۰۲۱-5۷۹۹۶

021-44860911

سوالات متداول
انتقادات پیشنهادات

صنعت تابلوسازی روز به روز پیشرفت های بیشتری نموده و گزینه های جذاب تری را به بازار تجارت و تبلیغات وارد کرده است. استفاده از متریال های مختلف باعث می شود هر فردی با توجه به کاربرد تابلوی مورد نظر خود، آن را سفارش دهد. تابلو کامپوزیت به دلایل مختلف از جمله داشتن مقاومت بالا در شرایط محیطی مختلف، بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در ادامه قصد داریم تاثیر تابلو کامپوزیت در تبلیغات را بررسی کنیم.

آشنایی با انواع تابلوهای تبلیغاتی

تابلوهای تبلیغاتی انواع مختلفی دارند که با توجه به نیاز هر کسب و کاری، ساخته می شوند. اگر بخواهیم پرطرفدارترین تابلوها را ذکر کنیم؛ می توانیم به تابلو چلنیوم، تابلو کامپوزیت و تابلو استیل، اشاره کنیم که هر کدام به دلیل ویژگی خاصی که دارند، محبوب واقع شده اند. به عنوان مثال تابلو‌ چلنیوم به دلیل نورپردازی ویژه ای که دارد مورد استقبال قرار گرفته است و از طرفی مقاومت و براق بودن تابلوهای استیل هم زبانزد است. اگر عمر بالا و مقاومت یک تابلو به همراه جذابیت آن برایتان اهمیت دارد؛ تابلو کامپوزیت بهترین انتخاب است. البته گزینه های دیگری مثل تابلو لایت باکس هم وجود دارد که برای مکان هایی مثل مترو، بیشتر استفاده می شود.

آشنایی با انواع تابلوهای تبلیغاتی

ویژگی های تابلو کامپوزیت چیست؟

تابلو کامپوزیت بیشتر به عنوان تابلو فروشگاهی به کار میرود و در طراحی و تولید آن از حروف برجسته با رنگ های متنوع، استفاده می شود. تابلو کامپوزیت ویژگی های مختلفی دارد که عبارتند از:

1. استحکام و مقاومت بالا

اگر تابلوی تبلیغاتی شما قرار است در مکانی نصب شود که در معرض نور آفتاب و بارش برف و باران قرار می گیرد؛ باید به جنبه استحکام و مقاومت آن توجه ویژه ‌ای داشته باشید. به طور کلی تابلوهای کامپوزیت به همراه طراحی حروف برجسته، ایجاد می شود. قابلیت مهم تابلوهای کامپوزیت این است که در شرایط و موقعیت های متفاوت آب و هوایی، آسیب پذیری بسیار پایینی دارند.

2. مقاوم در برابر نور خورشید

واقعیت این است که اشعه ماورای بنفش خورشید می تواند در دراز مدت باعث رنگ پریدگی تابلوها شود اما متریال استفاده شده در تابلوهای کامپوزیت به گونه ای است که در برابر نور خورشید دچار این مشکل نمی شود. البته این گونه تابلوها مقاومت نسبتا خوبی در برابر آتش سوزی و حرارت بالا هم دارند.

3. ضد زنگ بودن

اگر هزینه زیادی بابت طراحی و تولید یک تابلو تبلیغاتی پرداخت کنید اما تابلوی شما به مرور در برابر بارندگی‌ های موسمی دچار زنگ زدگی شود؛ ناچار می شوید آن را تعوض کنید. برای اینکه مجبور به دوباره کاری نشوید؛ بهتر است در ابتدا روی این موضوع، تاکید داشته باشید و از تابلوسازی مورد نظرتان بخواهید تابلویی را برای شما آماده کنند که در برابر شرایط محیطی مثل بارش باران دچار زنگ زدگی نشود. باز هم تابلو کامپوزیت به عنوان یک تابلوی ضد زنگ می تواند انتخاب معقولی باشد.

ویژگی های تابلو کامپوزیت

4. سبک بودن

از آنجایی که اکثر تابلوهای تبلیغاتی برای دیده شدن قرار است سر در مغازه ها نصب شوند؛ بهتر است وزن بالایی نداشته باشند. این گونه تابلوها که به تابلو پشت بامی هم معروف هستند، معمولاً در بالاترین نقطه فروشگاه و یا مغازه، نصب می شوند تا از تمام جهات دید لازم را برای افرادی که در حال تردد هستند، داشته باشد. تابلو کامپوزیت به دلیل وزن کمی که دارد برای نصب مشکل خاصی نخواهد داشت.

5. مقرون به صرفه بودن

قیمت تمام شده برای تابلوها به عوامل مختلفی بستگی دارد. ممکن است یک تابلو تبلیغاتی طراحی منحصر به فردی داشته باشد و یا طبق نظر کارفرما از نورپردازی خاصی برای جلوه دار شدن آن، استفاده شده باشد. البته جنس تابلو و متریالی که برای ساخت آن استفاده می شود هم تاثیر زیادی در هزینه های تمام شده یک تابلو دارد. به طور کلی تابلوهای کامپوزیت جزء تابلوهای مقرون به صرفه و اقتصادی محسوب می شوند و به دلیل ویژگی ‌های خوبی که دارند بسیار مورد توجه و استقبال سفارش دهندگان واقع شده اند.

 

تابلوهای کامپوزیت چگونه ساخته می شوند؟

تابلوهای کامپوزیت با استفاده از ورق های کامپوزیت نازک ساخته می شود. از آن جایی که ورق های کامپوزیت معمولاً آماده هستند، می‌ توانند روی کاهش زمان اجرا برای طراحی و ساخت تابلوها، موثر باشند. ورق های کامپوزیت معمولاً به صورت مستطیل به طول ۳۲۰ سانتی متر و عرض ۱۲۵ سانتی متر، موجود هستند.

تابلوهای کامپوزیت چگونه ساخته می شوند؟

متاسفانه برخی از این ورق ها در سال‌ های اخیر از کشور چین وارد شده‌ اند و اصلاً با ورق های با کیفیت، قابل مقایسه نیستند. به همین دلیل است که توصیه می ‌کنیم برای سفارش یک تابلو کامپوزیت مقاوم و باکیفیت به تابلوسازی های حرفه ای و متخصص، مراجعه کنید. از جمله مشکلاتی که در اثر استفاده از متریال بی ‌کیفیت در ساخت تابلو کامپوزیت ایجاد می شود می توان به تغییر فرم بر اثر ضربه و آسیب به تابلو در اثر شرایط آب و هوایی و جوی، اشاره کرد.

[irp posts=”932″ ]
هزینه ای که برای ساخت تابلو تبلیغاتی صرف می شود با توجه به متریال استفاده شده، ضخامت ورق های به کار رفته در ساخت تابلو، نوع طراحی و ویژگی های دیگری که دارد، متفاوت است. نحوه نصب تابلوها هم به این صورت است که ابتدا ورق مورد نظر تهیه و با روش‌ های مختلف تابلو بر سر در مغازه یا شرکت، نصب می شود. در نهایت طرح مورد نظر روی آن، قرار می گیرد. تابلو کامپوزیت را می توانید در مدت زمان کوتاهی، نصب کرده و از مزایای تبلیغاتی آن، بهره مند شوید.

تاثیر تابلو کامپوزیت در تبلیغات

همانطور که گفتیم یکی از دلایل جذابیت تابلو کامپوزیت، قیمت مناسب آن می باشد. اگر نگاهی به تابلوهای فروشگاهی در سطح شهر بیندازید؛ متوجه می شوید که بسیاری از فروشگاه ها و شرکت های تجاری ترجیح داده اند که برای تبلیغات کسب و کار خود از تابلو کامپوزیت استفاده کند. البته استفاده از تابلو کامپوزیت تنها محدود به مغازه و فروشگاه نمی باشد، حتی بسیاری از ادارات، دفاتر، شرکت ها، رستوران ها، داروخانه ها و… هم برای معرفی خود از این نوع تابلو، استفاده می کنند. ورق های کامپوزیت سفید از پرطرفدارترین تابلوها در این زمینه هستند.

تاثیر تابلو کامپوزیت در تبلیغات

اگر کمی به اطرف خود توجه کنید؛ متوجه اهمیت تابلو کامپوزیت در صنعت تبلیغات می ‌شوید. اکثر برندهای معروف در زمینه پوشاک، از تابلو کامپوزیت استفاده می کنند. این گونه تابلوها را بیشتر در مراکز بزرگ تجاری، می ببینید.
تابلوهای کامپوزیتی در معرفی صنعت های مختلف، کاربرد دارند. کارخانجات تولید کننده قطعات صنعتی و یا نمایندگی های خودرو در شهرک ‌های صنعتی، بیشتر از تابلو کامپوزیت برای معرفی و شناخته شدن، استفاده می کنند. حتی می توان برای ایجاد جلوه بیشتر تابلو کامپوزیت را با نوع دیگری از تابلو به صورت ترکیبی، طراحی و تولید کرد. “تابلو کامپوزیت چلنیوم” و “تابلو کامپوزیت حروف برجسته” محصولاتی هستند که در این زمینه، تولید می شوند.

[irp posts=”8594″ ]

در این مقاله با اهمیت تابلو کامپوزیت در تبلیغات و تاثیری که روی مخاطب می گذارد، آشنا شدید. اگر مطالعه ویژگی های ذکر شده برای تابلو کامپوزیت شما را مجاب به سفارش این تابلو کرده است؛ پیشنهاد می کنیم برای این کار به یک تابلوسازی معتبر، رجوع کنید زیرا علاوه بر استفاده از متریال با کیفیت، وجود یک طراح حرفه ای در ساخت تابلو های تبلیغاتی باعث می شود، در نهایت یک تابلوی مدرن و زیبا داشته باشید.
شما می توانید با مشاهده نمونه کارهای تولید شده توسط تابلوسازی نامور، با خیال راحت سفارش خود را ثبت کنید. به این منظور می توانید با شماره های درج شده در وب سایت، تماس گرفته و پس از دریافت مشاوره و راهنمایی، تابلوی مورد نظر خود را سفارش دهید.

پیمایش به بالا
عضویت در خبرنامه

از تخفیف ها و جدیدترین ها با خبر شوید!

ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: