۰۲۱-5۷۹۹۶

021-44860911

سوالات متداول
انتقادات پیشنهادات

هر کسب و کاری برای پیشرفت خود نیاز به بازاریابی و تبلیغات دارد. در اصل به واسطه تبلیغات صحیح و اصولی است که می توانید از دیگر رقیبان خود، متمایز شوید. راز یک کسب و کار موفق؛ رضایت مشتریان و ارائه خدمات و محصولات باکیفیت می باشد. تبلیغات را برای هر کسب و کاری می توان انجام داد. اصلا فرقی نمی کند که یک فروشگاه کوچک خواروبارفروشی و یا یک فروشگاه زنجیره ای بزرگ در بهترین منطقه شهر داشته باشید. حتی برای ارائه خدماتی مثل دندانپزشکی، خدمات پرستاری، خدمات مربوط به دامپزشکی و… هم باید تبلیغات اصولی داشته باشید. در این مقاله قصد داریم ویژگی های تابلوی کلینیک دامپزشکی را بررسی کنیم.

خدمات قابل ارائه در یک کلینیک دامپزشکی

کلینیک دامپزشکی مختص رفع مشکلات جسمانی حیوانات خانگی مثل پرندگان، سگ و گربه و… می باشد. معمولا در سطح شهر کلینیک های دامپزشکی کمی وجود دارد و از این نظر رقابت زیادی بین این صنف، دیده نمی شود اما از آنجایی که در سال ‌های اخیر نگهداری حیوانات خانگی در کشور بسیار پرطرفدار شده است؛ مراجعه به این کلینیک ها هم برای سنجش سلامت حیوانات بیشتر از قبل شده است. بنابراین تعداد کلینیک های‌ دامپزشکی روز به روز بیشتر شده و نیاز است که صاحبان چنین کلینیک‌ هایی نسبت به تبلیغات کار خود، اقداماتی انجام دهند.

خدمات قابل ارائه در یک کلینیک دامپزشکی

خدماتی که در یک کلینیک دامپزشکی ارائه می گردد شامل چکاپ سلامت جسمی حیوانات، انجام واکسیناسیون دوره ای، ارائه داروهای ضد انگل، کوتاهی مو و ناخن، ارائه مکمل های غذایی، صدور شناسنامه، صدور گواهینامه سلامت، جراحی و… می شود. یکی از بهترین روش ها برای اینکه تمامی این خدمات را بتوانید به راحتی در معرض دید همه افراد قرار دهید؛ استفاده از تابلوهای تبلیغاتی است. به این صورت که با نصب تابلوی نسبتاً بزرگی سردرب کلینیک های دامپزشکی می توان تمامی خدمات را به صورت کوتاه و مختصر، به اطلاع دیگران رساند.

علاوه برنصب تابلو برای معرفی یک کلینیک دامپزشکی؛ می توان از سایر روش های تبلیغاتی مثل تلویزیون شهری، تبلیغات چاپی و نصب بیلبوردها هم استفاده کرد.

ویژگی های تابلو کلینیک دامپزشکی

همانطور که در قسمت قبل گفتیم؛ نصب تابلو سردرب کلینیک دامپزشکی از بهترین روش ها برای معرفی نام برند کلینیک و نوع خدمات قابل ارائه آن می باشد. با استفاده از تابلو می ‌توان تمامی رهگذران را از خدماتی که در کلینیک ارائه می گردد، آگاه کرد. از آنجایی که کلینیک های دامپزشکی در سطح شهر زیاد نیستند و معمولاً پیدا کردن آن ها کار نسبتاً دشواری است؛ بهتر است صاحبان چنین کلینیک هایی تابلوی مورد نظر را در بهترین موقعیت نصب کنند تا از تمامی جهات برای رهگذران و عابران، دیده کافی داشته باشد.

زمانی که یک تابلو سردرب کلینیک نصب می شود؛ می توان تبلیغات آن مکان را به صورت شبانه روزی، انجام داد. ویژگی‌ های تابلو ‌برای کلینیک‌ دامپزشکی شامل خوانایی تابلو، ابعاد مناسب تابلو، ترکیب رنگ مناسب و متریال باکیفیت استفاده شده برای ساخت آن می باشد.

ویژگی های تابلو کلینیک دامپزشکی

مناسب ترین تابلوها برای کلینیک دامپزشکی

تابلوهایی که برای چنین مکان هایی طراحی و ساخته می شود، می تواند از هر نوعی باشد. به طور کلی تابلوهایی که در ادامه مختصر توضیح می دهیم جزء پرطرفدارترین تابلوها برای کلینیک های دامپزشکی هستند:

تابلو چلنیوم

اگر درخشندگی و براق بودن یک تابلو برایتان اهمیت دارد؛ بهتر است به سراغ تابلو ‌چلنیوم بروید. از آنجایی که این نوع از تابلوهای تبلیغاتی گیرایی بسیار زیادی دارند؛ بیشتر در کلینیک های زیبایی استفاده می ‌شوند اما اگر نما و دکوراسیون کلینیک دامپزشکی جدید و مدرن باشد؛ می توانید با نصب یک تابلو چلنیوم زیبایی آن را دو چندان کنید.

تابلو نئون

تابلو نئون پلاستیک با استفاده از متریالی به نام پلکسی ساخته می ‌شود. از تابلوهای نئون می‌ توان به عنوان تابلو سردرب کلینیک دامپزشکی، استفاده کرد. البته تابلوهای نئون شیشه ای هم وجود دارند که می ‌توانید پشت درب ورودی کلینیک و برای زیبایی و جذابیت بیشتر، استفاده کنید. این تابلوها نور زننده ‌ای داشته و از فواصل دور می تواند نگاه هر بیننده ای را جلب کند.

تابلو کامپوزیت

تابلوهای کامپوزیت نمادی از زیبایی و پاکیزگی هستند. این تابلوها گزینه بسیار مناسبی برای کلینیک های پزشکی و دامپزشکی محسوب می شوند. البته برای اینکه یک تابلو کامپوزیت داشته باشید می توانید هر نوع متریالی را برای ساخت حروف برجسته آن انتخاب کرده و برای زیرساز تابلو از متریال کامپوزیت، استفاده کنید.

تابلو لایت باکس

در صورتی که از یک ساختمان بزرگ دارای بخش ها و اتاق های زیاد برای کلینیک دامپزشکی استفاده کرده اید؛ بهتر است از یک لایت باکس ایستاده برای معرفی بخش های مختلف آن، بهره بگیرید. لایت باکس ها بسیار پرنور بوده و علاوه بر اینکه راهنمای مراجعه کنندگان می باشند، در زمینه تبلیغات و جذب مشتری هم اثرگذار هستند.

تابلو ترمووود

تابلو ترمووود نمایی چوبی داشته و از این نظر جلوه کلاسیک و مدرنی را برای تابلوی تبلیغاتی شما، فراهم می کند. از آنجایی که کلینیک دامپزشکی به نوعی با طبیعت درگیر است؛ بد نیست از چوب ترمووود برای معرفی آن، استفاده کنید.

مناسب ترین تابلوها برای کلینیک دامپزشکی

تابلو ال ای دی

یکی از مناسب ترین تابلوها برای کلینیک دامپزشکی تابلوهای ال ای دی هستند. از این تابلو می ‌توانید برای سردرب کلینیک و یا در مکان ‌های دیگر و برای تبلیغات و معرفی برند مخصوص خودتان، استفاده کنید. تابلوهای ال ای دی را می توان به دو شکل ال ای دی ثابت و ال ای دی روان، اجرا کرد که انتخاب هر کدام بستگی به نظر و سلیقه مشتری دارد.

تابلو وکیوم

اگر از طرفداران تابلوهای حروف برجسته هستید؛ بد نیست نگاهی هم به تابلوی وکیوم بیندازید. این تابلو بیشترین میزان برجستگی حروف را دارا بوده و می تواند به واسطه داشتن حروف و کلمات سه بعدی در جلب نظر مخاطب بسیار تاثیرگذار باشد.

تابلوهای معرفی شده تنها تعداد اندکی از تابلوهای تبلیغاتی هستند. خوشبختانه تنوع تابلوها زیاد بوده و هر فردی متناسب با سلیقه ای که دارد، می تواند هر کدام را انتخاب کند. اگر علاوه بر تابلوهای تبلیغاتی قصد دارید از تلویزیون های شهری هم استفاده کنید؛ می توانید با تهیه فیلم از بخش ‌های مختلف کلینیک و همچنین نحوه ارائه خدمات؛ آن را در یک فضای عمومی و در یک تلویزیون شهری، به نمایش بگذارید تا افراد با کلینیک شما آشنا شده و در صورت نیاز، به آن مراجعه کنند.

سفارش تابلو برای کلینیک دامپزشکی

بسته به اینکه چه کسب و کاری داشته و چه میزان بودجه برای تبلیغات آن در نظر گرفته اید؛ می توانید از تابلوهای مختلفی برای معرفی آن، استفاده کنید. تابلوهایی که در این مقاله ذکر شد همگی جز تابلوهای محبوب و پرطرفدار در این صنف می باشند اما با این وجود اگر تابلوی دیگری هم مد نظر دارید؛ می توانید با مراجعه به یک تابلوسازی معتبر آن را سفارش دهید. تابلوسازی نامور سال ها کار طراحی و ساخت انواع تابلوهای تبلیغاتی را انجام داده و می تواند مطابق با سلیقه و نظر مشتری و نوع خدمات قابل ارائه، بهترین و مناسب ترین تابلو تبلیغاتی را پیشنهاد دهد.

سفارش تابلو برای کلینیک دامپزشکی

مزیت سفارش تابلو در تابلوسازی نامور، تضمین کیفیت در کنار قیمت مناسب می باشد. لازم به ذکر است که تمامی تابلوهای ساخته شده توسط این تابلوسازی دارای ضمانت نامه معتبر هم هستند.

به منظور دریافت مشاوره و راهنمایی در زمینه انتخاب تابلوی تبلیغاتی؛ می توانید با کارشناسان مجموعه تابلوسازی نامور از طریق شماره های درج شده در وب سایت، تماس بگیرید.

پیمایش به بالا
عضویت در خبرنامه

از تخفیف ها و جدیدترین ها با خبر شوید!

ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: