گروه تابلو سازی ناموَر

اگر به جرأت بگوییم تابلوسازی امروزه جزء صنعت های پردرآمد محسوب می شود، پربیراه نگفته ایم. تابلوسازی در اقتصاد کشورها تاثیر قابل توجهی ایجاد می‌کند که این تاثیر رابطه مستقیمی روی ساخت و تولید تابلوهای تبلیغاتی و در نهایت فروش و نصب آن ها دارد. به دلیل افزایش درآمد از طریق تابلوهای تبلیغاتی، امروز صاحبان کسب و کارهای مختلف روی طراحی و ساخت این تابلو با هم رقابت دارند. به گونه‌ای که هر فردی سعی می‌کند تابلوی زیباتر و منحصربه‌فرد تری داشته باشد و بتواند از این طریق، جذب مخاطب کند. اما یکی از تابلوهای پرطرفدار و البته خلاقانه ای که در این زمینه استفاده می شود، تابلو چلنیوم پولکی است. این تابلو همانطور که از اسم آن مشخص است، براقیت و درخشندگی فوق العاده زیادی دارد. با ما همراه باشید تا با تابلو چلنیوم پولکی و نحوه طراحی و ساخت آن، بیشتر آشنا شوید.

آشنایی با تابلو چلنیوم پولکی

تابلو پولکی زیر مجموعه ای از تابلوهای چلنیوم محسوب می شود و همانطور که می دانید تابلوهای چلنیوم از نوع تابلوهای حروف برجسته هستند که با استفاده از متریال چلنیوم، ساخته می شوند. برای طراحی و ساخت تابلو پولکی از تایل های پلاستیکی استفاده می شود. به این صورت که روی این تایل ها تکه های پولک از جنس پلاستیک و در رنگبندی های مختلف، نصب می گردد.

اما چه چیز موجب جذابیت تابلوهای چلنیوم پولکی شده است؟! ظاهر تابلوهای پولکی به این صورت است که با قرار گرفتن در معرض وزش باد به حرکت درآمده و به واسطه براقیتی که دارد، جذاب و خیره کننده می شود. بنابراین می‌توان از این تابلوها با هدف تزئین دکوراسیون داخلی، ساخت بیلبوردهای تبلیغاتی، ساخت تابلو مغازه و دیگر تابلوهای تبلیغاتی، استفاده کرد. ویژگی اصلی تابلوهای چلنیوم پولکی همان درخشندگی و براقیت آن هاست که باعث جلب توجه می شود.

آشنایی با تابلو چلنیوم پولکی

همانطور که می دانید هر چقدر که بتوانید در صنعت تبلیغات نظر مخاطبان بیشتری را به خود جلب کنید، درآمد بالاتری خواهید داشت. بنابراین استفاده از تابلو چلنیوم پولکی می تواند یک راه آسان و البته موثر برای رسیدن به این هدف باشد.

البته تابلو پولکی تنها دستاورد تابلو چلنیوم نمی باشد. تابلوهای چلنیوم انواع مختلفی داشته و با متریال های متفاوتی همچون پلکسی، ترمووود و…. ساخته می شوند.

انواع تابلو چلنیوم پولکی

تابلو پولکی را می توان به انواع مختلفی تولید کرد. نوع اول به این صورت ساخته می شود که حروف چلنیوم از نوع پولکی بوده و زمینه کار متفاوت با متریال پولکی باشد. نوع دوم به این صورت است که زمینه کار پولکی بوده و حروف ساخته شده از جنس دیگری باشد و مدل آخر به این صورت ساخته می شود که هم زمینه تابلو و هم حروف چلنیوم از نوع پولکی باشند که البته نوع آخر درخشندگی فوق العاده زیادتری نسبت به دو نوع قبل دارد.

به طور کلی تابلو چلنیوم پولکی خود به انواع مختلف مثل بیلبورد پولکی، تابلو پولکی فلکسی، تابلو پولکی نئون پلاستیک، تابلو پولکی لایت باکس و… تقسیم بندی می شود. هر کدام از این تابلوها برای کسب و کار خاصی مناسب بوده و معمولاً انتخاب آن ها، سلیقه ای می باشد.

انواع تابلو چلنیوم پولکی

کاربرد تابلو چلنیوم پولکی

از آنجایی که تابلو پولکی دارای حرکت و انعکاس نور می باشد و می تواند یک نمایش منحصربه‌فرد و سه بعدی برای مخاطبان ایجاد کند، برای کاربردهای متفاوتی استفاده می شود. از تابلو چلنیوم پولکی می‌توانید به‌ عنوان بیلبورد تبلیغاتی و یا به عنوان تابلو سر درب شرکت ها، ارگان ها، تابلو مغازه و… استفاده کنید. همچنین تابلو حروف پولکی را می توان برای تبلیغات بسیاری از اصناف مثل سالن های زیبایی، اسباب بازی فروشی ها، مغازه های خرازی، مغازه های لوازم تزیینی منزل و… استفاده کرد.

ویژگی های تابلو پولکی

یکی از موارد اساسی و مهم در تولید تابلو پولکی، زمینه کار است. زمینه کار می تواند از جنس های مختلفی باشد اما معمولاً از ورق های pvc ، کامپوزیت و شیشه برای تابلوهای پولکی استفاده می شود. البته در سال های اخیر برای ساخت تابلوهای پولکی از نوعی پلاستیک هم برای زمینه کار استفاده می شود. این پلاستیک حالت آیینه وار داشته و به دلیل انعکاس نور از پولک ها جلوه ای جذاب و سه بعدی، ایجاد می‌کند.

پولک های استفاده شده برای ساخت تابلو چلنیوم پولکی در اشکال و رنگ های متفاوتی وجود دارد. این پولک ها مانند پیکسل در کنار یکدیگر قرار گرفته و سطح کار را پوشش می دهند. تابلو پولکی یکی از زیباترین تابلوهای تبلیغاتی است. به همین دلیل است که تابلوسازهای بزرگ معمولا از این تابلو برای معرفی خود استفاده می کنند. ویژگی جالب در تابلوهای پولکی همان رقص پولک هاست که با وزش باد و ایجاد صدا سریع تر به حرکت درآمده و شروع به رقص و انعکاس نور می کنند.

ویژگی های تابلو پولکی

قیمت تابلوی پولکی

واضح است که قیمت یک تابلو با میزان جذابیت و زیبایی آن، رابطه مستقیمی دارد. تابلو چلنیوم پولکی جزء تابلوهای زیبا و درخشان محسوب می‌شود. بنابراین منطقی است که قیمت آن نسبت به تابلوهای ساده، بالاتر باشد. اما به طور کلی قیمت تابلوی پولکی بر اساس عواملی مثل ابعاد تابلو، نوع حروف برجسته، نوع لامپ‌ ها، محل نصب و بسیاری از عوامل دیگر، تعیین می گردد. بنابراین می توان برای تمامی تابلوهای پولکی یک قیمت مشخص شده اعلام کرد. اگر قصد سفارش این تابلو را دارید؛ باید ابتدا محدوده نصب آن را مشخص کرده و از تابلوساز بخواهید تخمین قیمت را برای شما نسبت به نیازهایی که دارید، انجام دهد.

مزایای استفاده از تابلوی تبلیغاتی پولکی چیست؟

با توجه به زیبایی خاصی که این تابلو دارد، ممکن است نسبت به سفارش آن ترغیب شده باشید. خبر خوب اینکه علاوه بر زیبایی؛ این تابلو مزایای دیگری هم دارد که می تواند شما را نسبت به انتخابتان، مصمم تر کند. به طور کلی مزایای تابلو تبلیغاتی پولکی عبارتند از:

مقاومت در برابر تابش نور خورشید

اگر تابلویی که سفارش می دهید مقاومت کافی در برابر عوامل محیطی مثل نور خورشید را نداشته باشد، به سرعت دچار آسیب و رنگ پریدگی می گردد. بنابراین برای جلوگیری از این اتفاق باید تابلو روکش محافظ داشته و یا از رنگ های مرغوبی برای آن، استفاده شده باشد. خوشبختانه تابلو پولکی مقاومت خوبی در برابر شرایط جوی و آب و هوایی دارد.

طول عمر بالا

از آنجایی که متریال به کار رفته در ساخت تابلو چلنیوم پولکی مرغوبیت کافی دارد، شما می توانید انتظار طول عمر بالا را از این تابلو داشته باشید. البته نحوه نگهداری و مراقبت از تابلو نیز در افزایش طول عمر آن، تاثیرگذار است.

تنوع رنگ و شکل

پولک هایی که برای ساخت تابلو پولکی در بازار وجود دارد، در شکل و رنگ های متفاوتی هستند. بنابراین می توانید متناسب با دکوراسیون داخلی فروشگاه و مغازه خود، هر کدام را انتخاب کنید.

مزایای استفاده از تابلوی تبلیغاتی پولکی چیست؟

کاربرد وسیع

علاوه بر ساخت تابلو از پولک ها می توان برای کاربردهای دیگر مثل زیباتر ساختن دکوراسیون داخلی منزل و محیط کار هم استفاده کرد.

سهولت در تولید و نصب

نصب تابلو پولکی نسبت به دیگر ابزارهای تبلیغاتی ساده تر است. این تابلو وزن پایینی دارد و از هر جهت برای تبلیغات، مناسب می باشد.

سفارش تابلو تبلیغاتی پولکی

تابلو پولکی در رنگ های مختلف و زیبایی در بازار وجود دارد. شما می توانید برای داشتن این تابلوی تبلیغاتی به یک تابلوسازی معتبر مراجعه کنید. تابلوسازی نامور سال هاست کار طراحی و ساخت انواع تابلوهای تبلیغاتی را انجام داده و در این کار تجربه لازم را دارد. علاوه بر تابلو چلنیوم پولکی؛ انواع دیگر تابلو مثل تابلو کامپوزیت، تابلو استیل، تابلو ترموود، تابلو پلکسی و… هم توسط این تابلو سازی طراحی و تولید می شود.

به منظور دریافت مشاوره و راهنمایی در زمینه انتخاب نوع تابلو تبلیغاتی؛ می ‌توانید با کارشناسان مجموعه تابلوسازی نامور از طریق شماره های درج شده در وب سایت، تماس بگیرید.

پیمایش به بالا