۰۲۱-5۷۹۹۶

021-44860911

سوالات متداول
انتقادات پیشنهادات

تابلو لایت باکس پرچمی سری فلت

4,500,000 تومان10,500,000 تومان

لطفا جهت ثبت سفارش از طریق واتس‌آپ و یا تماس مستقیم اقدام نمائید.
توضیحات محصول
لایت باکس دو طرفه فلت با پایه های محکم همراه با نصب آسان
پایه های محکم همراه با نصب آسان
لایت باکس دو طرفه فلت با رویه تخت و بدون لبه با امکان چاپ در تمام صفحه
رویه تخت و بدون لبه با امکان چاپ در تمام صفحه
لایت باکس دو طرفه فلت با امکان انتخاب مجزا رنگ بدنه و درپوش پایه
امکان انتخاب مجزا رنگ بدنه و درپوش پایه

تابلو لایت باکس پرچمی سری فلت، یک تابلوی نورانی با سطحی صاف و بدون لبه است که بصورت عمودی روی دیوار نصب می گردد و می تواند برای تبلیغ برند و فروشگاه شما عالی باشد. این مدل تابلو برای مغازه ها، کافه ها و رستوران های خیابانی و محوطه ای بهترین گزینه است. طراحی تابلو بصورت دو طرفه بوده و با نصب عمودی روی دیوار و ستون مغازه می تواند عابران و رهگذران را از دو طرف خیابان به سمت محصول و کسب و کار شما جذب نماید.

این مدل لایت باکس مناسب فضاهای باز در شب و روز هستند و در اشکال گرد، مربع یا مستطیل ساخته شده اند تا علاوه بر ظاهری مدرن و زیبا بتواند برند شما را به نمایش گذاشته و چشم بیننده را به خود جذب نماید. سیستم نورپردازی تابلو ها مجهز به SMD های ولتاژ پایین بوده که بسیار مقرون به صرفه هستند و می توانند تا 40000 ساعت دوام بیاورند. تابلوی لایت باکس عمودی دارای طراحی مقاوم در برابر آب و هوا است تا در محیط ها بیرونی و باز سازگار باشد.

تابلو لایت باکس پرچمی ناموَر ایده آل برای فروشگاه ها، بوتیک ها، هتل ها و رستوران ها است. این تابلوهای جذاب، برند یا تبلیغ شما را به بهترین شکل نمایش داده و رهگذران را جذب می کند.

پیمایش به بالا
عضویت در خبرنامه

از تخفیف ها و جدیدترین ها با خبر شوید!

ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: