۰۲۱-5۷۹۹۶

021-44860911

سوالات متداول
انتقادات پیشنهادات

تابلو مغازه پوشاک و هر آنچه که تا به امروز نا گفته مانده است

به جرأت میتوان گفت تابلو مغازه پوشاک، یکی از مهم ترین تابلوهای تبلیغاتی در صنعت تابلو سازی است. پوشاک، جزء اصلی ترین نیازهای انسان است و خرید پوشاک مناسب، می تواند یکی از مهم ترین دغدغه های هر فرد باشد. اگر چه این موضوع وابسته به قدرت خرید اقشار مختلف جامعه است، اما هر فرد با هر میزان درآمدی تلاش می کند تا بهترین و مناسب ترین لباس را تهیه کند.

تابلو مغازه پوشاک

هر مغازه یا فروشگاه لباس و پوشاک برای بقای خود نیاز دارد که به صورت مداوم مشتری جذب کند. درواقع همیشه یک چرخه‌ای بین تبلیغات و جذب مشتری وجود دارد که نباید از حرکت بایستد.

تابلو برای مغازه پوشاک در این چرخه نقش اصلی را ایفا می کند. اگر یک فرد به قصد خرید، به یک خیابانی که مغازه های لباس فروشی دارد و یا یک مرکز خرید مراجعه کند با مشاهده‌ تابلو مغازه لباس فروشی تصمیم می گیرد که آیا از مغازه خرید کند یا نه!

تابلو مغازه پوشاک و جذب اولین مشتری!

در واقع تنها کاری که یک تابلو فروشگاه لباس فروشی باید انجام دهد، تحت تأثیر قرار دادن اولین مشتری و هدایت آن به داخل فروشگاه است. به احتمال زیاد بعد از خواندن این جمله تعجب کرده اید که چرا تابلو مغازه باید تنها یک مشتری را جذب کند، اگر کنجکاو هستید که دلیل آن را بدانید پس با ما همراه شوید.

تابلو مغازه پوشاک

فرض کنید به قصد خرید یک لباس مناسب برای خود، وارد یک مرکز خرید شده اید. در این مرکز خرید فروشگاه‌های متعددی وجود دارد. بودجه و نوع لباسی که می خواهید بخرید مشخص است. با این حال چند فروشگاه مختلف وجود دارد و شما مردد هستید که اول وارد کدام مغازه شوید!

معمولاً اول وارد مغازه ای می شوید که مشتری بیشتری داخل آن باشد.

در اینجا چند نکته مهم وجود دارد.

نکته‌ اول: به طور کلی احتمال اینکه از اولین مغازه‌ای که وارد آن می شوید خرید کنید، خیلی زیاد است.

نکته‌ دوم: اولین مغازه، همان مغازه ای است که می تواند توجه شما را به خود جلب کند.

نکته‌ سوم: مغازه‌ای که داخل آن تعدادی مشتری وجود داشته باشد جلب توجه می کند.

نکته‌ چهارم: وقتی جمعیت زیادی داخل مغازه باشند ناخودآگاه شما از آن مغازه خرید خواهید کرد.

و اما نکته‌ طلایی: زمانی که تابلو فروشگاه پوشاک اولین مشتری را جذب کند، بقیه  افرادی که خارج از فروشگاه هستند با دیدن آن مشتری نسبت به این فروشگاه حس اعتماد پیدا کرده و به داخل مغازه می آیند و این چرخه جذب مشتری همین طور ادامه پیدا می کند.

تابلو مغازه پوشاک

چه تابلو فروشگاه یا مغازه لباس فروشی و چه تابلو بوتیک، یک تابلو تبلیغاتی قدرتمند است که بدون نیاز به یک جارچی می تواند صدای تبلیغات پوشاک مغازه شما باشد.

تابلو فروشگاه پوشاک زنانه و مردانه و تفاوت هایی که وجود دارد

به طور کلی باید گفت که، تابلو فرشگاه یا مغازه پوشاک زنانه نمی تواند مانند تابلو فروشگاه پوشاک مردانه طراحی شود. به این دلیل که مخاطب هر فروشگاه متفاوت است. اگر دقت کرده باشید آقایان خیلی تمایل به ورود به فروشگاه پوشاک زنانه و نگاه به محصولات آن را ندارند. خانم ها نیز بیشتر مایل به گشت و گذار در مغازه های پوشاک زنانه هستند.

از این رو در طراحی تابلو مغازه، باید به جنسیت مخاطب و خصوصیات اخلاقی آنها توجه کرد. برای درک بیشتر از این موضوع قصد داریم تا تفاوت طراحی و ساخت تابلو چلنیوم و لایت باکس در فروشگاه های پوشاک زنانه و مردانه را باهم بررسی کنیم.

تفاوت تابلو چلنیوم در فروشگاه زنانه و مردانه

معمولاً تعداد زیادی از سفارشات تابلوسازی برای مغازه های پوشاک، تابلوهای چلنیوم هستند. اما نمی توان در طراحی تابلو برای فروشگاه لباس فروشی زنانه و مردانه یکسان عمل کرد. پس در طراحی تابلو چلنیوم برای هر کدام از این مغازه ها باید، چه نکاتی را رعایت کنیم.

1.تابلو چلنیوم مغازه پوشاک زنانه

با توجه به اینکه خانم ها مشتری های اصلی مغازه پوشاک زنانه هستند، پس تابلو این مغازه ها هم باید متناسب با روحیات خانم ها طراحی شود. طراحی تابلو مغازه زنانه بهتر است جسورانه و بی پروا باشد. طراحی یک لوگوی جذاب و یا یک فونت خاص توجه خانم ها را جلب می کند.

تابلو مغازه پوشاک

همچنین سعی کنید که از رنگ های شاد در تابلو استفاده کنید. خانم ها دوست دارند رنگ های شاد را در اطراف خود ببیند، پس استفاده از یک رنگ شاد و روحیه بخش در تابلو مغازه، حتما آنها را به سمت فروشگاه شما خواهد کشاند.

در طراحی به جزئیات توجه کنید. خانم ها نکته سنج و دقیق اند! آنها می توانند تمام جزئیات طرح تابلو مغازه شما را در کسری از ثانیه مشاهده کنند و تصمیم بگیرند که آیا میخواهند وارد فروشگاه شوند یا خیر!

به تابلو خود مانند یک شیء زینتی نگاه کنید و همچون طراحی زیورآلات آن را طراحی کنید. به طور مثال تابلو چلنیوم پانچ دار انتخاب خوبی برای این کار است.

2.تابلو چلنیوم مغازه پوشاک مردانه

در طراحی تابلو چلنیوم مغازه پوشاک مردانه باید بسیار محتاط باشید! معمولاً اغلب آقایان بر خلاف خانم ها از طرح های شلوغ استقبال نمی کنند. آنها از فروشگاه هایی خوششان می آید که تابلوهایی ساده و شیک دارند.

در طراحی تابلو مغازه پوشاک مردانه بهتر است از یک لوگوی خاص استفاده کنید. گاهی یک لوگوی ساده می تواند تابلو مغازه شما را جذاب کند، گاهی نیز یک طرح شلوغ که شبیه به طرح یک تتو باشد برای آقایان جذاب می شود.

اما در استفاده از فونت نوشته ها دقت کنید. بهتر است در تابلو فروشگاه مردانه، از فونت های ساده و خوانا استفاده کرد.

هرچه تابلو ساده تر باشد بیشتر جلب توجه می کند. قدرتمند بودن، یکی از خواسته های اصلی مرد ها است. حس قدرت می توانند با برخی از رنگ ها هم به افراد منتقل شود. رنگ های متال دارای این ویژگی هستند.

بهتر است در طراحی تابلو چلنیوم مغازه پوشاک مردانه از رنگ هایی مانند رنگ طلایی، رنگ برنز و یا رنگ نقره ای استفاده کنید. همچنین استفاده از رنگ مشکی به صورت تک رنگ در تابلو می تواند انتخاب مناسبی باشد.

تفاوت تابلو لایت باکس در فروشگاه زنانه و مردانه

تابلو لایت باکس به قدری برای مخاطب جذابیت دارد که قادر است هم خانم ها و هم آقایان را جذب خود کند. اما با این وجود باز هم در طراحی تابلو لایت باکس برای هر کدام از این مغازه ها باید یک سری نکات را رعایت کنیم تا در نهایت یک تابلو تبلیغاتی تأثیرگذار داشته باشیم.

1.تابلو لایت باکس مغازه پوشاک زنانه

لایت باکس ها در فروشگاه های زنانه به شکل های مختلفی می توانند به نمایش در بیایند. صرفاً استفاده از این تابلو ها بر سردرمغازه به تنهایی کفایت نمی کند بلکه استفاده از لایت باکس های ایستاده و گردان در داخل فروشگاه تأثیر بسزایی در فروش محصولات خواهد داشت.

در طراحی تابلوهای لایت باکس فروشگاه پوشاک زنانه، سعی کنید به جای نوشتن مطالب زیاد عکس های مختلفی را به نمایش بگذارید. خانمها بیشتر دوست دارند زوایای مختلف یک محصول را در قالب عکس های متنوع مشاهده کنند. پس به گونه ای طرح را در تابلو به نمایش بگذارید که توجهات به عکس محصول باشد.

2.تابلو لایت باکس مغازه پوشاک مردانه

در فروشگاه پوشاک مردانه بهتر است از لایت باکس های آویزان که قابلیت نصب در قسمت های مختلف را دارند استفاده کنیم. همچنین استفاده از لایت باکس فریم لس نیز گزینه خوبی می تواند باشد.

اما در خصوص طراحی لایت باکس برای فروشگاه های پوشاک مردانه باید به این نکته دقت کنید که آقایان برخلاف خانم ها از توضیحات لذت می برند. آنها دوست دارند از ویژگی های پوشاکی که می خواهند خریداری کنند مطلع شوند.

توضیحات موجود درطراحی که کنار عکس محصول به نمایش درمی آید همواره برای آقایان جذاب بوده و باعث می شود که آنها زمانی را صرف خواندن این توضیحات کند. هرچه قدر این نوشته ها جذاب باشند به همان اندازه شانس خرید محصول را افزایش می دهند. سادگی طرح در کنار یک متن مفید می تواند شانس فروش پوشاک شما را بیشتر کند.

تابلو حروف برجسته در فروشگاه های پوشاک

تابلو حروف برجسته تابلویی ساده و درعین حال تأثیر گذاراند. این نوع تابلو خیلی سریع با مشتری ارتباط برقرار می کند و هر آنچه نیاز است از کسب و کار شما به مخاطبتان ارائه شود را به او منتقل می کند.

این تابلوها در فروشگاه پوشاک مردانه و زنانه نیز جز بهترین تابلوها به شمار می آیند، چرا که بدون اتلاف وقت مشتری، برند شما را به او معرفی می کند.

در تابلو حروف برجسته توجه به دو نکته بسیار مهم است.

نکته اول: استفاده از رنگ مناسب برای ارتباط با مشتری. در این تابلو می توانید از رنگ هایی مانند سفید، مشکی و یا طلایی استفاده کنید.

نکته دوم: توجه به فونت و سایز حروف در تابلو. تابلو حروف برجسته نام برند شما و نوع فعالیتتان را به مخاطب نشان می دهد پس در این تابلو ها از فونتی با سایز مناسب که به راحتی قابل خواندن باشد، استفاده کنید.

و اما در آخر باید گفت که هیچ وقت با یک استراتژی برای هر مغازه ای تابلو خریداری نکنید. بلکه ابتدا مخاطب هر مغازه را شناسایی کنید و سپس دست به انتخاب بزنید.

پیمایش به بالا
عضویت در خبرنامه

از تخفیف ها و جدیدترین ها با خبر شوید!

ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: