۰۲۱-5۷۹۹۶

021-44860911

اگر از علاقه مندان حیوانات خانگی باشید؛ حتما سر و کارتان به پت شاپ ها و یا فروشگاه های عرضه لوازم نگهداری حیوانات خانگی افتاده است. امروزه رقابت بر سر فروش در پت شاپ ها نسبت به گذشته بیشتر شده است. اما چطور می توان محصولات قابل عرضه در این فروشگاه ها را معرفی کرد. یکی از آسان ترین روش های تبلیغات برای پت شاپ ها، استفاده از تابلوست. در ادامه با ما همراه باشید تا ویژگی ‌های تابلو پت شاپ مناسب را بررسی کنیم.

پت شاپ چیست؟

پت شاپ از دو کلمه پت (pet) به معنای حیوان خانگی و شاپ (shop) به معنای فروشگاه، تشکیل شده است. پت شاپ ها فروشگاه هایی هستند که لوازم حیوانات خانگی را به فروش می رسانند. در سال‌ های اخیر خانواده های ایرانی علاقه زیادی به نگهداری از حیوانات خانگی نشان داده ‌اند. با وجود پت شاپ ها علاوه بر اینکه افراد می توانند تمامی لوازم مورد نیاز برای نگهداری حیوان خانگی خود را تهیه کنند؛ در زمینه تغذیه و انتخاب غذای مناسب حیوان و همچنین شرایط نگهداری آن هم می توانند از صاحبان پت شاپ ها، مشورت بگیرند.

خوشبختانه پت ‌شاپ ها هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین، فعالیت می ‌کنند و بنابراین دسترسی به محصولات چنین فروشگاه هایی اصلاً کار سختی نیست.

پت شاپ چیست؟

اما در پت شاپ ها چه چیزهایی به فروش می رسد؟

به طور کلی خوراکی ها و غذای حیوانات خانگی، مکمل‌ های دارویی، لوازم آرایشی و بهداشتی مثل شامپو، انواع قفس و باکس حیوانات، انواع اسباب بازی، ظروف غذا، جای خواب و تشک، وسایل حمل و مسافرت، قلاده، پوزه بند و ظروف غذا، عرضه می گردد.

به طور خلاصه در این فروشگاه ها هر آنچه که برای نگهداری و مراقبت از حیوان خانگی تان نیاز داشته باشید، پیدا می کنید. در شهرهای بزرگ پت شاپ های متعددی وجود دارد که می تواند پاسخگوی نیاز افراد باشد. در شهرهای کوچک ممکن است چنین فروشگاه هایی وجود نداشته باشد اما جای نگرانی نیست. چرا که با وجود خدمات آنلاین می توانید به راحتی و به صورت غیرحضوری خرید خود را انجام دهید.

همانطور که در مقدمه این مقاله اشاره کردیم، پت شاپ ها نیاز به تبلیغات دارند. این موضوع مخصوصاً در شهرهای بزرگ به دلیل وجود تعداد بیشتری از این فروشگاه ها، پررنگ تر است. اگرچه از روش های مختلفی می توانید برای تبلیغ یک پت شاپ استفاده کنید؛ اما اگر به دنبال روشی دائمی و مطمئن می گردید؛ ما به شما استفاده از تابلوی تبلیغاتی را پیشنهاد می دهیم. آنچه که با سفارش یک تابلوی تبلیغاتی عایدتان می شود؛ در وهله اول دائمی و همیشگی بودن آن است. به این صورت که شما یک بار برای طراحی و ساخت تابلو هزینه می پردازید، اما می توانید سال ها از جنبه تبلیغاتی آن بدون پرداخت هیچ گونه هزینه اضافی دیگری، استفاده کنید.

اما در پت شاپ ها چه چیزهایی به فروش می رسد؟

ویژگی های تابلو برای پت شاپ

زمانی که برای سفارش تابلوی تبلیغاتی به یک تابلوسازی رجوع کنید؛ با تنوع بی ‌نظیری از این محصول، مواجه می‌ شوید. اما چیزی که باید در نظر بگیرید این است که تابلوی انتخابی شما از نظر طرح و رنگ بندی کاملاً با سایر اجزای دکوراسیون محیط، همخوانی داشته باشد. چرا که در غیر اینصورت یک آشفتگی و بی نظمی برای فروشگاه شما، ایجاد می کند و این موضوع با تبلیغات و جذب مشتری، در تضاد است. خیلی از صاحبان فروشگاه ها برای اینکه بتوانند این هماهنگی را حفظ کنند؛ از طراحان دکوراسیون داخلی، مشورت می گیرند.

از مهم ترین ویژگی تابلو پت شاپ می ‌توان به خوانایی و جذاب بودن طرح روی آن، اشاره کرد. برای اینکه مخاطب با دیدن تابلو به نوع فعالیت شما در فروشگاه پی ببرد؛ بهتر است از تصاویر مرتبط با کارتان، استفاده شود. به این منظور می توانید تصاویری از حیوانات خانگی را روی تابلو، حک کنید.

قابلیت خوانایی از دیگر ویژگی های مهم تابلو پت شاپ می باشد. نوشته های روی تابلو باید به گونه ‌ای باشد که از فواصل دور به راحتی خوانده شود. چرا که معمولاً پت شاپ ها در یک شهر به تعداد کمی وجود دارند و پیدا کردن آن ها بدون وجود یک تابلوی نسبتاً بزرگ و خوانا، کار آسانی نیست.

در صورتی که فروشگاه شما قرار است به هنگام شب هم فعالیت داشته باشد؛ توصیه می شود حتماً از تابلوهایی با نورپردازی برای معرفی آن، استفاده کنید. نورپردازی در شب جلوه خاص و بی نظیری به تابلو، می بخشد. شاید یکی از دلایل عمده ای که افراد جذب فروشگاهی می‌ شوند؛ زیبایی و طراحی منحصر به فرد تابلوی نصب شده سردرب آن باشد. بنابراین هر چه که در انتخاب طرح و رنگ تابلو پت شاپ حساسیت به خرج دهید؛ به نفعتان است. بر همین اساس پیشنهاد می کنیم هرگز به سراغ تابلوسازی های کم تجربه نروید. چرا که ممکن است این گونه تابلوسازی ها از شما هزینه نسبتا بالایی برای طراحی و ساخت تابلو پت شاپ دریافت کنند، اما آنطور که باید و شاید تابلوی باکیفیتی به شما تحویل ندهند. بنابراین توجه به متریال به کار رفته در ساخت تابلو اهمیت زیادی دارد. تابلوی مذکور باید بتواند سال ها بدون هیچ گونه آسیب و خرابی کار تبلیغات را برای شما، انجام دهد.

ویژگی های تابلو برای پت شاپ

بهترین تابلوهای تبلیغاتی برای پت شاپ

خوشبختانه تنوع تابلوهای تبلیغاتی روز به روز بیشتر می‌ شود. از این نظر حتی اگر در انتخاب تابلو حساسیت و وسواس داشته باشید؛ باز هم می توانید یکی از انواع این تابلوها را انتخاب کنید. در این بین می توان به تابلو چلنیوم، تابلو استیل، تابلو کامپوزیت، تابلو ترمووود و تابلو لایت باکس، اشاره کرد.

تابلو چلنیوم به دلیل نورپردازی جالب و منحصر به فردی که دارد؛ بسیار زبانزد است. بنابراین اگر نورپردازی برایتان اولویت بالایی دارد؛ به سراغ تابلوهای چلنیوم بروید.

تابلو استیل درخشندگی فوق العاده ای دارد و می‌ تواند حتی بدون نورپردازی هم کاملا براق و درخشان به نظر برسد.

تابلو کامپوزیت برای مغازه های پت شاپ می تواند گزینه مناسبی باشد. چرا که متریال اولیه برای ساخت آن که همان کامپوزیت می باشد، در انواع رنگ ها در بازار موجود بوده و از این نظر هیچ گونه محدودیتی برای انتخاب، نخواهید داشت.

تابلوهایی که با استفاده از چوب ترمووود ساخته می شوند؛ از آنجایی که یک همگونی خاصی با طبیعت دارند، می توانند برای فروشگاه های پت شاپ مناسب باشند. این تابلوها هسته زیبای طبیعت را به بیننده القا کرده و از آنجایی که حیوانات هم به نوعی با طبیعت در ارتباط هستند، می‌ تواند گزینه مطلوبی برای معرفی یک پت شاپ باشد.

بهترین تابلوهای تبلیغاتی برای پت شاپ

سفارش تابلو

چنانچه قصدتان برای سفارش تابلو تبلیغاتی جدی است؛ پیشنهاد می کنیم به یک تابلو سازی معتبر مراجعه کرده و کارهای ساخته شده توسط آن ها را از نزدیک، مشاهده کنید. آنچه که در طراحی و ساخت تابلوهای تبلیغاتی بسیار حائز اهمیت است؛ در درجه اول استفاده از متریال باکیفیت و مرغوب و پس از آن طراحی منحصر به فرد تابلو می باشد. این دو مورد در کنار هم می تواند شما را به مقصود نهایی تان، نزدیک کند. تابلوسازی نامور سال ‌هاست کار طراحی و ساخت انواع تابلوهای تبلیغاتی را انجام داده و کاملا با نیازهای مشتری، آشنایی دارد. خوشبختانه امکان دریافت مشاوره رایگان برای تمامی مشتریان فراهم است. به این منظور می توانید با کارشناسان و مشاوران تابلوساز در تابلوسازی نامور مشورت کرده و بهترین و مناسب ترین تابلوی تبلیغاتی را انتخاب کنید.

برای دریافت مشاوره و راهنمایی با شماره های درج شده در وب سایت، تماس بگیرید.

پیمایش به بالا
عضویت در خبرنامه

از تخفیف ها و جدیدترین ها با خبر شوید!

ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: