۰۲۱-5۷۹۹۶

021-44860911

سوالات متداول
انتقادات پیشنهادات

تابلو دفتر وکالت چه ویژگی های دارد؟

تابلو دفتر وکالت، برای وکلا یکی از تابلوهای ضروری می باشد. برای دریافت پروانه وکالت نیاز است تا در آزمون های مرتبط شرکت کرده و به شرط قبولی افراد می توانند فعالیت حرفه ای خود را آغاز کنند. وکالت جز مشاغلی است که نیاز دارید برای جذب مشتری یک دفتر یا مکان مشخصی را در نظر بگیرید و در آن جا مستقر شوید.

برای اینکه افرادی که از محل دفتر شما عبور می کنند متوجه شغل تان شوند، نیاز دارید تا تابلویی را در سردر دفتر نصب کنید. از این رو تابلوی دفتر وکالت برای هر وکیلی مهم است، چرا که به نوعی می توان گفت که یک وسیله برای تبلیغات شغل آن ها می باشد.

سازنده تابلو دفتر وکالت

محل قرار گیری تابلو

محل نصب یک تابلوی دفتر وکالت به محل قرارگیری آن بستگی دارد. معمولاً اکثر این دفاتر در ساختمان های اداری قرار دارند که ده ها دفتر دیگر هم در آن جا مستقر است. به همین دلیل این ساختمان ها یک محلی برای نصب تابلو تعبیه می کنند که، تمامی افراد ساکن در ساختمان تابلو خود را در آن جا نصب کنند. در این صورت می توانید تابلو وکالت را آن جا قرار دهید.

در صورتی که ساختمانی که انتخاب کرده باشید این ویژگی را نداشته باشد، تابلو بر روی نمای ساختمان نصب خواهد شد. در این صورت باید تابلویی نصب شود که به خوبی برای مردم قابل رویت باشد تا در صورت نیاز به وکیل، به راحتی شما را پیدا کنند. البته برای جذب مشتری راه های زیادی وجود دارد که نصب تابلوهای تبلیغاتی هم یکی از تأثیرگذارترین کارها است.

 تابلوی دفتر وکالت در تابلوسازی

در تابلو سازی یک ساخت تابلویی برای دفتر وکالت، کار به نسب راحتی است. چرا که از قبل تمامی کارهایی که باید انجام شود مشخص بوده و تنها باید به نحوه ساخت تابلو دقت شود، تا کار با کیفیتی را ارائه کرد. تابلوسازی این گونه تابلوها باید با دقت صورت گیرد، چرا که اکثر تابلوهایی که برای وکلا ساخته می شود، ابعاد متوسط و یا کوچکی دارد.

در تابلو سازی هر چه یک تابلو ابعاد کوچکتری داشته باشد باید دقت بیشتری در نحوه ساخت آن باشد، چرا که کوچکترین خطایی ممکن است کاملاً به برای مردم قابل دیدن باشد و این موضوع به هیچ عنوان اتفاق خوبی نیست. از طرفی این تابلو نصب می شود که مردم آدرس یک وکیل را راحت تر پیدا کنند، پس در صورتی که طراحی و ساخت تابلو کیفیت خوبی نداشته باشد، حتماً برای موکلان ناخوشایند به نظر می رسد.

تابلوسازی فضای داخلی و خارجی

در خصوص تابلو دفتر وکلا باید گفت که به صورت کلی این تابلو به دو شکل، مورد استفاده قرار می گیرد. دسته اول تابلوهایی هستند که در محیط داخلی نصب می شوند. دسته دیگر تابلو ها را می بایست، در فضای خارجی و محیط باز نصب کرد.

تابلو دفتر وکالا

متناسب با این موضوع نحوه انتخاب تابلو و ساخت آن هم متفاوت خواهد شد. طبیعتاً برای تابلوهایی که بیرون نصب می شوند باید از یک تابلویی که در مقابل شرایط آب و هوایی مقاوم تر هستند استفاده کرد، تا به مرور زمان آسیب نبینند.

تابلو برای دفتر وکالت چقدر اهمیت دارد؟

تابلو برای دفتر وکالت اهمیت بسیار زیادی دارد. اصولاً وکالت جز شغل هایی است که فضای محدودی برای تبلیغات و جذب مشتری دارد. به طور مثال اگر شما یک رستوران داشته باشید، راه های زیادی وجود دارد که می‌توانن از آن ها برای جذب مردم و تبلیغ استفاده کرد. در صورتی که این فضای گسترده تبلیغاتی، برای دفتر وکالت وجود ندارد‌.

از این رو می توان دریافت که تابلو، مهم ترین وسیله ای است که در قالب یک شی می تواند برای دفتر یک وکیل کسب درآمد کند. هرچه وکلا بتوانند پرونده های زیادتری را در دست بگیرند به همان نسبت هم درآمدشان افزایش می یابد. به همین خاطر باید گفت که برای دفتر یک وکیل، تابلو بیشتر از بسیاری از شغل ها اهمیت دارد و به نوعی نشان دهنده هویت و عملکرد آن می باشد.

 انتخاب تابلو مناسب دفتر وکالت در تابلو سازی

همان طور که گفتیم به دلیل این که اغلب وکیل ها نیاز دارند تا دو نوع تابلو داشته باشند، که یکی را در خارج از ساختمان و دیگری را در فضای داخلی نصب کنند، پس باید به نوع تابلویی که انتخاب می کنیم دقت داشته باشیم.

برای اینکه یک انتخاب درست شکل بگیرد، نیازمند آن هستیم که با تمامی تابلوهایی که در تابلو سازی وجود دارد آشنا شده و مزایا و معایب هر کدام را بررسی کنیم و سپس بر اساس آن تصمیم گیری کنیم. همچنین در این بخش می بایست با تابلوسازان مجرب مشورت کرد. چرا که افراد تابلو سازی که تجربه ساخت تابلو وکالت داشته باشند، پیشنهاد های بهتری به شما می دهند.

تابلو دفتر وکالت

استفاده از تابلو حروف برجسته

در بخش تابلو وکالت یکی از پرکاربردترین تابلوهایی که می توان استفاده کرد، تابلو حروف برجسته است. از اصلی ترین دلایل محبوبیت حروف برجسته برای این شغل در این است که هم می توان آن را در محیط داخلی استفاده کرد و هم در فضای باز نصب آن را انجام داد.

تابلوهای حروف برجسته در مقابل بارندگی مقاوم هستند، از این رو عمر بیشتری دارند. همچنین زیبایی ذاتی که در ساختار این تابلو وجود دارد، نیز از عوامل تأثیرگذاری آن می باشد. علاوه بر این موضوع به دلیل قابلیت ساخت تابلو در ابعاد مختلف، برای استفاده در تابلوهایی با ابعاد کوچکتر نیز کاربردی تر و به صرفه تر است.

لایت باکس دفتر وکلا

تابلو لایت باکس، از دسته تابلوهایی است که به وفور برای دفتر وکالت از آن استفاده می کنند. مهم ترین ویژگی که باعث این انتخاب می شوند، قابلیت نورپردازی آن است. به این ترتیب در شب هم می توان تابلو را مشاهده کرد و این نکته اهمیت زیادی دارد.

در تابلوسازی لایت باکس ها بر اساس نیاز مشتری به شکل های مختلفی ساخته می شوند. هر کدام از آن ها برای یک شغل ممکن است مناسب باشد. برای تابلوی دفتر وکالت، نیز همین موضوع صدق می کند، یعنی نمی توان هر لایت باکسی را برای این کار استفاده کرد.

لایت باکس پرچمی و فریم لس

لایت باکس فریم لس و لایت باکس پرچمی هر دو از تابلوهایی هستند که برای دفتر کالت مناسب بوده و از آن استفاده می کنند. اگر در خیابان های شهر قدم بزنید به ساختمان های اداری نگاهی بیاندازید، این تابلوها را که برای دفتر وکالت طراحی و نصب شده اند را خواهید دید.

ساخت تابلو دفتر وکالت

تابلو لایت باکس دو طرفه یکی از مزیت هایی که دارد این است، در زمان هایی که فضای کمی برای نصب تابلو وجود دارد، می توان از آن استفاده کرد. از آن جایی که به صورت عمود بر روی بدنه ساختمان قرار می گیرد، فضای کمتری به نسبت تابلوهای دیگر، اشغال می کند.

تابلو چلنیوم برای دفتر وکیل

در کنار دیگر تابلوها، چلنیوم را  می توان برای ساخت دفتر وکیل به کار برد. در استفاده از چلنیوم باید نوع تابلویی که مد نظر ساخت است به طور کامل بررسی شود و سپس مراحل طراحی و ساخت آن صورت گیرد. اکثر تابلوهای وکالت  که با چلنیوم ساخته می شود، ابعاد کوچکی دارند و حروف نیز خیلی بزرگ ساخته نمی شوند.

به دلیل منعطف بودن نوار چلنیوم، می توان در ساخت اشکال و المان هایی که به این حوزه مربوط است هم از چلنیوم استفاده کرد. یکی از این نمونه کارها، ساخت ترازو قانون است که می توان برای ساخت آن از روش ساخت این تابلو بهره برد.

بررسی تابلو کامپوزیت

تابلو کامپوزیت همواره به عنوان تابلویی برای بک گراند کار استفاده می شود. برای حروف آن که شامل نام وکیل و سایر مشخصات او است هم می توان از تابلو چلنیوم یا حروف برجسته استفاده کرد. اما نکات مهمی هم در این قسمت از کار وجود دارد که باید حتماً آن ها را در نظر داشت.

برای استفاده از تابلو چلنیوم نمی توان هر رنگی را مورد استفاده قرار داد. کاری که وکلا انجام می دهند بسیار حساس و مهم است و برای ساخت تابلو هم باید از رنگ های مناسب تری استفاده کرد. ورق سفید، مشکی و نقره‌ای را می توان مناسب ترین رنگ ها دانست.

پیمایش به بالا
عضویت در خبرنامه

از تخفیف ها و جدیدترین ها با خبر شوید!

ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: