۰۲۱-5۷۹۹۶

021-44860911

سوالات متداول
انتقادات پیشنهادات

فرقی نمی‌ کند در چه زمینه ای مشغول به فعالیت باشید. هر کسب و کاری که داشته باشید، برای دیده شدن و فروش نیازمند تبلیغات هستید. یکی از ارزان‌ ترین و البته موثرترین روش های تبلیغاتی استفاده از تابلو می باشد. تابلوها برای نمایشگاه کامیون و ماشین ‌های سنگین بسیار ضروری هستند. چرا که از فواصل دور به افراد اطلاع می دهند که در چنین مکانی می توانند از کامیون ها و ماشین های سنگین، دیدن کنند. اما برای طراحی و ساخت تابلو نمایشگاه ماشین سنگین چه ویژگی هایی را باید در نظر بگیریم؟!

ضرورت وجود تابلو نمایشگاه ماشین سنگین

چنانچه نمایشگاه تازه تاسیس شما در بهترین نقطه شهر و در یک مکان خوب و پرتردد واقع شده باشد، نیمی از مسیر جذب مشتری و بازاریابی را طی کرده اید. اما در غیر این صورت برای اینکه بتوانید نمایشگاه خود را به خوبی به دیگر افراد معرفی کنید؛ بهتر است یک تابلوی تبلیغاتی آن هم با ابعاد نسبتاً بزرگ برای نصب سر درب نمایشگاه، سفارش دهید. با استفاده از چنین تابلویی به راحتی می توانید شغل خود را به دیگران معرفی کرده و از این طریق، جذب مشتری داشته باشید.

ضرورت وجود تابلو نمایشگاه ماشین سنگین

بهترین تابلو برای نمایشگاه ماشین سنگین

زمانی که تصمیم به طراحی و ساخت تابلو برای نمایشگاه می گیرید؛ با گزینه های زیادی از نظر طرح، رنگ و جنس متریال مصرفی، مواجه می‌ شوید. این که کدام یک از تابلوها را انتخاب کنید؛ قبل از هر چیز به زمینه کاری شما و همچنین بودجه‌ ای که برای سفارش تابلو در نظر گرفته اید، بازمی ‌گردد. تقریباً با هر بودجه ای می توان تابلوی تبلیغاتی داشت اما مسلم است که هرچقدر برای سفارش تابلو هزینه بیشتری بپردازید، یک تابلوی باکیفیت تر و جذاب تر خواهید داشت. به طور کلی بهترین تابلو، تابلویی است که هم از نظر طراحی و هم از نظر رنگ بندی و جنس مواد اولیه، حرفی برای گفتن داشته باشد.

بهترین تابلو برای نمایشگاه ماشین سنگین

برخی از انواع تابلوی مناسب برای نمایشگاه ماشین سنگین

همانطور که گفتیم، برای سفارش یک تابلوی تبلیغاتی باید جوانب کار را به خوبی در نظر بگیرید. طراحی تابلوی مناسب برای نمایشگاه کامیون باید به نحوی باشد که علاوه بر معرفی آسان کسب و کار مربوطه، جذابیت خاصی هم داشته باشد. توصیه می ‌کنیم برای منحصر به فرد شدن در این عرصه از طرح های تکراری استفاده نشود. بهتر است حتما از طراح مجموعه تابلوسازی بخواهید که طرحی متمایز و البته جذاب برای تابلوی تبلیغاتی شما، طراحی کند.

پس از اینکه خیالتان از بابت طراحی تابلو راحت شد، باید به سراغ رنگ بندی بروید. باز هم در این زمینه توصیه می‌ کنیم این کار را به طراح مجموعه تابلوسازی بسپارید. چرا که طراحان باتجربه سابقه طراحی تابلوهای زیادی را داشته اند و به این امر به خوبی واقف هستند. بنابراین طراحان با توجه به عوامل مختلف بهترین و مناسب ترین ترکیب رنگ را برای تابلو، انتخاب می ‌کنند.

گاهی نیاز است که انتخاب متریال تابلو هماهنگ با دکوراسیون بیرونی یک نمایشگاه، انجام شود. به طور مثال اگر در نمای بیرونی یک نمایشگاه از متریال کامپوزیت استفاده شده باشد؛ می ‌توانید با انتخاب زمینه تابلو از جنس کامپوزیت؛ هماهنگی کاملی بین تابلو و دکوراسیون نمایشگاه، ایجاد کنید.

در ادامه برخی از بهترین و مناسب ترین تابلوهای تبلیغاتی برای نمایشگاه ماشین سنگین و کامیون را معرفی خواهیم کرد:

تابلو چلنیوم

بعید است که با صنعت تابلوسازی آشنایی مختصری داشته باشید اما تا به حال نام این تابلو را نشنیده باشید. متریال چلنیوم سال ها پیش به صورت وارداتی از کشورهای دیگر وارد کشور شد و توانست به سرعت بازار ساخت تابلو را در دست گیرد. این متریال ترکیبی از آلومینیوم با آلیاژهای دیگر است که هم از نظر دوام و هم از نظر انعطاف پذیری بسیار قابل توجه می باشد.

اگر نگاهی به اطراف خود بیندازید؛ حتما نمونه هایی از تابلو چلنیوم را خواهید دید. این تابلو به دلیل این که به صورت حروف برجسته طراحی و تولید می ‌شود، می ‌تواند در زمینه جذب مشتری بسیار موفق عمل کند.

تابلو چلنیوم جزء تابلوهای بسیار بادوام و باکیفیت است که به سرعت در برابر عوامل جوی دچار آسیب نمی شود.

برخی از انواع تابلوی مناسب برای نمایشگاه ماشین سنگین

تابلو استیل

بگذارید با یک جمله خیالتان را راحت کنم. هیچ کدام از تابلوهای تبلیغاتی از نظر براقیت و درخشندگی به پای تابلوهای استیل نمی‌ رسند. پس اگر تمایل دارید تابلوی تبلیغاتی نصب شده سر درب نمایشگاه شما حتی در طول روز و زیر نور خورشید هم درخشندگی خود را حفظ کند؛ بهتر است به سراغ متریال استیل برای ساخت آن بروید.

جالب است بدانید تابلوهای استیل بدون وجود نورپردازی هم رسالت خود را به خوبی انجام می ‌دهند. تنها نکته ای که در رابطه با سفارش تابلوهای استیل وجود دارد این است که رنگ بندی این متریال محدود بوده و تنها در سه رنگ رزگلد، نقره ای و طلایی، موجود می باشد. البته که اکثر مشتریان در همان ابتدای سفارش تابلو به سراغ رنگ طلایی و نقره ای می روند‌.

تابلو ترمووود

اگر اولین بار است نام این چوب روسی را می شنوید؛ بد نیست اطلاعاتی راجع به آن، داشته باشید. چوب ترمووود نوعی چوب حرارت دیده است که به دلیل همین ویژگی مقاومت خوبی در برابر عوامل محیطی دارد. چوب ترمووود هم همانند متریال کامپوزیت برای هماهنگی نمای بیرونی نمایشگاه و تابلوی نصب شده سر درب آن، بسیار کاربردی می باشد. شما می توانید حروف برجسته تولید شده را به راحتی روی زیرسازی از جنس ترمووود سوار کرده و یک تابلوی کلاسیک و زیبا، داشته باشید.

تابلو کامپوزیت

همانطور که در متن این مقاله هم اشاره کردیم؛ زیرساز کامپوزیت برای تابلو نمایشگاه ماشین سنگین و کامیون بسیار مناسب به نظر می ‌رسد. کامپوزیت یک متریال سبک و البته مدرن و زیبا است و می تواند نیاز شما را در زمینه معرفی نمایشگاه به خوبی، برطرف سازد.

کامپوزیت برخلاف چوب ترمووود در رنگ های متفاوتی وجود دارد و می توان مطابق با سلیقه و نظر مشتری هر کدام را انتخاب کرد. اکثر مشتریان از رنگ خاکستری برای این کار استفاده می ‌کنند. چرا که یک رنگ خنثی بوده و تقریباً با هر نمایی، سازگار است.

تابلوهای معرفی شده در این مقاله تنها چند نمونه از تابلوهای تبلیغاتی می ‌باشند. نمونه های دیگری هم هستند که می توانید متناسب با بودجه و سلیقه شخصی، هر کدام را انتخاب کنید. البته تابلوهای گران قیمت و لوکسی همچون تابلو لاسوگاسی هم وجود دارد که جزء تابلوهای خاص و منحصر به فرد محسوب می ‌شود. این تابلوها نورپردازی ویژه ای داشته که در شب می توانند از نظر جذب مشتری بسیار اثرگذار باشند.

در هر صورت این شما هستید که تصمیم نهایی را می گیرید اما می توانید در این مسیر از راهنمایی های مشاوران تابلوساز در یک مجموعه تابلوسازی، استفاده کنید.

تابلوی تبلیغاتی مناسب برای نمایشگاه ماشین سنگین

سفارش تابلوی تبلیغاتی

اولین قدم برای سفارش یک تابلوی مناسب، مراجعه به یک تابلوسازی معتبر می باشد. تابلوسازی های زیادی وجود دارند که می توانند کار طراحی و ساخت تابلو را برای شما، انجام دهند اما این موضوع را هم در نظر بگیرید که برخی از تابلوسازان با هدف کاهش هزینه‌ های تمام شده برای ساخت تابلو، اقدام به استفاده از متریال بی کیفیت برای این کار می ‌کنند. البته که این قیمت پایین می تواند در وهله اول برای مشتری بسیار جذاب به نظر برسد اما اگر اصلاً دوست ندارید مجبور به دوباره کاری و صرف هزینه مازاد برای ساخت تابلو بشوید، توصیه می‌ کنیم از همان ابتدا به سراغ متریال باکیفیت و تابلوسازی های معتبر بروید.

تابلوسازی نامور سال هاست کار طراحی و ساخت تابلو را انجام داده و در این زمینه تبحر کافی را دارد. وجود ضمانت نامه به همراه تابلوهای ساخته شده و تحویل آن به مشتری، خود نشان از کیفیت متریال استفاده شده در ساخت تابلوها دارد.

به منظور دریافت مشاوره و راهنمایی در زمینه انتخاب نوع تابلو تبلیغاتی؛ می توانید با کارشناسان مجموعه تابلوسازی نامور از طریق شماره های درج شده در وب سایت، تماس بگیرید.

پیمایش به بالا
عضویت در خبرنامه

از تخفیف ها و جدیدترین ها با خبر شوید!

ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: