۰۲۱-5۷۹۹۶

021-44860911

سوالات متداول
انتقادات پیشنهادات

امروزه برای اینکه بتوانید در کسب و کار خود موفق باشید؛ باید همسو با تکنولوژی حرکت کنید. در زمینه تبلیغات و جذب مشتری هم تکنولوژی جای خود را باز کرده است. به گونه‌ ای که می‌ توان با استفاده از تابلوهای دیجیتالی، دکوراسیون فروشگاه یا مغازه را بسیار مدرن و شیک، جلوه داد. تابلو منو قیمت دیجیتالی معمولاً برای مغازه هایی که انواع خوراکی ها را سرو می کنند، کاربرد دارد. رستوران ها، مغازه های فست فود، مغازه های بستنی و آبمیوه فروشی و… از این دست هستند که به تابلوی دیجیتالی برای نمایش منوی قیمت، نیاز خواهند داشت. در ادامه با این تابلوها و نحوه طراحی و ساخت آن، بیشتر آشنا می شوید.

تابلو منو قیمت دیجیتالی چیست و چرا به آن نیاز داریم؟

امروزه به هر رستوران و کافی شاپی که بروید؛ کمتر از منوهای قدیمی و دستی استفاده ‌شده است. تابلو منو قیمت دیجیتالی بهترین تابلو برای نمایش قیمت غذاهای یک رستوران یا فست فود می باشد. علاوه بر این، مغازه های دیگری مثل طلا فروشی و یا صرافی ها هم از تابلوی دیجیتالی برای نمایش قیمت ها استفاده می کنند. این موضوع مخصوصا برای طلافروش ها که نیاز به نمایش لحظه‌ ای قیمت طلا و سکه دارند، بسیار کاربردی است.

تصور کنید یک مغازه بخواهد قیمت ‌هایی که مرتباً به روز می‌ شوند را هر لحظه به مشتری به صورت زبانی، اعلام کند. مسلما پس از مدتی هم فروشنده و هم مشتری از این قضیه احساس راحتی نخواهند داشت و این موضوع برای فروشنده بسیار خسته کننده می شود. چرا که در طول روز با مشتریان زیادی سر و کار داشته و مجبور است زمان زیادی را برای اعلام قیمت به مشتری بگذارد.

تابلو منو قیمت دیجیتالی چیست و چرا به آن نیاز داریم؟

خوشبختانه تکنولوژی به کمک صاحبان فروشگاه ها آمد و این کار را برای آن ها بسیار ساده تر کرد. با وجود تابلو منو قیمت دیجیتالی دیگر صاحبان فروشگاه ها مشکلی برای اعلام قیمت، نخواهند داشت. تابلوهای دیجیتالی در مدت زمانی کوتاه با استقبال بسیار بالای فروشندگان مواجه شدند. به طوری که این تابلو به یکی از کالاهای پرفروش در صنعت تابلوسازی، تبدیل شد.

تابلو منو قیمت دیجیتال علاوه بر اینکه کارایی لازم را دارد؛ زیبایی هم داشته و می ‌تواند از نظر ظاهری هم تکمیل کننده دکوراسیون یک فروشگاه، مغازه و یا رستوران باشد.

امکانات تابلو منو قیمت دیجیتالی

همانطور که گفتیم، این تابلو می ‌تواند قیمت ها را حتی به صورت لحظه ای به مخاطب، نمایش دهد. علاوه بر این، شما با داشتن یک تابلوی دیجیتالی می توانید در هر زمانی قیمت ها را به راحتی، تغییر دهید. در واقع این تابلوها مدل های متفاوتی دارند که از نظر تعداد، اعداد نمایش دهنده و ارقام یا همان ماژول ها، مختلف می باشند. به عنوان مثال می توانید نمونه های یک عددی و یا ۱۰۰ عددی را بسته به نیازی که دارید، سفارش دهید. بنابراین می توان با افزایش و یا کاهش قیمت ها؛ اعدادی با ارقام کمتر یا بیشتر روی تابلوی منو قیمت دیجیتالی، نمایش داد.

به دلیل امکانات خوبی که تابلوی دیجیتالی دارد، از این تابلو برای مغازه ها و فروشگاه های عرضه مواد غذایی مانند گوشت، مرغ و لبنیات هم استفاده می ‌شود. چرا که می ‌توان به راحتی با یک کنترلر و تلفن همراه، قیمت‌ ها را روی منوی قیمت دیجیتالی، تغییر داد.

یکی از مزایای منو قیمت دیجیتالی، کاربری آسان آن است. علاوه بر این، زمانی که مشتریان این تابلو را در فروشگاه و مغازه شما ببینند؛ بیشتر ترغیب می‌ شوند که از خدمات و محصولات فروشگاه شما، استفاده کنند.

امکان دیگری که وجود دارد این است که می توان اعداد و حروف تابلو قیمت دیجیتال را به هر رنگ دلخواهی درآورد. حتی برای افرادی که به طراحی دکوراسیون خود اهمیت می دهند؛ می توان آن را هماهنگ با دکوراسیون فروشگاه، در آورد. چنین تابلویی زیبایی بیشتری به فضای دکوراسیون فروشگاه، می بخشد.

امکانات تابلو منو قیمت دیجیتالی

نحوه طراحی و ساخت تابلو منو قیمت دیجیتال

اینگونه تابلوها برای ساخته شدن نیاز به قطعات الکترونیکی دارند. برای نمایشگر تابلو از ال ای دی استفاده شده و برای راه اندازی این ال ای دی ها به منبع تغذیه، مادربرد و گیرنده ریموت کنترل هم نیاز می باشد. زمانی که ال ای دی ها در کنار همدیگر قرار بگیرند؛ نیاز به ساخت باکس داریم که این باکس ها بسته به نوع طراحی و نیاز مشتری می تواند از جنس های مختلفی مثل آلومینیوم، ام دی اف و پلکسی گلاس باشد.

با اینکه در ساخت تابلو قیمت دیجیتال از تعداد ال ای دی هایی متناسب با نیاز مشتری استفاده می ‌شود، اما این تابلوها مصرف برق پایینی دارند. در واقع یکی از مهمترین مزیت ‌های استفاده از منوهای قیمت دیجیتالی همین مصرف پایین انرژی در آن هاست. علاوه بر این، زیبایی و شکیل بودن تابلو نسبت به منوهای دست نویس و بنری و همچنین امکان تغییر دادن ساده قیمت ‌ها با استفاده از ریموت کنترل، دارا بودن ساعت و تاریخ، طراحی دلخواه و ذخیره کردن اطلاعات در صورت قطع برق از دیگر مزایای استفاده از تابلوهای منو قیمت دیجیتال می باشد.

این تابلوها در اکثر هتل‌ ها و اقامتگاه ‌ها، دانشگاه ‌ها و مراکز علمی، فروشگاه ها و مراکز خرید، شرکت ها، فرودگاه ها، ترمینال های مسافربری، رستوران ها و اماکن عمومی، بیمارستان ها و مراکز درمانی و… دیده می ‌شود. وجود تابلوهای منو دیجیتالی کار بسیاری از افراد را از نظر ارائه اطلاعات به عموم مخاطبان، راحت کرده است.

نحوه طراحی و ساخت تابلو منو قیمت دیجیتال

قیمت تابلوی دیجیتال چقدر است؟

نمی توان قیمت واحدی برای تمامی انواع این تابلو، مشخص کرد. قیمت تابلو دیجیتال بسته به بدنه اصلی و تعداد ماژول های به کار رفته در ساخت آن و همچنین بر اساس جنس ال ای دی استفاده شده، صفحه محافظ پلکسی، جنس و نوع قاب و نحوه اجرا و کنترل آن، متفاوت بوده و هر چقدر از کیفیت بالاتری برخوردار بوده و پیشرفته تر باشد؛ مسلما قیمت بالاتری هم خواهد داشت.

نحوه تغییر قیمت ها در تابلوهای دیجیتال

قیمت ها را می توان به روش های متفاوتی تغییر داد که بسته به نیاز مشتری هر کدام قابل اجراست:

استفاده از کامپیوتر

اولین روش استفاده از کامپیوتر است. به این منظور نرم افزاری روی کامپیوتر نصب شده و یک رابط بین تابلو و کامپیوتر، قرار می ‌گیرد که توسط این رابط می توان اطلاعات را به شکل دلخواه، تغییر داد.

استفاده از تلفن همراه

در این روش با استفاده از یک نرم افزار اندرویدی که روی موبایل نصب می شود و از طریق بلوتوث می توان به تابلو متصل شده و تغییرات دلخواه را اعمال کرد.

استفاده از ماژول دستی

در این روش دستگاه کوچکی مثل ماشین حساب در اختیار فرد قرار می گیرد. با استفاده از این دستگاه می توان قیمت ها را به صورت دستی، تغییر داد.

نحوه تغییر قیمت ها در تابلوهای دیجیتال

سفارش تابلو منو قیمت دیجیتال

ممکن است این سوال ذهن شما را درگیر کند که از کجا می توان تابلو قیمت دیجیتال را تهیه کرد. خوشبختانه تولیدکنندگان زیادی در داخل و خارج کشور هستند که اقدام به تولید این تابلوها می کنند اما اگر قصد دارید یک تابلوی باکیفیت و مناسب برای هر کسب و کاری داشته باشید؛ پیشنهاد می کنیم از نمونه کارهای ساخته شده توسط تابلو سازی نامور، دیدن فرمایید. این تابلوسازی علاوه بر در نظر گرفتن نیاز مشتری؛ تابلو را از نظر طراحی و هماهنگ بودن با دکوراسیون داخلی فروشگاه بررسی کرده و بهترین و مناسب ترین تابلوی تبلیغاتی را طراحی و پیاده سازی می کند.

به منظور دریافت مشاوره و راهنمایی در زمینه انتخاب نوع تابلوی تبلیغاتی؛ می توانید با کارشناسان مجموعه تابلوسازی نامور از طریق شماره های درج شده در وب سایت، تماس بگیرید.

پیمایش به بالا
عضویت در خبرنامه

از تخفیف ها و جدیدترین ها با خبر شوید!

ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: