۰۲۱-5۷۹۹۶

021-44860911

سوالات متداول
انتقادات پیشنهادات

تابلو فروشگاه ساعت، اصیل و با کیفیت

تابلو فروشگاه ساعت باید اصیل و با کیفیت باشد. این یک اصل مهم در طراحی تابلو ساعت فروشی است. در تابلوسازی، هر تابلویی که طراحی می شود باید به خوبی کالای مورد نظر را تبلیغ کند، در اینجا مهم ترین وسیله‌ای که به فروش می رسد، ساعت است. پس تابلو سازی مغازه ساعت فروشی، در دسته بندی منحصر به فردی از ساخت تابلو، قرار دارد.

ساعت یک کالای خاص و لوکس از دید عموم مردم است. در واقع یک وسیله مهم و در عین حال تزئینی می باشد، که هم خانم ها و هم آقایان از آن استفاده می کنند. برخی از افراد معمولاً به خرید یک یا چند ساعت اکتفا می کنند، اما عده ای دیگر به دلیل علاقه زیاد به این وسیله، کلکسیونی از آن را جمع آوری می کنند. پس با توجه به اهمیتی که این محصول دارد، تابلوسازی آن هم اهمیت خاصی پیدا می کند.

تابلو ساعت فروشی

بررسی انواع ساعت فروشی های سطح شهر

ساعت ها به دو بخش کلی تقسیم می شوند، ساعت مچی و ساعت های دیواری و رومیزی. ساعت مچی برای همه سنین ساخته می شود. و ساعت های دیواری یا رومیزی وسیله مورد نیاز برای هر فضایی هستند. گاهی ممکن است از یک ساعت ساده برای خانه استفاده شود و گاهی ساعت های گران قیمت و زینتی برای منزل یا هر مکان دیگری ترجیح داده می شود.

با این وجود تابلو سازی هر کدام از این مغازه ها متفاوت است. البته ساعت هایی که افراد می توانند استفاده کنند تنها ساعت مچی نیست، بلکه نمونه های دیگر مانند ساعت های آویز نیز وجود دارند. به علاوه امروزه ساعت تنها وسیله ای برای نشان دادن زمان به حساب نمی آید، بلکه کاربردهای دیگری نیز پیدا کرده است.

تابلو مغازه ساعت فروشی و ویژگی های آن

همان طور که دانستیم ساعت ها انواع مختلفی دارند که عملکرد هر ساعت فروشی را متفاوت از دیگری می کند. تابلو مغازه ساعت فروشی نیز باید مطابق با این موضوع طراحی و ساخته شود. تابلو مغازه ساعت فروشی باید با کیفیت و دقت بالایی ساخته شود و از طراحی خوانا و خلاقانه ای برخوردار باشد.

در مغازه ساعت فروشی فکر خرید یک تابلو ارزان قیمت و بی کیفیت را از ذهن خود خارج کنید. چرا که به هیچ عنوان کار عاقلانه ای نیست. یک ساعت مچی ممکن است میلیون ها تومان قیمت داشته باشد، حال با این توصیف، استفاده از یک تابلو بی کیفیت ضربه سنگینی به کسب و کار و فروش ساعت، وارد خواهد کرد.

تأثیر تابلو مغازه در فروش ساعت

چگونگی طراحی و ساخت تابلو مغازه در فروش ساعت های یک مغازه ساعت فروشی تأثیر مستقیم دارد. یک حقیقت بزرگ در خصوص تابلو مغازه ساعت فروشی این است که در صورتی که تابلو مغازه شما، تابلویی نامناسب باشد، حتماً باعث کاهش فروش می شود.

افرادی که قصد خرید ساعت دارند به دنبال مغازه‌ای لوکس و زیبا هستند، تا به این گونه از کیفیت محصولات آن مطمئن شوند. پس اگر یک تابلو شکیل بر سردر مغازه ساعت فروشی نصب شود، مشتری را برای خرید وسوسه خواهد کرد.

تابلو مغازه ساعت فروشی

تابلو گالری ساعت، تابلویی متمایز

گالری های ساعت عموماً مغازه هایی بسیار لوکس و زیبا هستند. توجه به طراحی هنرمندانه در طراحی داخلی گالری به خوبی حس می شود. به همین دلیل، محصولاتی که در یک گالری به فروش می رسند، به دلیل چیدمان ویژه‌ای که گالری دارد، بسیار خاص و زیبا دیده می شوند. در صورتی که ممکن است همین محصول در یک مغازه ساده، کالای معمولی به چشم آید.

به همین خاطر تابلو گالری ساعت می بایست با فضای گالری، همخوانی داشته باشد. در چنین شرایطی نمی توان به نصب یک تابلو ساده بسنده کرد. رنگ تابلو و طراحی آن باید به خوبی فضای گالری را معرفی کند. برای کسی که قصد خرید ساعت را دارد، تابلو گالری ساعت فروشی اولین وسیله ای است که بررسی می کند و درصورتی که تابلو مغازه، توجه او را جلب کند، مشتری گالری شما خواهد شد.

طراحی تابلو ساعت فروشی همراه با نکات مهم

قیمت بالای ساعت ها، باعث می شود تا قبل از هر چیز طراحی یک مغازه وتابلو آن با دقت طراحی شود. طراحی تابلو ساعت فروشی چند نکته بسیار مهم دارد که با رعایت آن می توان یک تابلو مناسب برای مغازه ساعت فروشی، داشت.

نکته اول:

بررسی محل ساعت فروشی، اولین کاری است که در طراحی تابلو مغازه باید رعایت شود. بیشتر ساعت فروشی های خاص در پاساژهای بزرگ سطح شهر قرار دارند. بخشی دیگر از آنها نیز در خیابان هایی که اکثر کاربری آن، تجاری است مستقر هستند. طراحی تابلو برای هر کدام از این ساعت فروشی ها متفاوت است.

نکته دوم:

توجه به برند ساعت های یک مغازه، قدم دوم در طراحی تابلو مغازه ساعت فروشی است. در صورتی که یک مغازه نمایندگی برند خاصی باشد، استفاده از نام برند و عکس ساعت ها در طراحی تابلو مغازه، باید رعایت شود.

تابلو مغازه ساعت فروشی

نکته سوم:

رنگ و فونت نوشته ها قدم بعدی در طراحی تابلو ساعت فروشی است. رنگ تابلو باید با رنگ به کار رفته در فضاهای داخلی مغازه، همخوانی داشته باشد و فونتی که استفاده می شود، باید هنری و خلاقانه باشد.

نکته آخر:

سادگی و خوانایی نکته مهم در طراحی تابلو مغازه ساعت فروشی است. ویترین مغازه خود گویای همه چیز است. تابلو، هویت بخش مغازه شماست. پس رعایت سادگی و زیبایی این تابلو، معرف اصالت مغازه خواهد بود.

تابلو تبلیغاتی ساعت فروشی چگونه است؟

ساعت فروشی هم مانند هر مغازه یا فروشگاه دیگری نیاز به تبلیغات دارد. اما روش تبلیغ یک ساعت، با سایر محصولات از جمله مواد غذایی فرق دارد. تابلویی که بر سردر مغازه نصب می شود بخشی از وظایف تبلیغات را انجام می دهد، اما برای تبلیغات بهتر باید از تابلوهای تبلیغاتی استفاده شود.

تابلو تبلیغاتی ساعت فروشی در اصل سعی دارد تا با معرفی یک ساعت خاص از یک برند معتبر، گالری و یا فروشگاه ساعت را به مخاطب خود معرفی کند. یعنی تابلو تبلیغاتی ساعت فروشی، مستقیماً نام مغازه را معرفی نمی کند. بلکه با استفاده از تبلیغ یک برند، نام گالری ساعت فروشی هم تبلیغ می شود. این نکته مهم را در طراحی تابلو تبلیغاتی فراموش نکنید.

بررسی عملکرد تابلو چلنیوم در ساعت فروشی

تابلو چلنیوم در ساخت تابلو مغازه ساعت فروشی عملکرد مناسبی دارد. انتخاب نوع تابلو ساعت فروشی وابسته به سبک طراحی داخلی مغازه دارد. در صورتی که ساعت فروشی به صورت کلاسیک طراحی شده باشد، تابلو آن نیز باید به همین سبک، انتخاب شود. اگر طراحی داخلی مدرن باشد، آنگاه باید یک تابلو کاملاً مدرن برای مغازه ساعت فروشی انتخاب کنید.

تابلو گالری ساعت فروشی

تابلو چلنیوم هم می تواند به صورت یک تابلو کلاسیک شناخته شود و هم یک تابلو مدرن. نوع طراحی و انتخاب ورقه و رنگ آن به سبک تابلو هویت می بخشد. در صورتی که فونت و اشکال به کار رفته در طراحی تابلو اشکال مدرن و امروزی باشد، تابلویی مدرن برای شما ایجاد خواهد کرد.

تابلو چلنیوم و تابلو ترموود

استفاده از تابلو چلنیوم و تابلو ترموود در سردر مغازه یک تابلو کلاسیک را به وجود می آورد. چوب به کار رفته در تابلو ترموود، حال و هوای مغازه های قدیمی را ایجاد می کند، که ترکیب این ترموود با تابلو چلنیوم به نوعی تقابل سنت و مدرنتیه است. با استفاده از این دو تابلو می توان انواع و اقسام تابلوهای زیبا را برای گالری ساعت، ساخت.

تأثیر تابلو لایت باکس در گالری ساعت

لایت باکس یک تابلو قدرتمند برای گالری و فروشگاه های ساعت است. بی شک بیش ترین تابلویی که در ساخت تابلو ساعت فروشی استفاده می شود، تابلو لایت باکس است. لایت باکس برای گالری های مدرن بهترین تابلو به شمار می رود. اگر دقت کرده باشید در اکثر مغازه های ساعت فروشی داخل پاساژها، تابلو لایت باکس استفاده کرده اند.

در کنار تابلویی که بر سردر مغازه نصب می شود، نصب لایت باکس دو طرفه کمک زیادی به معرفی ساعت فروشی می کند. لایت باکس پرچمی یا همان لایت باکس دو طرفه بهترین پیشنهاد برای گالری ساعت فروشی است.

تبلیغات با تابلو لایت باکس

همان طور که می دانید تابلو لایت باکس یکی از مهم ترین تابلوهای تبلیغاتی است که در تمامی مراکز خرید از آن استفاده می شود. از طرفی ساعت فروشی ها برای حفظ مشتری خود، نیازمند تبلیغات مداوم و مستمر هستند. این تبلیغات باید به صورت حرفه ای و هوشمندانه صورت گیرد.

استفاده از انواع مختلف تابلو لایت باکس در تبلیغات ساعت فروشی، تأثیر زیادی دارد. لایت باکس فریم لس به دلیل نوع ساخت آن برای تبلیغات در فضاهای سرپوشیده مناسب است. همچنین می توان از این تابلو داخل مغازه نیز استفاده کرد. در صورتی که امکان نصب تابلو لایت باکس ایستاده فراهم باشد، در تبلیغات ساعت فروشی باید از آن استفاده شود.

کاربرد تابلو کامپوزیت در فروشگاه ساعت

در تابلوسازی ساعت فروشی، تابلو کامپوزیت، استفاده های زیادی دارد. کامپوزیت جز مصالحی است که حتی در طراحی داخلی ساعت فروشی هم استفاده می شود. تنوع در رنگ ورقه ها و همین طور سازگاری خوبی که این متریال برای استفاده در فضاهای داخلی دارد، باعث شده تا در طراحی داخلی هم مورد توجه قرار گیرد.

تابلو کامپوزیت به عنوان زمینه تابلو مورد استفاده قرار می گیرد و برای نوشته های تابلو می توان از تابلو لایت باکس، تابلو چلنیوم و در برخی از موارد از تابلو حروف برجسته نیز استفاده کرد. تابلو کامپوزیت سبکی مدرن در تابلو سازی ساعت فروشی ایجاد می کند.

پیمایش به بالا
عضویت در خبرنامه

از تخفیف ها و جدیدترین ها با خبر شوید!

ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: