۰۲۱-5۷۹۹۶

021-44860911

سوالات متداول
انتقادات پیشنهادات

کیف و کفش از آن دسته لوازم مورد نیاز انسان‌ هاست که علاوه بر کاربردی بودن؛ جنبه زیبایی هم دارند. معمولا افراد با سلایق مختلف برای خرید کیف و کفش به بازار، مراجعه می کنند. عده ای سعی می کنند اکثر مغازه ها و فروشگاه ها را بازدید کرده و در نهایت کفش و یا کیف مورد پسند خود را خریداری کنند. آنچه که افراد را به یک فروشگاه عرضه کیف و کفش سوق می دهد؛ وجود یک تابلوی باکیفیت و مدرن است. معمولاً صاحبان فروشگاه ها با نصب تابلو سر درب مغازه یا فروشگاه خود سعی می‌ کنند حوزه کاری و همچنین محصولات قابل عرضه خود را به افراد، معرفی کنند. وجود یک تابلوی زیبا، مدرن و منحصر به فرد می ‌تواند مشتریان زیادی را به سمت مغازه و فروشگاه شما، هدایت کند اما بهترین تابلو برای مغازه کیف و کفش کدام است؟!

تابلو مغازه کیف و کفش

اهمیت وجود تابلو برای مغازه های عرضه کیف و کفش

وجود تابلو برای مغازه های عرضه کیف و کفش اهمیت زیادی دارد چرا که تنها با استفاده از یک تابلو می توانید به راحتی به سوالات ذهنی مشتریان، پاسخ دهید. اینکه مغازه شما تنها در زمینه عرضه کیف مدرسه فعالیت دارد و یا اینکه کیف زنانه هم به فروش می رساند؟ و یا اینکه تنها در زمینه محصولات مربوط به کودکان فعالیت دارید یا خیر؟ سوالاتی است که به واسطه یک تابلوی مناسب تبلیغاتی می توان به آن ها، پاسخ داد.

تمامی این اطلاعات را می‌ توان با المان های ساده روی تابلو مغازه به مشتریان، اعلام کرد. ممکن است یک مغازه تمامی انواع کیف بچگانه، کیف مدرسه، کیف زنانه، کیف مردانه، کیف های اداری، کیف مجلسی، کیف پول، کوله پشتی، چمدان های مسافرتی و دیگر موارد را به فروش برساند. بنابراین چنین مغازه ای پذیرای هر فرد با هر سن و جنسیتی می باشد. این اطلاعات باید به نوعی روی تابلو مغازه کیف و کفش، درج شود.

از آن جایی که کیف و کفش تنوع زیادی دارند؛ مشتریان مخصوصاً بانوان به دلیل حس تنوع طلبی که دارند، حداقل چندین بار در سال به چنین مغازه ‌هایی رجوع می کنند. بنابراین اگر بتوانید به خوبی مغازه و فروشگاه خود را به دیگران معرفی کنید؛ می توانید به درآمد مناسب آن، امیدوار باشید. شما می توانید با نصب تابلو مغازه برند تجاری خود را به خوبی به مشتریان معرفی کرده و افراد را به فروشگاه خود، دعوت کنید. در صورتی که اجناس فروشگاه شما علاوه بر باکیفیت بودن؛ از قیمت مناسبی هم برخوردار باشند، طولی نمی کشد که مشتریان زیادی جذب فروشگاه و مغازه شما می شوند. چرا که در چنین شرایطی قطعاً مشتریان نام برند درج شده روی تابلو سر درب مغازه شما را به ذهن سپرده و در مراجعات بعدی با احتمال بیشتری به فروشگاه شما، خواهند آمد.

اهمیت وجود تابلو برای مغازه های عرضه کیف و کفش

فاکتورهای مهم در انتخاب تابلو مغازه کیف و کفش

اگرچه وجود یک تابلوی تبلیغاتی مناسب می تواند باعث جذب مشتری برای مغازه شما باشد اما این نکته را فراموش نکنید که داشتن مشتریان وفادار قطعاً به کیفیت محصولات شما، برمی گردد. چرا که مشتری امروزی ممکن است برای اولین بار بر اثر یک تبلیغات جذاب به فروشگاه شما رجوع کند اما قطعاً برای اینکه تبدیل به یک مشتری وفادار شود، باید کالای باکیفیتی، دریافت کند. بنابراین سعی کنید علاوه بر سرمایه گذاری روی تبلیغات؛ روی کیفیت و متریال استفاده شده برای طراحی و ساخت محصولات خود هم سرمایه ‌گذاری داشته باشید.

فاکتورهای مهم در انتخاب تابلو مغازه کیف و کفش

بهترین تابلو برای کفش فروشی

معمولاً در یک بازار عرضه پوشاک مغازه های کفش فروشی در فاصله کمی از همدیگر واقع شده اند و رقابت زیادی با هم دارند. مشتریانی که برای اولین بار به چنین بازاری مراجعه می‌ کنند؛ معمولاً از طریق وجود تابلوها می‌ توانند مغازه و یا فروشگاه مورد نظر خود را پیدا کنند. توصیه می شود برای انتخاب تابلو سر درب مغازه و فروشگاه از بهترین و باکیفیت ترین متریال استفاده کنید. علاوه بر این، طراحی خلاقانه و ایده پردازی هم می تواند روی جذب مشتری، موثر باشد.

از آنجایی که در صنعت تابلوسازی تنوع تابلوها بسیار بیشتر از قبل شده است؛ نمی توانیم بهترین تابلو را برای یک فروشگاه، معرفی کنیم. شما بر اساس نوع کسب و کاری که دارید و همچنین میزان بودجه ‌ای که برای سفارش تابلوی تبلیغاتی در نظر گرفته اید؛ می توانید بهترین و مناسب ترین تابلو را برای مغازه و فروشگاه خود را انتخاب کنید. البته در این مسیر استفاده از راهنمایی ها و نظرات کارشناسان تابلوساز هم می تواند بسیار راه گشا باشد. در هر صورت برخی از انواع تابلوهای پرفروش و محبوب برای فروشگاه ها و مغازه های عرضه کیف و کفش را معرفی خواهیم کرد:

تابلو چلنیوم برای مغازه کیف و کفش

به جرأت می ‌توانیم بگوییم تابلو چلنیوم از نظر محبوبیت و پرطرفدار بودن حرف اول را در بین تابلوهای تبلیغاتی می ‌زند. این تابلو در انواع مختلفی مثل تابلو چلنیوم ستاره ای، تابلو چلنیوم الماسی، تابلو چلنیوم ساده و… قابل اجراست. مزایایی که با داشتن تابلو ‌چلنیوم عایدتان می شود یکی جذابیت و زیبایی حروف برجسته نصب شده روی آن بوده و دیگری مصرف برق پایین و نورپردازی قابل توجه و زیبای آن می باشد.

تابلو استیل برای مغازه کیف و کفش

استیل یک فلز مقاوم و براق است. این فلز به دلیل همان براقیتی که دارد؛ می ‌تواند زیر نور خورشید و به هنگام روز بسیار جلوه بی نظیر و زیبایی داشته باشد. علاوه بر این، تابلوهای استیل را می توان با استفاده از لامپ های ال ای دی و اس ام دی به تابلوهای همراه با نورپردازی، تبدیل کرد. در صورت تمایل می ‌توانید از تلفیق فلز استیل با دیگر متریال ها هم برای طراحی و ساخت یک تابلوی جدید و نوآورانه استفاده کنید. تابلوهای استیل جزء تابلوهای کلاسیک و مدرن، محسوب می ‌شوند.

تابلو ترمووود برای مغازه کیف و کفش

ترمووود یک نوع چوب حرارت دیده است که مقاومت بسیار خوبی در برابر شرایط جوی متفاوت دارد. چوب ترمووود معمولا به عنوان زمینه تابلو استفاده شده و یک جلوه طبیعی و زیبا به دکوراسیون مغازه و فروشگاه کیف و کفش، می بخشد. این تابلو مخصوصا برای مغازه هایی که تنها محصولاتی با چرم طبیعی عرضه می ‌کنند، می ‌تواند بسیار مناسب باشد.

بهترین تابلو برای کفش فروشی

تابلو کامپوزیت برای مغازه کیف و کفش

کامپوزیت یک متریال براق و سبک است که از آن هم می ‌توان در اجرای نمای ساختمان و هم به عنوان زیرساز تابلوها، استفاده کرد. کامپوزیت از نظر رنگ بندی تنوع بسیار خوبی داشته و می ‌تواند تمامی سلایق را به خوبی، پوشش دهد.

تابلو فلکسی برای مغازه کیف و کفش

تابلوهای فلکسی جزء تابلوهای ساده و ارزان قیمت هستند. برخی از کسب و کارها مخصوصاً در ابتدای کار خود تمایلی به صرف هزینه بالا جهت سفارش تابلو نداشته و سعی می‌ کنند یک تابلوی مقرون به صرفه داشته باشند. این افراد می توانند با داشتن یک تابلو فلکسی؛ به راحتی محصولات قابل عرضه خود را با قیمت پایینی، به نمایش بگذارند.

سفارش تابلوی مناسب برای مغازه کیف و کفش

تنوع تابلوهای تبلیغاتی بسیار بیشتر از آن چیزی است که در این مقاله به آن ها، اشاره شد. با این وجود ما سعی کردیم پرطرفدارترین و محبوب ترین تابلوهای مناسب برای مغازه های کیف و کفش را به شما، معرفی کنیم. در صورتی که تابلوی خاصی مد نظر دارید؛ می توانید با طراحان در مجموعه تابلوسازی نامور مشورت کرده و تابلوی سفارشی خود را به مرحله اجرا برسانید.

به منظور دریافت مشاوره و راهنمایی در زمینه انتخاب نوع تابلوی تبلیغاتی؛ می توانید با کارشناسان و مشاوران در مجموعه تابلوسازی نامور از طریق شماره های درج شده در وب سایت، تماس بگیرید.

پیمایش به بالا
عضویت در خبرنامه

از تخفیف ها و جدیدترین ها با خبر شوید!

ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: