گروه تابلو سازی ناموَر

ارزان ترین تابلوهای تبلیغاتی

هر فردی برای اینکه بتواند کسب و کار جدید خود را به دیگران معرفی کند، نیاز به تبلیغات دارد. برای اینکه بتوانید یک تبلیغات آسان و کم هزینه داشته باشید؛ پیشنهاد می کنیم به سراغ تابلوهای تبلیغاتی بروید. قطعاً شما با هر بودجه ای که باشید، می توانید یک تابلو ارزان قیمت و مناسب سفارش دهید. البته که تابلوهای مدرن با طراحی های حرفه ای و منحصر به فرد، تاثیر زیادی در جلب توجه مخاطب و جذب مشتری، دارند. به همین دلیل کمپانی های بزرگ تجاری هر ساله مبلغ قابل توجهی را صرف انجام تبلیغات و بازاریابی محصولات و خدمات خود می نمایند.

چنانچه ابتدای مسیر هستید و قصد ندارید هزینه بالایی برای طراحی و ساخت تابلو بپردازید، می توانید از تابلوهای ارزان ‌قیمت استفاده کنید. در این مقاله قصد داریم برخی از ارزان ترین تابلوهای تبلیغاتی را به شما، معرفی نمائیم. البته که هزینه پایین تابلوها چیزی از ارزش آن ها کم نخواهد کرد.

چرا برای هر کسب و کاری به تابلو نیاز داریم؟

زمانی که برای اولین بار یک فروشگاه، مغازه، دفتر کار و… را افتتاح می کنید، نیاز به معرفی و تبلیغات دارید. افراد بدون وجود تابلوهای تبلیغاتی نمی توانند در مورد نوع کسب و کار شما، اطلاعی داشته باشند.

اگرچه به مرور و با پیشرفت در هر کسب و کاری می توانید به سراغ شیوه‌ های نوین تبلیغات هم بروید، اما فراموش نکنید که استفاده از تابلوهای تبلیغاتی هم جزء یکی از این روش هاست. چرا که هنوز هم جایگاه خاص خود را در عرصه بازاریابی و جذب مشتری، حفظ کرده است. با دیدن بیلبوردهای بزرگ تبلیغاتی در گوشه و کنار شهر و در مکان های پرتردد؛ می توانید به صحت این موضوع پی ببرید.

وجود تابلوی تبلیغاتی، آن هم با یک طراحی زیبا و خلاقانه به شما کمک می کند تا بتوانید به راحتی محصولات و خدمات قابل عرضه خود را به دیگران معرفی نمائید. زمانی که افراد، برند و نام تجاری شما را با استفاده از تابلوهای تبلیغاتی ببینند، آن را به ذهن سپرده و با احتمال بیشتری در مراجعات بعدی، به سراغ شما خواهند آمد.

نگران هزینه های بالا برای سفارش تابلو نباشید. اگرچه تابلوهای مدرن و حرفه ‌ای تقریبا جزء تابلوهای گران قیمت محسوب می شوند، اما خوشبختانه پیشرفت در صنعت تابلوسازی باعث شده است که برای هر سلیقه و هر بودجه ای، یک تابلوی مناسب قابل تولید باشد.

بهترین تابلوهای تبلیغاتی کدامند؟

انتخاب تابلو، بیشتر یک امر سلیقه‌ ای محسوب می شود، چرا که برای طراحی و ساخت یک تابلو می ‌توان از هر رنگ و نورپردازی ای استفاده کرد. طرح های خلاقانه و همچنین برندها و لوگوهای تجاری از جمله مواردی هستند که می توانند روی تابلوی تبلیغاتی، حک شوند. اما ویژگی یک تابلوی مناسب و باکیفیت چیست و هنگام سفارش تابلو به چه مواردی باید توجه داشته باشیم؟!

آنچه که در طراحی و ساخت تابلو اهمیت دارد، در وهله اول طرح تابلو و پس از آن جنس متریال استفاده شده، ترکیب رنگ و نورپردازی اعمال شده برای تابلو می باشد. هر چقدر در این موارد سرمایه گذاری کنید، تابلوی خاص تر و زیباتری، خواهید داشت. چنین تابلویی می تواند نگاه مشتری را جلب کرده و روی فروش محصولات و خدماتی که دارید، تاثیر مثبتی داشته باشد.

معرفی ارزان ترین تابلوهای تبلیغاتی

اگر بودجه نسبتاً زیادی برای سفارش تابلو ندارید، به هیچ وجه نگران نباشید. چرا که تابلوسازان برای شما پیشنهادهای ویژه ای دارند. با سفارش یکی از تابلوهای ارزان قیمت می توانید به هدف خود یعنی همان بازاریابی و فروش بیشتر، برسید. البته اشتباه نکنید. این تابلوها اگرچه ارزان هستند، اما کیفیت قابل قبولی داشته و می توانند نیاز شما را به خوبی، پاسخگو باشند. برخی از ارزان ترین تابلوهای تبلیغاتی عبارتند از:

تابلو کامپوزیت

تابلوهای کامپوزیت هم قیمت مناسبی داشته و هم از نظر متریال، بادوام و باکیفیت می باشند. این تابلوها به نسبت ارزان قیمت و بزرگ هستند و معمولا برای تبلیغات تجاری فروشگاه ها و مغازه های کوچک، استفاده می شوند. حتماً تا به حال نمونه ای از تابلوهای کامپوزیت را سر درب فروشگاه ها و مکان های تجاری، دیده ‌اید. این تابلوها را می ‌توان با طرح‌ ها و رنگ‌ های متفاوتی، طراحی و تولید کرد.

تابلو چلنیوم

تابلوهای چلنیوم در بین مشتریان بسیار محبوب بوده و تقریبا جزء اولین انتخاب های آنان می ‌باشد. تابلو چلنیوم یک تابلوی ارزان قیمت و در عین حال تمیز و جذاب برای فروشگاه، می باشد. البته برای مکان های دیگر هم می توان از این تابلو استفاده کرد. وجود حروف برجسته روی تابلو چلنیوم جذابیت آن را دوچندان کرده است. تابلو چلنیوم در اندازه و اشکال مختلف وجود دارد و می تواند همراه با نورپردازی و بدون نورپردازی، طراحی و تولید شود.

معرفی ارزان ترین تابلوهای تبلیغاتی

تابلو نئون

در این تابلوها برای نمایش حروف و اشکال از گاز نئون استفاده می شود. از دلایل محبوبیت تابلوهای نئون می‌ توان به نور خیره کننده و همچنین رنگ های متنوع و کامل آن، اشاره کرد. از تابلوهای نئون برای معرفی مراکز خرید، هتل ها، مغازه ها، رستوران ها، مراکز تفریحی و… استفاده می شود.

تابلوهای نئون به صورت سخاوتمندانه، هر محیطی را به یک مکان زنده، شاد و پویا، تبدیل می ‌کنند. برای تولید تابلوهای نئونی، از لوله های رنگی پر شده از گاز استفاده می شود. خوشبختانه تابلو ‌نئون دوام و کیفیت بالایی داشته و می تواند هر نوشتاری را به صورت جذاب و زیبا در معرض دید مشتریان، قرار دهد.

به دنبال سفارش تابلوی با ضمانت می گردید؟

شرکت تابلوسازی نامور یک شرکت حرفه ای در زمینه تولید و نصب انواع تابلوهای تبلیغاتی می باشد‌. روند طراحی و ساخت تابلو در این تابلوسازی به این صورت است که ابتدا طرح مورد نظر، متناسب با نوع کسب و کار شما توسط طراحان و گرافیست های حرفه ای و باتجربه طراحی شده و پس از آنکه توسط مشتری تایید شد، وارد مرحله پیاده ‌سازی می گردد.

در این مرحله حروف برجسته برش خورده و با ظرافت تمام روی زمینه تابلو، سوار می شوند. رنگ آمیزی و ایجاد نورپردازی متناسب با سلیقه مشتری از دیگر مراحل ساخت تابلو می باشد.

مزیتی که تابلوسازی نامور دارد این است که در هر مرحله مطابق با سلیقه و نظر مشتری، کار ساخت تابلو را انجام می دهد. علاوه بر این، وجود ضمانت نامه معتبر به هنگام ارائه تابلو به مشتری هم یکی دیگر از مزایای بسیار خوب این تابلو سازی حرفه ای است. وجود ضمانت نامه این اطمینان را به مشتری می دهد که در ساخت تابلو، از متریال باکیفیتی استفاده شده است.

وجود کارشناسان و مشاوران تابلوساز در تابلوسازی حرفه ای نامور امکان ارائه مشاوره رایگان برای تمامی مشتریان را فراهم کرده است. اگرچه در این مقاله، ارزان ترین و مقرون به صرفه ترین تابلوهای تبلیغاتی را معرفی کردیم، اما تابلوها انواع بسیار زیادی داشته و اگر با مشاوران در تماس باشید، می ‌توانید نمونه ‌های دیگر تابلو فروشگاهی و تابلو مغازه را، برای کسب و کار خود سفارش دهید.

تابلوهای دیگری مثل تابلو استیل، تابلو ترمووود، تابلو لاسوگاسی، تابلو چلنیوم الماسی، تابلو ‌چلنیوم ستاره ای و… هم وجود دارد که می توان هر کدام را مطابق با نظر و سلیقه مشتری و همچنین میزان بودجه در نظر گرفته شده، برای ساخت تابلو انتخاب کرد.

به منظور دریافت مشاوره و راهنمایی و همچنین انتخاب نوع تابلوی تبلیغاتی، می توانید با کارشناسان تابلوسازی نامور از طریق شماره های درج شده در وب سایت، تماس بگیرید.

معرفی انواع تابلوها بر اساس قیمت

تابلوهای تبلیغاتی را می توان از نقطه نظرهای متفاوتی از قبیل کیفیت مواد استفاده شده، قیمت و… تقسیم بندی کرد. در این مقاله قصد داریم انواع تابلوها را از نظر قیمت برای شما معرفی کنیم. توجه داشته باشید که قیمت تابلوها متناسب با متریال مورد استفاده در تابلو و میزان انرژی صرف شده برای ساخت آنها متغیر است. در زیر انواع تابلوها بر اساس قیمت ذکر شده اند:

تابلوهای ارزان قیمت

مسلما تابلوهای بنری که از دیرباز برای تبلیغ محصولات مختلف کاربرد داشته اند، از جمله ارزان ترین تابلوهای تبلیغاتی هستند که در دسترس کسب و کارهای مختلف قرار دارند. این تابلوها صرفا از یک چارچوب ساده و یک پارچه از جنس بنر، فلکسی یا استیکر چاپ شده بر روی آن تهیه می شوند. البته به غیر از تابلوهای بنری، تابلوهای ارزان قیمت دیگری نیز وجود دارند که در بالا خدمتتان معرفی شد. در حالت کلی، تابلوهای ارزان قیمت، مزایا و معایبی دارند که در زیر به شرح برخی از آنها می پردازیم:

مزایا

  • نیاز به بودجه بسیار اندک برای تهیه متریال
  • طراحی، ساخت و نصب در کوتاه ترین زمان ممکن
  • قابلیت تعویض با هزینه اندک و در زمان کوتاه

معایب

  • ماندگاری کم و از دست دادن شکل اولیه به مرور زمان
  • زیبایی و جذابیت اندک نسبت به تابلوهای گران قیمت
  • پایین بودن احتمال جذب مخاطب توسط آن

این مقاله را هم بخوانید: چگونه با تابلو فروشگاه مشتری بیشتری جذب کنیم؟

تابلوهای میان رده

این نوع از تابلوها جزو مناسب ترین تابلوها از نظر قیمت هستند که نسبت به تابلوهای ارزان قیمت جلوه بسیار زیبایی هم دارند. با توجه به قیمت مناسب این نوع از تابلوها بیشتر کسب و کارها آن را ترجیح می دهند. چرا که با یک بودجه مناسب و معقول قابل تهیه هستند. برای مثال، از انواع تابلوها میان رده می توان به تابلو اس ام دی و چلنیوم اشاره کرد.  به دلیل بی عیب بودن این تابلوها در زیر تنها مزایای آنها عنوان شده اند:

مزایا

  • دارای جلوه بسیار زیبا نسبت به تابلوهای ارزان قیمت
  • ماندگاری بالا
  • جذب مخاطب بالا
  • قابل تهیه با یک بودجه مناسب

تابلوهای گران قیمت

به طور معمول فروشگاه ها، مغازه ها و اماکن خاص استفاده از تابلوهای گران قیمت را به انواع دیگر تابلوها ترجیح می دهند. برای مثال، طلافروشی ها، صرافی ها، فروشگاه های بزرگ و… جزو کسب و کارهایی هستند که به یک تابلوی گران قیمت به عنوان تابلو سردر مغازه خود، نیاز دارند. از جمله این تابلوها می توان موارد ذیل را نام برد:

تابلوی چوب ترموود، تابلو استیل، تابلو لاسوگاسی، تابلو تیتانیومی، تابلو وکیوم و…

در زیر مزایا و معایب تابلوهای گران قیمت ذکر شده اند:

مزایا

  • جذب مخاطب به طور حتمی
  • ماندگاری بسیار بالا
  • مناسب برای انواع مشاغل لاکچری و خاص

معایب

  • تنها عیب این نوع از تابلوها، قیمت بسیار بالای آنهاست که باعث می شود تنها قشرهای خاص بتوانند از آنها استفاده کنند.

به دنبال سفارش تابلوی با ضمانت می گردید؟

فاکتورهای تاثیرگذار روی قیمت انواع تابلوها

همانطور که می دانید امروزه پیشرفت تکنولوژی در عرصه تابلوسازی سبب شده است که تابلوها در انواع مختلف ساخته شده و وارد بازار شوند. هرکدام از این تابلوها ویژگی های متمایزی دارند که این ویژگی ها در تعیین قیمت آنها موثرند. در زیر ضمن معرفی انواع تابلوها، فاکتورهای تاثیرگذار بر روی قیمت آنها را ذکر می کنیم:

تابلو مغازه چلنیوم

این تابلوها دارای حروف برجسته ای هستند که به دلیل وجود لبه از پهلو نیز قابل خواندن می باشند. باید توجه داشته باشید که متراژ و محیط دور حروف این تابلوها در تعیین قیمت آنها موثر است. اندازه گیری این متراژ نیز با استفاده از نرم افزارهای مختلفی از قبیل نرم افزار کورل انجام شده و در نهایت متناسب با متراژ اندازه گیری شده قیمت آنها تعیین می شود.

تابلو مغازه فلزی

این تابلوها به دلیل مقاومت بالای خود در برابر شرایط مختلف محیطی از جمله پرطرفدارین تابلوها محسوب می شوند و مغازه داران علاقه خاصی به استفاده از آنها دارند. این تابلوها برای ساخت و تکمیل نیاز به ورق استیل دارند. در نهایت، متراژ استیل مورد استفاده در ساختار آنها تعیین کننده قیمت این تابلوها خواهد بود.

تابلو پلاستیکی

این تابلوها می توانند با استفاده از ورق های پلکسی و پلاستیکی با ضخامت متغیر ساخته شوند. دقت کنید که میزان ضخامت استفاده شده‌ از متریال مزبور در تعیین قیمت آنها تاثیرگذار است. علاوه بر آن، به دلیل اینکه این تابلوها نیاز به عایق بندی و نورپردازی هم دارند، این فاکتورها نیز تعیین کننده قیمت این نوع از تابلوها می باشند.

تابلو وکیوم

این نوع تابلو از جمله گران ترین و لوکس ترین انواع تابلوها به شمار می رود که توسط کسب و کارهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت این تابلوها وابسته به فاکتورهای مختلفی است که برخی از آنها عبارتند از: متراژ قالب ساخته شده حروف و نقش، مواد اولیه مورد نیاز برای ساخت قالب کلی و…

تابلو لایت باکس

تابلو لایت باکس انواع بسیار متفاوتی دارد که هر نوع آن با استفاده از ورق های پلکسی مختلفی ساخته می شود و می تواند بر حسب سلیقه، مورد استفاده قرار گیرد. علاوه بر آن، تابلوهای مزبور دارای قابلیت نورپردازی نیز هستند که در این مورد نوع لامپ مورد استفاده باعث تغییر قیمت آنها می شود. در مورد متریال مورد استفاده نیز، کیفیت ورق پلکسی و متراژ استفاده شده از آن در تعیین قیمت تاثیرگذار است.

تابلو اس ام دی

تابلو فروشگاهی مورد نظر از جمله قدیمی ترین تابلوهای مورد استفاده در کسب و کارهای مختلف هستند که هزینه نهایی آنها با احتساب تعداد اس ام دی مورد استفاده تعیین می شود. علاوه بر آن از سایر فاکتورهای تاثیرگذار در قیمت تابلو اس ام دی می توان به ورق پلکسی پایه برش خورده به صورت کامپیوتری اشاره کرد.

سایر عوامل تاثیرگذار در قیمت تابلو مغازه

جدا از نوع تابلو مغازه عوامل دیگری نیز هستند که می توانند قیمت این نوع از تابلوها را تحت تاثیر قرار دهند. در زیر برخی از عوامل تاثیرگذار در قیمت تابلوها عنوان شده اند:

ابعاد تابلو، جنس متریال مورد استفاده، استفاده یا عدم استفاده از نورپردازی، استفاده از انواع عایق بندی ها و…

تابلو چلنیوم و عوامل تاثیرگذار در قیمت آن

امروزه، تابلو چلنیوم به دلیل ویژگی های متمایز خود مورد پسند بسیاری از کسب و کارها قرار گرفته است. به همین دلیل، آنها متناسب با سلیقه خود انواع تابلوهای چلنیوم را برمی گزینند. در این مقاله قصد داریم تاثیر اجزای تابلو چلنیوم بر قیمت آنها را مورد بررسی قرار دهیم.

این نوع از تابلوها با استفاده از رول آلومینیوم تهیه می شوند که استفاده از رول های برند می تواند قیمت آنها را تغییر دهد. چرا که کیفیت کار متفاوت می شود.

علاوه بر آن، در ساخت حروف تابلوهای چلنیوم از متریال پلکسی گلاس استفاده می شود که استفاده از ضخامت های مختلف آن می تواند ساختار این تابلوها را به طور کلی عوض کند. بنابراین، میزان ضخامت پلکسی گلاس در تعیین قیمت آن بسیار مهم است. این متریال در افزایش طول عمر تابلوهای چلنیوم بسیار تاثیرگذار می باشد.

به غیر از موارد بالا، پی وی سی نیز یکی دیگر از متریال های استفاده شده در تابلوهای چلنیوم است که جزو محبوب ترین متریال ها در صنعت تابلوسازی به شمار می رود. شما می توانید متناسب با کیفیت موردنظر از انواع پی وی سی در ضخامت های مختلف استفاده کنید.

در حالت کلی، از انواع تابلوهای چلنیوم تابلوهای زیر جزو ارزان ترین آنها هستند که به وفور توسط مغازه داران استفاده می شوند:

تابلو چلنیوم ساده

استفاده از انواع متریال تابلو مغازه از قبیل پی وی سی، لامپ های اس ام دی و… در این تابلوها متداول است. این تابلوها نسبت به سایر انواع تابلو چلنیوم قیمت ارزان تری دارند.

تابلو چلنیوم کریستالی

این تابلوها به دلیل نوع ساخت خود از جمله تابلوهای ارزان قیمت دسته بندی می شوند.

تابلو چلنیوم پلکسی دوبل

این تابلوها به نسبت زیبایی منحصربه فردی که دارند، با قیمت پایینی قابل تهیه هستند که این موضوع اشتیاق مغازه داران را به خرید این نوع تابلوها بیشتر کرده است.

چرا برای هر کسب و کاری به تابلو نیاز داریم؟

حاصل سخن

امروزه، انواع تابلوهای تبلیغاتی به فراخور متریال مورد استفاده در ساختار خود قیمت مخصوصی به خود می گیرند. شما می توانید به وسیله تماس با مجموعه تابلوسازی نامور و دریافت مشاوره طراحی تابلو رایگان از کارشناسان این مجموعه تابلوی موردنظر خود را با نازل ترین قیمت سفارش دهید.

این مجموعه که یک تابلوسازی مقرون به صرفه نیز هست، دارای سابقه بسیار طولانی در زمینه ساخت انواع مختلف تابلوهاست و می‌ تواند تابلوی مناسبی متناسب با سلیقه شما طراحی و تولید کند. در مجموعه نامور نکات طلایی طراحی و انتخاب متریال تابلوسازی مورد توجه قرار می گیرد.

پیمایش به بالا