۰۲۱-5۷۹۹۶

021-44860911

سوالات متداول
انتقادات پیشنهادات

همانطور که می دانید، برای طراحی و ساخت تابلوهای تبلیغاتی از زیرساز یا زیرکار، استفاده می‌ شود. تابلوسازان معمولاً زیرسازهایی از جنس pvc و یا چوب ترمووود را برای این کار در نظر می گیرند. جالب است بدانید امروزه حتی می توانید از دیوار هم به عنوان زیرساز استفاده کرده و حروف برجسته را روی آن، سوار کنید. اما نحوه اجرای حروف برجسته روی دیوار چگونه است؟!

طراحی و ساخت حروف برجسته روی دیوار

برای ساخت حروف برجسته روی دیوار از پلکسی گلاس استفاده می کنند. این متریال زیبایی خاصی داشته و یکی از بهترین گزینه ها برای ساخت تابلوهای تبلیغاتی مخصوص شرکت ها و سازمان ها می باشد. شما می ‌توانید لوگو و یا حروفی که نیاز دارید، به صورت برجسته برای نصب روی نمای بیرونی دفتر کار، شرکت، و یا سازمان به صورت برش خورده و با رنگ دلخواه همراه با شابلون چوبی جهت چسباندن روی دیوار، تحویل بگیرید.

ضخامت حروف برجسته قرار گرفته روی دیوار معمولاً دو میلی متر تا ۱۰ میلی متر می باشد. اما در صورتی که قصد دارید زیره حروف به رنگ دیگری باشد، می ‌توانید تا دو برابر ضخامت های ذکر شده همین حروف را تولید کنید. البته این نکته را در نظر داشته باشید که هر چقدر ضخامت حروف بیشتر شود، وزن آن ها هم بیشتر می شود. ‌ تابلوسازان سعی می ‌کنند حروف روی دیوار را با یک برجستگی نسبی تهیه کنند تا هم حالت سه بعدی و زیبای خود را حفظ کند و هم وزن متعادلی داشته باشد.

طراحی و ساخت حروف برجسته روی دیوار

چگونگی نصب حروف برجسته و یا لوگو روی دیوار

حروف برجسته ای که برای نصب روی دیوار انتخاب می کنید باید حتماً پشت چسب‌دار باشند. به این صورت که به راحتی بتوانید آن ‌ها را روی سطوح صاف، بچسبانید. البته سطح زیر این حروف هم باید کاملاً صیقلی و صاف باشد تا بتوانید به راحتی حروف را  بچسبانید.

کاربرد حروف برجسته روی دیوار

اگرچه جذابیت این حروف به عنوان تبلیغات می تواند بسیار قابل توجه باشد اما مکان هایی وجود دارد که نصب حروف برجسته روی دیوار برای آن ها، مناسب تر می باشد. از جمله این مکان ها می توان به لابی هتل ها، طبقات یک ساختمان، دیوار کنار آسانسور، دیوار ورودی ساختمان، استخر و فضای داخلی یک ساختمان، اشاره کرد.

وجود حروف برجسته روی دیوار می تواند فضا را بسیار مدرن جلوه دهد. به همین دلیل است که در سال های اخیر این شیوه تبلیغات طرفداران زیادی پیدا کرده است. هر چند استفاده از حروف برجسته روی دیوار معمولاً برای دفاتر کار و سازمان ها اجرا می‌ شود؛ اما به تازگی در بین صاحبان فروشگاه ها هم طرفداران زیادی پیدا کرده است.

اجرای تبلیغات به صورت حروف برجسته روی دیوار نه تنها فضا را بسیار شیک تر و مدرن تر جلوه می دهد، بلکه از لحاظ زیبایی و کیفیت هم یکی از بهترین روش های تبلیغات در فضای باز محسوب می شود. به طور کلی حروف برجسته دیواری بسیار مدرن و چشم نواز هستند و می توانند به خوبی توجه افراد را به خود، جلب کنند.

علاوه بر حروف برجسته که می ‌تواند معرف نام تجاری و یا برند شما باشد؛ می توانید لوگوی سازمان و شرکت خود را هم به صورت برجسته روی دیوار، نصب کنید. قطعا این شیوه نمایش لوگو بهتر در ذهن افراد ماندگار می گردد.

کاربرد حروف برجسته روی دیوار

مزایای استفاده از لوگو و یا حروف برجسته روی دیوار

با وجود زیرساخت های متنوع چرا باید حروف برجسته و لوگوی تجاری را روی دیوار نصب کرد؟ دلایل مختلفی وجود دارد که شما را مجاب به این کار می ‌کند. برخی از مزایای نصب حروف برجسته بر روی دیوار عبارتند از:

جلوه مدرن و زیبا

همانطور که گفتیم، حروف برجسته ظاهر بسیار زیبایی دارند. زمانی که این حروف روی دیوار نصب شود، می تواند یک فضای کاملا مدرن و شیک ایجاد کرده و به واسطه آن نام تجاری و یا برند یک شرکت یا سازمان را به خوبی، معرفی کند.

نصب آسان

وجود چسب های مخصوص و محکم در زیر حروف برجسته این امکان را فراهم می‌ کند که بتوانید به راحتی آن را روی هر سطح صاف و مناسبی، نصب کنید. این موضوع باعث می ‌شود که حتی مشتریان هم بتوانند به راحتی کار نصب حروف را انجام دهند. علاوه بر دیوار می توان حروف برجسته را روی میز یک دفتر کار و یا میز موجود در قسمت پذیرش هتل هم نصب کرد.

حروفی که روی سطوح نصب می شوند، می توانند تا مدت های طولانی و به صورت محکم در جای خود، باقی بمانند.

تنوع رنگ

خوشبختانه در ساخت حروف برجسته برای نصب روی دیوار هیچ محدودیتی در انتخاب رنگ، نخواهید داشت. چرا که ورق های پلکسی گلاس و ورق های مولتی استایل در طیف گسترده ای از رنگ ها در بازار، موجود هستند.

قیمت مناسب

سفارش حروف برجسته و یا لوگو برای نصب روی دیوار می تواند نسبت به خیلی از تابلوهای تبلیغاتی هزینه کمتری داشته باشد. بنابراین برای افرادی که محدودیت بودجه دارند و یا اینکه قصد دارند از یک روش تبلیغاتی مقرون به صرفه برای معرفی برند خود استفاده کنند، می تواند گزینه مناسبی باشد.

مزایای استفاده از لوگو و یا حروف برجسته روی دیوار

مقاوم در شرایط محیطی متفاوت

به دلیل اینکه حروف برجسته دیواری از متریال پلکسی گلاس ساخته می ‌شوند، می ‌توانند مقاومت خوبی در شرایط آب و هوایی متفاوت داشته باشند. بنابراین هیچ نگرانی از بابت رطوبت هوا و یا تابش شدید نور خورشید، نخواهید داشت.

ساخت حروف برجسته در اندازه های مختلف

با استفاده از این روش هیچ محدودیتی از نظر طرح و اندازه برای ساخت حروف برجسته و یا ساخت لوگو ندارید. چرا که می توانید این حروف را به صورت مستقیم و بدون در نظر گرفتن زیرساز، روی دیوار نصب کنید.

برآورد هزینه ساخت حروف برجسته و لوگو روی دیوار

برای سفارش حروف برجسته روی دیوار می توانید به یک تابلوسازی معتبر، مراجعه کنید. فراموش نکنید که سابقه و تجربه کاری تابلوساز تاثیر زیادی روی تمیزی و شکیل بودن حروف برجسته کار شده روی دیوار دارد.

هزینه متوسط ساخت لوگو برای حروف برجسته دیواری متغیر بوده و به نوع و جنس لبه استفاده شده برای ساخت حروف، بستگی دارد. علاوه بر این، قطر قلم حروف برجسته و متراژی که دارند هم در قیمت ساخت این حروف، تاثیرگذار است.

برآورد هزینه ساخت حروف برجسته و لوگو روی دیوار

اگر قصد دارید برای شرکت، دفتر کار، هتل، رستوران و یا هر محیط دیگری از حروف برجسته نصب شده روی دیوار برای تبلیغ استفاده کنید؛ پیشنهاد می کنیم از مشاوره رایگان مجموعه تابلوسازی نامور، استفاده کنید. کارشناسان تابلوساز شما را با توجه به بودجه و نیازی که دارید، به خوبی راهنمایی می کنند.

علاوه بر حروف برجسته روی دیوار، می توانید هر نوع تابلوی تبلیغاتی را همراه با زیرساز انتخابی خود، سفارش دهید. به این صورت که حروف برجسته به جای نصب شدن روی دیوار و یا میز و یا هر سطح صاف دیگر، روی زیرسازی از جنس انتخاب شده توسط مشتری قرار می‌ گیرد.

خیلی از مشتریان ترجیح می ‌دهند از چوب ترمووود به دلیل کلاسیک بودن برای زیرساز حروف تبلیغاتی خود، استفاده کند. این موضوع کاملا سلیقه ‌ای است.

به منظور دریافت مشاوره و راهنمایی در زمینه انتخاب نوع تابلوی تبلیغاتی؛ می ‌توانید با کارشناسان مجموعه تابلوسازی نامور از طریق شماره های درج شده در وب سایت، تماس بگیرید.

پیمایش به بالا
عضویت در خبرنامه

از تخفیف ها و جدیدترین ها با خبر شوید!

ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: