۰۲۱-5۷۹۹۶

021-44860911

سوالات متداول
انتقادات پیشنهادات

اکثر بازاریابان معتقدند که حتی قبل از شروع به راه اندازی یک کسب و کار، باید به فکر تبلیغات آن بود. تبلیغات شیوه های مختلفی دارد. اگر می خواهید یک تبلیغات مقرون به صرفه اما تاثیرگذار داشته باشید؛ استفاده از تابلوی تبلیغاتی می تواند گزینه بسیار خوبی باشد. دیگر روش های تبلیغاتی مثل استفاده از بیلبوردها، استفاده از تیزرهای تبلیغاتی، تبلیغات در شبکه های مجازی و… هم می‌ توانند تاثیر داشته باشند اما برای انجام هر کدام می بایست مبالغ گزافی، بپردازید.

البته که استفاده از تابلو را می توان یک روش دائمی برای تبلیغات دانست که در هیچ کدام از دیگر روش ها چنین مزیتی وجود ندارد. یکی از شغل هایی که این روزها بسیار پرطرفدار شده است؛ فروش لوازم آرایشی و بهداشتی است. برای اینکه بتوانید در سطح شهر به راحتی حوزه فعالیت خود را مشخص کنید؛ می‌ توانید از یک تابلوی مناسب برای فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی، استفاده کنید. در ادامه ویژگی ‌های مهم این گونه تابلوها را ذکر می ‌کنیم.

تاثیر تبلیغات محیطی در میزان فروش محصولات و خدمات

تصور کنید فروشگاهی دارید که از بهترین اجناس با برندهای معتبر، پر شده است. اگر نتوانید به خوبی خود را به دیگران معرفی کنید؛ هرگز نمی توانید محصولات خود را هرچند با کیفیت باشند، به فروش برسانید. بنابراین در وهله اول باید به فکر معرفی و برندسازی باشید. تابلوسازی صنعتی است که این روزها به دلیل پررنگ شدن تبلیغات محیطی در کسب و کارهای مختلف بسیار مورد توجه قرار گرفته است. زمانی که از یک تابلوی مناسب با نورپردازی ویژه استفاده کنید؛ به سرعت می توانید نگاه مخاطبان و رهگذران را به خود جذب کرده و درصد قابل توجهی از آن ها را به مشتریان دائمی خود، تبدیل کنید.

تاثیر تبلیغات محیطی در میزان فروش محصولات و خدمات

مشتری امروزی طرفدار تنوع و خلاقیت بوده و بعید است که به سراغ فروشگاه های قدیمی با یک‌دکوراسیون رنگ و رو رفته برود. آنچه که در عرصه رقابت امروزه اهمیت دارد؛ پیشی گرفتن از سایر رقباست. استفاده از یک تابلوی منحصر به فرد و زیبا که با دکوراسیون مغازه و فروشگاه شما هماهنگی داشته باشد؛ می تواند در رسیدن به هدفی که صاحبان تمامی کسب و کارها آن را دنبال می ‌کنند، کمک کننده باشد. آن هدف چیزی جز فروش بالاتر و افزایش سود بیشتر، نیست.

البته در کنار تمام مزایایی که برای داشتن تابلوی تبلیغاتی ذکر کردیم؛ این نکته را هم یادآور شویم که کیفیت محصولات و خدماتی که ارائه می دهید هم نقش مهمی در فروشتان دارد. بنابراین حتی اگر از یک تابلوی گران قیمت و مدرن استفاده کنید؛ اما محصولات باکیفیتی به مشتری ارائه ندهید، نمی توانید بازخورد خوبی از آن دریافت کنید. پس کیفیت و مدرنیته در کنار یکدیگر است که می تواند شما را به هدف، برساند.

تابلو لوازم آرایشی و بهداشتی چه ویژگی هایی دارد؟

زمانی که صحبت از آرایش و زیبایی می شود؛ اکثریت افراد تنها تصور می‌ کنند که مخاطبین آن تنها خانم ها هستند؛ اما این گونه نیست. چرا که آمارها نشان می دهد در سال های اخیر آقایان هم جزء مشتریان لوازم بهداشتی شده ‌اند. بنابراین بهداشت فردی و آراسته بودن؛ چیزی نیست که مختص جنسیت باشد.

واضح است که فروشگاه ها و مغازه های عرضه محصولات آرایشی و بهداشتی مشتریان زیادی دارند. بنابراین اگر از صاحبین چنین فروشگاهی هستید؛ توصیه می‌کنیم روی جنبه زیبایی و دکوراسیون فروشگاه خود حتماً سرمایه ‌گذاری داشته باشید. چرا که افراد دوستدار زیبایی هستند و معمولاً به مکان هایی برای خرید قدم می ‌گذارند که این فاکتور را داشته باشد.

تابلو لوازم آرایشی و بهداشتی چه ویژگی هایی دارد؟

اما تابلوی یک مغازه یا فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

طرح تابلو

اولین و مهم ترین ویژگی، طرح تابلو است. برای اینکه بتوانید یک طرح زیبا و البته خلاقانه داشته باشید؛ باید بازار هدف را به طور دقیق، بررسی کرده و با روحیات مخاطبان لوازم آرایشی، آشنا شوید. طراحی تابلو جزء مراحل بسیار مهم در صنعت تابلوسازی است و نیاز است که حتماً برای آن زمان کافی، صرف شود. خوشبختانه طراحان بسیار باتجربه ای در تابلوسازی ها مشغول به فعالیت هستند که می توانند بر حسب سلایق و همچنین حیطه فعالیتی که دارید؛ بهترین طرح ممکن را برایتان، طراحی کنند.

در خصوص طراحی تابلو مواردی که اهمیت دارد این است که سبک جدیدی ابداع شود، یک لوگوی خاص و یا فونت هنرمندانه ای استفاده شود و همچنین در نهایت یک ترکیب رنگ بسیار مناسب که همخوانی زیادی با دکوراسیون داخلی فروشگاه داشته باشد؛ برای تابلو، انتخاب گردد.

برای اینکه بتوانید بهترین طرح را برای تابلوی لوازم آرایشی و بهداشتی انتخاب کنید؛ می توانید سایر تابلوهای برندهای آرایشی و بهداشتی را بررسی کرده و از آن ها، الهام بگیرید. هر چقدر طراحی یک تابلوی تبلیغاتی خاص تر و عامه پسند تر باشد؛ به همان اندازه برای مردم شناخته تر شده و فروش آن، بیشتر می ‌شود.

اما تابلوی یک مغازه یا فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

جنس تابلو

برای طراحی و ساخت تابلو لوازم آرایشی و بهداشتی، محدودیتی در انتخاب متریال نخواهید داشت. از هر نوع متریالی که فکر می ‌کنید می ‌تواند تاثیر زیادی روی مخاطب شما داشته باشد، می توانید استفاده کنید. معمولا اکثر فروشگاه های عرضه کننده لوازم آرایشی و بهداشتی از تابلوهای چلنیوم به صورت حروف برجسته و تابلوهایی با درخشندگی بالا؛ مثل تابلو استیل، استفاده می کنند.

البته اگر فروشگاه شما در مکانی قرار گرفته است که نور کافی وجود ندارد؛ می توانید از این این قضیه به نفع خود استفاده کرده و تابلوهای لایت باکس را در چنین مکانی، قرار دهید. این تابلوها به دلیل نورانی بودن موجب جلب توجه مخاطبان و رهگذران، می شود.

نورپردازی

تابلوهای مدرن امروزی همگی نورپردازی های خاص و جالب توجهی، دارند. به این صورت که در شب هنگام می توانند به شدت جلوه گری کنند‌. بنابراین توصیه می ‌کنیم حتماً از تابلوهایی با نورپردازی های زیبا استفاده کنید تا بتوانید در هر ساعتی از شبانه روز؛ از جنبه تبلیغاتی آن، بهره گیرید.

رنگ بندی

استفاده از رنگ های شاد و همچنین رنگ های کلاسیک مثل طلایی و نقره ‌ای؛ می ‌تواند درخشندگی زیبایی به تابلو، بدهد. اگر قصد دارید یک تابلو با ترکیب رنگ های شاد و زننده داشته باشید؛ بهتر است به سمت تابلوهای کامپوزیت بروید. این متریال از نظر تنوع رنگ هیچ محدودیتی برای تابلوسازان ایجاد نمی کند. البته اگر قرار است تنها برند خاصی را به فروش برسانید؛ می ‌توانید از تم و ترکیب رنگ همان برند، استفاده کنید. به این صورت می توانید در نگاه اول به بیننده این موضوع را القا کنید که در حال عرضه محصولات یک برند خاص، هستید.

تابلوی مغازه یا فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی

سفارش تابلوی تبلیغاتی

استفاده از تابلوها مخصوصاً در مراکز شلوغ و پر رفت و آمد؛ می تواند در فروش محصولات، اثر مثبتی بگذارد. با رعایت مواردی که در این مقاله ذکر شد؛ می توانید یک تابلوی تبلیغاتی منحصر به فرد با جذب مخاطب بالا، داشته باشید. البته این نکته را هم در نظر بگیرید که تابلوی مورد نظر شما نباید در مدت زمان کوتاهی دچار آسیب شود، چرا که معمولاً تابلوها در فضای بیرونی نصب شده و در معرض وزش باد، نور خورشید، بارش باران و… قرار دارند. بنابراین توصیه می ‌شود برای سفارش تابلو تنها به تابلوسازانی رجوع کنید که از کیفیت متریال استفاده شده در ساخت تابلو، اطمینان داشته باشید.

تابلوسازی نامور برای اینکه خیال مشتری را از این بابت راحت کند؛ همراه با تمامی تابلوهای تولیدی خود، ضمانت نامه و گارانتی معتبر هم ارائه می کند. به این معنا که اگر پس از نصب، تابلو دچار آسیب و خرابی شد؛ کارشناسان تابلوساز موظف هستند مشکل به وجود آمده را در اسرع وقت، برطرف کنند.

به منظور دریافت مشاوره و راهنمایی در زمینه انتخاب نوع تابلوی تبلیغاتی؛ می توانید با کارشناسان مجموعه تابلوسازی نامور از طریق شماره های درج شده در وب سایت، تماس بگیرید.

پیمایش به بالا
عضویت در خبرنامه

از تخفیف ها و جدیدترین ها با خبر شوید!

ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: