۰۲۱-5۷۹۹۶

021-44860911

سوالات متداول
انتقادات پیشنهادات

تابلو مغازه پروتئینی، متنوع و متفاوت

تابلو مغازه پروتئینی، به چند مدل خاص محدود نمی شود. اگرچه تنوع محصولات این گونه مغازه ها محدود است، اما در تابلو سازی سوپرهای پروتئینی، تنوع بسیار زیادی در انتخاب طرح و رنگ تابلو به چشم می خورد. مواد پروتئینی همچون مرغ و گوشت و تخم مرغ از اصلی ترین وسایل سبد کالا ضروری هر خانواده‌ای هستند.

در واقع مواد اصلی اکثر غذاها، شامل گوشت و مرغ است. بنابراین تعطیلی و رکورد در این صنف امری نادر می باشد. از طرفی در این فروشگاه ها، کیفیت و تازگی مواد غذایی که عرضه می شود، برای تمامی مشتریان اهمیت زیادی دارد، چرا که مواد پروتئینی فاسد و آلوده، می تواند سلامت افراد را به خطر بیاندازد.

تابلو پروتئینی
بررسی مشتری ها

مشتری فروشگاه ها و مغازه های پروتئینی عمدتاً افرادی هستند که مسئولیت خرید مایحتاج خانه، بر عهده آنها می باشد. اکثر مخاطب و مشتری آن ها، سن کمی ندارند و خیلی به ندرت پیش می آید که افراد کودک و نوجوان، از این مکان خرید کنند.

به همین دلیل، اینگونه افراد به دنبال مغازه هایی هستند که بقیه آشنایان آنها قبلاً از یک مغازه خرید کرده باشند تا به این ترتیب از کیفیت مواد غذایی که عرضه می شود اطمینان حاصل کنند. ساخت یک تابلویی که به مغازه شما هویت ببخشد و آن را نام آشنا کند، در اینجا نقش حیاتی و مهمی را ایفا می کند.

بررسی تابلو مغازه سوپر پروتیئن در تابلوسازی

در تابلو سازی برای تابلو مغازه سوپر پروتئینی، ایده های گوناگونی وجود دارد. اما به طور کلی هدف اصلی ساخت یک تابلو با ابعاد بزرگ و مناسب است، به طوری که به خوبی توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب کند.

البته باید گفت که، مغازه های پروتئینی در هر محله ای وجود دارند. گاهی به شکل یک مغازه کوچک دیده می‌شود و گاهی به صورت یک فروشگاه چند منظوره مشغول به فعالیت هستند. تابلو مغازه و تابلو فروشگاه شباهت های زیادی به هم دارند. نکته مهمی که در هر دو این تابلوها باید رعایت می شود، جذابیت و توانایی جذب مشتری است.

انواع تابلو تبلیغاتی مغازه پروتئینی

در حوزه تابلو تبلیغاتی، محدودیت های بسیار زیادی وجود دارد. در این بخش نمی توان از طرح ها و رنگ های متعددی استفاده کرد. از طرفی قیمت این محصول به نسبت سایر مواد غذایی گران تر و تهیه آن برای بسیاری از افراد سخت تر است.

در تابلو تبلیغاتی باید شرح کامل ویژگی های مرغ و گوشت و سایر مواد غذایی برای مشتری توضیح داده شود و از این طریق جذب مشتری صورت گیرد. به عبارتی دیگر در این حوزه شغلی، به نمایش کشیدن کیفیت محصول و قیمت آن در افزایش فروش مغازه ها و فروشگاه ها حائز اهمیت است.

افزایش فروش از طریق تبلیغات

مغازه های پروتئینی بیشتر با نام قصابی بین مردم شناخته می شوند. شغل قصابی قدمت بسیار زیادی دارد. کاسبان قدیمی این بازار به روش های قدیمی و ابتدایی، محصول خود را می فروشند و با دنیای تبلیغات ارتباط کمتری دارند.

اما امروزه تمامی کسب و کارهای قدیمی دگرگون شده و روش فروش محصولات آنها، تغییر کرده است. در این بین شاهد مغازه ها و فروشگاه هایی هستیم که بسیار زیبا طراحی می شوند. همچنین به چگونگی تابلو سردر مغازه و تابلوهای تبلیغاتی که داخل مغازه نصب می شوند توجه زیادی می کنند. زیرا اینگونه تبلیغات تأثیر مستقیم و زیادی در افزایش فروش خواهد داشت.

طراحی تابلو فروشگاه ها و مغازه های پروتئینی

برای طراحی تابلو مغازه باید دقت زیادی کرد. در این مکان، فضای زیادی برای مانور و به تصویر کشیدن ذوق بصری یک طراح وجود ندارد، به این دلیل که این کار، از حوصله مشتری خارج است. خوانایی، گیرایی، اطلاعات مفید و همین طور به نمایش کشاندن قیمت محصولات اصل مهمی است که باید در طراحی و ساخت تابلو به آن توجه کرد.

تابلو فروشگاه پروتئینی

مغازه های پروتئینی به چند دسته تقسیم می شوند. مثلاً تابلو مغازه مرغ فروشی باید با تابلو مغازه گوشت فروشی تفاوت داشته باشد. همچنین یکی دیگر از ایده های طراحی در این بخش، به تصویر کشیدن خاصیت استفاده از مرغ و گوشت و مواد پروتئینی است. همین طور می توان در طراحی، این اطلاعات را به شکل جذاب و با بهره‌مندی از نشانه های مختلف به نماش کشید.

طراحی لوگو فروشگاه پروتیئنی

یکی از عناصر مهم تابلو مغازه، طراحی لوگو آن است زیرا در جذب مشتری و افزایش فروش، اثرگذار است. به علاوه آنکه طراح تابلو سازی، در این بخش، قدرت عمل بیشتری خواهد داشت.

به جرأت می توان گفت که یکی از جذاب ترین قسمت های این تابلو تبلیغاتی، لوگو آن است که نشان گر برند و صاحب نام بودن مغازه است. در حوزه گوشت و مرغ نشانه های زیبایی وجود دارد که با چاشنی خلاقیت، می توان آن را تبدیل به یک تابلو تجاری قدرتمند و تجاری کرد.

استراتژی انتخاب

یکی از موضوعات چالش برانگیز، انتخاب نوع تابلو و جنس آن است. برعکس ده ها سال قبل، در حال حاضر شاهد تابلو های متنوعی در صنف مواد پروتئنی و قصابی ها هستیم. انتخاب در این بخش به قدری متفاوت زیاد است که، شاهد گسترش تابلوهایی گوناگونی در سطح شهر هستیم، که هرکدام با یک موضوع خلاقانه طراحی شده است.

به نوعی یک فضای رقابتی شدیدی در نصب تابلو سر در مغازه به وجود آمده است، به طوری که هر مغازه‌دار سعی دارد تا بهترین ابزار تبلیغاتی را در بخش ورودی فروشگاه خود نصب کند. بر این اساس همان قدر که طراحی تابلو و لوگو آن مهم است، جنس تابلو و نحوه ساخت آن نیز اهمیت دارد.

تابلو چلنیوم در فروشگاه پروتئینی

تابلو چلنیوم مرغ و گوشت پروتئینی، یک روش تابلوسازی معروف است. توانایی انعطاف در طراحی و شکل پذیری تابلو و همین طور قدرت نورپردازی، باعث شده تا این تابلو برای مشتری خوشایند به نظر برسد. از طراحی تابلو های چلنیومی که اخیراً در بازار طراحی و نصب می شود می توان دریافت که این تابلو با سلیقه مردم سازگاری خوبی دارد.

تابلو مغازه پروتئینی

استفاده از رنگ قرمز در تابلوسازی چلنیوم به وفور یافت می شود، البته رنگ قرمز تأثیر خوبی در جذب مشتری دارد. اما استفاده از رنگ طلایی و سفید و ترکیب آن گزینه بهتری است. همچنین ترکیب تابلو چلنیوم طلایی با تابلو ترموود، یک ترکیب زیبا و فریبنده در نگاه مردم است.

کاربرد تابلو لایت باکس در پروتئینی‌ها

اخیراً استفاده از تابلو لایت باکس در قصابی ها و پروتئینی ها رواج پیدا کرده و بسیاری از مغازه های جدید به سبک تابلو لایت باکس طراحی و ساخته می شوند. همچنین مغازه های قدیمی هم تابلو خود را با انواع لایت باکس تعویض می کنند.

لایت باکس دو طرفه یکی از ایده آل ترین روش ها برای جذابیت بخشیدن به فضای مغازه است. با نصب این تابلو، مغازه شما به نسبت مکان های تجاری اطراف خود بهتر دیده می شود و در صورتی که مغازه‌ای در اطراف شما فعالیت مشابهی داشته باشد، لایت باکس دو طرفه ابزار خوبی برای رقابت و تبلیغات است.

لایت باکس فریم لس و لایت باکس آلومینیومی

در این صنف این دو تابلو کاربردی تر و بهتر از بقیه تابلوها هستند. یکی از کاربرد آن ها، نمایش قیمت محصولات و کیفیت آن است. همین طور نصب این تابلو، ذهن مشتری را درگیر خواهد کرد. چرا که نصب این تابلو مهر تأییدی بر کیفیت مواد غذایی موجود در مغازه است.

در حال حاضر توجه زیادی به طراحی داخلی پروتئینی ها می شود، نصب تابلو لایت باکس فریم لس و یا لایت باکس آلومینیومی، بخشی از مبلمان فضای داخلی، به حساب می آید.

بررسی تابلو کامپوزیت در مغازه های گوشت و مرغ فروشی

از آنجایی که توجه به بهداشت محیط داخل فروشگاه و اطراف آن اهمیت زیادی دارد، تابلو مغازه نیز باید همیشه پاکیزه تمیز باشد. چرا که حتماً مردم قبل از ورود، به تابلویی که بر سردر آن نصب شده است، نگاهی گذرا خواهند داشت.

استفاده از تابلو کامپوزیت در این خصوص،  کمک بسیار بزرگی به نمایش اهمیت نظافت و بهداشت در قصابی می‌کند. به خصوص استفاده از تابلو کامپوزیت سفید اثر بیشتری خواهد گذاشت. تابلو کامپوزیت را می توان با سایر تابلوها ترکیب کرد.

نصب تابلو حروف برجسته و یا تابلو چلنیوم بر روی زمینه مرسوم بوده و در خیلی از فروشگاه ها به چشم می خورد.

نورپردازی تابلوها

از موارد مهمی که باید حتماً در تابلوسازی به آن توجه کرد، نورپردازی است. در حال حاضر یکی از بزرگترین اشتباهاتی که می توان در هنگام خرید تابلو انجام داد، بی توجهی به نورپردازی تابلو است. نور عنصری است که نه تنها در شب و تاریکی بلکه در روز و هوای روشن نیز جلب توجه می کند.

ساخت تابلو مغازه پروتئینی

نکته مهم بعدی رنگ نور است. دیگر استفاده از رنگ زرد روشی منسوخ شده در طراحی تابلو است چرا که شاهد هستیم که امروزه از انواع نورهای رنگی که باعث فریبندگی و جذابیت می شود، زیاد استفاده می کنند. در زمینه نورپردازی تابلوها، هر تابلو متفاوت از دیگر عمل می کند.

عملکرد نور در تابلو

قدرت عمل هر تابلو در نورپردازی یک مقدار مشخصی دارد. به طور مثال لایت باکس، تابلویی است که نور در آن حرف اول و آخر را می زند و تابلو بدون نور بلااستفاده می ماند. اما در تابلو حروف برجسته این قضیه فرق می‌کند چرا که نوع پخش نور و رنگ آن با تابلو لایت باکس فرق دارد.

نتیجه گیری

در کل باید گفت که برای آنکه به سمت سوی یک کاسبی مدرن پیش رفت باید از ساده ترین ابزارها مانند تابلو فروشگاه و مغازه شروع کنید. توجه به جنس تابلو، طراحی آن، طراحی نشانه ها و همین طور انتخاب یک نورپردازی مناسب کارهایی است که باید حتماً در خرید تابلو به آن دقت کنید. چرا که بعدها تأثیر آن را در جذب مشتری و افزایش فروش مشاهده خواهید کرد.

پیمایش به بالا
عضویت در خبرنامه

از تخفیف ها و جدیدترین ها با خبر شوید!

ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: