۰۲۱-5۷۹۹۶

021-44860911

سوالات متداول
انتقادات پیشنهادات

تابلو سازی در یزد چگونه است؟

تابلو سازی در یزد را این بار با بررسی شهر یزد شروع می کنیم. شهر یزد یکی از قدیمی ترین شهرهای ایران است که بافت تاریخی آن همچنان حفظ شده و اگر به این شهر سفر کنید با نگاه اول متوجه پیشینه این شهر و تاریخ و تمدن غنی آن خواهید شد.

از این رو تابلوسازی در یزد قدمت زیادی دارد. شهر یزد با مساجد، مدارس و کاروانسراهای قدیمی آن شناخته می شود. تمامی این بناها در قرن های گذشته ساخته شده است. پس از همان زمان به دلیل نیاز هر بنایی به یک تابلو مناسب، تابلو سازی در این شهر شکل گرفته است. از طرفی بازارهای قدیمی بسیار معروفی مانند بازار مسگری در شهر یزد وجود دارد. تابلو مغازه یکی از اصلی ترین نیازهای هر مغازه در بازار بوده و می باشد.

ویژگی تابلو سازی در شهر یزد

شهر یزد همچنان ظاهر تاریخی خود را حفظ کرده است و خانه های قدیمی در یزد آسیب کمتری به نسبت شهرهای دیگر متحمل شده‌اند. از این رو تابلو سازی در یزد باید مطابق با نما و بافت شهری ساخته شود. تابلوهای مغایر با این موضوع تأثیر منفی در چهره شهر خواهد داشت.

تابلو در یزد

ساخت تابلو در یزد با حذف ویژگی های تاریخی کار بسیار نادرستی است. در طراحی و ساخت تابلو در یزد باید همگام با ویژگی بنا در هر منطقه پیش رفت تا علاوه بر بهره مند بودن از یک تابلو جذاب، به گذشته شهر نیز احترام گذاشته شود.

بررسی تابلو مغازه و فروشگاه در یزد

از جمله مهم ترین تابلوها در تابلو سازی هر شهر، تابلو مغازه و تابلو فروشگاه ها می باشد. به بیانی دیگر مغازه ها و فروشگاه های سطح شهر نیازهای اصلی مردم را تأمین می کنند. همه مردم روزانه از سوپرمارکت ها، میوه فروشی، مغازه های پروتئینی و… خرید می کنند. در شهر یزد هم مانند سایر شهرهای ایران، مردم مشتری روزانه مغازه ها هستند.

به دلیل اهمیت حفظ بناها و بافت تاریخی شهر، تابلوها باید سازماندهی شده و از نظم خاصی برخوردار باشند. این موضوع در شهری مانند یزد اهمیت بیشتری نسبت به شهری مانند تهران خواهد داشت. برای ساخت تابلو مغازه گزینه های زیادی وجود دارد. اما نکته مهم انتخاب تابلویی است که علاوه بر زیبایی و تأثیرگذاری بر مشتری، بیشترین سازگاری را با محیط اطراف خود داشته باشد.

تابلو مرکز خرید در یزد

مراکز خرید این روزها برای مردم محبوبیت خاصی پیدا کرده است. چرا که با یکبار ورود به این فضاها، می توانیم تمام آنچه که احتیاج داریم را خریداری کرده و بی دردسر به خانه برگردیم. برخی از فروشگاه ها و مراکز خرید این روزها در تمامی شهرهای ایران شعبه دارند که توجه مردم را به خود جلب کرده اند.

تابلو مراکز خرید به خوبی در سطح شهر دیده می شوند. به همین دلیل توجه به طراحی و ساخت تابلو مرکز خرید در یزد موضوعی حساس است که حتی گاهی ارگان های شهرسازی نیز برای جلوگیری از هرج و مرج در نمای شهری، باید طراحی و ساخت آن را تأیید کنند.

تابلو تبلیغاتی در شهر یزد چه ویژگی هایی دارد؟

مدتی بود که در شهر یزد تابلوهای تبلیغاتی به شکل نامنظم و افسارگسیخته در گوشه و کنار شهر نصب می شدند. برخی مغازه دارها تابلو تبلیغاتی خود را در باغچه ها و یا درخت های گوشه خیابان آویزان می کردند و برخی دیگر نیز تابلو تبلیغاتی مغازه خود را در بام مغازه نصب می کردند.

تابلو در یزد

شهرداری شهر یزد برای سامان دادن به این وضع، طرح جمع آوری تابلوهای تبلیغاتی که به این شکل در شهر نصب شده بودند را، اجرایی کرده است. بر این اساس، تابلوهای تبلیغاتی باید همسان سازی شود و کمترین آسیب را به نمای شهری وارد کند.

دسته بندی تابلوهای تبلیغاتی

تابلوسازی در یزد باید علاوه بر اینکه جنبه تبلیغاتی دارد و برای جذب مشتری استفاده می شود، به زیبا سازی شهر نیز کمک کند. بر این اساس هر دسته از تابلوهای تبلیغاتی باید با این هدف طراحی و ساخته شوند. دسته مهم از تابلو های تبلیغاتی، تابلوهای نصبی برسردر مغازه های سطح شهر است.

دسته دیگر از تابلوها به صورت بنر و یا ساختاری دیگر در سطح شهر به نمایش در می آیند. این تابلوها، هم برای تبلیغ کسب و کارها و محصولات استفاده می شوند و هم در برخی از موارد فضاهای تاریخی شهر یزد را برای مسافران به نمایش در می آوردند.

طراحی تابلو در یزد چه خصوصیاتی دارد؟

مهم ترین نکته در طراحی تابلو در یزد صدمه وارد نکردن به نمای شهر است. تابلوسازی دنیای وسیع و گسترده‌ای است که طراحان تابلو می توانند با به کارگیری خلاقیت خود هزاران تابلو با طرح و نقش زیبا خلق کنند. اما در تابلوسازی شهر یزد بدون در نظر گرفتن این نکته هر چقدر هم که تابلو زیبا باشد اما به دلیل ناسازگاری با محیط، تأثیر منفی بر جذب مشتری ایجاد می کند.

در طراحی تابلو در یزد، انتخاب رنگ موضوع حساسی است. غالب مصالح استفاده شده در بناهای شهر یزد آجر است. شناخت نوع آجر بنا و رنگ آن در طراحی تابلو کمک زیادی می کند. همین طور استفاده از نقوش اسلیمی و گیاهی به کار رفته در بناهای تاریخی، در طراحی تابلو موثر است.

تابلوسازی در یزد

چه تابلویی برای شهر یزد مناسب است؟

در میان این همه تنوعی که در تابلوهای تابلوسازی وجود دارد، در شهر یزد باید مناسب ترین تابلو را انتخاب کنید. شهر یزد در منطقه کویری ایران واقع شده است و آب و هوایی گرم و خشک دارد. این شهر بارندگی کمتری را در سال تجربه می کند به همین دلیل تابلویی که انتخاب می کنید باید با آب و هوای این شهر سازگار باشد و پایداری و دوام خوبی داشته باشد.

اگر به دنبال سفارش تابلو هستید، بهتراست از این موضوع مطلع باشید که شهرداری شهر یزد چند سالی است که با تابلوهای نامتعارفی که در سطح شهر نصب می شوند برخورد می کند و حتی در مواردی بعد از بی اعتنایی به تذکرات، تابلوهای نامناسب را جمع آوری کرده است. پس  به تابلوسازی، تابلویی را برای سفارش دهید که در ابعاد مناسب ساخته شود.

تابلو چلنیوم در یزد را بهتر بشناسید

تابلو چلنیوم برای استفاده در شهر یزد تابلو مناسبی است. ساخت تابلو چلنیوم در یزد روشی مرسوم در تابلوسازی این استان است. از این تابلو در شهر یزد زیاد استفاده می شود. علت اصلی این است که تابلو چلنیوم در یزد سازگاری بسیار خوبی با بافت شهر دارد. از طرفی توصیه می شد که به جای آویزان کردن بنر و پوستر برسردر مغازه، تابلو چلنیوم نصب شود.

تنوع رنگ در تابلو چلنیوم و انعطاف پذیری در ساخت، در طراحی تابلویی سازگار با محیط به طراحان کمک خواهد کرد. تمامی حروف و نشانه هایی که قرار است در تابلو طراحی شود، اگر به صورت چلنیوم ساخته شود، نتیجه خوبی در جذب مشتری دارد.

تأثیر تابلو چلنیوم در جذب مسافر

مسافران زیادی در تعطیلات مختلف به خصوص عید نوروز به شهر یزد سفر می کنند. جاذبه های گردشگری این شهر انگیزه خوبی برای مسافرت است. همچنین شهر یزد از نگاه گردشگران خارجی نیز دور نمانده و یکی از مقاصد اصلی سفر آنها به ایران، شهر یزد است.

نصب تابلو چلنیوم بر سردر مغازه ها در یزد، باعث جذب مسافران ایرانی و خارجی خواهد شد. اما برای نصب چنین تابلویی حتماً باید به طراحی تابلو، توجه شود تا علاوه بر اینکه متناسب با نمای ساختمان طراحی می شود برای مسافران نیز جذاب باشد. قیمت تابلو چلنیوم در یزد به گونه ای است که، با پرداخت یک هزینه مناسب، یک تابلو عالی خواهید داشت.

img src=”https://tablonamvar.com/wp-content/uploads/ساخت-تابلو-در-یزد.jpg” alt=”ساخت تابلو در یزد” width=”700″ height=”500″ />

تابلو لایت باکس در یزد

اگرچه تابلو لایت باکس تابلویی مدرن و پیشرفته است، اما تجربه ثابت کرده که این تابلو سازگاری خوبی با محیط‌های قدیمی و تاریخی دارد، و نه تنها آسیبی به نما وارد نمی کند بلکه باعث جذابیت بیشتر خواهد شد و جلوه متفاوتی به بناهای مختلف می دهد.

لایت باکس یکی از انتخاب های اصلی برای ساخت تابلو در شهر یزد است. باتوجه به تنوع ساخت لایت باکس به شکل های متنوع، موارد استفاده از این تابلو، هم متنوع می شود. به عنوان مثال تابلو لایت باکس دو طرفه به اشکال مختلف قابلیت ساخت دارد. طراحی و ساخت این تابلو متناسب با المان های تاریخی، روشی سودمند در افزایش فروش است.

ساخت تابلو در یزد

لایت باکس های تبلیغاتی

لایت باکس در یزد برای ساخت تابلو تبلیغاتی نیز استفاده می شود. استفاده از لایت باکس ایستاده یا فریم لس در سطح شهر به منظور تبلیغات، راهی مناسب برای سازماندهی نابه سامانی ها در تبلیغات شهری است. استفاده از بنرها و پوسترهایی که در شهر یزد نصب می شود، فضای شهر را آشفته می کند در صورتی که با نصب لایت باکس می توان تبلیغات شهری را مدیریت کرد.

تابلو کامپوزیت در یزد

تابلو کامپوزیت در شرایط آب و هوایی استان یزد، تابلویی مناسب و با دوام خواهد بود. همچنین در زمان هایی که شهر با پدیده گرد و خاک و ریزگرد روبرو است، تمام این آلودگی ها را می توان به راحتی از روی تابلو کامپوزیت زدود.

تنوع رنگ ورقه های کامپوزیتی باعث شده تا در انتخاب رنگ دچار مشکل نشویم و رنگی سازگار با نمای مغازه را انتخاب کنیم. از طرفی تابلو کامپوزیت سازگاری خوبی با نماهای آجری دارد. ترکیب تابلو کامپوزیت با تابلو چلنیوم می تواند یک تابلو مناسب برای مغازه های شهر یزد باشد.

پیمایش به بالا
عضویت در خبرنامه

از تخفیف ها و جدیدترین ها با خبر شوید!

ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: