۰۲۱-5۷۹۹۶

021-44860911

سوالات متداول
انتقادات پیشنهادات

آیا می دانید که تابلو سوپر مارکت می تواند آگاهی از برند شما را در میان مردم تا حدود 48 درصد افزایش داده و میانگین خرید را تقریبا تا 30 درصد افزایش دهد. همین حرکت به نظر ساده به راحتی می تواند باعث جلب توجه مشتری و حتی افزایش وفاداری در خرید از سوپر مارکت شما شود. طراحی یک تابلو تبلیغاتی مدرن و با بررسی محصولات می تواند در همین راستا به شما کمک کند.

تابلو سوپر مارکت

انواع تابلو سوپر مارکت

  1. تابلو چلنیوم

یکی از تابلوهایی که می توان از آن به عنوان تابلو سوپرمارکت بهره برد، تابلو چلنیوم است. تابلو چلنیوم هایی که به عنوان تابلو سوپرمارکت مورد استفاده قرار می گیرند، با نمایش سه بعدی نام فروشگاه شما، سوپرمارکت شما را از دیگر افراد متمایز می کنند. تابلو چلنیوم یکی از بهترین انتخاب ها به عنوان تابلوهای مغازه و تابلو تبلیغاتی بوده و ظاهری مدرن و حرفه ای به فروشگاه شما می بخشد. تابلو چلنیوم ها خود انواع مختلفی دارند که هر یک زیبایی های خاصی خود را ارائه می دهند.

در مورد تابلو تبلیغاتی چلنیوم بیشتر بدانید.

  1. تابلو لایت باکس

تابلو لایت باکس ها نیز می توانند انتخاب مناسبی به عنوان تابلو سوپرمارکت باشند. لایت باکس ها جعبه های روشنی هستند که پوستری که حاوی نام برند شما باشد را با جلوه ای روشن نمایان می کنند. لایت باکس ها تابلوهایی مقرون به صرفه و جذاب هستند، زیرا نور به طور ویژه ای توجه مشتریان را جلب می کند و تاثیر منحصر به فردی در فروش شما دارد. لایت باکس ها نیز انواع مختلفی دارند که با توجه به نیاز خود می توانید هر یک را سفارش دهید.

در مورد تابلو تبلیغاتی لایت باکس بیشتر بدانید.

  1. تابلو فلکسی

تابلو فلکسی ها یکی از مرسوم ترین و محبوب ترین تابلوهای سوپرمارکت هستند و استفاده از آن ها در این صنف بسیار معمول است. تابلو فلکسی ها تابلو هایی هستند که از متریالی به نام فلکس ساخته می شوند و چاپ مستقیم بر روی آن ها صورت می گیرد. این تابلوها امکان نورپردازی داشته و که از طریق آن جلوه ای ویژه پیدا می کند. تابلو فلکسی ها تابلوهایی مقرون به صرفه هستند و با هزینه ای پایین در دسترس افراد قرار می گیرند.

در مورد تابلو تبلیغاتی فلکسی بیشتر بدانید.

  1. تابلو کامپوزیت

تابلو کامپوزیت ها از دیگر تابلوهای سوپرمارکتی هستند که این روزها بسیار مورد توجه این صنف قرار گرفته اند. تابلو کامپوزیت ها تابلوهایی مقاوم در برابر شرایط نامطلوب آب و هوایی بوده و با ظاهر آلومینیومی خود جلوه ای براق و جذاب به تابلو سوپرمارکت شما می بخشند. تابلو کامپوزیت ها معمولا به صورت پنل اصلی حروف برجسته واقع می شوند و ظاهر سوپرمارکت شما را حرفه ای نمایان می کنند. استفاده از کامپوزیت به عنوان تابلو مغازه نیز روشی مقرون به صرفه است.

در مورد تابلو تبلیغاتی کامپوزیت بیشتر بدانید.

  1. تابلو ترموود

تابلو های ترموود می توانند یک نوع ایده و خلاقیت جدید در ساخت تابلو های سوپرمارکتی باشند. اما با این وجود در این صنف چندان مورد توجه قرار نگرفته اند. اما توجه داشته باشید که پیروی نکردن از باقی افراد گاهی باعث می شود به عنوان یک مکان خاص شناخته شده و خود تابلو عاملی برای شناساندن شما باشد. بنابراین استفاده از ایده های نو را دست کم نگیرید.

در مورد تابلو تبلیغاتی ترموود بیشتر بدانید.

  1. تابلو نئون

تابلو نئون، یکی دیگر از تابلوهایی است که می توان به عنوان تابلو سوپرمارکت از آن بهرمند شد. این تابلوهای جلوه ای چشم گیر دارند و جلب توجه زیادی می کنند. استفاده از تابلو نئون به عنوان تابلو مغازه از دیرباز مرسوم بوده است.

تابلو سوپر مارکت فلکسی

مزایای تابلو تبلیغاتی

تابلوی تبلیغاتی، تابلویی است که نام، برند یا هرگونه اخبار تبلیغاتی در یک تجارت یا محصول را نشان می دهد و اطلاعات محدودی از یک تجارت یا یک محصول را به مخاطب می رساند. از این رو می توان گفت که تابلو سوپرمارکت نیز یکی از انواع تابلوهای تبلیغاتی است که نام فروشگاه شما و یا یک پیام تبلیغاتی کوتاه را نمایش می دهد.

فروشگاه ها برای تبلیغ محصولات و خدمات خود از رسانه های زیادی استفاده می کنند. هدف اصلی این رسانه ها تبلیغ محصولات و خدمات آن ها در بین مخاطبان هدف است تا بتوانند حداکثر فروش داشته باشند. هر شرکتی نحوه تبلیغات را متناسب با زمینه و مخاطبان خود انتخاب می کند و بنابراین تابلوی مغازه می تواند یک وسیله تبلیغاتی خوب برای تمامی تجارت ها مانند رستوران ها ، مراکز خرید ، کافه ها ، سوپر مارکت ها و … باشد.

بنابراین مزایای اساسی تابلو سوپرمارکت این است که…

  • به مشتریانی که قصد خرید از سوپر مارکت را دارند کمک می کند تا شما را انتخاب کنند
  • اطلاعات کلی از کسب و کار شما را از فاصله ی دور ارائه می دهد.
  • افراد زیادی را جذب فروشگاه شما می کند
  • یکی از بهترین روش ها تبلیغاتی سریع است

چرا باید بنر برای سوپرمارکت خاص باشد؟

هنگام سفارش تابلو سوپر مارکت عوامل زیادی وجود دارد که باید آن ها را زیر نظر بگیرید عواملی از جمله ساده بودن تابلو، قدرت جلب توجه افراد و طراحی به گونه ای که افراد بتوانند به راحتی اطلاعات مربوط به خدمات و محصول را در یک نگاه بدست آورند.

بهترین محل برای قرارگیری تابلو سوپرمارکت بالای سر درب فروشگاه است تا افراد زیادی از فاصله های دور و نزدیک بتوانند آن را مشاهده کنند. یک تابلو مغازه ی خوب باعث ایجاد حس اولیه اعتماد در مشتری نسبت به کسب و کار شما می شود. تابلو سوپرمارکت، باید بتواند با ایجاد حس اعتماد در مشتریان محلی آن ها را به سمت خود جذب کند، و اگر فردی به محصولاتی که شما ارائه می دهید احتیاج داشت شما را انتخاب کند.

اگر به تازگی قصد راه اندازی سوپرمارکت خود را دارید، بهترین راه تبلیغات آن استفاده از تابلوی مغازه ای است که به ایجاد حس اولیه اعتماد در مشتریان منجر شود. بنابراین برای سفارش یک تابلو سوپرمارکت حرفه ای، به دنبال تابلوسازی هایی باشید که زیبایی شعار فروشگاه شما را ارتقا بخشد و یا نام سوپرمارکت شما را از باقی رقبا متمایز کند. یک تابلوی مغازه همچنین باید دارای رنگ و پیام مناسب باشد تا افراد را به سمت فروشگاه شما سوق دهد.

بدیهی است که هزینه ای که برای تابلو سوپرمارکت خود می کنید، سرمایه گذاری بلند برای بهترین روش تبلیغاتی است. در نتیجه، دریافتیم که داشتن یک تابلو مغازه برای تجارت چقدر مهم است زیرا همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم ، تابلو سوپرمارکت شما اولین مرحله ملاقات بین مشتری و تجارت شما است.

تابلو سوپرمارکت

ویژگی های تابلو سوپر مارکت خوب

بهرمندی از یک تابلو سوپرمارکت خوب می تواند مشتریان را به سمت تجارت شما جلب کند. یک تابلو سوپرمارکت حرفه ای می تواند با چند کلمه اطلاعات کلی خوبی را در مورد فروشگاه شما به مخاطبین بدهد. یک تجارت معمولی فقط با قرار دادن یک تابلو مغازه ی جذاب در یک مکان هوشمند، می تواند درآمد فوق العاده ای پیدا کند. بنابراین دقت کنید که تلاش های مضاعف در طراحی تابلو و نمای آن ضروری است. بدیهی است که شما به تنهایی نمی توانید این کار را انجام دهید. شما به یک تابلو سازی حرفه ای با تجربه گسترده در این بخش نیاز دارید.

ما در زیر نکاتی را ارائه می دهیم که در کار خود در زمینه طراحی انواع تابلو تبلیغاتی ها وعلی الخصوص تابلو سوپرمارکت هایی که ارائه می دهیم به کار می بریم:

انتخاب فونت ساده و خوانا

استفاده از فونت های ساده و خوانا، موضوع مهمی است که باید به آن توجه کنید. در انتخاب فونت به این مورد توجه کنید که شما تنها چند ثانیه فرصت دارید، تا نظر مخاطب را به خود جلب کنید، استفاده از فونت های عجیب و غریب ممکن است در ابتدا کاری نو و جذاب به نظر برسد اما در رساندن پیام، در اکثر مواقع ناموفق خواهد بود. سعی کنید در تمامی مراحل طراحل تابلو سادگی را حفظ کنید.

اندازه ی تابلو سوپر مارکت را افزایش دهید

سهولت خواندن یک تابلو سوپر مارکت، متناسب با اندازه متن درج شده بر روی آن است. یک تابلو مغازه بزرگ با فونت درشت حتی از فاصله بسیار دور نیز قابل مشاهده خواهد بود. با استفاده از تابلوهای بزرگ می توانید این اطمینان را کسب کنید که علاوه بر ظاهری حرفه ای، تمامی افراد را حتی از نقاط دور جذب خواهید کرد.

تابلو سوپر مارکت خوب

معجزه ترکیب رنگ های متضاد

روشی که از رنگ ها در تابلو مغازه خود استفاده می کنید می تواند به میزان قابل توجهی روی فروش شما تأثیر بگذارد. ترکیب رنگی مناسب از متن و پس زمینه می تواند بسته به خدمات شما متفاوت باشد. در مجموعه ما تابلوهای تبلیغاتی مختلفی با رنگ های جذاب طراحی شده اند تا از نظر بصری خیره کننده باشند.

از کلماتی استفاده کنید که با مردم سریع ارتباط برقرار کند

از نام هایی برای فروشگاه نو پای خود استفاده کنید که مردم به سرعت با آن ارتباط برقرار کرده و به یاد بسپارند. انتخاب نام زیبا، و ثبت جذاب آن بر روی تابلوی سوپر مارکت، شما را در اذهان عمومی ماندگار می کند. علاوه بر نام اگر تابلو مغازه ی شما حاوی پیامی برای مخاطبین است باید این پیام ساده بوده و در زمان بسیار کوتاهی مفهوم بزرگی را به مخاطب برساند.

طراحی سه بعدی تابلو سوپرمارکت

یکی از ویژگی های جالب توجه مجموعه تابلونامور طراحی سه بعدی تمام تابلوهای تبلیغاتی خود است. با استفاده از طراحی سه بعدی شما نمای نهایی تابلو و نصب آن بر روی سر درب فروشگاه خود را مشاهده خواهید کرد. طراحی سه بعدی قبل شروع ساخت تابلو به مشتری این امکان را می دهد که تمام جزئیات محصول نهایی را مشاهده کرده و در صورت نیاز تغییرات لازم اعمال شود

رنگ بندی تابلو سوپر مارکت

تصویر را فراموش نکنید

برای افزودن عناصر سرگرم کننده به تابلو سوپرمارکت خود ، می توانید تصویری هیجان انگیز را به همراه نام تجاری خود درج کنید. ایجاد یک داستان تصویری، سطح متعهد بودن شما را بیشتر می کند ، که به طور مستقیم باعث افزایش محبوبیت برند شما خواهد شد.

ارزش واقعی تابلو تبلیغاتی

همانطور که در یک نقل قول مشهور آمده است: “یک فروشگاه بدون تابلو مغازه جلوه ی واقعی خود را پیدا نمی کند”. تابلو مغازه را باید به عنوان یک سرمایه گذاری ببینید که در دراز مدت بازده خوبی برای شما به همراه خواهد داشت. یک تابلو سوپرمارکت با طراحی زیبا و هوشمندانه باعث جذب مشتری و تولید سودهای خوب در طی زمان خواهد شد.

تابلو مغازه شما دارای قدرت بی نظیری است و می تواند مانند یک وسیله بازاریابی مؤثر کار کند. این اولین تاثیری است که شما بر روی مشتریان خود ایجاد می کنید. تابلو مغازه ی شما به مخاطبینتان می گوید که شما چه کسی هستید ، چه پیشنهادی دارید و در کجا قرار دارید.

تابلو مغازه شما صدای شما در خیابان است. تابلوهای سوپرمارکت به خصوص در سایز های بزرگ، افراد را از فاصله های بسیار دور نیز جذب فروشگاه شما می کنند. تابلوهای سوپرمارکت حرفه ای اثر مغناطیسی بر روی مشتریان دارند. آنها منجر به بازدید مشتری ها، آوردن آن ها به فروشگاه شما و خرید محصولات شما می شوند. این نقش مهمی است که تابلو سوپر مارکت برای سوپرمارکت شما ایفا می کند.

با توجه به همه این موارد ، بهرمند شدن از یک تابلوسازی حرفه و زبده اجتناب ناپذیر است، که نه تنها بهترین کیفیت طرح ها، بلکه طراحی منحصر به فرد، و خدمات پس از فروش نیز ارائه می دهد

تابلو سوپر مارکت سهند

خدمات تابلو نامور

مجموعه تابلو نامور با تولید تابلوهای مغازه و تابلوهای تبلیغاتی که شامل انواع تابلو سوپر مارکت نیز می شود باعث می شود اولین تصویر از برند شما در ذهن مشتریان بهترین باشد. از آنجا که بسیاری از افراد بر اساس تابلو مغازه شما، از مشاغل شما بازدید می کنند، تابلوهای ساخت تابلو نامور با جذابیت دوچندان خود به شما کمک می کنند تا بذر را برای فروش در آینده خود در ذهن مخاطبینتان بکارید.

تابلو سوپرمارکت هایی که در سر درب فروشگاه مورد استفاده قرار می گیرند یک تبلیغات مداوم در تجارت شما هستند، زیرا این کار به صورت 24 ساعته در روز و 365 روز در سال مداوم صورت می گیرد. تیم حرفه ای مجموعه تابلو نامور به شما در ایجاد تابلو سوپر مارکت با کیفیت بالا کمک می کند. مشاورین ما با تجزیه و تحلیل موقعیت مکانی و  رقبایتان باعث می شوند تا از آن ها متمایز شوید و بهترین برنامه استراتژیک برای ساخت تابلو های تبلیغاتی را از مواد مناسب و با کیفیت بر اساس موقعیت مکانی ، مشتریان و اهداف خود ایجاد کنید. برای اطلاعات بیشتر لطفا از طریق شماره تماس های موجود در سایت اقدام نمایید.

به اشتراک بگذارید

پیمایش به بالا
عضویت در خبرنامه

از تخفیف ها و جدیدترین ها با خبر شوید!

ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: