۰۲۱-5۷۹۹۶

021-44860911

سوالات متداول
انتقادات پیشنهادات

شغل هایی مانند سالن های زیبایی که رقبای زیادی داشته و نیاز به حضوری پر رنگ در سطح شهر دارند، باید به دنبال تابلوهای سردربی با جلب توجه بالا باشند.در صورت ایجاد یک سالن زیبایی در یک مکان جدید ، انتخاب تابلو مناسب می تواند کاری دشوار باشد. تابلو چلنیوم سالن زیبایی یکی از بهترین گزینه ها برای این امر است. تابلو چلنیوم با نمای سه بعدی خود به خوبی شما را از دیگران متمایز کرده و افراد را به سمت آرایشگاه زنانه شما جذب می کند. استفاده از تابلو چلنیوم، زیبایی و وجه ای حرفه ای به سالن شما می بخشد.

تابلو چلنیوم ها نوعی از تابلوهای تبلیغاتی هستند که در قسمت بیرونی ساختمان ها نصب می شوند و دارای حروف بزرگ ، سه بعدی و سبک برای تشکیل لوگو یا نام تجاری شما هستند. این نوع تابلو ها می توانند در هر رنگ ساخته شده و با فونت و اندازه مورد نظر خود شما سفارشی سازی شوند. تابلو چلنیوم ها ممکن است یکی از بهترین و مهم ترین تابلو تبلیغاتی هایی باشد که تجارت شما می تواند داشته باشد.

تابلو چلنیوم سالن زیبایی

تأثیر تابلو چلنیوم سالن زیبایی در کسب و کار

اگر قصد دارید یک سالن زیبایی را در منطقه خود اداره کنید و یا قبلاً یکی از آن ها را داشته باشید ، “خرید یک تابلو مغازه” یکی از اساسی ترین مواردی است که باید به عنوان شکل اولیه تبلیغات در نظر بگیرید. طبق تحقیقات انجام شده، مشتریان احتمالاً به كسب و كاری كه قبلاً اسم آن را دیده اند مراجعه می کنند، بنابراین یك تابلو آرایشگاه زنانه جذاب می تواند زمینه ی شهرت شما را فراهم کند. تابلو چلنیوم ها با نمای سه بعدی و زیبای خود، که در برخی موارد از روشنایی سطح نیز برخوردار هستند، به خوبی از عهده ی این امر بر می آیند. زیرا آن ها با جلب توجه افراد، انتخاب شما برای دیگران را راحت می کنند.

می‌خواهید بیشتر بدانید؟

برای اطلاعات بیشتر در مورد تاثیر تابلو بر کسب و کار کلیک کنید.

کلیک کنید

تابلو سالن زیبایی نمادی قوی از سطح حرفه ای بودن شما

تابلو سالن زیبایی شما باید استانداردهای بالای کسب و کار شما را منتقل کرده و جلوه ای حرفه ای به فعالیت شما ببخشد و نشان دهند که چه چیزهایی شما را از دیگران متمایز می کند. تابلو سالن زیبایی باید به شما در معرفی و تقویت برند تجاری خود کمک کند. قرار گرفتن در معرض مداوم می تواند شغل شما را در ذهن رهگذران روزانه سوق دهد و این شانس را افزایش می دهد که در صورت نیاز به آنچه شما ارائه می دهید، شما را انتخاب کنند.

تبلیغات از طریق تابلو مغازه چلنیوم

یکی از بهترین راه ها برای جذب مشتری ، تبلیغ خدمات خود با استفاده از تابلوهای تبلیغاتی است. تابلو مغازه می تواند به شما در انتقال اطلاعات تبلیغاتی کوتاه کمک کند که منجر به جلب مشتری های بیشتری شود. تابلو چلنیوم به خوبی می تواند پیام تبلیغاتی شما را به دیگران نشان دهد.

تابلو چلنیوم سالن زیبایی

اهمیت تابلو چلنیوم در آرایشگاه زنانه

تابلو چلنیوم می تواند عامل مهمی از استراتژی کلی بازاریابی یک تجارت باشد. این تابلو ها مارک تجاری شما را تقویت می کند و برای جلب توجه افراد به تبلیغات و انتقال اطلاعات در مورد شغل شما استفاده می شود. به علاوه ، 24 ساعت شبانه روز ، 365 روز در سال در سر درب سالن زیبایی قابل مشاهده هستند و به صورت مداوم تاثیرگذار هستند.

تبلیغات از طریق تابلو چلنیوم روشی مقرون به صرفه

با توجه به شواهد بدیهی است که استفاده از تابلو چلنیوم به عنوان تابلو سالن زیبایی که وظیفه تبلیغات شما را نیز بر عهده دارد، نسبت به سایر انواع تبلیغات ، مانند رادیو ، تلویزیون و روزنامه و … بسیار مقرون به صرفه است. تابلو چلینوم ها در انواع مختلفی اعم از تابلو چلنیوم ساده، تابلو چلنیوم دوبل، تابلو چلنیوم پانچ، تابلو چلنیوم فول کالر و … ارائه می شوند که هر یک زیبایی منحصر به خود را دارد.

اهمیت تابلو مغازه ی حرفه ای

بدیهی است که تابلو مغازه روشی مؤثر برای شناسایی برند و نام تجاری ، مکان و پیشنهادات خدمات شما هستند. با این حال ، همه تابلو مغازه ها برابر هم نیستند. این روزها فقط داشتن یک تابلو مغازه ممکن است لزوماً کافی نباشد تا در رقابت ایستادگی کنید ، و اگر تابلو مغازه شما ضعیف طراحی شده یا منسوخ شده باشد ، حتی ممکن است روی وجه برند کسب و کار شما تأثیر منفی بگذارد. بنابراین ضروری است که صاحبان مشاغل بدانند چه ویژگی هایی یک تابلو مغازه مؤثر را تشکیل می دهند و چگونه تابلو مغازه در نحوه دید مشتریان بالقوه تجارت شما تأثیر می گذارد.

مهمترین جنبه برای برندسازی شغل شما تابلو مغازه است. این تابلوها اولین قدم برای شناساندن نام شما بوده و به شما کمک می کنند تا شما را از رقبا و مشاغل اطراف جدا کنند. استفاده از یک تابلو مغازه حرفه ای همچنین فرصتی برای معرفی برند ، شعارها یا سایر شکل های مارک تجاری را به مردم می دهد. علاوه بر این ، یک تابلو مغازه خوب می تواند به عنوان یک چراغ برای مشاغل شما باشد و افراد را به سمت شما جذب کند.

تابلو چلنیوم سالن زیبایی

2 نکته مهم برای تابلو سالن زیبایی

1- اطلاعات و طراحی تابلو چلنیوم شما باید خلاقانه و آموزنده باشد و از متن جسورانه و خوانا در آن استفاده شود. ارائه اطلاعات طولانی ممکن است مردم را از درک کامل پیشنهادات تجاری شما باز دارد. اکثر کارشناسان موافق هستند که تابلوهای تبلیغاتی باید در 5 ثانیه یا کمتر خوانده شوند. اطلاعات بیش از حد در مورد یک تابلو چلنیوم می تواند غیرقابل توجه بوده و باعث بی نظمی تابلو شود، که این موضوع مشتریان بالقوه سالن شما را دور می کند.

2- برای سالن های زیبایی که فعالیت خود را به تازگی شروع کرده اند و یا به طور کلی برای بسیاری از مشاغل ، تخصیص بودجه برای یک کمپین تبلیغاتی فشرده می تواند سخت باشد. از آن جا که یک تابلو چلنیوم ضعیف و نا زیبا، تاثیری عکس بر برند شما خواهد داشت، با انتخاب یک تابلوسازی حرفه ای اطمینان کسب کنید که سرمایه گذاری خود را به صورت مطمئنی انجام داده اید. بهرمندی از یک تابلوسازی حرفه ای برای ساخت تابلو چلنیوم،این اطمینان را به شما می دهد که سرمایه گذاری بلند مدتی کرده و نتیجه آن را به صورت چند برابر مشاهده خواهید کرد.

خدمات تابلو نامور

مجموعه تابلو نامور با تولید تابلوهای مغازه و تابلوهای تبلیغاتی که شامل تابلو چلنیوم نیز می شود باعث می شود اولین تصویر از برند شما در ذهن مشتریانتان به بهترین شکل ثبت شود. از آنجا که بسیاری از افراد بر اساس تابلو مغازه شما، از مشاغل شما بازدید می کنند، تابلوهای ساخت تابلو نامور با جذابیت دوچندان خود به شما کمک می کنند تا بذر را برای فروش در آینده در ذهن مخاطبینتان بکارید.

 تابلو چلنیوم هایی که به عنوان تابلو مغازه مورد استفاده قرار می گیرند یک تبلیغات مداوم در تجارت شما هستند، زیرا این کار به صورت 24 ساعته در روز و 365 روز در سال مداوم صورت می گیرد. تیم حرفه ای مجموعه تابلو نامور به شما در ایجاد تابلو چلنیوم با کیفیت بالا کمک می کند. مشاورین ما با تجزیه و تحلیل موقعیت مکانی و  رقبایتان باعث می شوند تا از آن ها متمایز شوید و بهترین برنامه استراتژیک برای ساخت تابلو های تبلیغاتی را از مواد مناسب و با کیفیت بر اساس موقعیت مکانی ، مشتریان و اهداف خود ایجاد کنید. برای اطلاعات بیشتر لطفا از طریق شماره تماس های موجود در سایت اقدام نمایید.

به اشتراک بگذارید

 

پیمایش به بالا
عضویت در خبرنامه

از تخفیف ها و جدیدترین ها با خبر شوید!

ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: