۰۲۱-5۷۹۹۶

021-44860911

سوالات متداول
انتقادات پیشنهادات

مغازه های عرضه لوازم التحریر جزء فروشگاه هایی هستند که هر روز با تعداد زیادی از مراجعه‌ کنندگان، مواجه می‌ باشند. از آنجایی که کودکان و نوجوانان قشر عظیمی از مخاطبان این مغازه ها هستند؛ پیشنهاد می شود حتماً برای تبلیغات و معرفی چنین مغازه هایی، اقدامات لازم انجام شود. یکی از بهترین روش ها در این زمینه، استفاده از تابلوی تبلیغاتی می باشد. با نصب یک تابلوی رنگی و پرزرق و برق سر درب یک کتابفروشی و لوازم التحریر می توانید این اطمینان را داشته باشید که افراد زیادی به واسطه همین تابلو به فروشگاه و مغازه شما، قدم بگذارند.

استفاده از تابلو این مزیت را دارد که بتوانید با کمترین هزینه در بیشترین بازه زمانی کار تبلیغات را انجام دهید. البته روش های تبلیغاتی دیگری هم وجود دارد که اکثر این روش ها مستلزم تمدید بازه زمانی جهت نمایش تبلیغات هستند. اما تابلوی تبلیغاتی مناسب کتابفروشی و لوازم التحریر چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟!

تابلو کتابفروشی و لوازم التحریر

چرا برای معرفی کتابفروشی به تابلو نیاز داریم؟

با وجود مغازه های مختلف که هر کدام خدمات و محصولات خاصی را ارائه می ‌کنند؛ اگر برای فروشگاه لوازم التحریر و کتابفروشی اقدام به نصب یک تابلوی بزرگ و باکیفیت نکنید؛ افراد نمی توانند به راحتی چنین فروشگاهی را پیدا کنند. تابلوی مذکور باید از فواصل دور به راحتی دیده شود و البته باید در مکانی نصب شود که از تمامی جهات دید کافی داشته باشد. اگر چنین تابلویی سر درب مغازه نصب شده باشد؛ افراد به راحتی می ‌توانند آن را پیدا کنند‌.

مغازه کتابفروشی و لوازم التحریر انواع محصولات مربوط به نوشت افزار را داراست. بنابراین واضح است که مخاطبان زیادی داشته باشد، اما این در حالی است که بتوانید از تبلیغات اصولی و صحیح استفاده کنید. چرا که بازار تبلیغات این حوزه کاری تنگاتنگ بوده و لازم است برای دیده شدن و معرفی حتماً از روش های اصولی برای تبلیغات، استفاده شود.

چرا برای معرفی کتابفروشی به تابلو نیاز داریم؟

ویژگی های تابلو مغازه کتابفروشی و لوازم التحریر

قبل از اینکه در مورد ویژگی ‌های تابلوی مناسب برای کتابفروشی و لوازم التحریر صحبت کنیم؛ بد نیست کمی با این شغل، آشنا شوید. در مغازه کتابفروشی محصولات متفاوتی به فروش می ‌رسد. انواع لوازم التحریر، انواع لوازم نقاشی، کلیه ابزارهای نوشتاری اداری، ابزارهای طراحی و مهندسی، انواع نمودارها، انواع ابزارها و لوازم فانتزی و کادویی، انواع لوازم معماری، طراحی و گرافیک، انواع کتاب های درسی، کمک درسی، آشپزی، داستان، رمان، کتاب‌ های کودکان، کتاب های تست و کنکور و…، لوازم مربوط به گلسازی، خدماتی مثل تکثیر، تایپ، کپی، فنرزنی، صحافی، فکس و… جزء محصولات و خدماتی است که در یک مغازه کتابفروشی و لوازم التحریر، ارائه می گردد.

یک تابلوی مناسب برای چنین مغازه ای باید راهنمای خوبی برای مشتریان باشد. به گونه ‌ای که بتواند افراد را برای ورود به مغازه، ترغیب کند. می توانید بر روی تابلو مغازه لوازم التحریر و کتابفروشی از تصاویری مثل مداد، خودکار، دفتر یا کتاب در کنار حروف برجسته، استفاده کنید. با این کار راحت تر می توانید فروشگاه خود را به دیگران، معرفی کنید.

همان طور که گفتیم، بیشتر مخاطبان چنین مغازه هایی کودکان و نوجوانان هستند. بنابراین بهتر است از رنگ ‌های شاد و زنده برای معرفی مغازه کتابفروشی و لوازم التحریر، استفاده شود. چنین رنگ هایی برای افراد در سنین نوجوانی و کودکی، جذاب تر است. تابلوهای کامپوزیت در این زمینه بسیار موفق عمل کرده اند. چرا که ترکیب رنگی این متریال در بازار کامل بوده و در هر رنگی که نیاز داشته باشید، موجود است.

البته گزینه های دیگری را هم می توانید برای طراحی تابلو کتابفروشی و لوازم التحریر، انتخاب کنید. به عنوان مثال می‌ توانید از زیرساز ترمووود استفاده کنید. چرا که ترمووود از جنس چوب بوده و بهتر می ‌تواند لوازم التحریر را ترسیم کند. زیرا برخی از اقلام داخل فروشگاه مثل مداد هم از جنس چوب بوده و به نوعی با طبیعت، در ارتباط می باشد.

ویژگی های تابلو مغازه کتابفروشی و لوازم التحریر

پس آنچه که در طراحی و ساخت تابلوی کتابفروشی و لوازم التحریر مطرح است در درجه اول زیبایی و جذابیت ظاهری آن و سپس کیفیت متریال استفاده شده در ساخت آن می ‌باشد. تابلوی مذکور باید از نظر ظاهری جذاب و گیرا باشد و بتواند افراد زیادی را جذب کند و از طرفی تابلو باید بتواند در شرایط محیطی مختلف، دوام و استقامت لازم را داشته باشد. اگر تابلو در برابر وزش باد، بارش باران و تابش نور خورشید استقامت کافی را نداشته باشد؛ به سرعت دچار خرابی شده و شما را مجبور به دوباره کاری و صرف هزینه های مازاد برای تعویض تابلو می کند. پس بهتر است از همان ابتدا یک تابلوی باکیفیت و البته مدرن و زیبا، سفارش دهید. این تابلو می تواند سال ها برای شما کار تبلیغات را انجام دهد. بنابراین هزینه ‌ای که برای طراحی و ساخت تابلو پرداخت می ‌کنید، در واقع هزینه محسوب نمی ‌شود بلکه یک سرمایه‌ گذاری بلندمدت است.

بهترین نوع تابلو برای فروشگاه های عرضه لوازم التحریر

انواع متفاوتی از تابلو برای معرفی فروشگاه ها و مغازه ها وجود دارد که شما بر اساس کسب و کاری که دارید و همچنین بودجه ای که برای این کار در نظر گرفته اید؛ می توانید هر کدام را انتخاب کنید. خوشبختانه تنوع تابلوهای امروزی آنقدر زیاد است که می‌ تواند هر سلیقه ای را پوشش دهد. در ادامه برخی از پرطرفدارترین و محبوب ترین تابلوهای تبلیغاتی برای مغازه کتابفروشی و لوازم التحریر را معرفی خواهیم کرد:

تابلو چلنیوم

تابلو چلنیوم را می‌ توان معروف ترین و محبوب ترین تابلوهای برجسته در دنیای تبلیغات به حساب آورد. تابلوهای چلنیوم به انواع مختلفی مثل چلنیوم الماسی، چلنیوم ساده و چلنیوم ستاره ‌ای، طراحی و تولید می شوند. چلنیوم تقریباً با هر بودجه ای سازگار است. اگر برای سفارش تابلو قصد ندارید هزینه بالایی بپردازید؛ می توانید یک تابلو چلنیوم ساده یا لترمکس، سفارش دهید تا با هزینه کمتری بتوانید یک تابلوی مدرن و باکیفیت، داشته باشید.

تابلو فلکسی

تابلوهای فلکسی نمای کاملا ساده ای داشته و بدون نورپردازی پیاده سازی می شوند. البته می توانید با نصب پروژکتور در اطراف تابلو فلکسی نور آن را تامین کنید اما جدیدا از لامپ های اس ام دی در زمینه تابلو جهت نورپردازی تابلو فلکسی، استفاده می شود. این تابلو با استفاده از دستگاه چاپ فلکس چاپ شده و روی سازه های فلزی، نصب می گردد. تابلو فلکسی از نظر هزینه بسیار مقرون به صرفه می باشد.

بهترین نوع تابلو برای فروشگاه های عرضه لوازم التحریر

تابلو استیل

اگر از طرفداران تابلوهای فلزی هستید؛ بد نیست نگاهی هم به تابلوهای استیل بیندازید. استیل فلزی با دوام است که در صنعت تابلوسازی بسیار پرکاربرد شده است. البته این نکته را باید ذکر کنیم که تابلو استیل نسبت به سایر فلزات گران تر بوده اما در عوض زیبایی و جذابیت بیشتری هم دارد. البته مقاومت و دوام بالای تابلوهای استیل را هم نمی‌ توان نادیده گرفت. بیشترین رنگ مورد استفاده برای ساخت تابلوهای استیل، نقره ای و طلایی می باشد.

علاوه بر تابلوهای ذکر شده؛ انواع دیگری از تابلوها مثل تابلو ترمووود، تابلو ال ای دی، تابلو پولکی، تابلو لایت باکس، تابلو بنری، تابلو کامپوزیت و تابلو لاسوگاسی هم وجود دارند که بر اساس سلیقه مشتری می توان هر کدام را طراحی و تولید کرد.

سفارش تابلوی تبلیغاتی

در این مقاله راهنمایی هایی را جهت انتخاب تابلوی تبلیغاتی برای مغازه کتابفروشی و لوازم التحریر، ذکر کردیم. با این وجود پیشنهاد می کنیم برای انتخاب درست نوع تابلوی تبلیغاتی با کارشناسان و مشاوران در تابلوسازی نامور، مشورت داشته باشید. به این منظور می توانید با شماره های درج شده در وب سایت، تماس بگیرید.

پیمایش به بالا
عضویت در خبرنامه

از تخفیف ها و جدیدترین ها با خبر شوید!

ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: