۰۲۱-5۷۹۹۶

021-44860911

سوالات متداول
انتقادات پیشنهادات

سال هاست که افراد برای معرفی فعالیت هایی که دارند و همچنین خدماتی که می ‌توانند به دیگران ارائه کنند؛ از تابلوهای تبلیغاتی استفاده می کنند. در واقع تابلوها یکی از ساده ترین و ارزان ترین اما موثر ترین روش های تبلیغات است که امروزه پیشرفت چشمگیری داشته و در انواع و اقسام مدل ها، وجود دارد. گاهی اوقات تاثیری که یک تابلوی تبلیغاتی با استفاده از تصاویر، نورپردازی و ترکیب رنگ مناسب روی مخاطب می گذارد؛ با هیچ روش تبلیغاتی دیگری، برابری نمی کند. البته تابلوی تبلیغاتی می بایست ویژگی هایی هم داشته باشد که بتواند روی جذب مخاطب، اثرگذار باشد. یکی از مهمترین ویژگی تابلوهای تبلیغاتی دوام و کیفیت آن ها در برابر شرایط جوی مثل تابش نور خورشید است. اما چه چیز باعث می شود که تابلوهای چلنیوم که از انواع پیشرفته تابلوهای تبلیغاتی هستند؛ پس از مدت زمان کوتاهی دچار آسیب و رنگ پریدگی شوند؟!

دلایل اصلی رنگ پریدگی در تابلو چلنیوم

تابلو چلنیوم چیست؟

چلنیوم نوعی آلیاژ ساخته شده از فلز آلومینیوم است که با ضخامت های متفاوتی در بازار، وجود دارد. بسته به اینکه تابلوی تبلیغاتی که سفارش می دهید در چه ابعادی و با چه نورپردازی باشد؛ از انواع مختلف این متریال، استفاده می شود.

در گروه تابلوهای چلنیوم؛ محبوب ترین آن ها شامل تابلو چلنیوم طلایی و تابلو چلنیوم الماسی می ‌شود که این روزها طرفداران زیادی دارند. در این بین رول چلنیوم نقره ای قیمت پایین تری نسبت به رنگ های طلایی، سرمه ای و مشکی دارد. البته این پایین بودن قیمت دلیل بر بی کیفیت بودن آن نیست. حتی بسیاری از افراد ترجیح می‌ دهند از رنگ نقره‌ ای که البته در شب جلوه و نمای زیادی هم دارد، استفاده کنند.

یکی از مزیت ها و ویژگی های مثبت تابلو چلنیوم؛ قابلیت اجرای انواع مختلف نورپردازی خطی می باشد. این گونه تابلوها معمولاً به صورت حروف برجسته، طراحی و ساخته می شوند که تجهیزات مربوط به نورپردازی آن ها در پشت حروف، تعبیه می گردد.

تابلو چلنیوم چیست؟

دلیل محبوبیت تابلوهای چلنیوم

این که چرا در سال‌ های اخیر تابلو‌ چلنیوم محبوبیت خاصی پیدا کرده است؛ دلایل مختلفی دارد. مقرون به صرفه بودن، زیبایی و چشمگیر بودن تابلو، وجود متریال در رنگ های مختلف، قابلیت آسان نورپردازی و… همگی از دلایل محبوبیت این تابلوست؛ اما در این بین می توان دوام و کیفیت متریال آن را بر تمامی این موارد، ارجح دانست. تابلوهای چلنیوم طی فرآیند آنودایز در برابر تابش مستقیم نور خورشید، بارش برف و باران و… مقاومت زیادی پیدا می‌ کنند. آنودایز فرآیندی است که طی آن یک لایه اکسیدی به ضخامت ۱۰ الی ۲۰ میکرون روی آلومینیوم، قرار می گیرد و همین موضوع باعث افزایش مقاومت آن در برابر خوردگی ها و شرایط جوی متفاوت، می شود. زمانی که این فرایند برای متریال چلنیوم صورت گیرد؛ رنگ پذیری آن ماندگارتر بوده و این متریال دوام بالاتری، پیدا می ‌کند.

بنابراین کیفیت و دوام متریال را هم می توان به مزایای تابلو ‌چلنیوم که باعث محبوبیت آن شده اند، اضافه کرد.

دلیل محبوبیت تابلوهای چلنیوم

دلایل اصلی رنگ پریدگی در تابلو چلنیوم

همانطور که گفتیم رول چلنیوم در انواع متفاوتی در صنعت تابلوسازی موجود است که هر کدام روی قیمت نهایی طراحی و ساخت تابلو چلنیوم، تاثیرگذار هستند. یکی از عواملی که باعث رنگ پریدگی این تابلوها می ‌شود؛ استفاده از رنگ های نامرغوب برای ساخت آن هاست. به همین دلیل همواره توصیه می کنیم برای طراحی و ساخت تابلو چلنیوم از رول های چلنیوم مرغوب با برندهای معتبر، استفاده کنید. برندهای شناخته شده این تضمین را خواهند داشت که رنگ تابلو پس از نصب؛ ماندگاری و ثبات قابل قبولی، داشته باشد.

مسلما زمانی که شما به عنوان یکی از صاحبین کسب و کار قصد سفارش یک تابلوی تبلیغاتی داشته باشید؛ نمی توانید کیفیت رنگ و متریال آن را انتخاب کنید و این کار را به عهده تابلوساز مورد نظر، می گذارید. بنابراین اعتماد به تابلوسازی که تجربه کاری زیادی داشته و نمونه کارهای موفقی در رزومه خود داشته باشد، اهمیت دارد. چه بسا هزینه بالایی هم برای ساخت یک تابلو بپردازید؛ اما تابلوساز از متریال بی ‌کیفیتی برای ساخت آن، استفاده کند. نتیجه این می ‌شود که دیر یا زود تابلوی مورد نظر پس از نصب دچار آسیب و رنگ پریدگی شده و شما را مجبور به تعویض تابلو و دوباره کاری، می ‌کند.

معمولاً برای طراحی و برش حروف برجسته در تابلوهای چلنیوم از پلکسی گلاس استفاده می شود که همین موضوع ممکن است باعث رنگ پریدگی تابلو شود. البته پلکسی های مرغوبی هم در بازار وجود دارند که این موضوع را به تعویق بیندازند. علاوه بر این، استفاده از لامپ های اس ام دی (SMD) برای نورپردازی هم ممکن است بعد از مدت ها به رنگ تابلو، آسیب بزند.

همانطور که گفتیم؛ برای کاهش هزینه های مربوط به تعویض تابلو بهتر است در ابتدا از یک متریال مرغوب و باکیفیت، استفاده شود.

تابلوهایی که اخیراً به عرصه تابلوسازی وارد شده اند؛ عبارتند از:

تابلو چلنیوم کریستال
تابلو چلنیوم پانچ
تابلو نوراندریک
و…
تمامی این تابلوها در گروه جدیدترین تابلوهای تبلیغاتی چلنیوم، قرار می‌ گیرند و قیمت های متفاوتی هم دارند.

دلایل اصلی رنگ پریدگی در تابلو چلنیوم

یکی از مواردی که کیفیت و دوام تابلوی تبلیغاتی را تضمین می کند؛ وجود گارانتی یا همان ضمانت نامه معتبر به همراه تحویل تابلو به مشتری، می باشد. بنابراین، همواره توصیه می‌ شود سفارش ساخت تابلو را به افرادی بسپارید که پس از نصب تابلو؛ ضمانت نامه معتبر به شما، ارائه می کنند. با وجود این ضمانت و گارانتی، حتی اگر تابلو طی مدت زمان قید شده در ضمانت نامه دچار آسیب دیدگی و یا رنگ‌ پریدگی شد؛ تابلوساز موظف است آن را در اسرع وقت تعویض کرده و یا نسبت به رفع آسیب و خرابی آن، اقدام کند.

سفارش تابلو چلنیوم با بهترین متریال

اگر قصد دارید برای معرفی کسب و کار خود و همچنین شناخت آن به مخاطبان از یک تابلوی تبلیغاتی زیبا و چشمگیر استفاده کنید به صورتی که این تابلو دوام و مقاومت خوبی داشته باشد و بتواند سال ها بدون ایراد کار تبلیغات را برای شما انجام دهد؛ پیشنهاد می‌ کنیم به تابلوسازی نامور مراجعه کرده و از نمونه کارهای ساخته شده توسط آنان، دیدن کنید. این تابلوسازی سال ‌هاست در زمینه طراحی و ساخت انواع تابلوهای تبلیغاتی مخصوصاً تابلو چلنیوم فعالیت داشته و این اطمینان را به شما مشتریان عزیز می دهد که تابلوی تبلیغاتی شما را با بهترین و باکیفیت ترین متریال موجود در بازار، پیاده سازی کند. علاوه بر این، تابلو سازی نامور طراحان بسیار باتجربه ای دارد که می ‌توانند طرح ذهنی شما را به مرحله اجرا، برسانند. حتی در صورتی که طرح خاصی مد نظر شما نباشد؛ طراحان این مجموعه می ‌توانند با توجه به نوع فعالیت و جامعه هدف شما، بهترین و زیباترین طرح ممکن را برای شما در نرم افزارهای دقیق، طراحی کنند. خوشبختانه تابلوسازی نامور به هنگام تحویل تابلو به مشتری ضمانت نامه معتبر هم ارائه می دهد. بنابراین می توانید از بابت کیفیت و مرغوبیت متریال استفاده شده در ساخت تابلو، اطمینان کافی داشته باشید.

به منظور دریافت مشاوره و راهنمایی و همچنین ثبت سفارش تابلو تبلیغاتی؛ می توانید با کارشناسان این مجموعه از طریق شماره های درج شده در وب سایت، تماس بگیرید.

پیمایش به بالا
عضویت در خبرنامه

از تخفیف ها و جدیدترین ها با خبر شوید!

ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: