۰۲۱-5۷۹۹۶

021-44860911

سوالات متداول
انتقادات پیشنهادات

تابلو چلنیوم مغازه های اسباب بازی فروشی سرزمین عجایب را نشان می دهند!

مغازه های اسباب بازی فروشی، بی شباهت به سرزمین عجایب نیستند و تابلو چلنیوم خیره کننده ی آنها باعث می شود که در سطح شهر به راحتی دیده شوند. اسباب بازی فروشی ها و عروسک فروشی ها، کسب و کاری از جنس دنیای کودکانه اند، به همین دلیل باید در طراحی هر قسمت از آن، ظرافت خاصی رعایت شود.

همانطور که گفتیم تابلو مغازه اسباب بازی فروشی ها هستند که باعث دیده شدن آنها می شوند. از این رو توجه به نوع تابلو و طراحی آن یکی از اصلی ترین چالش های روبرو برای صاحبان مغازه های اسباب بازی فروشی است. بنابراین اگر شما به عنوان یک مغازه دار این سوال را دارید که برای تبلیغات مغازه اسباب بازی چه راهی پیشنهاد می شود؟ جواب ما به شما این است، “تابلوی مناسبی برای مغازه ی خود انتخاب کنید.”

تابلو سازی اسباب بازی

مطالعه این مقاله به شما پیشنهاد می شود: ساخت تابلو و تاثیر آن بر کسب و کار

پاسخی که به سوال اول دادیم احتمالاً این سوال را هم برای شما به وجود می آورد که مناسب ترین تابلو برای مغازه تان چه نوع تابلویی است؟ برای اینکه پاسخ سوالاتان را پیدا کنید قدم به قدم با ما همراه شوید.

قدم اول: تابلو چلنیوم را انتخاب کنید.

بی شک اگر از افراد فعال در صنف تابلو سازی بپرسید که بهترین نوع تابلو مغازه چه نوع تابلویی است، اکثر آنها تابلو های چلنیوم را به شما پیشنهاد می کنند. انعطاف پذیری بالای این نوع تابلوها و همین طور قیمت مناسب آنها نسبت به سایر تابلوها قطعا باعث خواهد شد که شما تابلوهای چلنیوم را انتخاب کنید.

تابلو مغازه اسباب بازی

تابلو چلنیوم سردر عروسک فروشی ها و اسباب بازی فروشی ها انتخاب بسیار عالی بوده که می تواند راه مناسبی برای تبلیغات آنها باشد.

تابلو چلنیوم مغازه اسباب بازی فروشی را می توان به یک بلندگوی بی صدا تشبیه کرد که اگر چه صدا ندارد اما می تواند دنیای داخل مغازه شما را برای تمامی افرادی که از روبروی آن عبور می کنند به تصویر بکشد.

معمولاً در اکثر خیابان های شهر یک یا چند مغازه ی اسباب بازی فروشی و عروسک فروشی وجود دارد و نکته ی قابل توجه این است که مشتریان این مغازه ها محدود به رده ی سنی خاصی می شوند. عمده ی مشتریان اسباب بازی فروشی ها، کودکان و نوجوان هستند و عده ای دیگر معمولاً افرادی هستند که در مناسبت های خاص برای خرید هدیه، عروسک فروشی ها را انتخاب می کنند. پس تبلیغات برای دیده شدن این مغازه ها بسیار مهم است که تابلوهای چلنیوم مغازه های عروسک فروشی و اسباب بازی فروشی ها نقش به سزایی را در تبلیغات ایفا می کنند.

قدم دوم: طراحی تابلوی چلنیوم را حرفه ای انجام دهید.

بعد از انتخاب نوع تابلو تبلیغاتی، طرح تابلو چلنیوم فروشگاه اسباب بازی و عروسک فروشی چالش بعدی است که با آن روبرو هستید. نوع طراحی در تابلوسازی می تواند از مهمترین فاکتورها در موفقیت مغازه ی شما باشد چرا که اگر طرح تابلو مغازه شما زیبا و خاص باشد همیشه در ذهن مشتری خواهد ماند و همین نکته باعث می شود که دفعات بعد نیز مغازه شما را برای خرید انتخاب کنند.

تابلو چلنیوم مغازه اسباب بازی فروشی برای آنکه یک تابلوی جذاب به شمار آید باید طراحی خاصی داشته باشد که توجه به چند نکته می تواند این امر را برای شما به وجود آورد.

تابلو چلنیوم مغازه اسباب بازی

1.طراحی اسم مغازه یا فروشگاه:

اولین چیزی که در تابلوی مغازه جلب توجه می کند اسم آن مغازه است. تابلوهای چلنیوم این امکان را به شما می دهد که هر نوع تابلویی که طراحی کردید را به راحتی اجرا کنید. پس به طراحی اسم مغازه بسیار توجه کنید. چیدمان متفاوت حروف کنار هم و در نظرگرفتن طراحی زیبا برای حروف از اسم مغازه ی شما یک طرح جذاب خواهد ساخت. اسم مغازه ی شما معرف کسب و کارتان است پس در تابلو چلنیوم مغازه اسباب بازی فروشی خود نحوه ی طراحی کردن اسم مغازه را در اولویت بگذارید و از طراح تابلو خود بخواهید که با یک فونت خاص اسم مغازه تان را طراحی کند.

2.طراحی لوگو، المان و یا کارکتر:

یکی دیگر از نکاتی که در طرح تابلو چلنیوم مغازه اسباب بازی فروشی باید به آن توجه کرد، طراحی یک لوگوی مناسب است. یک لوگو خاص می تواند مغازه شما را برای مشتریان یک برند فراموش نشدنی کند. پس در طراحی تابلو چلنیوم سردر مغازه اسباب بازی فروشی خود از طراحی یک لوگوی زیبا و ماندگار غافل نشوید. همچنین در طراحی تابلو مغازه می توانید از المان ها و یا آیکون های خاص نیز استفاده کنید . برای مثال می توان در قسمت های مختلف از اشکالی مانند ستاره ، ماه و انواع فلش ها و… استفاده کرد. به علاوه می توانید کارکترهای کارتونی را هم در گوشه ای از طرح خود داشته باشید.

3.انتخاب رنگ مناسب در طراحی:

رنگ تابلو سردر مغازه ی شما بسیار مهم است چرا که یکی از فاکتورهای ماندگاری تابلو مغازه در ذهن مشتریان رنگ است. به علاوه نوع رنگ استفاده شده در تابلو چلنیوم مغازه اسباب بازی فروشی هم می تواند باعث جذابیت آن شود، و هم می تواند آن را تبدیل به یک تابلوی معمولی کند.

تابلو مغازه اسباب بازی

پس هنگام انتخاب رنگ بسیار توجه کنید. جسور باشید و از رنگ های شاد استفاده کنید. اسباب بازی ها و عروسک ها از رنگ های زیبا و هیجان انگیز ساخته شده اند پس شما هم برای تابلوی مغازه تان از این رنگ ها استفاده کنید. مطمئن باشید که یک رنگ زیبا در تابلوی چلنیوم مغازه ی شما در جذب مشتری بیشتر تأثیرگذار خواهد بود.

4.پرهیز از طرح های کپی:

این جمله را فراموش نکنید. هرگز از طرح تابلو های دیگر کپی نکنید. این کار باعث می شود که تمام هزینه و زحمت شما به هدر برود. به علاوه یک تابلو چلنیوم با طرح کپی شده برای مشتری هرگز جذاب نخواهد بود و به نوعی باعث بی اعتمادی مشتری به محصولات شما نیز خواهد شد. به عنوان یک مغازه دار ممکن است که از تابلو یک مغازه و یا یک فروشگاه خوشتان آمده باشد و از تابلوسازی ها بخواهید که مشابه همان تابلو را برایتان بسازند. اگر چنین تصمیمی گرفته اید، دست نگه دارید که این کار یک اشتباه بزرگ است.

در طراحی تابلو چلنیوم مغازه تان صبور باشید تا بتوانید یک تابلو با طرح منحصر به فرد و مختص کسب و کارتان را داشته باشید.

5.رعایت ترکیب بندی:

بعد از در نظر گرفتن تمامی نکاتی که برای طراحی تابلو یاد آور شدیم، این نکته را هم در نظر داشته باشید که تابلوی چلنیوم سردر مغازه اسباب بازی فروشی و عروسک فروشی شما باید دارای یک ترکیب بندی مناسب باشد. اسم مغازه، لوگو و المان ها و … باید به گونه ای کنار یکدیگر در کادر تابلو طراحی شوند که ترکیبی با جذابیت بصری بالا را خلق کنند.

قدم سوم : نورپردازی را فراموش نکنید.

تابلو چلنیوم مغازه اسباب بازی فروشی و عروسک فروشی به تنهایی باعث جلب توجه نخواهد شد بلکه نور باعث کامل شدن جذابیت بصری آن می شود. شاید در روز نیازی به استفاده از نور در تابلو مغازه نباشد اما در شب تابلو شما بدون وجود نور دیده نخواهد شد بنابراین به نورپردازی توجه کنید.

چگونگی نورپردازی نیز از اهمیت خاصی برخوردار است. استفاده از نورهای نقطه ای یا خطی هر کدام جلوه ی متفاوتی به تابلوی شما می دهند.

رنگ نور نیز بسیار مهم است که البته انتخاب رنگ نور وابسته به رنگ های به کار رفته در تابلو است. پس در نورپردازی تابلو نیز با طراح تابلو خود مشورت کنید تا بتوانید درکنار رعایت ترکیب بندی تابلو، نور مناسبی را هم برای آن انتخاب کنید.

سخن آخر

و اما در آخر باید این نکته را هم اضافه کنیم که اسباب بازی فروشی ها و عروسک فروشی ها جزء کسب و کارهایی هستند که باید برای بقای آن همواره خلاق و کوشا باشید. شما باید بتوانید مشتریان را ترغیب کنید که داخل مغازه تان بیایند و از محصولات شما خریداری کنند پس تابلوهای چلنیوم سردر مغازه شما مهمترین نقش را در جذب مشتری ایفا می کنند.

پیمایش به بالا
عضویت در خبرنامه

از تخفیف ها و جدیدترین ها با خبر شوید!

ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: