۰۲۱-5۷۹۹۶

021-44860911

سوالات متداول
انتقادات پیشنهادات

تابلو مغازه ورزشی، اینبار با بررسی متفاوت تر

تابلو مغازه ورزشی در دسته بندی تابلوهای جذاب در تابلوسازی قرار می گیرند. بورس لوازم ورزشی به گونه ای است که مشتری های آن تمام سنین را شامل می شود. از کودکان تا میانسالان همگی می توانند مرتبط با نیاز خود از مغازه های لوازم ورزشی خرید کنند.

به همین علت هم تابلو فروشگاه ورزشی اهمیت خاصی پیدا می کند. لوازم ورزشی جزء خریدهای روزمره نیستند، ممکن است در سال یک یا چند بار به این مغازه ها، برای خرید محصولات ورزشی مراجعه شود. به همین خاطر هم جذب مشتری در زمانی هایی که بازار لوازم ورزشی پررونق است، اهمیت زیادی دارد.

تابلو مغازه ورزشی

از این رو تابلو مغازه ورزشی باید با هدف، جلب توجه مردم، طراحی و ساخته شود. در تابلو سازی ورزشی، جذابیت در جذب مشتری، حرف اول را می زند. پس هرچه تابلو مغازه یا فروشگاه ورزش شگفت انگیزتر باشد، شانس خرید از مغاره را بالاتر می برد.

تابلوسازی فروشگاه های ورزشی چه ویژگی دارد؟

فروشگاه های ورزشی فضایی بسیار متفاوت‌تر از سایر مغازه ها دارند. شادی و نشاط و سرزندگی از خصوصیات بارز فضای های ورزشی است. همین خصوصیات هم در فروشگاه های فروش لوازم ورزشی تأثیرگذار می باشد. پس در تابلوسازی، هنگام ساخت تابلو فروشگاه ورزشی باید به این موضوع توجه کرد.

در تابلوسازی فروشگاه ورزشی، توجه به نورپردازی بسیار مهم است. چرا که هرچه تابلوها نورانی تر باشند، ورودی مغازه، فضای زیباتری پیدا می کند و تمایل به خرید را در مشتری افزایش می دهد. تابلو مغازه لوازم ورزشی از لوازمی چون دوچرخه گرفته تا لباس های ورزشی باید انرژی مثبتی به مخاطب منتقل کنند.

تابلو مغازه ورزشی

لوازم ورزشی بسیار متنوع هستند و برای هر رشته ورزشی وسایل خاصی مورد نیاز است. به همین دلیل تابلو مغازه باید طوری طراحی شده باشد که به خوبی لوازمی که داخل مغازه به فروش می رسد را به مردم معرفی کند تا دچار سردرگمی آن ها نشود.

برندهای ورزشی و تابلو آن‌ها

صنعت لوازم ورزشی جزء صنایعی است که برندها در آن حرف اول را می زنند. در حال حاضر بهترین و با کیفیت ترین محصولات ورزشی را برندهای مشهور جهانی همچون، آدیداس، نایک، پوما، ریباک و… به سراسر جهان عرضه می کنند.

این برندها در تمامی کشورها شعبه دارند و سالانه محصولات جدیدی را به بازار عرضه می کنند. از آن جایی که هرکدام از این سازمان‌ها لوگو خاص وشناخته شده ای دارند، تابلو آن‌ها هم تحت تأثیر همین برندها و لوگوی آنها طراحی و ساخته می شود.

طراحی تابلو مغازه برندهای مشهور

اصولاً برای طراحی تابلو فروشگاه برندهای مشهور قالب مشخصی وجود دارد. در تابلوسازی چنین تابلوهایی، حتی رنگ تابلو و ابعاد آن هم از پیش تعیین شده است. برای مثال همه ما برند آدیداس را با لوگو و سه خط معروف آن می شناسیم، که اگر دقت کرده باشید در تابلو سردر تمامی فروشگاه های آدیداس هم از آنها استفاده شده است.

اگرچه به دلیل اینکه تمامی نشانه هایی که باید در طراحی این تابلو استفاده شود از قبل وجود دارد، اما این موضوع باعث آسان شدن کار طراحان تابلو سازی نمی شود. زیرا آن ها باید با توجه به نکاتی که باید در طراحی تابلو رعایت کنند، خلاقیت های مورد پسندی را هم به طراحی تابلو اضافه نمایند.

تابلو مغازه ورزشی

طراحی تابلو مغازه ورزشی چه خصوصیاتی دارد؟

طراحی تابلو فروشگاه لوازم ورزشی به صورت کاملاً اسپرت طراحی می شود. انتخاب رنگ ها و ترکیب آن در تابلو ورزشی بهتر است برگرفته از فضاها و رشته های ورزشی باشد، مانند رنگ سبز که در فوتبال قابل توجه است، تا بعد از نصب بر سردر مغازه، نوع فعالیت آن را به خوبی به مخاطب نشان دهد.

استفاده از آیکون های ورزشی مانند، توپ، کفش، لباس ورزشی، دوچرخه و… که به نوعی بیانگر فضاهای ورزشی هستند، در تابلو این مغازه ها زیاد استفاده می شود و جذب مشتری تأثیر خوبی دارد. تابلوهای مغازه های ورزشی را نمی توان خیلی شلوغ و گیج کننده طراحی کرد. بهتر است تنها مواردی که لازم می باشد تا به مخاطب گفته شود بر روی تابلو ذکر گردد.

تابلوهای تبلیغاتی ورزشی چگونه اند؟

تابلو سردر مغازه های ورزشی جز تابلوهای تبلیغاتی به شمار می آیند، اما در بخش تابلوهای ورزشی، تابلوهای تبلیغاتی دیگر وجود دارد که نقش مهمی در تبلیغات لوازم ورزشی دارند. در این تابلوها عمدتاً از افراد مشهور برای تبلیغ محصولات برندهای مختلف استفاده می شود.

هدف از طراحی و ساخت این تابلو افزایش فروش محصولات برندهای مختلف ورزشی است و حضور چنین تابلو تبلیغاتی در صنعت لوازم ورزشی، فضای رقابتی را گسترده کرده است.

معمولاً تابلو تبلیغات ورزشی، در شکل ها و ابعاد مختلفی ساخته می شوند و در سطح شهر به نمایش درمی آیند. همچنین در فضاهای شلوغ همچون پاساژها و مراکز خرید هم با نصب این تابلوها، به فروش بیشتر لوازم ورزشی کمک خواهد شد.

بررسی اهمیت تابلو لایت باکس در فروشگاه ورزشی

لایت باکس یکی از مهم ترین تابلوهای ورزشی است و استفاده از آن در سردر این فروشگاه ها، حس اسپرت بودن را در این فضا گسترش می دهد. طراحی لوگو و نام مغازه ورزشی به صورت لایت باکس و نصب آن بر روی زمینه های مختلفی همچون تابلو کامپوزیت یا تابلو ترموود، تابلوهای ورزشی جذابی را ایجاد کرده است.

علاوه بر تابلو سردر مغازه ورزشی، استفاده از لایت باکس در داخل مغازه اهمیت زیادی دارد. تبلیغ محصولات متنوع فروشگاه های لوازم ورزشی، بر روی تابلوهای لایت باکس که به صورت فریم لس و ایستاده ساخته می شوند، فروش محصولات را افزایش می دهد.

تبلیغات بر روی چنین تابلوهایی، در معرفی محصولات جدید به مردم تأثیر خوبی دارد. انواع کفش، پوشاک ورزشی و همچنین وسایلی که برای تمرین های ورزشی مورد استفاده قرار می گیرند، را می توان با یک طراحی جذاب بر روی این تابلوها به منظور تبلیغ برای مشتری به نمایش درآورد.

تابلو فروشگاه ورزشی

تابلو کامپوزیت و فروشگاه ها و مغازه های ورزشی

استفاده از تابلو کامپوزیت در فضاهای ورزشی یک روش مرسوم است و در بورس فروش لوازم ورزشی تعداد زیادی از این تابلوها را مشاهده خواهید کرد. تابلو کامپوزیت با تنوع رنگی بالایی که دارد، یک تابلو اسپرت به شمار می رود که می توان آن را بر سردر مغازه های ورزشی نصب کرد.

برای ساخت حروف و لوگو بر روی تابلو کامپوزیت از هر نوع تابلو دگیری می توان استفاده کرد. تابلو حروف برجسته، ترکیب خوبی با تابلو کامپوزیت ایجاد می کند. در اکثر برندهای مشهور دنیا ترکیب این تابلو زیاد دیده می شود. ساخت نشانه های تابلو به صورت حروف برجسته و نصب بر روی زمینه کامپوزیتی از کارهای رایج تابلو سازی ورزشی، در سراسر جهان است.

قدرت تابلو حروف برجسته در فروشگاه ورزشی

تابلو حروف برجسته، تابلو محبوب برندهای مطرح جهان است. ساخت تابلو به صورت حروف برجسته دقیقاً همان هدفی که کمپانی های مطرح لوازم ورزشی دنبال می کنند را به نمایش می کشاند. سادگی و در عین حال زیبایی این تابلو مطابق با با شعار اکثر برندهای ورزشی است.

همان طور که می دانید پوشاک ورزشی مانند پوشاک مهمانی یا لباس های رسمی نیستند که تنوع زیادی داشته باشند. این نوع پوشاک باید در عین اینکه یک لباس یا یک کفش ساده است، اما به گونه ای طراحی شده باشد که برای مردم جذاب به نظر برسد. پس نصب تابلو حروف برجسته نیز بر سردر مغازه های ورزشی، در راستای همین هدف می باشد.

نه تنها در سردر مغازه بلکه در فضای داخلی انواع و اقسام فروشگاه های ورزشی، تابلو حروف برجسته را می توان نصب کرد که در معرفی بهتر هر برند به مشتری کمک شایانی خواهد کرد.

تابلو فلکسی در مغازه ورزشی چگونه است؟

تابلو فلکسی نیز جز تابلوهای مناسب فروشگاه های ورزشی است. طراحی تابلوهای ورزشی وقتی بر روی ورقه های فلکسی چاپ شده و نصب می شوند جلوه بهتری پیدا کرده و در تبلیغات برند نقش مؤثرتری دارند. از طرفی استفاده از نورپردازی مناسب در این تابلو، باعث افزایش مشتری لوازم ورزشی می شود.

اگر مغازه شما در خیابان های بورس لوازم ورزشی می باشد، با نصب تابلو فلکسی شانس بیشتر در جذب مشتری نسبت به سایر مغازه ها خواهید داشت.

تابلو ترموود در صنعت لوازم ورزشی چه نقشی دارد؟

تابلو ترموود در بخش مغازه های لوازم ورزشی کمتر از بقیه تابلوها به چشم می خورد، اما نمی توان از انتخاب آن گذشت. اگرچه انتخاب تابلویی از جنس چوب، برای مغازه لوازم ورزشی که محیطی اسپرت و ورزشی دارد، شاید کمی عجیب به نظر برسد. اما با یک انتخاب درست و ترکیب این تابلو با تابلو لایت باکس، چلنیوم یا حروف برجسته نتیجه مطلوبی خواهید گرفت.

تابلو چلنیوم در تابلوسازی ورزشی، عنصری مهم

از تابلو چلنیوم در تابلوسازی ورزشی استفاده فراوانی می شود. البته باید گفت که شکل تابلو چلنیوم فروشگاه ورزشی از گذشته تا کنون تفاوت های بسیاری داشته است. تابلو مغازه هایی که سال ها قبل از چلنیوم استفاده کرده اند معمولاً از ورقه های ساده با رنگ های محدود بوده است.

اما امروزه تابلو چلنیوم مغازه های ورزشی متنوع تر شده و انواع ورقه ها و رنگ ها برای ساخت حروف و لوگو، مورد استفاده قرار می گیرد. از زمانی که طراحی فونت های متفاوت و خلاقانه در فضای طراحی تابلو باب شده است، در طراحی تابلو مغازه های ورزشی هم بی تأثیر نبوده و استفاده از این فونت ها در بخش تابلو چلنیوم، نمونه های زیبایی از تابلوهای ورزشی به وجود آورده است.

پیمایش به بالا
عضویت در خبرنامه

از تخفیف ها و جدیدترین ها با خبر شوید!

ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: