۰۲۱-5۷۹۹۶

021-44860911

سوالات متداول
انتقادات پیشنهادات

اگر با تابلوهای چلنیوم آشنایی داشته باشید؛ حتما نام تابلو چلنیوم کریستالی، چلنیوم الماسی و یا چلنیوم ستاره ای را شنیده اید. این تابلوها به واسطه درخشندگی فوق العاده ای که دارند، در بین مشتریان سفارش دهنده تابلو بسیار محبوب واقع شده اند. اما تابلوهای چلنیوم کریستالی چگونه طراحی و پیاده سازی می شوند؟! اگر از طرفداران تابلوهای مدرن باشید، در انتخاب تابلوی تبلیغاتی حتماً به سراغ تابلو چلنیوم ستاره ای و یا کریستالی می روید. این تابلو آنچنان زرق و برق دارد که می‌ تواند نگاه هر بیننده ای را به خود، جلب کند. در ادامه بیشتر با این نوع تابلو تبلیغاتی آشنا می شوید.

نقش مهم تبلیغات در رونق کسب و کار

اگر قصد دارید کسب و کار و یا حرفه ای را آغاز کنید؛ قبل از هر چیز به فکر تبلیغات صحیح و اصولی برای آن باشید. چرا که بدون وجود تبلیغات افراد متوجه وجود کسب و کار شما نخواهند شد. بنابراین بدون وجود تبلیغات جای پیشرفت در کسب و کار شما کمرنگ می شود.

خوشبختانه برای انتخاب یک تابلوی تبلیغاتی با تنوع زیادی رو به رو هستید. به طوری که می توانید با هر سلیقه و بودجه ای که دارید، یکی از انواع تابلوهای تبلیغاتی را انتخاب کنید. البته که روش های تبلیغاتی متنوع هستند. شما می توانید هم از تابلوی تبلیغاتی و هم از دیگر روش های تبلیغاتی مثل چاپ بروشور، چاپ بنر و… استفاده کنید. البته تمامی روش های تبلیغاتی تاثیر خود را دارند، اما اگر به دنبال یک روش دائمی و موثر هستید؛ پیشنهاد ما استفاده از تابلوی تبلیغاتی نصب شده سردرب مغازه و فروشگاه است.

نقش مهم تبلیغات در رونق کسب و کار

مزیت مهمی که تابلوهای تبلیغاتی دارند، دائمی و همیشگی بودن آن هاست. اگر به سراغ پخش آگهی های تلویزیونی بروید؛ حتما اطلاع دارید که به ازای یک ثانیه پخش بیشتر موظف به پرداخت هزینه مازاد هستید اما تابلوی تبلیغاتی از این قاعده مستثنی است. به گونه ‌ای که شما تنها یک بار برای طراحی و ساخت آن هزینه می پردازید، اما می توانید تا سال ‌ها از فواید تبلیغاتی آن، استفاده کنید. با وجود این مزیت بزرگ دیگر هیچ تردیدی برای سفارش تابلوی تبلیغاتی، نخواهید داشت.

آشنایی با تابلو چلنیوم کریستالی

حال که قرار است برای طراحی و ساخت تابلو هزینه بپردازید، بهتر است به سراغ انواع مدرن آن بروید. تابلوها هر روز جدیدتر می شوند. بنابراین اگر به دنبال جذب بیشتر مشتری هستید؛ توصیه می کنیم از همان ابتدا یک تابلوی منحصر به فرد، جذاب و امروزی سفارش دهید. تابلوهای چلنیوم جزء تابلوهای مدرن محسوب می شوند که البته انواع مختلفی هم دارند. چلنیوم کریستالی، چلنیوم الماسی و چلنیوم ستاره ای اسامی نوع خاصی از تابلو چلنیوم است.

آشنایی با تابلو چلنیوم کریستالی

اما نحوه طراحی و ساخت تابلو چلنیوم کریستالی چگونه است؟

قبل از هر چیز برای طراحی تابلو چلنیوم کریستالی باید موارد زیر را در نظر بگیرید. در وهله اول کسب و کاری که قرار است تابلو برای آن طراحی شود، مشخص شده و لوگو و یا دیگر عناصر گرافیکی مورد نیاز، روی طرح تابلو در نظر گرفته شود. توجه به شرایط آب و هوایی منطقه ای که قرار است تابلو در آنجا نصب شود و همچنین توجه به نوع کسب و کار و مخاطبین آن، موارد مهمی است که باید مورد توجه طراح مجموعه تابلوسازی قرار گیرد.

پس از اینکه طرح تابلو مشخص شد؛ طراح مجموعه آن را با استفاده از نرم افزارهای دقیق کامپیوتری طراحی می کند. در نهایت پس از تایید توسط مشتری؛ تابلو به مرحله پیاده ‌سازی رفته و در نهایت نورپردازی برای آن، انجام می گیرد.

اما چرا به این تابلوها، کریستال گفته می شود. حین طراحی و ساخت تابلوهای چلنیوم کریستال با استفاده از دستگاه های برش سوراخ هایی روی حروف، ایجاد می شود. پس از اعمال نورپردازی؛ این سوراخ های ایجاد شده باعث شکست نور و در نهایت ایجاد یک جلوه زیبا برای تابلو می گردند. به همین دلیل از دور حالت الماسی داشته و اگر سوراخ های ایجاد شده به شکل ستاره باشد، به آن چلنیوم ستاره ای گفته می شود.

اما نحوه طراحی و ساخت تابلو چلنیوم کریستالی چگونه است؟

در واقع یکی از دلایل جذابیت و محبوبیت این تابلو؛ همین نمایش الماس گونه آن است. به گونه‌ ای که افراد با اولین نگاه جذب تابلو می شوند. برای اینکه از ورود گرد و غبار به بخش داخلی حروف برجسته روی تابلو جلوگیری شود؛ معمولا تابلوسازان از یک لایه شفاف از جنس پلکسی گلاس برای قسمت داخلی حروف، استفاده می کنند. مواردی مثل انتخاب زیرساز، نوع نورپردازی و ترکیب رنگ تابلو، بستگی به سلیقه و نظر مشتری دارد. در هر صورت راهنمایی تابلوسازان هم می ‌تواند در این زمینه، کمک کننده باشد.

مزایای تابلو چلنیوم الماسی

اگرچه دست شما برای انتخاب نوع تابلو کاملاً باز است اما توصیه می ‌کنیم اگر قرار است برای طراحی و ساخت تابلو هزینه پردازید؛ به سراغ نمونه های مدرن و امروزی آن بروید. چرا که وجود یک تابلو با طرح و رنگ تکراری نمی تواند آن طور که باید و شاید روی جنبه تبلیغات کارتان، اثرگذار باشد. اولین مزیتی که تابلو چلنیوم الماسی به دنبال دارد، مدرن بودن آن است. از چنین تابلویی می ‌توان انتظار درخشندگی فوق العاده ای را داشت. البته که برای داشتن یک تابلوی مدرن مجبور هستید هزینه بیشتری بپردازید، اما مطمئن باشید چنین تابلویی ارزش هزینه کردن را دارد. چرا که می تواند در مدت زمان کوتاهی برای شما سودآوری قابل توجهی داشته باشد.

مزایای تابلو چلنیوم کریستالی

سفارش تابلوی تبلیغاتی

در این مقاله آشنایی مختصری با تابلو چلنیوم الماسی پیدا کردید. اگر به دنبال مدرن ترین نوع تابلو هستید؛ پیشنهاد می ‌کنیم در اسرع وقت به یک تابلوسازی معتبر و باتجربه، رجوع کنید. دیدن نمونه تابلوهای مدرن ساخته شده از نوع چلنیوم، استیل، ترمووود، کامپوزیت و… به شما در انتخاب بهتر تابلو، کمک می کند. تابلوسازی نامور سال ها کار طراحی و ساخت انواع تابلوهای تبلیغاتی را انجام داده و در این زمینه مهارت لازم را داراست.

شما به هنگام سفارش تابلو باید مواردی را هم در نظر بگیرید. به عنوان مثال مواردی مثل سابقه کار تابلوساز، وجود ضمانت نامه معتبر، نحوه انجام خدمات پس از فروش و… را از تابلوساز جویا شوید تا بتوانید با اطمینان بیشتری کار ساخت تابلو را به آنان بسپارید.

خوشبختانه تابلوسازی نامور تمامی مزایای ذکر شده را داراست. بنابراین شما بدون هیچ نگرانی می توانید سفارش خود را به این تابلوسازی بسپارید. تابلوسازی نامور برای ساخت تابلو از بهترین و بادوام ترین متریال روز بازار استفاده می ‌کند. بنابراین اگر هدف شما داشتن یک تابلو‌ چلنیوم است؛ با خیال راحت کار طراحی و ساخت تابلوی خود را به تابلو سازی نامور بسپارید. وجود ضمانت نامه و گارانتی معتبر هنگام تحویل تابلو به مشتری، نشان از کیفیت مواد اولیه به کار برده شده در ساخت تابلو دارد.

البته که هیچ محدودیتی در انتخاب نوع تابلو نخواهید داشت. شما می ‌توانید به سراغ تابلوهای استیل و یا تابلوهای کامپوزیت بروید. این تابلوها در عین داشتن زیبایی و جذابیت؛ نسبت به برخی از تابلوهای مدرن قیمت پایین تری دارند. چنانچه دکوراسیون بیرونی فروشگاه و یا مغازه برایتان اهمیت دارد؛ توصیه می ‌کنیم به هنگام انتخاب تابلو و زیرساز استفاده شده برای آن، به هماهنگی بین نمای بیرونی و نوع تابلو هم توجه داشته باشید.

به منظور دریافت مشاوره و راهنمایی در زمینه انتخاب نوع تابلوی تبلیغاتی؛ می توانید با کارشناسان مجموعه تابلوسازی نامور از طریق شماره های درج شده در وب سایت، تماس بگیرید.

پیمایش به بالا
عضویت در خبرنامه

از تخفیف ها و جدیدترین ها با خبر شوید!

ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: