۰۲۱-5۷۹۹۶

021-44860911

سوالات متداول
انتقادات پیشنهادات

یکی از چالش های پیش روی مشتریان برای داشتن تابلو به جهت معرفی و رونق کسب و کار، انتخاب نوع تابلو می باشد. اینکه تابلوی انتخابی شما بتواند سال ها بدون آسیب و خرابی؛ حرفه شما را معرفی کرده و در جهت جذب مشتری به شما کمک کند، موضوع بسیار مهمی است. بر همین اساس سعی کردیم در مقاله پیش رو نکات مهم برای انتخاب تابلو را ذکر کنیم. بسیاری از افراد ترجیح می‌ دهند از تابلوهای کامپوزیت و تابلو با چوب ترمووود استفاده کنند که زیبایی خاصی برای دکوراسیون داخلی و خارجی فروشگاه و مغازه ها دارد. با ما همراه باشید تا تفاوت این دو تابلو و نقاط ضعف و قوت هر کدام را بدانید.

نکات مهم برای انتخاب تابلو

اگر به هنگام سفارش تابلو تبلیغاتی دقت کافی داشته باشید و مواردی که در ادامه ذکر می ‌کنیم در نظر بگیرید؛ می توانید امیدوار باشید که تابلوی مورد نظر شما بتواند در جذب مشتری و فروش بالاتر محصول و خدمات شما، موثر باشد.

نکات مهم برای انتخاب تابلو عبارتند از:

جنس تابلو

متریال اولیه که برای ساخت تابلو استفاده می شود، بسیار مهم است چرا که باید از دوام و کیفیت کافی برخوردار باشد. تابلوی سفارشی شما قرار است سال ها در برابر برف، باران، نور خورشید و… قرار بگیرد. اگر تابلو پس از مدت زمان کوتاهی دچار رنگ پریدگی، زنگ زدگی و هر آسیب دیگر شد؛ ناگزیر هستید که آن را با نمونه ای دیگر، جایگزین کنید. این موضوع مستلزم صرف هزینه دوباره برای شماست. بنابراین بهتر است از ابتدا یک تابلو با متریال باکیفیت انتخاب کنید تا دچار دردسرهای بعد از آن، نشوید.

تناسب با کسب و کار

یک تابلو هر چقدر که از نظر ظاهری زیبا بوده و مطابق با آخرین پیشرفت‌ های صنعت تابلوسازی طراحی و ساخته شده باشد؛ اگر متناسب با حیطه فعالیت شما نباشد، جلوه چندان خوبی نخواهد داشت. به همین دلیل توصیه می کنیم حتماً با طراح مجموعه تابلوسازی که به آن رجوع می کنید در این باره، صحبت کنید و از وی بخواهید تابلویی طراحی کند که کاملا متناسب با حیطه کاری شما باشد.

به عنوان مثال یک تابلو استیل با نمای ساده و شکیل اگرچه زیبایی خاصی دارد؛ اما برای یک مغازه اسباب بازی فروشی تابلوی مناسبی، محسوب نمی شود.

نکات مهم برای انتخاب تابلو

طرح و رنگ

برای این که تابلوی شما طرح و رنگ مناسبی هم داشته باشد؛ می بایست طراح مجموعه به خوبی با روانشناسی رنگ ها آشنا بوده و بهترین ترکیب رنگ را برای تابلو شما، انتخاب کند. به عنوان مثال، برای معرفی یک استخر مجهز؛ رنگ قرمز چندان جالب توجه نمی باشد. اگر دقت کرده باشید تابلوهای تبلیغاتی و یا بیلبوردهای معرفی استخرها و پارک های آبی با استفاده از رنگ آبی، طراحی شده اند. بر اساس روانشناسی رنگ ها، این رنگ نوعی احساس آرامش و ریلکس بودن را در افراد ایجاد می‌ کند و می ‌تواند برای تبلیغ چنین مکان هایی، مناسب باشد.

ابعاد تابلو

معمولاً ابعاد یک تابلو متناسب با مکانی که قصد نصب تابلو را در آنجا دارید، مشخص می‌ شود. اگر فروشگاه نسبتا بزرگی دارید؛ بهتر است از تابلو با ابعاد بزرگ، استفاده کنید. تابلوی مورد نظر باید در مکانی نصب شود که از تمام جهت‌ ها دید کافی برای عابران را داشته باشد.

حال که با نکات مهم در انتخاب تابلو آشنا شدید؛ ممکن است با مراجعه به یک تابلوسازی با اسامی و انواع مختلف تابلو، مواجه شوید. این تابلوها هر کدام بر اساس ویژگی خاصی که دارند، مشهور شده اند. به عنوان مثال، تابلو لاسوگاسی به دلیل نورپردازی خاصی که دارد، مشهور شده است، تابلوی کامپوزیت به دلیل ترکیب رنگی که دارد و… .

در این بین دو نوع آن یعنی تابلو کامپوزیت و تابلو چوب ترمووود، بین مشتریان بسیار محبوب واقع شده و طرفداران زیادی دارند.

آشنایی با تابلوهای کامپوزیت

کامپوزیت را می توان یکی از جدیدترین نماهای موجود در صنعت ساختمان به حساب آورد. دلیل محبوبیت تابلوهای کامپوزیت زیبایی و مزایای منحصر به فرد آن است. برای ساخت تابلوهای کامپوزیت از ورق کامپوزیت و برای درج پیام های تبلیغاتی روی آن، از انواع حروف برجسته استفاده می شود. تابلو کامپوزیت را می توان یکی از روش‌ های مدرن تبلیغات برشمرد که کاربردهای فراوانی دارد.

آشنایی با تابلوهای کامپوزیت

مزایایی که تابلو کامپوزیت دارد این است که اولاً در رنگ های دلخواه قابل پیاده سازی می باشد. ترکیب رنگ کامل و متنوعی که کامپوزیت دارد؛ می تواند هر سلیقه ای را پاسخگو باشد. علاوه بر این، آلیاژ مقاوم، بادوام و سبکی که دارد؛ خیلی از افراد را ترغیب به سفارش آن، می کند.

خوشبختانه تابلو کامپوزیت در برابر شرایط آب و هوایی و همچنین اشعه ماورای بنفش مقاومت بالایی دارد. از طرفی می توان ورق های کامپوزیت را به هر شکل و فرم دلخواهی، درآورد.

قابلیت شستشو، ضد زنگ بودن، ضد حریق بودن و عایق بودن از نظر حرارت، از دیگر ویژگی‌ های قابل توجه تابلوهای کامپوزیت است.

آشنایی با تابلوهای ترمووود

ترمووود نوعی چوب است که در صنعت تابلوسازی از آن، استفاده می شود. همانطور که می دانید؛ چوب برای کارهای کلاسیک بسیار استفاده می ‌شود و جنبه بسیار زیبایی به دکوراسیون داخلی و خارجی یک ساختمان، می بخشد. اگر به دنبال یک تابلوی منحصر به فرد و متفاوت هستید؛ تابلو ترمووود می تواند انتخاب مناسبی برای شما، باشد.

ترمووود در واقع چوب های روسی و چوب های مصنوعی هستند که انتخاب نوع چوب کاملا مطابق با سلیقه مشتری، می باشد.

آشنایی با تابلوهای ترموود

چوب ترمووود با استفاده از رنگ کوره ای پوشش می گیرد و به همین دلیل کیفیت خود را در شرایط جوی و آب و هوایی مختلف، حفظ می کند. استفاده از چوب ترمووود برای ساخت تابلو مغازه هایی که به نوعی دکوراسیون متفاوتی مد نظر دارند، مناسب است. همچنین تابلو چوب ترمووود می تواند برای کافی شاپ ها و قهوه خانه ها، گزینه بسیار مناسبی باشد.

تفاوت تابلو کامپوزیت با تابلو ترمووود

اگر بخواهیم دو تابلو چوب ترمووود و کامپوزیت را با یکدیگر مقایسه کنیم؛ می توانیم بگوییم تابلوهای کامپوزیت تنوع رنگی بسیار خوبی دارند. به نحوی که می توان از ترکیب رنگ های کامپوزیت به یک نمایش شاد و جیغ، دست پیدا کرد اما در نمای چوب چنین امکانی وجود ندارد. به عبارتی استفاده از چوب ترمووود برای کارهای کلاسیک و سنگین، مناسب است.

اگرچه تابلوهای ترمووود با توجه به فرایندهایی که روی آن انجام می پذیرد؛ مقاومت و استحکام خوبی دارند اما با این وجود، تابلوهای کامپوزیت به دلیل اینکه از دو لایه آلومینیوم تشکیل شده اند؛ استحکام مناسب و طول عمر بسیار خوبی دارند.

در صورتی که قصد سفارش تابلو دارید و در انتخاب نوع آن مردد هستید؛ کارشناسان مجموعه تابلوسازی نامور می توانند شما را در این زمینه، به خوبی راهنمایی کنند. حتی می توانید قبل از سفارش تابلو، نمونه کارهای ساخته شده توسط این تابلوسازی را مشاهده و با خیال راحت، تصمیم گیری کنید.

تفاوت تابلو کامپوزیت با تابلو ترموود

خوشبختانه تابلوسازی نامور سال‌ هاست تجربه ساخت تابلوهای تبلیغاتی را دارد و می تواند متناسب با نوع کسب و کار و همچنین متناسب با بودجه ای که مشتری برای کار در نظر گرفته است؛ بهترین تابلو را با استفاده از باکیفیت ترین متریال موجود در بازار، طراحی و پیاده سازی کند. وجود گارانتی و ضمانت نامه معتبر به همراه تحویل تابلو به مشتری؛ از دلایل انتخاب تابلوسازی نامور است، چرا که این موضوع نشان از کیفیت متریال استفاده شده در تابلوست.

به منظور دریافت مشاوره و راهنمایی و همچنین ثبت سفارش تابلوی تبلیغاتی؛ با کارشناسان این مجموعه از طریق شماره های درج شده در وب سایت، تماس بگیرید.

پیمایش به بالا
عضویت در خبرنامه

از تخفیف ها و جدیدترین ها با خبر شوید!

ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: