۰۲۱-5۷۹۹۶

021-44860911

سوالات متداول
انتقادات پیشنهادات

مغازه های شیرینی فروشی معمولاً پرمخاطب است و روزانه افراد زیادی برای خرید شیرینی و تنقلات به چنین فروشگاه هایی مراجعه می‌ کنند. از آنجایی که در این حرفه رقابت زیادی وجود دارد؛ بد نیست قبل از اینکه به فکر تاسیس یک مغازه شیرینی فروشی و قنادی باشید، اطلاعات خوبی درباره این حرفه کسب کنید. یک مغازه شیرینی فروشی باید از نظر تمیز بودن و بهداشتی بودن رتبه خوبی داشته باشد. پس از آن، چیزی که در نظر مشتریان خوب جلوه می کند؛ دکوراسیون داخلی و بیرونی شیرینی فروشی است.

مشتریان امروزی تمایل دارند برای خرید مایحتاج خود به فروشگاه ها و مغازه هایی رجوع کنند که از نظر دکوراسیون، شیک و زیبا باشد. بنابراین شما هم باید روی کیفیت محصولات خود تمرکز کرده و هم روی زیبایی و مدرن بودن فروشگاه و مغازه خود، سرمایه گذاری کنید. یکی از روش ‌هایی که می‌ توان به واسطه آن دکوراسیون بیرونی مغازه را جلوه داد؛ استفاده از تابلوی تبلیغاتی است. اما تابلوی مناسب برای شیرینی سرا و قنادی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

ورود به دنیای شیرین!

شیرینی و تنقلات از خوراکی های محبوب بین افراد، مخصوصاً کودکان می ‌باشد. تقریباً هیچ مراسم و جشنی را نمی توانید بدون وجود شیرینی و شکلات، تصور کنید. شیرینی ها به انواع مختلفی تقسیم بندی می شوند. علاوه بر این، در یک شیرینی فروشی و قنادی باید اقلام دیگری مثل کیک تولد، آجیل، وسایل و ابزار تزئینات تولد و سفره عقد، انواع حلوا، کاکائو، شکلات، بیسکویت و… هم عرضه شود.

برای ورود به این حرفه قبل از هر چیز باید آموزش‌ های لازم را ببینید. در اصل آنچه که شیرینی فروشی شما را از دیگر رقیبانتان متمایز می کند؛ در درجه اول کیفیت محصولات تولیدی است. بنابراین شما باید بهترین دستور برای پخت انواع کیک، شیرینی، بیسکویت و… را بدانید.

تابلو شیرینی سرا و قنادی

در مرحله بعد نیاز به یک مغازه نسبتا بزرگ دارید. مغازه ای که برای این کار در نظر می ‌گیرید باید به اندازه کافی فضا داشته باشد تا بتوانید در آن ویترین هایی را برای نمایش شیرینی و شکلات، جای دهید. شما قرار است در ویترین خود انواع شیرینی های خشک و تر، انواع سوغاتی مخصوص شهر، شیرینی هایی مثل باقلوا، پشمک، کیک یزدی، پیراشکی، دونات و… را داشته باشید. خیلی از شیرینی فروشی ها در کنار ارائه انواع شیرینی و تنقلات، اقدام به فروش بستنی هم می کنند.

در مرحله بعد به ابزار و وسایل لازم برای پخت شیرینی، نیاز دارید. پس از اینکه تمامی این موارد را مهیا کردید؛ نوبت به انجام تبلیغات برای شناخته شدن می ‌رسد. هر چقدر این کار را هوشمندانه تر انجام دهید؛ در جذب مشتری برای رسیدن به سود بالاتر، موفق خواهید بود.

بهترین روش تبلیغات برای شیرینی سرا و قنادی

روش های تبلیغاتی متعدد هستند. شما می توانید به سراغ چاپ آگهی در مجلات بروید و یا اینکه از روش‌ های مدرن تری مثل ثبت آگهی در سایت های پربازدید کار خود را شروع کنید. اما اگر قرار نیست هزینه بالایی برای تبلیغات صرف کنید؛ پیشنهاد می کنیم در وهله اول یک تابلوی تبلیغاتی مدرن و زیبا، سفارش دهید. تابلوی نصب شده سردرب مغازه شیرینی فروشی به خوبی می تواند مشتریان را راهنمایی کرده و آن ها را به سمت فروشگاه شما، هدایت کند. چه بسا اگر در کار خود موفق باشید و تولیدات بسیار باکیفیتی به مشتری ارائه دهید؛ ظرف مدت زمان کوتاهی می توانید به درآمد قابل توجهی برسید. زمانی که مشتریان از کیفیت محصول رضایت داشته باشند؛ برند تجاری شما را به همدیگر معرفی کرده و از این طریق تعداد مشتریان شما به صورت صعودی، بالا می رود.

بهترین روش تبلیغات برای شیرینی سرا و قنادی

ویژگی های تابلوی تبلیغاتی مناسب برای نصب سر درب شیرینی فروشی

تابلوی مذکور در درجه اول باید برند شما را به خوبی معرفی کند. بنابراین برای جذابیت بیشتر می توانید از تابلوهای حروف برجسته استفاده کنید. در این تابلوها حروف و نوشته ها به صورت کاملاً برجسته و با حالت سه بعدی، نمایش داده می شوند. زمانی که بتوانید از این طریق برند و یا نام مغازه خود را به مشتری نمایش دهید؛ طولی نمی کشد که نام فروشگاه شما در ذهن مشتریان، ماندگار می گردد‌.

از ویژگی های دیگر این تابلو می توان به ترکیب رنگ مناسب آن، اشاره کرد. رنگ استفاده شده بهتر است با دکوراسیون مغازه و فروشگاه، همخوانی داشته باشد.

ابعاد تابلو می بایست متناسب با متراژ فروشگاه باشد. همچنین وجود زیباترین نورپردازی برای نمایش برند و یا نام فروشگاه در شب هم از دیگر ویژگی‌ های یک تابلوی مناسب برای معرفی شیرینی سرا و قنادی می باشد.

ویژگی های تابلوی تبلیغاتی مناسب برای نصب سر درب شیرینی فروشی

بهترین تابلو های تبلیغاتی برای شیرینی فروشی

انتخاب نوع تابلوی تبلیغاتی تا حد زیادی به بودجه و سلیقه مشتری بستگی دارد اما در هر صورت برخی از تابلوها هستند که محبوبیت بیشتری پیدا کرده و جزء تابلوهای پرفروش به حساب می آیند. این تابلوها عبارتند از:

تابلو چلنیوم برای شیرینی سرا و قنادی

یکی از پرفروش ترین تابلوهای تبلیغاتی در حال حاضر تابلو چلنیوم است. البته که تابلو چلنیوم خود به انواع مختلفی تقسیم بندی می شود. می توان برای جذابیت بیشتر از تابلو چلنیوم الماسی، کریستالی، ستاره ‌ای و یا لترمکس، استفاده کرد. البته که تابلوهای چلنیوم ساده هم در این زمینه بسیار پرکاربرد هستند.

تابلو کامپوزیت برای شیرینی سرا و قنادی

تابلوهای کامپوزیت جزء تابلوهای ارزان و البته زیبا محسوب می شوند. زمانی که از زیرساخت کامپوزیت برای یک تابلو حروف برجسته استفاده شود؛ آن را تابلو کامپوزیت می نامند. البته به جز کامپوزیت، ورق های دیگر مثل پی وی سی (pvc) را هم می توان به این منظور، استفاده کرد اما کامپوزیت متریالی است که می تواند هماهنگی بسیار خوبی با نمای ساختمان، داشته باشد.

تابلو ترمووود برای شیرینی سرا و قنادی

تابلوهای ترمووود زیرسازی از جنس چوب دارند. چوب ترمووود علاوه بر داشتن زیبایی، مقاومت بسیار خوبی هم دارد. چرا که حرارت دیده و به سرعت در برابر شرایط آب و هوایی تغییر نمی کند. می توانید برای زیبایی بیشتر از حروف برجسته استیل بر روی زیرساز پی ‌وی ‌سی استفاده کنید تا درخشندگی و براقیت این تابلوها، دوچندان گردد.

تابلو فلکسی برای شیرینی سرا و قنادی

تابلو فلکسی با استفاده از دستگاه مخصوص چاپ فلکس و انواع متریال ها، قابل پیاده سازی می باشد. اگر به دنبال سفارش تابلوهای ارزان قیمت هستید؛ تابلو فلکسی می ‌تواند انتخاب هوشمندانه ‌ای باشد.

تابلو لاسوگاسی برای شیرینی سرا و قنادی

تابلوهای لاسوگاسی درخشندگی فوق العاده زیادی دارند. اگر هزینه تابلو برایتان اهمیت ندارد و تنها به جذابیت و درخشندگی آن می اندیشید؛ توصیه می‌ کنیم به سراغ این نمونه از تابلوها بروید. تابلوهای لاسوگاسی در سطح شهر به تعداد محدودی وجود دارند و تنها افراد خاصی این نوع از تابلو را سفارش می دهند. البته که تابلوهای لاسوگاسی در جذب مشتری بسیار اثرگذار هستند، چرا که زیبایی و جذابیت یک مغازه و یا فروشگاه را چند برابر می کنند.

بهترین تابلو های تبلیغاتی برای شیرینی فروشی

سفارش تابلوی تبلیغاتی

اگر قصد دارید هرچه زودتر یک تابلوی تبلیغاتی برای مغازه و یا فروشگاه خود سفارش دهید؛ پیشنهاد می کنیم به تابلوسازی نامور مراجعه کرده و از نمونه کارهای ساخته شده توسط آنان، دیدن کنید. این تابلوسازی تجربه چندین ساله در این زمینه داشته و می‌ تواند با بهترین متریال موجود در بازار کار طراحی و سفارش تابلو را برای شما، انجام دهد.

به منظور دریافت مشاوره و راهنمایی در زمینه انتخاب نوع تابلوی تبلیغاتی؛ می توانید با کارشناسان مجموعه تابلوسازی نامور از طریق شماره های درج شده در وب سایت، تماس بگیرید.

پیمایش به بالا
عضویت در خبرنامه

از تخفیف ها و جدیدترین ها با خبر شوید!

ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: