۰۲۱-5۷۹۹۶

021-44860911

سوالات متداول
انتقادات پیشنهادات

تابلوها به وجود آمدند تا کسب و کارهای مختلف را به رهگذران، معرفی کنند. با وجود تابلوهای تبلیغاتی دیگر پیدا کردن یک محصول یا خدمت خاص، کار سختی نیست. فروشگاه ها و مغازه های زیادی وجود دارند که با استفاده از یک تابلوی تبلیغاتی توانسته اند فروش بالایی داشته باشند. اصلا اهمیتی ندارد که کسب و کار شما در چه زمینه ای باشد. وجود یک تابلوی تبلیغاتی می تواند به خوبی مشتریان و مخاطبان را به سمت مغازه و یا فروشگاه شما، هدایت کند. یکی از کسب و کارهایی که حتماً برای معرفی به تابلو نیاز دارد، مغازه مرغ فروشی است. در ادامه قصد داریم ویژگی های تابلوی مناسب برای مغازه مرغ فروشی را ذکر کنیم.

تابلو مغازه مرغ فروشی

چرا برای معرفی مغازه به تابلو نیاز داریم؟

تابلوها جدای از اینکه می ‌توانند محصولات و خدمات قابل عرضه در یک فروشگاه و مغازه را به اطلاع عموم افراد برسانند، در زیباسازی فضای بیرونی فروشگاه ها و مغازه ها هم بسیار موثر هستند. یک تابلوی تبلیغاتی می تواند مشتری را به سمت دریافت محصولات و خدمات، راهنمایی کند. البته که برای تبلیغ محصول می‌ توان از روش‌ های دیگری هم استفاده کرد اما در حال حاضر آسان ترین، راحت ترین و ارزان ترین روش، استفاده از تابلوی تبلیغاتی است که هیچ محدودیت زمانی هم برای شما، ندارد.

مسلماً اگر بخواهید از روش تبلیغاتی دیگری استفاده کنید؛ در ازای مدت زمان تعیین شده می بایست هزینه بپردازید. تلویزیون شهری، بیلبوردهای تبلیغاتی و آگهی های تلویزیونی از این دست هستند. اما استفاده از تابلو یکی از بهترین و ماندگارترین شیوه هاست که می‌ تواند برای سال ‌های طولانی کار تبلیغات را به راحتی برای شما، انجام دهد.

چرا برای معرفی مغازه به تابلو نیاز داریم؟

تابلو مرغ فروشی و ویژگی های آن

مرغ فروشی یکی از مغازه هایی است که حتماً برای فروش نیاز به یک تابلوی منحصر به فرد و زیبا دارد. تابلوهایی که برای مغازه های مرغ، ماهی و بوقلمون طراحی و تولید می ‌شوند؛ باید به گونه ‌ای باشد که اولا نوشته های روی تابلو از فواصل نسبتاً دور به راحتی قابل خواندن باشد و ثانیاً بتواند در نگاه اول مشتری را به سمت آن مغازه، جذب کند. اولین و مهمترین ویژگی یک تابلو برای مرغ فروشی طراحی زیبای آن است. طراحی تابلو مرغ فروشی باید به گونه ‌ای باشد که بتواند محصولات قابل عرضه را به خوبی، نمایش دهد.

می توان روی چنین تابلویی از واژه هایی مثل انواع مرغ کامل، ران مرغ، سینه مرغ، بال مرغ، گردن مرغ، جگر مرغ و دیگر عبارات مربوطه، استفاده کرد. در این صورت مشتری به خوبی راهنمایی شده و می تواند متناسب با نیازی که دارد، از چنین فروشگاهی خرید خود را انجام دهد.

اگر صاحب یک مغازه مرغ فروشی هستید و کسب و کار شما رونق قابل توجهی ندارد؛ بد نیست نسبت به سفارش یک تابلوی تبلیغاتی مناسب، اقدام کنید. همانطور که گفتیم، در وهله اول باید تابلو طراحی خلاقانه و زیبایی داشته باشد، پس از آن باید به سراغ جنس تابلو برویم. جنس تابلو باید به نحوی باشد که در برابر عوامل محیطی مثل بارش باران و تابش نور خورشید دچار آسیب نشود. توصیه می‌ شود برای سفارش تابلو تنها به تابلوسازانی رجوع کنیم که از بهترین و باکیفیت ترین متریال های موجود در بازار برای ساخت تابلوها، استفاده می کنند.

مغازه مرغ فروشی به طور مستقیم با خوراکی های قابل مصرف افراد سر و کار دارد. بنابراین صاحب مغازه می بایست در زیبایی و پاکیزگی محیط کاری خود، کوشا باشد. این موضوع می ‌تواند باعث جلب نظر مشتریان بیشتری شود. البته اگر کیفیت مرغ، ماهی و… قابل قبول بوده و علاوه بر این، قیمت مناسبی هم داشته باشند؛ مشتریان با احتمال بسیار زیاد برای خریدهای بعدی هم به چنین مغازه ای، مراجعه خواهند کرد. آنچه که برای فروشگاه های عرضه اقلام خوراکی اهمیت دارد، حفظ بهداشت و پاکیزگی محیط می باشد. پس از آن باید به سراغ زیباسازی فضای داخلی و بیرونی فروشگاه برویم.

یکی دیگر از ویژگی های مهم در زمینه سفارش تابلو برای مغازه مرغ فروشی، وجود نورپردازی برای تابلو می باشد. مسلما چنین مغازه‌ ای به هنگام شب هم مشغول فعالیت بوده و نیاز است برای معرفی محصولات خود، تابلویی همراه با نورپردازی زیبا و مناسب، داشته باشد. امروزه برای اعمال نورپردازی از لامپ های ال ای دی و اس ام دی، استفاده می شود. این لامپ ها دوام خوبی داشته و از نظر هزینه هم مقرون به صرفه می باشند.

تابلو مرغ فروشی و ویژگی های آن

بهترین تابلوها برای مغازه مرغ فروشی

صنعت تابلوسازی امروزه پیشرفت چشمگیری داشته است. به گونه ‌ای که هر روز بر تنوع تابلوهای آن، افزوده می ‌شود. به طور کلی تابلوهایی که در ادامه به طور مختصر توضیح می دهیم جزء محبوب ترین و پرطرفدارترین تابلوهای تبلیغاتی برای نصب سر درب مغازه ها و فروشگاه ها می باشند:

تابلو چلنیوم برای مغازه مرغ فروشی

تابلو چلنیوم به دلیل داشتن ظاهر زیبا و همچنین انعطاف پذیری بالا در اجرا؛ از نظر مشتریان جزء تابلوهای محبوب و پرطرفدار است. وجود یک تابلو چلنیوم می ‌تواند جلوه و نمای زیبایی را برای فروشگاه مرغ فروشی به ارمغان بیاورد. قیمت تابلو چلنیوم بر اساس امکانات تابلو و همچنین نوع زیرساز استفاده شده برای ساخت آن، متفاوت می باشد.

تابلو استیل برای مغازه مرغ فروشی

تابلوهای استیل جزء قدیمی ترین و البته بادوام ترین تابلوها هستند که حتی بدون وجود نورپردازی هم می توانند جلوه زیبایی را برای مغازه، فراهم سازند. بنابراین توصیه می کنیم در صورتی که مغازه و یا فروشگاه شما نور کافی دارد؛ بهتر است از یک تابلوی استیل برای معرفی آن، استفاده کنید. تابلو استیل نسبت به تابلو چلنیوم قیمت کمتری دارد. بنابراین جزء تابلوهای مقرون به صرفه محسوب می شود.

تابلو فلکسی برای مغازه مرغ فروشی

تابلو فلکسی از جمله ارزان ترین تابلوهای تبلیغاتی است که می ‌توان آن را بدون نور و تنها با چاپ فلکسی، طراحی و پیاده سازی کرد. البته که اعمال نورپردازی برای این تابلوها هم امکان پذیر است. به این منظور می توانید با نصب یک پروژکتور در بالا و طرفین تابلو فلکسی، نور مورد نیاز برای آن را فراهم کنید.

تابلو کامپوزیت برای مغازه مرغ فروشی

تابلو کامپوزیت زیبایی، درخشندگی و براقیت بسیار بالایی دارد. از مزایای تابلو کامپوزیت می توان به تمیز شدن آسان آن، اشاره کرد. متریال کامپوزیت را هم می ‌توان به عنوان نمای ساختمان و هم به عنوان زیرساز تابلو، استفاده کرد. در این صورت یک هماهنگی خاصی بین نمای ساختمان و تابلوی نصب شده روی آن، ایجاد می گردد.

تابلو ترمووود برای مغازه مرغ فروشی

چوب مظهر طبیعت و پاکی محیط است و از آنجایی که مرغ ‌فروشی هم به نوعی با طبیعت در ارتباط است، بد نیست از زیرساز ترمووود برای ساخت تابلوی مغازه مرغ فروشی، استفاده شود. چوب ترمووود نوعی چوب حرارت دیده است که مقاومت خوبی داشته و از نظر زیبایی هم بسیار قابل توجه می باشد‌.

بهترین تابلوها برای مغازه مرغ فروشی

سفارش تابلوی تبلیغاتی

در این مقاله تا حدودی با انواع تابلوهای تبلیغاتی برای مغازه مرغ فروشی، آشنا شدید. علاوه بر موارد ذکر شده، انواع دیگری از تابلوهای تبلیغاتی هم وجود دارند که می ‌توانید بر اساس سلیقه و نظر شخصی و همچنین بودجه ای که برای این کار در نظر گرفته اید، هر کدام را انتخاب کنید. مسلما مزایایی که از داشتن یک تابلوی تبلیغاتی عایدتان می شود؛ به اندازه ای هست که تمایل به سفارش آن داشته باشید.

چنانچه در مورد انتخاب نوع تابلو تبلیغاتی دچار شک و تردید هستید؛ پیشنهاد می کنیم با مشاوران و کارشناسان تابلوساز از طریق شماره های درج شده در وب سایت، تماس بگیرید. کارشناسان در تابلوسازی نامور به خوبی شما را در این زمینه، راهنمایی خواهند کرد.

پیمایش به بالا
عضویت در خبرنامه

از تخفیف ها و جدیدترین ها با خبر شوید!

ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: