۰۲۱-5۷۹۹۶

021-44860911

سوالات متداول
انتقادات پیشنهادات

استفاده از تابلو یکی از ارزان ترین و البته موثرترین شیوه های تبلیغات است. تابلوهای دو طرفه این قابلیت را دارند که از تمامی جهات دید لازم را برای عابران و رهگذران، ایجاد کنند. به دلیل همین ویژگی است که اخیراً تابلوهای دوطرفه گردان در بین مشتریان بسیار محبوب و پرطرفدار واقع شده اند. این تابلو قابلیت چرخش داشته و از این نظر می تواند علاوه بر داشتن یک آپشن جذاب؛ به خوبی کسب و کار و برند شما را به دیگران، معرفی کند. در ادامه قصد داریم تابلوهای دوطرفه گردان و روش ساخت آن ها را بررسی کنیم.

تابلو دوطرفه گردان چیست؟

تابلوهای دو طرفه گردان یکی از انواع تابلوهای لایت باکس می‌ باشند که امکان چرخش ۳۶۰ درجه را دارا هستند. چرخش تابلوهای دو طرفه با استفاده از موتور هوشمند و گیربکس، میسر می گردد. تابلو دو طرفه گردان را هم می ‌توان برای فضای داخلی و هم برای فضای خارجی یک فروشگاه، مغازه، دفتر کار و.. طراحی و پیاده سازی کرد. در تکنولوژی ساخت تابلوهای لایت باکس گردان از کلاج اتومات، استفاده می ‌شود. این موضوع باعث می ‌شود عمر موتور طولانی تر شده و گیربکس و چرخ دنده ها تا حد امکان دچار خرابی نشوند.

تابلو دوطرفه گردان چیست؟

سرعت چرخش تابلو دوطرفه گردان به صورت چند دور در دقیقه، می باشد.

اگرچه تابلو دو طرفه گردان را می‌ توان در هر ابعادی، سفارش داد اما معمولا به صورت دایره ای به قطر ۵۰ سانتی متر، طراحی و ساخته می شود.

چگونگی ساخت تابلو دو طرفه گردان

همانطور که گفتیم؛ تابلوهای دوطرفه گردان یکی از انواع تابلوهای لایت باکس می ‌باشند. لایت باکس ها به جعبه های نور، مشهور هستند. لایت باکس های دو طرفه با استفاده از طلق های شیشه ای ساخته می شوند. به طوری که درون این جعبه ها به خوبی، دیده می شود. متن تبلیغاتی، برند، لوگو و یا هر چیز تبلیغاتی را می ‌توان درون این جعبه ها به صورت چاپ شده، قرار داده و از نورپردازی خاصی برای نمایش آن، استفاده کرد.

علت محبوبیت لایت باکس ها در واقع همین نورپردازی خیره کننده و خاص آن ها، می باشد. لایت باکس ها می توانند به دو صورت یک طرفه و دوطرفه باشند که از نوع دو طرفه آن معمولا در مکان های کم نور مثل متروها، استفاده می شود. حال اگر این تابلوها را بتوان به صورت دورانی و چرخشی در معرض دید افراد قرار داد؛ یک تابلو دو طرفه گردان، خواهیم داشت.

تابلو دوطرفه گردان را می توان به دو صورت دیواری و یا آویز، نصب کرد. اگر بخواهید آن را به صورت دیواری نصب کنید؛ می بایست ابتدا قطعه ای فلز که به همراه لایت باکس گردان به شما تحویل داده می شود را با استفاده از جوش و یا رولپلاک به صورت کاملا محکم به دیوار فیکس کرده و تابلو را روی آن، قرار دهید. تابلو از کناره ها با ۴ عدد پیچ، محکم می شود. برای نصب تابلو به صورت آویز هم از دو لوله فلزی، استفاده می شود.

چگونگی ساخت تابلو دو طرفه گردان

نگران نصب تابلو دوطرفه گردان نباشید چرا که به هر تابلوسازی که برای سفارش تابلو مراجعه کنید؛ معمولاً کار نصب را هم برای شما، انجام می دهند. حتی برخی از تابلوسازی های معتبر همراه با نصب تابلو ضمانت نامه معتبر هم به مشتری، ارائه می کنند تا در صورت بروز هر گونه خرابی و آسیب؛ بتوانند در اسرع وقت مشکل ایجاد شده را برطرف کنند.

کاربرد تابلو دو طرفه گردان

تابلوهای دوطرفه گردان برای کسب و کارهای مختلفی، سفارش داده می ‌شوند. می‌ توانند به عنوان تابلو سر درب مغازه و یا تابلو نمایندگی، استفاده شوند. به طور کلی کاربرد تابلو دو طرفه گردان شامل موارد زیر می شود:

 – تبلیغات در فروشگاه ها و مراکز تجاری، ترمینال ها، نمایشگاه ها، مترو ها و…
– معرفی مراکز آموزشی درمانی، فرودگاه ها، آژانس های مسافرتی و…
– معرفی محصولات موجود در فروشگاه ها و داروخانه ها، دفاتر فروش و…
– معرفی خدمات در مجموعه های ورزشی و آموزشی، کلینیک ها، بیمارستان ها و…

به طور کلی استفاده از تابلو دو طرفه گردان با هدف معرفی هر محصول و خدماتی که باشد؛ می ‌تواند تاثیر زیادی در جلب نظر مخاطب داشته باشد. چرا که از تمامی جهات قابل دیدن می باشد. حتی همین گردان بودن و چرخشی بودن تابلو خود مزیتی است که باعث جذب نگاه مخاطب، می گردد.

کاربرد تابلو دو طرفه گردان

مزایای استفاده از لایت باکس گردان

تابلوهای دوطرفه چرخان مزایای زیادی دارند. اولین و مهمترین مزیت این تابلوها؛ داشتن دید ۳۶۰ درجه است. به گونه ‌ای که هر فردی در هر جهتی که قرار داشته باشد؛ به راحتی می تواند تابلو و تصویر تبلیغاتی آن را مشاهده کند. مزیت دیگر این تابلوها؛ مصرف بسیار کم برق است. اگر به دنبال تابلوهای مقرون به صرفه از نظر مصرف انرژی می ‌گردید؛ تابلو دو طرفه گردان می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. دیگر مزایای این تابلوها عبارتند از:

 – ظرافت در طراحی
– کیفیت بالای ساخت
– کیفیت بالای چاپ
– مقرون به صرفه بودن
– نصب آسان
– تنوع در مدل و شکل
– کنترل از راه دور

هزینه طراحی و ساخت تابلو لایت باکس چرخان

هزینه تمام شده برای ساخت یک تابلو به عوامل مختلفی بستگی دارد. در صورتی که بخواهید قیمت تمام شده لایت باکس های گردان را کاهش دهید؛ به ناچار می ‌بایست از کیفیت متریال مربوط به ساخت تابلو، کم کنید. به عنوان مثال می‌ توان قطر ورق آهن را کاهش داده و از سیستم روشنایی و نورپردازی ارزان تری، استفاده کرد. البته موقعیت نصب تابلو هم اهمیت دارد. به طور مثال، اگر تابلو در معرض برف و باران مستقیم قرار داشته باشد؛ می بایست کیفیت قابل قبولی داشته باشد تا در دراز مدت دچار آسیب و خرابی، نشود. بنابراین بهتر است به هنگام مراجعه به تابلوسازی؛ از مشاوره آنان، استفاده کنید؛ چرا که یک تابلوساز باتجربه مجری طراحی و ساخت تابلوهای مختلفی بوده‌ و با مشکلات و چالش‌ های این صنعت، مواجه بوده است. به طور کلی استفاده از یک تابلو دو طرفه گردان می ‌تواند مقرون به صرفه و زیبا باشد. اگر فاکتور زیبایی و ظرافت تابلو برایتان اولویت دارد؛ بهتر است برای سفارش ساخت تابلو، به سراغ تابلو دو طرفه گردان بروید.

هزینه طراحی و ساخت تابلو لایت باکس چرخان

سفارش تابلو تبلیغاتی

زمانی که برای سفارش تابلو دو طرفه گردان به تابلوسازی رجوع کنید؛ قبل از هر چیز می بایست کسب و کار و حیطه فعالیت خود را مشخص کنید. طراح مجموعه با استفاده از اطلاعاتی که شما در اختیار او قرار می ‌دهید؛ طرح مناسبی را برایتان، طراحی می‌ کند. اگر لوگو و یا آرم خاصی مد نظر شماست؛ می توانید آن را به طراح مجموعه، ارائه دهید. استفاده از ترکیب رنگ متناسب با فعالیت کاری شما، چاپ طرح شما با بهترین کیفیت و رزولوشن و… از مواردی است که مورد توجه طراح، قرار می‌ گیرد. در نهایت طرح شما به مرحله پیاده سازی و ساخت می رود.

علاوه بر تابلو دو طرفه گردان؛ انواع مختلف تابلوها وجود دارند که می توانید متناسب با زمینه کاری و بودجه خود، هرکدام را سفارش دهید. در این بین تابلو چلنیوم، تابلو استیل، تابلو چوب ترموود و تابلو کامپوزیت، از پرطرفدارترین تابلوهای تبلیغاتی هستند.

به منظور دریافت مشاوره و راهنمایی و همچنین ثبت سفارش تابلوی تبلیغاتی؛ می توانید با کارشناسان مجموعه تابلوسازی نامور از طریق شماره های درج شده در وب سایت، تماس بگیرید. این تابلوسازی سال‌ هاست در زمینه طراحی و ساخت تابلوهای تبلیغاتی فعالیت داشته و برای ساخت تابلو از بهترین و باکیفیت ترین متریال موجود در بازار، استفاده می ‌کند.

پیمایش به بالا
عضویت در خبرنامه

از تخفیف ها و جدیدترین ها با خبر شوید!

ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: