۰۲۱-5۷۹۹۶

021-44860911

سوالات متداول
انتقادات پیشنهادات

تابلو مغازه لبنیاتی چیست؟

تابلو مغازه لبنیاتی یک از تابلوهایی است که تقریباً در هر خیابانی دیده می شود. مواد لبنی جز مواد غذایی ضروری در سبد کالای هر خانواده است. همه افراد برای حفظ سلامتی خود در طول روز باید از محصولات لبنیاتی همچون شیر، کره، خامه، ماست و… استفاده کنند. به همین دلیل یکی از مهم ترین مغازه هایی که باید در هر محله ای وجود داشته باشد، مغازه لبنیاتی است.

وقتی که یک مغازه اهمیت خاصی بین مردم پیدا می کند به همان اندازه تابلو مغازه هم حائز اهمیت شده و باید در چگونگی ساخت و طراحی آن توجه ویژه شود. چرا که تابلو سردر مغازه، بیانگر کیفیت کسب و کار شما است. هرچه در این قسمت حساسیت خاصی به خرج دهید بعد از نصب تابلو در طولانی مدت، متوجه تأثیر آن خواهید شد.

تابلو فروشگاه لبنیاتی

مغازه های قدیمی و تعویض تابلو

علاوه بر فروشگاه ها و مغازه هایی که به تازگی در حوزه مواد لبنی افتتاح می شوند و شروع به کار می کنند، در سطح شهر بسیاری از مغازه های قدیمی وجود دارند که از ده ها سال پیش فعالیت خود را در این زمینه شروع کرده و در حال حاضر از مشهور ترین مغازه ها می باشند.

اکثر آن ها تابلوهای قدیمی خود را با تابلوهای جذابی که در بازار تابلو سازی ورود پیدا کرده است تعویض کرده اند، چرا که این مغازه داران هم به خوبی متوجه این موضوع هستند که تابلو مغازه تا چه حد بر روی جذب مشتری تأثیر گذار است.

ویژگی های تابلوسازی در حوزه مغازه های لبنیاتی

طراحی و ساخت تابلو لبنیاتی، ویژگی های خاص خود را دارد. در تابلو سازی با توجه به نوع مغازه و محصولاتی که به فروش می رسند، طراحی تابلو انجام می شود. ساخت تابلو لبنیات در تابلوسازی به روش های گوناگونی انجام می شود. چرا که تعداد زیادی از ابزارها را برای تابلو فروشگاه لبنیات می توان استفاده کرد.

انتخاب رنگ تابلو بسیار مهم است. نکته جالبی که در خصوص طراحی تابلو فروشگاه های لبنیاتی وجود دارد این می باشد که بهتر است از رنگ های تیره برای این کار استفاده نشود. مواد لبنی عمدتاً رنگ روشن دارند و استفاده از رنگ تیره برای تابلو بی شک تأثیر منفی بر مردم خواهد گذاشت.

استفاده از نشانه ها

لبنیات از انواع دام به دست مردم می رسد، به همین دلیل هم استفاده از شکل های فانتزی این حیوانات یکی از راه های جالب برای طراحی تابلو است. ایده های زیادی در ارتباط با طراحی حیوانات به شکل فانتزی و کارتونی وجود دارد که اگر به درستی در ساخت تابلو استفاده شود، تابلو موفقیت آمیزی ساخته خواهد شد.

تابلو لبنیاتی تبلیغاتی

انواع مغازه های لبنیاتی و تابلو آن ها

مغازه ها و فروشگاه های فروش مواد لبنی تنها به یک نوع خاص محدود نمی شوند. چرا که لبنیات به طور کلی به دو شکل تهیه می شود. یک روش پاستوریزه است که در کارخانه محصولات لنی تولید می شود و روش دیگر هم به شکل سنتی آن می باشد. به همین دلیل مغازه های لبنیاتی هم به دو دسته مغازه لبنیات سنتی و لبنیات پاستوریزه تقسیم می شوند.

از این رو تابلو لبنیات سنتی هم با تابلو لبنیات پاستوریزه فرق می کند. این موضوع در طراحی تابلو بسیار مهم است و نمی توان آن را نادیده گرفت. این که کدام مغازه بهتر است جواب قطعی ندارد. چرا که برخی از افراد ترجیح می دهند مواد پاستوریزه را مصرف کنند و برخی دیگر نیز طرفدار لبنیات سنتی هستند.

تابلو لبنیاتی سنتی و پاستوریزه

مواد پاستوریزه را کارخانه های بزرگ مواد لبنی تولید می کنند که اکثراً هم جز برندهای شناخته شده برای مردم هستند. به همین دلیل معمولاً تابلو فروشگاه مواد لبنی با توجه به نوع برند طراحی می شود. یعنی یک تابلو تبلیغاتی برای برند کارخانه است. در طراحی هم از لوگو و مشخصات همان کارخانه استفاده می شود.

اما در خصوص مغازه های لبنیات سنتی این قضیه متفاوت است. در این جا برند خاصی وجود ندارد و تمام مواد به صورت طبیعی به دست می آیند. به همین دلیل تابلو لبنیات سنتی هم به صورت اختصاصی و بدون وابستگی به هیچ کارخانه ای طراحی و ساخته می شود.

تابلو چلنیوم در لبنیاتی ها

تابلو چلنیوم در مغازه لبنی پرکاربرد است. به خصوص در مغازه های لبنیات سنتی از آن زیاد استفاده می شود. به دلیل نورپردازی یکنواخت و تمیزی که در تابلو چلنیوم وجود دارد، اکثر لبنیاتی ها از آن استفاده می کنند. یکی از ویژگی های این گونه مغازه ها این است که اول صبح مواد تازه را تحویل می گیرند و اکثر مردم باید صبح ها برای خرید به مغازه بروند.

چرا که معمولاً بسیاری از محصولات تا شب تمام می شود. مثلاً شیر یکی از همان محصولات است. رفته رفته با تاریکی هوا مشتری این مغازه ها هم کم می شود. با این حال نمی توان به خاطر این موضوع از اهمیت نورپردازی در تابلو غافل شد، زیرا نورپردازی در هوای روشن هم موثر و زیبا است.

تابلو لبنیاتی

تابلو حروف برجسته و چلنیوم

در کنار چلنیوم تابلو حروف برجسته هم نقش مهمی دارد. تقریباً ظاهر چلنیوم و تابلو حروف برجسته شبیه به هم است. به همین دلیل هم ترکیب خوبی را ایجاد می کنند. در ساخت تابلو تبلیغاتی می توان در کنار تابلو چلنیوم از حروف برجسته هم برای ساخت نوشته های کوچک تر استفاده کرد.

همچنین امکان استفاده از ورق های استیل و یا طلایی رنگ در کنار ساخت تابلو چلنیوم یکی دیگر از کارهای مفید در تابلو سازی مغازه لبنیاتی است.

تابلو لایت باکس برای مغازه لبنیاتی

چندین سالی است که لایت باکس ها در این مغازه ها استفاده می شوند. در نمونه کار تابلو فروشگاه لبنیات، تابلو لایت باکس به شکل های مختلف ساخته شده و بر سردر مغازه نصب شده است. اگرچه لایت باکس ها انواع زیادی دارند اما لایت باکس های سردر مغازه و دو طرفه بیشتر استفاده می شود.

از طرفی دیگر اگر در مغازه یا فروشگاه لبنیاتی یک محصولی خاص تر از بقیه است و سعی دارید که آن را حتماً به مردم معرفی کنید، می توانید به صورت تابلو لایت باکس تبلیغ را انجام دهید. مثلاً نوشتن اسامی همچون شیر محلی، ماست محلی، کره محلی بر روی تابلو و ساخت آن به صورت لایت باکس یک نمونه از این گونه کارها است.

کامپوزیت برای تابلو فروشگاه لبنی

در فروشگاه لبنی از زمینه های متعددی برای ساخت تابلو استفاده می شود که تابلو کامپوزیت هم یک نمونه از آن ها است. اگرچه ورق کامپوزیت رنگ های متنوعی دارد ولی بهتر است که از ورق های روشن برای نصب تابلو استفاه شود. چرا که ارتباط بهتری با مردم برقرار می کند.

حروفی که به صورت چلنیوم یا حروف برجسته ساخته می شوند، برای نصب بهتر است که بر روی کامپوزیت نصب گردد. به این ترتیب، ساختار مناسبی از تابلو را به مشتری ارائه می کند.

تابلو مغازه لبنیاتی

بررسی فعالیت های تبلیغاتی در فروش محصولات لبنی

فروش محصولات لبنی جز حوزه های شغلی است که بیش از هر چیزی به تبلیغات نیاز دارد. اگر برای خرید به یک فروشگاه یا سوپرمارکت مراجعه کنید، حتماً چشمتان به تبلیغ ماست، شیر، خامه، پنیر و دیگر مواد لبنی افتاده است. اما چرا تبلیغات در شغل تا این حد مهم است؟

دلیل آن این می باشد که امروزه مواد لبنی دیگر تنها به شکل سنتی به بازار عرضه نمی شود. بلکه کارخانه های بزرگ هر چند وقت یک بار یک محصول جدید تولید کرده و آن را روانه بازار مصرف می کنند. مثلاً پنیرهای خامه ای یکی از همان محصولات است که در طول سال به چندین طعم و ظاهر متفاوت وارد فروشگاه ها می شود.

همه این محصولات برای فروخته شدن نیاز به تبلیغ دارند. برای تبلیغات هم تنها استفاده از چند روش ساده جوابگو نیست، بلکه باید به صورت گسترده و حرفه ای این کار انجام شود. به همین دلیل هم از تابلو تبلیغاتی زیاد استفاده می شود.

تابلوهای تبلیغاتی لبنی

در فروشگاه های بزرگ، مراکز خرید، خیابان ها و اتوبان ها برای تبلیغ لبنیات استفاده می شود. به خصوص در فروشگاه های بزرگ مواد غذایی تبلیغات بازدهی بسیار بالایی دارد. چرا که مردم همه آماده خرید هستند و اگر یک تابلو تبلیغاتی بر روی آن ها اثر بگذارد حتماً بلافاصله محصولات مورد نظر را خریداری می کنند.

با این وجود محل نصب تابلو هم مهم می شود. مثلاً در یک مرکز خرید که بخشی از آن برای فروش مواد غذایی است، قرار دادن تابلو دقیقاً در کنار قفسه لبنیات می تواند باعث تحریک مردم شود تا به سمت خرید آن محصول بروند.

لایت باکس ها و تبلیغات

به منظور استفاده از قدرت تبلیغات در مراکز خرید، تابلو لایت باکس یک پیشنهاد عالی است. لایت باکس فریم لس، لایت باکس آلومینیومی و لایت باکس ایستاده همگی برای این کار مناسب هستند. همچنین در مرکز خرید قابلیت نصب تابلو به صورت آویز از سقف وجود دارد. به همین دلیل هم می توان لایت باکس های فریم لس را به صورت آویز برای مردم به نمایش درآورد.

به طور کلی باید گفت که در محصولات لبنی، تازگی و کیفیت و همچنین تولید یک محصول که برای سلامتی انسان مفید باشد، مهم ترین نقش را ایفا می کند. به همین خاطر اگر از تازگی و سلامت محصولاتی که به فروش می رسانید اطمینان دارید، می توانید با استفاده از تابلوهای تبلیغاتی فروش آن ها را به شکل باورنکردنی افزایش دهید.

پیمایش به بالا
عضویت در خبرنامه

از تخفیف ها و جدیدترین ها با خبر شوید!

ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: