۰۲۱-5۷۹۹۶

021-44860911

سوالات متداول
انتقادات پیشنهادات

تابلو سازی در غرب تهران، شاه کلید تبلیغات این منطقه

تابلوسازی در غرب تهران، به جهت موقعیت مناطق موجود در این بخش از تهران، اهمیت بسیار زیادی دارد. در واقع می توان گفت تابلو سازی در بخش غربی تهران، با رویکردی متفاوت تر از بقیه منطقه ها، طراحی و اجرا می شود. به دلیل تجمع مراکز تجاری تفریحی مهمی که در غرب تهران وجود دارد، مردم زیادی برای خرید و گشت و گذار از مناطق مختلف شهر به سمت خود جذب می کند.

تابلو تبلیغاتی، سالهاست که در خیابان ها و میادین مهم غرب تهران رخنه کرده و جزء المان های شهری مهم در این مناطق شده است. همان طور که می دانید غرب تهران از مناطق بسیار پر تردد است. ساختمان ها و برج های اداری باعث شده تا افراد شاغل هر روز از مناطق مختلف به غرب تهران سفر کنند و همین موضوع بستر خوبی برای تبلیغات به وجود آورده است.

تابلوسازی در غرب تهران

تنوع مشاغل و تجمع آن ها در بخش های مختلف غرب تهران در طراحی و اجرا تابلوسازی هم اثر گذار بوده، به طوری که اکثر تابلو مغازه های غرب تهران با دقت و خلاقیت زیادی طراحی می شوند.

تابلو تبلیغاتی در غرب تهران چقدر تأثیرگذار است؟

غرب تهران میادین و اتوبان های مهمی دارد. از جمله آنها می توان به میدان صادقیه و اتوبان های حکیم، همت و ستاری اشاره کرد. در طول روز مردم زیادی به دلایل مختلف به غرب تهران می آیند. این تعداد ترددهای روزانه مورد توجه مغازه داران و سایر افراد هم قرار گرفته است.

اکثر افرادی که در بخش طراحی و نصب تابلو تبلیغاتی فعالیت می کنند، همه در این مورد که غرب تهران یکی از مناطق خوب برای تبلیغات و نصب تابلوهای تبلیغاتی است، نظر مثبت دارند. همچنین این موضوع در خصوص تابلو مغازه هم صدق می کند چرا که توجه به طراحی تابلو مغازه در فروش مغازه داران تأثیر گذار بوده است.

علاوه بر این، غرب تهران همواره از مناطق محبوب برای گشت و گذار جوانان بوده به شمار می آیند. از آنجایی که در فصل تابستان فرصت تفریح بیشتر می شود رفت و آمدهای این منطقه هم بیشتر شده و تابلوهای تبلیغاتی حتماً در فروش محصولات و تبلیغ برندها موفق عمل می کنند.

تابلوهای غرب تهران چگونه اند؟

به دلیل وجود کسب و کارهای مختلف در غرب تهران، طبیعتاً باید در انتخاب نوع تابلو دقت زیادی داشت. تأثیر تابلو مغازه و تابلوهای تبلیغاتی بر افزایش فروش را در این قسمت از تهران به خوبی می توان متوجه شد. به دلیل اهمیت این موضوع مغازه ها، فروشگاه ها، پاساژها و… هر چند وقت یکبار برای رونق کسب و کار خود تابلو مغازه شان را عوض می کنند و یا در طرح آن تغییراتی به وجود می آورند.

شاید بعد از یک مدت تابلو یک مغازه دیگر جذابیتی برای مردم نداشت باشد، از این رو برای فروش بیشتر،بهترین کار عوض کردن تابلوهای سردر مغازه است. از سوی دیگر در مراکز شلوغی که انبوهی از مغازه ها وجود دارند، همچنان اولین و مهم ترین راه تبلیغات برای مغازه دارن تابلوها هستند. پس برای جلوگیری از رکود عوض کردن تابلو مغازه یک راه بسیار مناسب، می تواند باشد.

کدام تابلو برای کدام کسب و کار

تابلوهای زیادی در غرب تهران در مشاغل مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. این روزها مغازه های قدیمی این منطقه هم دست به تغییر تابلو زده و متناسب با مغازه های اطرافشان تابلو جدیدی نصب کرده‌اند. اگرچه طراحی تابلو مغازه کاری سلیقه ای است اما نمی توان از تابلوهای نامتعارف هم استفاده کرد.

تابلوسازی در غرب تهران

معمولاً از چند نوع تابلو در بین تمامی تابلوها استفاده بیشتری شده است. این تابلوها شامل تابلو کامپوزیت، تابلو چلنیوم، تابلو حروف برجسته و تابلو لایت باکس هستند. اگر هنگام خرید و گشت و گذار به جنس تابلو مغازه ها دقت کنید، در بینشان این چهار تابلو بیشتر از بقیه به چشم می خورد.

قیمت مناسب این تابلوها در کنار قدرتی که در خلاقیت تابلو به تابلوسازان می دهند و همین طور ظاهر خوب آنها، طرفداران این تابلوها را هر روز بیشتر از روز قبل می کند.

تابلو سازی چلنیوم در غرب تهران

اجرای انواع تابلو چلنیوم در غرب تهران خیلی زیاد به چشم می خورد. اکثر مغازه دارن تابلو چلنیوم را برای مغازه خود انتخاب می کنند، چونکه این تابلو در طول زمان کیفیت خود را حفظ می کند و بعد از مدتی تبدیل به یک تابلو بی کیفیت و تکراری نمی شود.

تقاضا بالای مغازه داران، ساخت تابلو چلنیوم غرب تهران را گسترش داده است. علاوه بر آن تابلو چلنیوم هایی با ورقه های پانچ شده در شب نمای بسیار خوبی برای مردم ایجاد می کند و در فروش محصولات هم نقش دارد. معمولاً در شب های عید که بازار خرید داغ است نقش نورپردازی این گونه تابلوها، بیشتر مشخص می شود.

تابلو چلنیوم در غرب تهران از کجا تا کجا

در غرب تهران از تابلو چلنیوم در کسب و کارهای زیادی استفاده می شود. در مغازه هایی که در جوار خیابان ها قرار دارند، برای نوشته های تابلو اکثراً از چلنیوم استفاده می کنند. اکثر تابلو مغازه املاک هم در این بخش از تابلو چلنیوم است.

تابلو سازی در غرب تهران

برای تابلو سردر قنادی ها هم بیشتر چلنیوم به کار رفته است. در مراکز خرید و پاساژها، تا چشم کار می کند تابلو چلنیوم دیده می شود. البته استفاده از این تابلو برای مغازه های مراکز خرید یک انتخاب بسیار خوب است. از اغذیه فروشی ها هم نمی توان غافل شد، معمولاً بر سردر بوفه هایی که مواد غذایی می فروشند هم چلنیوم زیاد به کار رفته است.

تابلو لایت باکس در غرب تهران

چند سالی است که لایت باکس ها چهره غرب تهران را دگرگون کرده اند. بیشتر مغازه ها برای تعویض تابلوهای قدیمی شان به لایت باکس روی آورده اند، چرا که از تأثیر لایت باکس بر فروش به خوبی آگاهند.

به دلیل اینکه قسمت های اداری غرب تهران تنها تا ساعت مشخصی مشغول به کار هستند و معمولاً قبل از تاریکی هوا به کار خود پایان می دهند، پس در شب بیشتر این بخش ها در خاموشی به سر می برد.

استفاده از لایت باکس در این مناطق، شب ها نمای بسیار خوبی ایجاد می کند و تابلو تبلیغاتی خوبی برایتان می شود. همچنین مکان های تازه تأسیس این منطقه هم انتخاب اولشان تابلو لایت باکس است. شاید باید گفت در غرب تهران در طراحی و اجرای لایت باکس رقابت سنگینی برقرار است.

لایت باکس ها در کجا استفاده شده اند؟

در غرب تهران بر سر در اکثر رستوران ها و کافه ها تابلو لایت باکس نصب شده است. به خصوص رستوران هایی که تازه افتتاح می شوند می دانند که لایت باکس بر ذهن مردم، تأثیر مثبت خواهد داشت.

از لایت باکس در داخل پاساژها هم استفاده های فراوانی شده است. علاوه بر تابلو مغازه، از لایت باکس ایستاده و لایت باکس فریم لس در داخل پاساژ و مراکز خرید برای معرفی برند و کالاهای جدید بهره برده اند.

در غرب تهران مطب های مختلفی را شاهد هستیم که تابلو نصب شده اکثر آنها، لایت باکس است. تابلو لایت باکس در جلب توجه همه سنین در هنگام خرید نقش خوبی دارد و با توجه رفت و آمد بالای مردم در این منطقه فروش را بیشتر خواهد کرد.

تابلو کامپوزیت در غرب تهران

تابلو کامپوزیت هم یکی از چهار تابلویی می باشد که در غرب تهران استفاده فراوانی از آن شده است. همان طور که می دانید تنوع و گوناگونی کسب و کارها و مغازه ها در غرب تهران زیاد است. و تعداد بالایی از آنها از تابلو کامپوزیت استفاده کرده اند.

از کامپوزیت در تابلوهایی که ابعاد بزرگتری دارند، بیشتر مورد استفاده بوده است. مثلاً تابلوهای نمایشگاه های اتومبیل یک مثال آشکار از این موضوع می باشد. همین طور نمایندگی های خودروهای مختلف به صورت پراکنده در غرب تهران، فعالیت می کنند، که از تابلو کامپوزیت استفاده کرده اند.

تابلو داروخانه های غرب تهران هم از تابلو کامپوزیت است. به علاوه که در غرب تهران تعدادداروخانه شبانه روزی زیاد است و بیشترشان هم از تابلو کامپوزیت استفاده کرده اند. بانک های این ناحیه از تهران هم به پیروی از سایر بانک ها این تابلو را انتخاب کرده اند.

تابلو سازی در غرب تهران

تابلو حروف برجسته در غرب تهران

غرب تهران ساختمان های اداری زیادی دارد. این روزها نوشتن نام ساختمان به صورت حروف برجسته بر روی بدنه ساختمان باب شده  و در بیشتر ساختمان های اداری، نام ساختمان به صورت حروف برجسته نوشته شده است. همین طور هر شرکت یا دفتری نام و مشخصات خود را بر روی تابلو حروف برجسته بر سردر ساختمان ها نصب کرده اند.

بر سردر مغازه برندهای معروف پوشاک هم از تابلو حروف برجسته استفاده شده است. استفاده از تابلو حروف برجسته محدود به چند حوزه کاری نیست بلکه به صورت پراکنده میان تابلوها هر خیابان حداقل یک یا چند تابلو حروف برجسته هم دیده می شود.

در نهایت این نکته را هم اضافه می کنیم که در تابلو سازی غرب تهران از تابلوهای دیگر هم استفاده شده است اما به طور کلی این تابلو ها را بیشتر می بینم. پس طراحی و اجرای این تابلوها باید حتماً توسط افراد مجرب انجام شود.

پیمایش به بالا
عضویت در خبرنامه

از تخفیف ها و جدیدترین ها با خبر شوید!

ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: