شود، نشان تجاری آن و سایر مباحث است. دلیل این استاندارها هم به بهانه ساماندهی تابلوهای سطح شهر می باشد. از آن جایی که هر شرکت بیمه نمایندگی‌های زیادی در شهرهای ایران دارد، همه آن ها موظف اند که طراحی تابلو یکسانی داشته باشند.

بررسی طرح تابلو دفتر بیمه

همان طور که می دانید در تابلوسازی برای طرح تابلوی دفتر بیمه با محدودیت های سنگینی مواجه هستیم. اگر صحبت از یک تابلو مغازه باشد، بی نهایت ایده و فکر وجود دارد که می توان در ساخت آن استفاده کرد. اما برای تابلو بیمه این موضوع صدق نمی کند. در این بخش شما باید مطابق با سفارشاتی که شرکت های بیمه به شما می گویند، عمل کنید.

در طرح تابلو دفتر بیمه، انتخاب رنگ کار دشواری نیست چرا که از قبل تعیین شده است. طراحی لوگو و فونت هم از سوی سازمان های بیمه ای در اختیارتان قرار می گیرد. در واقع می توان این طور گفت که در تابلوی بیمه، مهم ترین وظیفه تابلوسازان چیدمان صحیح المان های تابلو می باشد که در نتیجه منجر به ساخت یک تابلو با کیفیت شود.

تابلو دفتر بیمه

انواع تابلوهای مورد استفاده

در بازار پر تنوع تابلو سازی، انتخاب تابلو برای خیلی از افراد مشکل است. نمی توان به طور قطعی بیان داشت که این کار در حوزه طراحی و ساخت تابلو بیمه هم به همین شکل باشد. اما باز هم به دلیل استفاده از تابلوهای گوناگون کمی ممکن است دچار مشکل شد.

در اصل باید گفت که هر شرکت بیمه یک سبک خاص از تابلو را برای خود در نظر می گیرد که تمامی نمایندگی‌های آن باید به آن شکل عمل کرده و در ساخت تابلو از جنس تأییده شده استفاده کنند. به طور مثال برخی ممکن است تنها از تابلو چلنیوم استفاده کنند و یا برخی تابلوهای دیگر را ترجیح دهند.

تابلو کامپوزیت در مشاغل مرتبط با بیمه

کامپوزیت ها تابلوهای پرکاربردی هستند که در تابلو بیمه هم نقش پررنگی دارند. دفاتر بیمه به صورت های مختلفی مشغول به کار می باشند. گاهی این دفاتر با یک کارمند هم می تواند اداره شود و برخی دیگر کارمندهای متعددی دارند. به این خاطر هم فضای کاری آن ها ممکن است کوچک یا بزرگ باشد.

تابلو کامپوزیت برای تمامی این فضاها مناسب است. به عنوان یک تابلو زمینه، قدرت مانور زیادی دارد و با بسیاری از تابلوها هماهنگ می باشد. در طراحی تابلو کامپوزیت فضایی که برای نصب تابلو در نظر می گیرد بسیار مهم است. چرا که تابلو کامپوزیت مطابق با ابعاد این فضا، ساخته می شود.

اثرگذاری تابلو ترموود

در حوزه کاری دفاتر و شرکت های فعال در زمینه بیمه، تابلو ترموود ممکن است کمتر دیده شود. البته به این معنی نیست که اصلاً وجود ندارد. بسیاری از شرکت ها برای نشان دادن کیفیت کار خود ترجیح می دهند که با استفاده از تابلو ترموود، زیبایی خاصی را ایجاد کنند.

برای کسانی که به دنبال راهی هستند تا علاوه بر رعایت قوانین ساخت تابلوی بیمه، جذابیت و خلاقیت را هم چاشنی کار کنند، انتخاب تابلو ترموود یکی از بهترین پیشنهادها می تواند باشد.

نحوه کار تابلوهای چلنیوم

ارزیابی تابلوهای بیمه نشان می دهد که تابلو چلنیوم درصد بالایی نسبت به بقیه تابلوها دارد. این نشان دهنده تأثیرگذاری ویژه آن بر مشتری می باشد. در بسیاری از بیمه ها از جمله بیمه ایران برای ساخت نام تابلو و لوگو از روش تابلو چلنیوم استفاده شده است.

در تابلو چلنیوم دفتر بیمه، طراحی ها از قبل انجام شده و تابلوساز کار زیادی در بخش طراحی ندارد. مهم ترین نکته ساخت حروف و نشان تجاری بیمه ها می باشد که باید به خوبی با ورق های چلنیوم ساخته و بر سردر مکان در نظر گرفته شده، نصب شود.

سازنده تابلو دفتر بیمه

نقش تابلو حروف برجسته

در بخش تابلو حروف برجسته باید گفت که دقیقاً مشابه تابلو چلنیوم می باشد و نحوه کار و عملکرد هر دو این تابلوها شبیه به هم است. همچنین می توان عنوان کرد که تابلو حروف برجسته و چلنیوم هر دو به یک اندازه در ساخت تابلوهای بیمه استفاده می شوند.

یکی از نکات مهمی که باید از آن مطلع بود این است که، حروف برجسته برای ساخت تابلوهایی که ابعاد کوچکی دارند بسیار مناسب است. بسیاری از دفترهای بیمه هستند که در داخل یک مرکز تجاری یا یک مکان شلوغ قرار گرفته و عمدتاً تابلوهای کوچکی هم نیاز دارند که بر سردر مغازه یا دفتر خود نصب کنند.

لایت باکس ها چگونه اند؟

قدرت لایت باکس بر کسی پوشیده نیست. برای ساخت تابلوی دفتر بیمه هم می توان از آن استفاده کرد. به بیانی ساده تر، اگر قصد دارید تا تابلو بیمه‌ای را با همان قوانین موجود طراحی کنید اما زیباتر از تابلو بقیه نمایندگی ها باشد، از تابلو لایت باکس استفاده کنید.

لایت باکس همان لوگو و نام را به شکل نورانی برای مشتری ها به نمایش در می آورد. همین نورپردازی که در این تابلو انجام می شود، تأثیر زیادی در جذب مشتری خواهد داشت. اصولاً تابلو زیبا توجه افراد را به خود جلب می کند که در اینجا هم این اثر را می شود احساس کرد.

تابلو تبلیغاتی لایت باکس

اگر یک دفتر بیمه دارید و به دنبال افزایش مشتری هستید، استفاده از تابلوهای تبلیغاتی لایت باکس به شما کمک شایانی می کند. همان طور که اطلاع دارید، لایت باکس ها به چند شکل در بازار عرضه می شوند. تابلوهای لایت باکس فریم لس و یا لایت باکس های آلومینیومی در مکان های شلوغ مانند ایستگاه های مترو و مراکز خرید تأثیر زیادی در جذب مشتری دارد.

همچنین استفاده از لایت باکس ایستاده برای تبلیغ بیمه مهم است. نکته اساسی که برای این کار وجود دارد این می باشد که باید حتماً محل مناسبی برای نصب تابلو در نظر گرفته شود. در صورتی که در یک مکان خلوت و به دور از تردد و رفت و آمد تابلوهای تبلیغاتی را نصب کنید، طبیعی است که نتیجه خوبی نخواهد داشت.

پیمایش به بالا
عضویت در خبرنامه

از تخفیف ها و جدیدترین ها با خبر شوید!

ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: