۰۲۱-5۷۹۹۶

021-44860911

سوالات متداول
انتقادات پیشنهادات

یکی از مراکز پرتردد کلینیک های زیبایی هستند و از آنجایی که در سطح شهر تعداد زیادی از کلینیک های زیبایی وجود دارد، رقابت تنگاتنگی بین صاحبان این کسب و کار برقرار است. بنابراین اگر شما هم به تازگی یک کلینیک زیبایی تاسیس کرده اید و قصد دارید مشتریان زیادی را جذب کنید؛ توصیه می‌ کنیم در قدم اول به فکر تبلیغات و شناخته شدن در بین افراد باشید.

امروزه روش های تبلیغاتی آنقدر متنوع شده است که می توانید بر اساس نیازی که دارید، هر کدام را انتخاب کنید. البته که برخی از این روش های تبلیغاتی مثل پخش تیزرهای تلویزیونی مستلزم صرف هزینه های بالا می باشد. اگر قصد ندارید هزینه بالایی برای تبلیغات بپردازید؛ پیشنهاد ما استفاده از یک تابلوی تبلیغاتی مدرن و منحصر به فرد است. مطمئن باشید اگر تابلوی مورد نظر به درستی طراحی و تولید شود؛ می ‌تواند در زمینه جذب مشتری و تبلیغات، تاثیر مطلوبی داشته باشد. در ادامه با ویژگی های تابلو کلینیک زیبایی و انواع مختلف آن، آشنا می شویم.

اهمیت وجود تابلو برای کلینیک های زیبایی

به طور کلی تابلوی مناسب برای چنین مکانی باید از نظر روانی تاثیر مثبتی روی مخاطب، بگذارد. شما به محض ورود به یک کلینیک درمانی و زیبایی انتظار مشاهده یک دکوراسیون مدرن و زیبا را دارید و در نتیجه در زمینه طراحی دکوراسیون و سفارش تابلو باید حساسیت داشته باشید. چرا که این موارد به ظاهر بی اهمیت می تواند نقش تعیین کننده ای در میزان محبوبیت کلینیک، داشته باشد.

در زمینه طراحی دکوراسیون کلینیک های زیبایی دو مورد را باید سرلوحه کار، قرار داد. مورد اول زیبایی و مدرن بودن محیط است اما مورد دیگری که باید به آن توجه شود، راحتی مراجعه کنندگان می باشد. افراد در یک کلینیک درمانی یا زیبایی باید احساس راحتی داشته باشند و این مورد را می توان با ایجاد یک فضای مناسب و استاندارد، امکان پذیر کرد.

اهمیت وجود تابلو برای کلینیک های زیبایی

برای پیدا کردن یک کلینیک زیبایی معمولاً به تابلوهای نصب شده سر درب آن ها، توجه زیادی می شود. به همین دلیل است که توصیه می‌ کنیم بودجه مناسبی برای این کار، در نظر بگیرید. چرا که تابلوی تبلیغاتی نصب شده برای کلینیک شما می ‌تواند سال ‌ها کار تبلیغات را به خوبی، انجام دهد. بنابراین منطقی است که با استفاده از متریال باکیفیتی طراحی و تولید شود. وجود یک تابلوی تبلیغاتی از چند جهت ضروری به نظر می رسد. زیرا علاوه بر جذب مشتری و بازاریابی؛ می تواند باعث شود که نام و برند کلینیک شما در ذهن افراد، ماندگار شود.

بهترین تابلو برای کلینیک زیبایی

برای اینکه بهترین تابلو را برای کلینیک زیبایی انتخاب کنید؛ باید به ویژگی های این تابلو، توجه داشته باشید. ویژگی های یک تابلو می تواند شامل طراحی و رنگ بندی، ابعاد تابلو و متریال استفاده شده برای آن باشد. مسلما هرچقدر در طراحی و ساخت یک تابلو از متریال با کیفیت تر و طراحی خلاقانه تری استفاده شود؛ هزینه ساخت آن، بالاتر می رود. البته که بودجه صرف شده برای طراحی و ساخت تابلو جزء هزینه ها نبوده و به نوعی یک سرمایه گذاری بلندمدت محسوب می‌ شود. پس بهتر است بیشتر به چشم سرمایه‌ گذاری به آن نگاه کنیم تا یک هزینه اضافی!

زمانی که قصد سفارش تابلو برای کلینیک زیبایی را داشته باشید، باید قبل از هر چیز ابعاد آن را مشخص کنید. اگر کلینیک زیبایی تازه تاسیس شما در حد یک مطب کوچک باشد؛ یک تابلوی نسبتا کوچک برای آن، مناسب است اما هرچقدر کلینیک متراژ بیشتری داشته باشد، برای نصب تابلو سر درب آن باید به سراغ تابلوهای بزرگ تر بروید.

پس از اینکه ابعاد تابلو به درستی مشخص شد؛ باید به سراغ حوزه کاری کلینیک برویم. ممکن است یک کلینیک زیبایی تنها در زمینه کاشت ناخن فعالیت داشته باشد و یا برعکس؛ یک کلینیک تمامی خدمات زیبایی را به مشتریان، ارائه کند. می توانید از المان ها و تصاویر کوچک برای معرفی خدمات قابل ارائه در یک کلینیک زیبایی روی تابلوی تبلیغاتی استفاده کرده و از این طریق به مشتری اطلاعات لازم را ارائه کنید.

بهترین تابلو برای کلینیک زیبایی

طراحی تابلو برای کلینیک زیبایی باید به گونه‌ ای باشد که در عین سادگی بتواند تمامی مفاهیم مورد نیاز شما را در کوتاه ترین زمان ممکن به مخاطب، منتقل کند. البته که زیاده گویی برای چنین تابلوی اصلاً پسندیده نیست و عبارات باید کاملا ساده و مختصر و مفید باشند. در واقع پیام یک تابلوی کلینیک زیبایی باید شفاف و روشن به مخاطب، منتقل شود. تابلوهای بسیار شلوغ یک بی نظمی خاصی به مخاطب منتقل کرده و اصلاً روی جذب مشتری تاثیر خوبی نخواهند داشت.

توصیه می کنیم برای اینکه بهترین تابلوی تبلیغاتی را داشته باشید؛ حتما از طراحان یک مجموعه تابلوسازی برای دریافت مشاوره و راهنمایی، کمک بگیرید. چرا که مهمترین چیز در تابلو کلینیک زیبایی، طراحی آن است. طراحی باید کاملا خلاقانه و مدرن باشد. یک کلینیک زیبایی در وهله اول می بایست دکوراسیون و طراحی زیبایی داشته باشد. در این شرایط است که مشتری می تواند برای دریافت خدمات مورد نیاز به این کلینیک، اعتماد کند.

معرفی چند نمونه از تابلوهای تبلیغاتی برای کلینیک زیبایی

تابلوها انواع مختلفی دارند. تقریباً بسیاری از آن ها برای کلینیک های زیبایی مناسب هستند اما اینکه کدام یک از این تابلوها را انتخاب کنید؛ کاملا سلیقه ای است. به طور کلی تابلوهای زیر در این زمینه، پیشنهاد می شود:

تابلو چلنیوم

این تابلو متریال بسیار با دوامی دارد و می تواند سال ها کار تبلیغات را بدون هیچ مشکلی برای شما، انجام دهد. از نظر نورپردازی بسیار مدرن بوده و به دلیل سه بعدی بودن و برجسته بودن حروف روی تابلو، می تواند در زمینه جذب مشتری هم تاثیر خوبی داشته باشد.

تابلو استیل

فلز استیل می ‌تواند انتخاب خوبی برای ساخت تابلوی کلینیک زیبایی باشد. چرا که درخشندگی فوق العاده ای داشته و می ‌تواند نگاه‌ ها را به خود، جلب کند. استیل نقره ای و استیل طلایی بیشترین تقاضا را در بین مشتریان برای ساخت تابلو دارند.

معرفی چند نمونه از تابلوهای تبلیغاتی برای کلینیک زیبایی

تابلو ترمووود

تابلوهای ترمووود حالت کلاسیک دارند و به دلیل نمای چوبی می توانند بسیار شیک و زیبا به نظر برسند. مخصوصاً اگر در دکوراسیون داخلی و بیرونی کلینیک زیبایی هم از چوب ترمووود استفاده شده باشد؛ هماهنگی بسیار خوبی با تابلو، حاصل می‌ شود. چوب ترمووود به دلیل حرارتی که می بیند، مقاومت خوبی در برابر عوامل محیطی پیدا می کند. بنابراین به هیچ عنوان نگران آسیب احتمالی به تابلو، نباشید.

سفارش تابلوی تبلیغاتی

برای طراحی و ساخت تابلو قبل از هر چیز باید به یک تابلوسازی معتبر، مراجعه کنید. تابلوسازان زیادی کار ساخت تابلو را انجام می ‌دهند اما این که کدام یک از آن ها از بهترین و باکیفیت ترین متریال روز استفاده کنند، اهمیت دارد. در طراحی و ساخت تابلو بهتر است متریالی انتخاب کنید که کیفیت قابل قبولی داشته باشد. چرا که این تابلو قرار است سال ها در برابر شرایط جوی مختلف مثل نور خورشید و بارش باران، قرار بگیرد.

اگر تابلو با اولین بارش باران یا برف زمستانی دچار زنگ زدگی و آسیب شود؛ چهره نامناسبی پیدا می کند. به طوری که پس از مدتی مجبور می شوید دو مرتبه برای طراحی و ساخت تابلو، هزینه بپردازید. بنابراین بهتر است از همان ابتدا به سراغ یک تابلوسازی معتبر و باتجربه بروید.

سفارش تابلوی تبلیغاتی

تابلوسازی نامور سابقه چندین ساله در این زمینه داشته و می ‌تواند متناسب با نیاز شما، بهترین و مناسب ترین تابلوی تبلیغاتی را طراحی و تولید کند.

به منظور دریافت مشاوره و راهنمایی در زمینه انتخاب نوع تابلوی تبلیغاتی؛ می توانید با کارشناسان مجموعه تابلوسازی نامور از طریق شماره های درج شده در وب سایت، تماس بگیرید.

پیمایش به بالا
عضویت در خبرنامه

از تخفیف ها و جدیدترین ها با خبر شوید!

ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: