۰۲۱-5۷۹۹۶

021-44860911

سوالات متداول
انتقادات پیشنهادات

تابلو نمایشگاه ماشین، هویت بخش کسب و کار نمایشگاه داران

تابلو نمایشگاه ماشین، یکی از جذاب ترین تابلوها در صنعت تابلو سازی است. از طرفی تابلو نمایشگاه اتومبیل به عنوان یک تابلو مغازه، جزء چالش برانگیز ترین کارها در تابلوسازی است. نمایشگاه های ماشین یا همان اتوگالری ها از جمله مشاغلی هستند که در جذب مشتری باید دائم در حال رقابت باشند، پس توجه به تبلیغات و تابلو تبلیغاتی از الزامات این شغل است.

تابلو نمایشگاه ماشین سندی بر هویت آن است. همان طور که نام ما نشانگر هویت ماست، تابلو هم برای نمایشگاه اتومبیل همین حکم را دارد. با توجه نوسانات قیمت خودرو که همیشه با آن روبر هستیم، جذب مشتری در چنین بازار پر التهابی کار سخت و دشواری است.

برای فروش خودرو علاوه بر اینکه باید به مبانی علم فروش تسلط داشت، قدرت تبلیغات را هم باید در نظر گرفت. در حال حاضر یکی از مهمترین ابزارهای هر نمایشگاه داری، تابلو تبلیغاتی است. پس به همان اندازه ای که به طراحی یک نمایشگاه توجه می شود باید به طراحی تابلو نمایشگاه ماشین هم توجه بسیار شود.

تابلو نمایشگاه ماشین

تابلو نمایشگاهی چگونه باشد، تا رونق پایدار بماند؟

خودرو، محصولی است که در هر نمایشگاه اتومبیل به فروش می رسد و تنها محصول آن است. فروش خودرو با فروش پوشاک یا فروش مواد غذایی متفاوت است. قیمت بالای این محصول باعث می شود تا همه مردم جامعه توان خرید یک خودرو را نداشته باشند.

تنها بخشی از مردم هستند که برای خرید ماشین به نمایشگاه ها می روند و خرید و فروش می کنند. پس در این کسب و کار نمی توان انتظار داشت که هر روز حتماً یک خودرو به فروش رود. بلکه گاهی فروش چند ماشین در طول ماه می تواند کسب و کار نمایشگاه داران را سرپا نگه دارد.

تابلو نمایشگاهی و کسب اعتباری که لازم است

نمایشگاه ها برای اینکه همیشه فروش شان برقرار باشد باید اعتبار خوبی را به دست بیاورند. تابلو نمایشگاه خودرو وقتی بر سردر یک نمایشگاهی نصب می شود، درواقع باید تضمین اعتبار آن باشد زیرا یک تابلو تأثیر گذار حتماً در ذهن مشتری می ماند.

به عبارتی دیگر، تابلو سردر نمایشگاه ماشین، باید به گونه ای باشد تا باعث شود مخاطب خرید و فروش خودرو، با دیدن این تابلو نمایشگاهی بدون تعلل وارد نمایشگاه شوند تا بعد از آن قوانین و قاعده فروش ماشین مابقی کار جذب مشتری را بر عهده بگیرد.

پس به این ترتیب تابلو اتوگالری ها و نمایشگاه های اتومبیل به مرور زمان به اعتبار یک نمایشگاه کمک می کنند و چرخه خرید فروش ماشین در یک نمایشگاه را زنده نگه می دارند.

تابلو اتو گالری چه خصوصیاتی دارد؟

خصوصیت بارز تابلو اتو گالری ها ابعاد بزرگ آن ها است. معمولاً تابلو نمایشگاه اتومبیل، از تابلو مغازه های عادی بزرگتر ساخته می شوند. اگر حتی یک نمایشگاه ماشین تنها دو ماشین را در خود جای دهد هم باز یک مغازه بزرگ به حساب می آید.

تابلو نمایشگاه ماشین

همین ابعاد بزرگ، در طراحی تابلو نمایشگاه ماشین هم اثر گذاشته است. چرا که در رنگ و طرح این تابلو، استفاده از فونت ها و همین طور طراحی لوگو، باید دقت بسیار بالایی صورت گیرد. کوچکترین اشتباهی در طراحی تابلو اتوگالری، موقع نصب کاملاً مشخص خواهد شد.

بهتر این است که از تابلوهای سبک تر برای ساخت تابلو اتوگالری در تابلوسازی استفاده شود. تابلو نمایشگاه ماشین بیشتر از آن که یک تابلو مغازه باشد یک تابلو تبلیغاتی است. چرا که اصلی ترین کار آن معرفی برند نمایشگاه ماشین است.

تابلو چلنیوم نمایشگاه اتومبیل

تابلو چلنیوم در نمایشگاه های اتومبیل کاربرد فراوانی دارد. شاید اگر بخواهیم تخمین بزنیم می توانیم بگوییم که بیشتر نوشته های روی تابلو نمایشگاه، به صورت چلنیوم اجرا شده است . دلیل محبوبیت این تابلو بین نمایشگاه دارن علاوه بر قیمت مناسب آن وزن سبک تری است که نسبت با سایر تابلو ها دارد.

تابلو چلنیوم نمایشگاه ماشین می تواند بر روی هر زمینه ای حتی بر روی مصالح نمای نمایشگاه نصب شود و هماهنگی خوبی با نماهای ساختمانی دارد. البته می توان از زمینه های مختلفی مانند، تابلوکامپوزیت یا تابلو ترموود هم استفاده کرد، اما قابلیت نصب بر روی نما از ویژگی های تابلو چلنیوم است.

طراحی تابلو چلنیوم نمایشگاه ماشین

اگرچه تنوع رنگ در تابلو چلنیوم زیاد است، اما در طراحی تابلو نمایشگاه خودرو، نمی توان از هر رنگی استفاده کرد. معمولاً از رنگ هایی باید استفاده شود که چشم را اذیت نکند. تابلو اتوگالری ها تابلوهای بزرگی هستند که ممکن است حتی بیشتر نمای مغازه را در بربگیرند، پس استفاده از یک رنگ نامتعارف در این ابعاد حتماً نمای بدی ایجاد می کند.

به دلیل انعطاف پذیری بالای تابلو چلنیوم، طراحی لوگو را در تابلو چلنیوم نمایشگاه ماشین نباید فراموش کنید. در تابلو سازی، طراحی و اجرای لوگو به صورت چلنیوم، قدرت تبلیغاتی تابلو نمایشگاهی را بالا می برد.

تابلو نمایشگاه ماشین

همچنین به دلیل ضخامت چلنیوم در انتخاب فونت هم باید دقت شود. اگرچه خلاقیت باید وجود داشته باشد ولی بهتر است از فونت های خوانا که پیچیدگی خاصی ندارند استفاده کنیم. هدف از نصب تابلو این است که یک نمایشگاه ماشین، میان بقیه اتوگالری های اطراف آن بهتر دیده شود و مشتری این نمایشگاه ها را انتخاب کند.

تابلو لایت باکس و نمایشگاه های ماشین

لایت باکس چند سالی می شود که در بخش تابلو نمایشگاه اتومبیل ورود پیدا کرده و در بین انتخاب های اصلی خریداران تابلو در تابلو سازی قرار گرفته است. جذابیت این تابلو هر نمایشگاه داری را وسوسه می کند که از آن برای سردر نمایشگاه استفاده کنند.حتی خیلی از اتوگالری ها هم، تابلو قدیمی خود را با لایت باکس عوض کرده اند.

معمولاً نمی توان ساعت کاری مشخصی برای نمایشگاه های اتومبیل در نظر گرفت، پس خرید و فروش خودرو در شب کار عجیبی نیست و زیاد اتفاق می افتد.

پس برای اینکه در شب هم نمایشگاه شما دیده شود، باید تابلو نمایشگاه کاملاً نورانی باشد. لایت باکس گزینه مناسبی برای دیده شدن تابلو در تاریکی شب است.

لایت باکس تحولی در طراحی تابلو نمایشگاهی

ویژگی های موجود در ساخت تابلو لایت باکس طراحی تابلو نمایشگاهی را هم دگرگون کرده است و به عبارتی می توان گفت باعث افزایش جذابیت بصری تابلو نمایشگاه اتومبیل شده است.

همان طور که گفتیم طراحی لوگو و نصب آن بر سردر نمایشگاه ماشین اهمیت ویژه ای دارد. طراحی و اجرای لوگو نمایشگاه به صورت لایت باکس در صورتی که توسط افراد مجرب انجام شود تابلو نمایشگاه شما را کاملاً یونیک و زیبا خواهد کرد.

نمایشگاه های اتومبیل به صورت پراکنده در سطح شهر قرار دارند. با این وجود بعضی از خیابان های شهر این روزها بورس نمایشگاه ماشین شده است. میان چندین نمایشگاه، کسی فروش بهتری خواهد داشت که اصول تبلیغات و جذب مشتری را رعایت کند. تابلو لایت باکس نمایشگاه ماشین، در حوزه رقابت کمک شایانی بر جذب مشتری دارد.

تابلو نمایشگاه ماشین

تابلو کامپوزیت، همیشه و همه جا

اگر برای نوشتن نام نمایشگاه های اتومبیل تابلو چلنیوم درصد بالایی داشته باشد، برای زمینه تابلو هم حتماً تابلو کامپوزیت حرف اول را خواهد زد. تابلو کامپوزیت از زمان ورود این تابلو به عرصه تابلو سازی تا به امروز همچنان برای تابلو نمایشگاه اتومبیل تابلو مناسبی بوده و هست.

نمایشگاه های اتومبیل مغازه های خاصی هستند. گاهی به صورت یک مغازه بزرگ دو یا چند طبقه پایین یک ساختمان بزرگ قرار دارند و گاهی هم به صورت یک مغازه مستقل ساخته می شوند. اما در هر دو حالت، بخشی از نمای ساختمان یا مغازه را در اختیار خود می گیرند.

کامپوزیت هم یکی از مصالح نمای ساختمانی به شمار می رود، پس استفاده از این تابلو در ابعاد بزرگ صدمه ای به نمای مغازه یا ساختمان نمی زند. به دلیل اسپرت بودن فضای برخی از نمایشگاه ها بیشتر از رنگ های تیره برای تابلو کامپوزیت اتوگالری ها استفاده می شود اما رنگ های روشن هم طرفدارن خود را دارد.

تابلو کامپوزیت و تابلو هایی که می شود از آن ساخت

تابلو کامپوزیت زمانی که با سایر تابلو ها ترکیب شود، تنوع طراحی در تابلو نمایشگاهی را زیاد می کند. بارها شده که تابلو کامپوزیت و چلنیوم برای سردر نمایشگاه های اتومبیل نصب شده و نتیجه خوبی هم داشته است.

ترکیب کامپوزیت های تیره با لایت باکس هم جزء نمونه های خوب تابلو نمایشگاه اتومبیل است. به خصوص برای اتوگالری هایی که ماشین های اسپرت به فروش می رسانند، این تابلو انتخاب بسیار خوبی است و به سرعت باعث جلب توجه مشتری می شود.

تابلو حروف برجسته هم ترکیب خوبی با تابلو کامپوزیت ایجاد می کند. البته تابلو حروف برجسته به تنهایی یک تابلو خوب و قدرتمند است. از تابلو حروف برجسته می توان در داخل نمایشگاه هم برای تبلیغات، استفاده کرد. بهتر است علاوه بر اینکه نام نمایشگاه بر سردر آن نصب می شود در داخل آن هم تابلو های کوچکی که حاوی نام و لوگو مغازه است به صورت تابلو حروف برجسته اجرا و نصب شوند.

به طور کلی طراحی و اجرا تابلو نمایشگاه ماشین باید با قدرت بسیار بالایی انجام شود. نمایشگاه ماشین نیاز به یک تابلو حرفه ای دارد. این نکته را همیشه به خاطر بسپارید که در طراحی و اجرای تابلو نمایشگاه اتومبیل، کیفیت تابلو باید حرف اول را بزند.

پیمایش به بالا
عضویت در خبرنامه

از تخفیف ها و جدیدترین ها با خبر شوید!

ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: