۰۲۱-5۷۹۹۶

021-44860911

سوالات متداول
انتقادات پیشنهادات

یکی از تابلوهای مدرن و البته بسیار مقاوم در صنعت تابلوسازی؛ تابلوی حروف برجسته استیل می باشد. این تابلوها علاوه بر کاربرد خوبی که در زمینه تبلیغات شهری دارند؛ می توانند زیبایی منحصر به فردی هم داشته باشند. در این مقاله قصد داریم شما را با مزایای استفاده از حروف استیل برای ساخت تابلو، آشنا کنیم.

تابلوی حروف برجسته استیل چیست؟

واقعیت این است که پس از روی کار آمدن تابلوهای چلنیوم و تابلوهای کامپوزیت دیگر کمتر کسی ترجیح می ‌دهد از تابلوهایی با فلزهای سنگین مثل مس و برنج، استفاده کند اما تابلوهای استیل به دلیل داشتن زیبایی و وزن کم، هنوز هم طرفداران خاص خود را دارند. امروزه حروف استیل در طرح ها و رنگ های متنوع و زیبایی، ساخته می شوند و از این نظر می توانند کاملا جوابگوی نیاز مشتری باشند. تابلوهای حروف برجسته استیل را هم می توان به صورت کاملاً استیل طراحی و تولید کرد و هم می‌ توان آن ها را با ورق های پلکسی گلاس تلفیق کرده و تابلوهای جدیدی، ایجاد کرد.

تابلوهای استیل تنوع زیادی دارند که از جمله آن ها می ‌توان به تابلو استیل لبه پانچ، تابلو استیل لایت شبکه، تابلو استیل نوراندریک، تابلو استیل رینگی و تابلو استیل ترکیبی پلکسی گلاس، اشاره کنیم. رنگ های نقره ای و طلایی پرطرفدارترین رنگ ها در ساخت تابلوهای استیل هستند.

تابلوی حروف برجسته استیل چیست؟

فرایند ساخت تابلوی حروف برجسته استیل

همانند ساخت هر نوع تابلوی دیگری، ابتدا طرح مورد نظر به مرحله طراحی رفته که طراح با استفاده از نرم افزارهای بسیار دقیق مثل کورل (Corel) و یا تری دی مکس (3DMAX)، طراحی را انجام می دهد. پس از اینکه طرح ایجاد شده توسط مشتری تایید شد؛ به مرحله اجرا می رود. در این مرحله حروف برجسته به صورت کاملا اتوماتیک با استفاده از دستگاه های برش لیزری با دقت و سرعت بالا، برش داده می شود. مزیتی که استفاده از دستگاه های لیزری دارد این است که پس از برش؛ ظرافت و زیبایی کار همچنان پابرجاست.
زمانی که حروف و لبه برش داده شد؛ به همدیگر متصل شده و نوبت به نورپردازی می ‌رسد. به منظور نورپردازی حروف برجسته استیل از ماژول های اس ام دی (SMD)، استفاده می شود. این لامپ ها از طول عمر بالا و همچنین دوام بسیار خوبی برخوردار هستند. پس از این که اتصال سیم ها به خوبی انجام شد؛ حروف برجسته استیل روی پس زمینه کار، قرار می گیرد. پس زمینه یک تابلو بر اساس سلیقه مشتری می تواند از نوع پی وی سی، کامپوزیت و یا چوب ترمووود باشد. البته تابلوساز بر اساس تجربیات قبلی خود در زمینه ساخت تابلوهای استیل می تواند بهترین پس زمینه را برای سوار کردن حروف آماده شده، پیشنهاد دهد.

فرایند ساخت تابلوی حروف برجسته استیل

مزایای استفاده از حروف استیل در صنعت تابلو سازی

اگر بخواهیم دلیل موجهی برای استفاده از تابلو حروف برجسته استیل داشته باشیم؛ می‌ توانیم به کلاسیک و مدرن بودن آن، اشاره کنیم. نمایی که یک تابلو استیل ایجاد می ‌کند متفاوت از هر نوع تابلوی دیگری است، به طوری که هم در طول روز و هم در طول شب به واسطه نور پردازی که دارد، می ‌تواند زیبایی چشمگیری داشته باشد.

به طور کلی می توان مزایای زیر را برای تابلوهای حروف استیل برشمرد:

کیفیت بالا:

حروف استیل نسبت به سایر متریال ها کیفیت بالاتری داشته و شرایط مختلف آب و هوایی به آن، آسیب نمی رساند. یکی از مشکلاتی که تابلوهای حروف پلاستیک یا همان نئون پلاستیک ها دارند این است که به مرور زمان در اثر نور آفتاب، کم رنگ می شوند. تابلوی حروف استیل این گونه نبوده و نور آفتاب نمی تواند تاثیر مخربی روی رنگ آن، داشته باشد. همین یک مزیت به تنهایی می تواند دلیل موجهی برای سفارش تابلو حروف استیل باشد.

تنوع بالای طرح:

خوشبختانه متریالی که برای ساخت تابلوهای حروف استیل استفاده می شود؛ این قابلیت را دارد که بتواند مطابق رنگ درخواستی مشتری، تغییر کند. به طور مثال می ‌توان حروف استیل را به رنگ های نقره ای، طلایی، رنگ های روشن و روکش های رنگی تیره درآورد. هرچند بیشتر مشتریان ترجیح می دهند از همان رنگ های طلایی و نقره ای استفاده کنند.

مزایای استفاده از حروف استیل در صنعت تابلو سازی

سبک بودن:

در صورتی که متریال استفاده شده برای ساخت حروف یک تابلو سنگین باشد؛ حروف ممکن است بر اثر گذشت زمان ریزش کرده و تابلو را خراب کنند. در چنین شرایطی مجبور به تعمیر یا تعویض تابلو خواهید شد. اگر می خواهید از این اتفاق ناخوشایند پیشگیری کنید؛ بهتر است از ابتدا یک متریال سبک انتخاب کنید. استیل بسیار سبک بوده و پس از نصب حروف به راحتی می توانید آن را تغییر شکل دهید. تابلوهای حروف استیل به دلیل داشتن وزن کم، قابلیت جابجایی آسان تری هم دارند.

سهولت نگهداری:

تابلوهای استیل احتمال خرابی بسیار پایینی دارند و همین موضوع باعث می شود تا مدت ها نیاز به تعمیر، نداشته باشند. علاوه بر این، تمیز کردن تابلوهای حروف استیل هم به راحتی صورت می گیرد. استیل در برابر متریال های دیگر مثل چوب یا فلز، آسان تر تمیز می شود و شما می توانید پس از مدت زمانی که از نصب تابلو گذشت و احساس کردید تابلو کثیف شده و رنگ آن کدر شده است؛ با استفاده از مواد شوینده معمولی آن را به راحتی، تمیز کنید.

زیبایی و ‌مدرن بودن:

تابلوهای استیل به درخشندگی معروف هستند. این تابلوها حتی در طول روز و بدون هیچ گونه نورپردازی هم می توانند به اندازه یک تابلوی نورانی در شب، جذاب و گیرا باشند. این موضوع کاملاً به جنس استیل و براقیتی که دارد، برمی گردد. به همین دلیل است که بسیاری از مشتریان با دیدن نمونه کارهای تابلو استیل بلافاصله خواهان سفارش دادن این نوع از تابلوها می شوند.
نامور یکی از تابلوسازی های با تجربه و فعال در زمینه طراحی، ساخت و نصب تابلو حروف استیل می باشد. علاوه بر این، ساخت تابلوهای دیگری مثل تابلو چلنیوم، کامپوزیت، لایت باکس و… هم توسط این تابلوسازی قابل انجام است. تابلوهای مذکور می ‌توانند به عنوان تابلو فروشگاهی یا مغازه، انتخاب خوبی باشد. به محض اینکه قصد سفارش تابلو تبلیغاتی را داشته باشید؛ کارشناسان این مجموعه شما را راهنمایی کرده و متناسب با کسب و کاری که دارید؛ بهترین نوع تابلوی تبلیغاتی را به شما، پیشنهاد می دهند.

زیبایی و ‌مدرن بودن تابلوی حروف برجسته استیل

مزیتی که تابلوسازی نامور دارد این است که تمامی مراحل ساخت تابلو را کاملاً مطابق سلیقه و نظر مشتری، انجام می دهد. به این ترتیب که مشتری طرح پیشنهادی خود را ارائه داده و طراح با بررسی طرح مورد نظر، ایرادات احتمالی آن را برطرف کرده و تغییراتی که نیاز است روی آن اعمال می کند. پس از تایید طرح توسط مشتری، کار پیاده سازی و ساخت تابلو، آغاز می شود. در هر مرحله از فرآیند ساخت تابلو هر گونه تغییر طبق نظر و خواست مشتری، قابل انجام می باشد.

مزیت دیگری که وجود دارد؛ گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد. به این صورت که پس از تایید نهایی و تحویل تابلو به مشتری؛ گارانتی محصول آغاز می شود. طی این مدت تابلوساز موظف است هرگونه خرابی و آسیب به تابلو را در اسرع وقت، برطرف کند.

اگر برای کسب و کار جدیدی که راه اندازی کرده اید؛ به یک تابلوی تبلیغاتی مدرن و زیبا نیاز دارید که فعالیت شما را به مخاطبان، معرفی کند؛ پیشنهاد می کنیم از نمونه کارهای انجام شده توسط تابلوسازی نامور، دیدن فرمایید.

به منظور کسب اطلاعات بیشتر یا آگاهی از قیمت محصولات تابلوسازی نامور بهتر است با کارشناسان این مجموعه از طریق شماره های درج شده در وب سایت، تماس بگیرید.

پیمایش به بالا
عضویت در خبرنامه

از تخفیف ها و جدیدترین ها با خبر شوید!

ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: