۰۲۱-5۷۹۹۶

021-44860911

سوالات متداول
انتقادات پیشنهادات

در این دنیای مدرن اگر بخواهید در هر کسب و کاری پیشرفت داشته و موفق باشید؛ باید بتوانید به خوبی با مخاطبین خود تعامل داشته و ارتباط برقرار کنید. اهمیت وجود تبلیغات برای پیشرفت در هر حرفه ای، واضح و روشن است. بنابراین زمانی که به فکر راه اندازی یک کسب و کار هستید؛ قبل از هر چیز باید سرمایه لازم برای تبلیغات آن را هم فراهم کرده باشید. البته روش‌ های متفاوتی برای تبلیغات وجود دارد و لزوماً همگی این روش ها گران قیمت نیستند‌‌. شما می توانید با استفاده از یک تابلوی تبلیغاتی به راحتی خدمات و محصولات خود را به دیگران، معرفی کنید. یک روش تبلیغاتی دائمی که هزینه چندان بالایی هم برای شما به دنبال ندارد. البته برای اینکه بتوانید از این روش تبلیغاتی تاثیر خوبی بگیرید؛ باید به سراغ مدرن ‌ترین نوع تابلوها بروید. تابلو ‌چلنیوم ستاره ای یکی از جدیدترین و به روزترین تابلوهای تبلیغاتی است که اخیراً مورد توجه بسیاری از مشتریان قرار گرفته است. در ادامه با این تابلو و چگونگی طراحی و ساخت آن، آشنا می شوید.

چرا به تبلیغات نیازمندیم؟!

همانطور که در مقدمه این مطلب اشاره کردیم؛ روش های تبلیغاتی به عنوان یک پل ارتباطی بین شما به عنوان فروشنده و مشتری، عمل می کنند. وجود این پل باعث می ‌شود تعامل خوبی با مشتریان داشته باشید و بتوانید در جهت رفع نیاز آن ها، گام بردارید. هر چقدر مشتریان از محصولات و خدمات شما رضایت بیشتری داشته باشند؛ در مراجعات بعدی باز هم به سراغ فروشگاه و مغازه شما می آیند. بنابراین اهمیت دارد که بتوانید از طریق تبلیغات، جذب مشتری داشته باشید.  تبلیغات آنقدر اهمیت دارد که حتی برندهای بزرگ و مشهور هم همچنان دست از آن برنداشته اند‌.

چرا به تبلیغات نیازمندیم؟!

انتخاب بهترین روش تبلیغاتی

خوشبختانه روش های تبلیغاتی بسیار زیاد هستند و شما می توانید بر حسب نوع کسب و کاری که دارید و همچنین میزان بودجه ‌ای که برای تبلیغات در نظر گرفته اید، هر کدام را انتخاب کنید. البته توصیه می ‌کنیم قبل از اینکه هر روش تبلیغاتی را انتخاب کنید؛ به اندازه کافی در مورد آن تحقیق کرده باشید. برخی از روش های تبلیغات با اینکه هزینه بالایی هم دارند، آن تأثیر مطلوب مورد انتظار را به دنبال نخواهند داشت. از بین روش های تبلیغاتی؛ طراحی و ساخت تابلو، طراحی و چاپ بنر، چاپ کارت ویزیت، چاپ بروشورهای تبلیغاتی، استفاده از بیلبوردها، پخش تیزر و آگهی تلویزیونی و… همگی ارزشمند و تاثیرگذار هستند. در هر صورت اگر به دنبال یک روش مقرون به صرفه و البته دائمی هستید؛ ما به شما استفاده از تابلوهای تبلیغاتی را پیشنهاد می کنیم. این تابلوها تنها یک مرتبه طراحی و ساخته می شوند اما می توانند تا مدت ها کار معرفی و تبلیغات را برای شما، انجام دهند.

تابلوی مدرن، تبلیغات مدرن

از بین تابلوهای تبلیغاتی متفاوتی که در بازار این صنعت وجود دارد، تعدادی بسیار به روز و مدرن می باشند. تابلوهای چلنیوم از این دسته هستند. چلنیوم یکی از متریال های به روز است که در سال ‌های اخیر وارد کشور شد و توانست در مدت زمان کوتاهی بازار ساخت تابلو را دگرگون کند. تابلو چلنیوم خود به انواع مختلفی از جمله چلنیوم ساده، چلنیوم لترمکس، چلنیوم الماسی، چلنیوم ستاره ای و… تبدیل می ‌شود. چلنیوم ستاره ‌ای به دلیل ساختار جالب توجه و همچنین نورپردازی خاصی که دارد، در بین انواع دیگر بسیار محبوب شده است.

تابلوی مدرن، تبلیغات مدرن

اما نحوه طراحی و ساخت تابلو چلنیوم ستاره ای چگونه است؟

چلنیوم ستاره ای یکی از اعضای محبوب خانواده چلنیوم می باشد. برای طراحی و ساخت این تابلو بر روی سطح حروف با استفاده از دستگاه های برش سوراخ هایی ایجاد شده که این سوراخ ها باعث شکست نور و در نهایت ایجاد یک جلوه جذاب می گردند. از آنجایی که نور بازتاب شده به شکل ستاره به نمایش درمی آید، به این تابلوها، چلنیوم ستاره ای گفته می شود.

برش هایی که روی این تابلو ایجاد می شود، با فاصله و ابعاد مشخصی روی حروف است‌‌. در واقع با این کار می توان یک مشبک کاری روی حروف تابلو، انجام داد. در زیر لایه اصلی معمولاً یک لایه شفاف از جنس پلکسی گلاس قرار می گیرد. این کار باعث می‌ شود آلاینده های محیطی و گرد و غبار از سوراخ های تعبیه شده روی حروف، وارد سطح داخلی تابلو نشوند.

به طور کلی برای طراحی و ساخت تابلو چلنیوم ستاره ای در وهله اول طول، عرض و ارتفاع تابلو اندازه گیری شده و نمای کلی تابلو مثل فونت و ضخامت حروف، تعیین می گردد. پس از آن، با دستگاه های برش لیزری حروف برجسته روی پلکسی گلاس برش داده شده و در نهایت از نوعی پلکسی گلاس شیشه ای و شفاف برای پوشش داخلی آن ها، استفاده می شود.


اما نحوه طراحی و ساخت تابلو چلنیوم ستاره ای چگونه است؟

در مرحله آخر نوبت به سوراخ کردن سطح رویه و یا اصطلاحاً پانچ کردن حروف می‌ رسد. زمانی که نورپردازی با استفاده از لامپ های ال ای دی و اس ام دی انجام شود، زیبایی این تابلو نمایان می گردد.

برای تابلوهای چلنیوم ستاره ای معمولا از زیرسازی pvc استفاده می شود. البته که بسته به سلیقه و نظر مشتری می توان از زیرسازهای دیگر مثل ورق کامپوزیت، چوب ترمووود و یا سنگ هم استفاده کرد.

مزایای استفاده از تابلو چلنیوم ستاره ای

مسلما زمانی که نگاهی به فضای شهر بیندازید؛ متوجه وجود تابلوهای مختلف نصب شده سردرب فروشگاه ها و مغازه ها می شوید. صاحبان کسب و کارهای مختلف بر حسب سلیقه و بودجه خود، تابلوهای متفاوتی را انتخاب می ‌کنند تا بتوانند به واسطه آن ها برند تجاری و یا نام مغازه خود را در معرض دید عموم افراد، قرار دهند.

اما عده ای از مشتریان زیرکی بیشتری به خرج داده و سعی می کنند برای انتخاب تابلو از مدل های جدید و مدرن، استفاده کنند. به کار بردن تابلوهای مدرنی مثل تابلو ‌چلنیوم ستاره ‌ای باعث می ‌شود که درخشندگی فوق‌العاده ‌ای برای مغازه و فروشگاه شما، ایجاد گردد. همین موضوع نگاه مخاطب را جلب کرده و سبب جذب مشتری می گردد. در واقع تابلو چلنیوم ستاره ای با نمای ستاره ای خود چشمان هر رهگذری را به حیرت درمی آورد. این همان چیزی است که در سایر تابلوها کمتر دیده می شود.

مزایای استفاده از تابلو چلنیوم ستاره ای

سفارش تابلوی تبلیغاتی

چنانچه با مطالعه این مقاله نسبت به سفارش یک تابلوی تبلیغاتی مدرن ترغیب شده اید؛ بد نیست به یک تابلوسازی معتبر و باتجربه، رجوع کنید. تابلوسازان با توجه به عوامل مختلف مثل نوع کسب و کار مشتری، مخاطبینی که دارد و همچنین بودجه ای که برای طراحی و ساخت تابلو در نظر گرفته است، به روزترین و مناسب ترین تابلوی تبلیغاتی را به وی، پیشنهاد می ‌دهند.

تابلوسازی نامور سال هاست این کار را انجام داده و در این زمینه توانسته است درصد بالای رضایت مشتریان را جلب کند. این تابلوسازی کیفیت را اولویت کار خود قرار داده و همواره برای ساخت تابلو از بهترین و باکیفیت ترین متریال موجود در بازار، استفاده می ‌کند.

ارائه ضمانت نامه معتبر به هنگام تحویل تابلو به مشتری، نشان می دهد که از مواد اولیه باکیفیتی در ساخت تابلو استفاده شده است. بنابراین با سفارش تابلو به تابلوسازی نامور هرگز نگران خرابی های احتمالی پس از نصب تابلو نباشید، چرا که این تابلوسازی خدمات پس از فروش بسیار خوبی دارد.

به منظور دریافت مشاوره برای انتخاب نوع تابلو تبلیغاتی؛ می توانید با کارشناسان مجموعه تابلو سازی نامور از طریق شماره های درج شده در وب سایت، تماس بگیرید.

پیمایش به بالا
عضویت در خبرنامه

از تخفیف ها و جدیدترین ها با خبر شوید!

ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: