۰۲۱-5۷۹۹۶

021-44860911

سوالات متداول
انتقادات پیشنهادات

شما هر کسب و کاری که داشته باشید؛ برای دیده شدن و معرفی به دیگران نیاز به تبلیغات دارید. خیلی افراد به هنگام تاسیس یک مغازه و یا فروشگاه در اولین قدم اقدام به نصب تابلوی تبلیغاتی می ‌کنند. در واقع استفاده از تابلو یکی از چند روش تبلیغات است که می تواند تاثیر بسیار خوبی روی فروش بیشتر کالا و خدمات داشته باشد. شما با استفاده از یک تابلوی تبلیغاتی می‌ توانید به صورت دائمی برند تجاری یا نام مغازه خود را در معرض دید عموم افراد، قرار دهید.

اگر کار معرفی با استفاده از تابلوهای تبلیغاتی را به دفعات و با تکرار انجام دهید؛ ناخودآگاه این نام در ذهن افراد، ماندگار می ‌شود. بنابراین می ‌توانید علاوه بر نصب تابلو سردرب مغازه یا فروشگاه، از سایر روش های تبلیغاتی مثل بیلبوردها یا چاپ بنر هم استفاده کنید.

تقریباً هر مغازه ‌ای به تابلو نیاز دارد. اگر یک مغازه میوه فروشی و سبزی فروشی دارید؛ بهتر است ادامه این مطلب را دنبال کنید. در ادامه بهترین و مناسب ترین تابلوی تبلیغاتی برای مغازه میوه و سبزی فروشی را معرفی می ‌کنیم.

تابلو مغازه میوه و سبزی فروشی

آشنایی با انواع تابلوهای مغازه ای

زمانی که یک فروشگاه و یا مغازه تاسیس شود؛ قطعاً محصولات یا خدماتی در آن مکان به مشتریان، عرضه می شود. تابلو مغازه میوه فروشی و سبزی فروشی به رهگذران اعلام می‌ کند که در چنین مکانی انواع سبزیجات و میوه جات تازه، عرضه می‌ شود. بنابراین زمانی که یک تابلو سردرب مغازه سبزی و میوه فروشی نصب کنید؛ راهنمای بزرگی برای مراجعه کنندگان و افرادی که به دنبال چنین مغازه هایی هستند، ایجاد کرده اید.

معمولاً مغازه هایی که با مایحتاج روزانه افراد سر و کار دارند، به سرعت مشهور می ‌شوند. چرا که افراد مجبور هستند برای رفع نیازهایی که دارند، حداقل هفته ای چند بار به چنین مغازه ‌هایی رجوع کنند. میوه فروشی در واقع مکانی برای عرضه میوه جات فصلی و سبزیجات معطر می باشد و مشتری ممکن است در طول روز بارها به چنین مغازه ای، مراجعه کند. اگر مغازه و یا فروشگاه مذکور بتواند نیاز مشتری را به خوبی برآورده سازد؛ با احتمال بیشتری در آینده باز هم برای خرید به آن مکان مراجعه می کند.

از آنجایی که مغازه های میوه فروشی و و سبزی فروشی در سطح شهر متعدد هستند؛ رقابت نسبتاً زیادی بین این صنف وجود دارد. بنابراین اگر بتوانید از نظر کیفیت محصولات مشتری را راضی نگه دارید، می توانید امیدوار باشید که طی مدت زمانی به سودآوری خوبی در این شغل، برسید.

آشنایی با انواع تابلوهای مغازه ای

آنچه که برای راه اندازی مغازه میوه فروشی نیاز دارید

محصولاتی که در یک مغازه میوه فروشی و سبزی فروشی وجود دارد، بسیار متنوع هستند. شما در مغازه خود باید انواع میوه های فصلی مثل زردآلو، آلو، هلو، سیب، چاقاله، گوجه سبز، گوجه فرنگی، سیب زمینی، پیاز، خیار، کلم، کاهو و انواع سبزیجات مخصوص سوپ، آش و… را داشته باشید. برای اینکه بتوانید تازه ‌ترین میوه و سبزی را برای مشتریان مهیا کنید؛ مجبور هستید که صبح زود به میدان های تره بار بروید. بنابراین برای راه‌ اندازی چنین مغازه ای به سرمایه قابل قبولی نیاز دارید.

از طرفی وجود یک مغازه نسبتا بزرگ هم برای عرضه محصولات، لازم است. بنابراین باید قسمتی از سرمایه خود را برای رهن و اجاره چنین مغازه ای، صرف کنید.

به جز مواردی که ذکر شد؛ وسایل دیگر مثل قفسه و ترازوی الکترونیکی هم برای راه اندازی مغازه میوه فروشی، نیاز است.

حال که همه چیز مهیاست؛ بهتر است روی جنبه تبلیغات هم سرمایه گذاری کنید تا بتوانید در مدت زمان نسبتا کوتاهی از رقبای خود در این حرفه، پیشی بگیرید. بهترین روش تبلیغات استفاده از تابلوست. شما می توانید یک تابلوی ترکیبی انتخاب کرده و یا از جدیدترین و مدرن ترین تابلوهای تبلیغاتی، بهره ببرید. وجود المان های مربوط به میوه و سبزی روی تابلو به مشتریان کمک می کند که بهتر و سریع تر بتوانند مغازه شما را پیدا کنند.

توصیه می ‌شود یک نام مناسب و زیبا برای مغازه خود انتخاب کرده و آن را روی تابلوی تبلیغاتی نصب شده سر درب مغازه و فروشگاه، نصب کنید. وجود نام تجاری باعث می شود که به سرعت شناخته شوید‌. چرا که افراد معمولا حافظه تصویری خوبی داشته و می توانند اسامی و برندهای تجاری را به ذهن بسپارند‌.

آنچه که برای راه اندازی مغازه میوه فروشی نیاز دارید

بهترین تابلو تبلیغاتی برای مغازه میوه فروشی

تابلوها انواع مختلفی دارند و صاحبان مغازه های میوه فروشی و سبزی فروشی می ‌توانند با توجه به سلیقه و بودجه ‌ای که دارند، هر کدام از انواع تابلوها را انتخاب کنند. افراد معمولاً بر اساس تابلوهای نصب شده مغازه و فروشگاه مورد نظر خود را پیدا می ‌کنند اما عواملی که می ‌تواند مشتری جدید را به یک مشتری دائمی تبدیل کند،؛ کیفیت میوه ها، قیمت میوه ها و نحوه چیدمان آن هاست. فردی که قدم به مغازه تره بار می‌ گذارد، انتظار وجود تازه ترین میوه و سبزی را دارد. بنابراین سعی کنید میوه ها و سبزی های پلاسیده را در معرض دید مشتریان قرار ندهید و یا اینکه چنین میوه هایی را با قیمت پایین تری نسبت به سایر میوه ها در بخش خاصی از مغازه، قرار دهید.

اما برای مغازه میوه فروشی چه تابلویی مناسب است؟

تابلوی مغازه ای و فروشگاهی به نوعی نمایانگر کسب و کار شما بوده و به مغازه شما، هویت و اعتبار می دهد. با نصب چنین تابلویی هم می توانید به زیباسازی دکوراسیون بیرونی مغازه خود کمک کنید و هم به محل کسب خود، اعتبار ببخشید. برخی از مناسب ترین تابلوها برای مغازه میوه و سبزی فروشی عبارتند از:

تابلو چلنیوم برای مغازه میوه فروشی

تابلو چلنیوم از آن تابلوهایی است که مختص صنف خاصی نمی باشد. تقریباً صاحبین مشاغل مختلف ترجیح می دهند برای معرفی خود از تابلو ‌چلنیوم، استفاده کنند. البته این موضوع در مورد مغازه های میوه فروشی کمی متفاوت است، چرا که معمولاً صاحبین چنین مغازه هایی سعی دارند از تابلوهای ساده استفاده کنند. تابلوهایی که ساده بوده و شامل حروف برجسته نباشند، با قیمت بسیار پایین تری قابل ساخت هستند.

البته قطعیتی در این مورد وجود ندارد. اگر شما از طرفداران تابلو ‌چلنیوم هستید؛ می توانید یکی از انواع این تابلوها را برای نصب سر درب مغازه میوه فروشی خود، انتخاب کنید. تابلو چلنیوم مزایایی دارد که نمی ‌توان از آن، چشم پوشی کرد. مقاومت و دوام بالای این تابلو در برابر شرایط آب و هوایی متفاوت و همچنین جذابیت و زیبایی آن، انکارناپذیر است.

بهترین تابلو تبلیغاتی برای مغازه میوه فروشی

تابلو کامپوزیت برای مغازه میوه فروشی

تابلوهای کامپوزیت زیبایی و ظرافت را در کنار هم دارند. بنابراین می توانید از ورق های کامپوزیت که قیمت بالایی هم ندارند، برای این کار استفاده کنید. این ورق ها براق و درخشان بوده و به سرعت در برابر آلودگی هوا، کثیف نمی شوند.

تابلو ترمووود برای مغازه میوه فروشی

از آنجایی که میوه و سبزی به نوعی با طبیعت در ارتباط هستند؛ می ‌توانید از تابلوهایی با زیرساز چوب ترمووود، استفاده کنید. این تابلوها برای چنین مغازه هایی مناسب بوده و می توانند دکوراسیون بیرونی مغازه را هم کاملاً شیک و زیبا، جلوه دهند.

سفارش تابلوی تبلیغاتی

علاوه بر تابلوهای معرفی شده در این مقاله؛ انواع دیگری هم وجود دارند که شما می توانید بر حسب سلیقه و بودجه شخصیتان، هر کدام را انتخاب کنید. کارشناسان تابلوساز در تابلوسازی نامور می توانند شما را به خوبی در این زمینه، راهنمایی کنند. به این منظور با شماره های درج شده در وب سایت، تماس بگیرید.

پیمایش به بالا
عضویت در خبرنامه

از تخفیف ها و جدیدترین ها با خبر شوید!

ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: