۰۲۱-5۷۹۹۶

021-44860911

سوالات متداول
انتقادات پیشنهادات

در سال‌ های اخیر شاهد برپایی انواع نمایشگاه های بین المللی بوده ایم به گونه‌ ای که برای هر صنعت و هر صنفی نمایشگاه مخصوصی، برگزار می شود. منطقی است که صاحبان کسب و کارها و صنایع مختلف برای جذب مشتری غرفه هایی را در نمایشگاه‌ ها اجاره کرده و محصولات و خدمات قابل عرضه خود را در معرض دید عموم افراد و بازدیدکنندگان، قرار می دهند. یکی از ابزارهای بسیار مهمی که در جذب مشتری موثر است؛ تابلوهای نمایشگاهی هستند. این تابلوها در انواع مختلفی بوده و با متریال های متفاوتی، تولید می شوند. برای ساخت بهترین تابلوهای نمایشگاهی بهتر است با طراحان حرفه ‌ای، در ارتباط باشید. طراحان و تابلوسازانی که تجربه کاری در این زمینه دارند؛ می توانند به خوبی شما را برای داشتن یک تابلو نمایشگاهی زیبا و جذاب، راهنمایی کنند.

سازنده تابلوهای نمایشگاهی

اهمیت وجود تابلو های نمایشگاهی

حتما شما هم تا به حال برای بازدید از محصولات خاصی قدم به نمایشگاه ها، گذاشته‌ اید. به محض ورود به نمایشگاه با اولین چیزی که مواجه می شوید، تابلوهای متعدد تبلیغاتی است که هر کدام برند خاصی را معرفی می کنند. غرفه های زیادی در نمایشگاه وجود دارد و هر غرفه سعی دارد بهترین و مناسب ترین شیوه های تبلیغاتی را برای جذب بیشتر مشتری، به کار گیرد. همان‌ طور که گفتیم، استفاده از تابلوهای تبلیغاتی به دلیل اینکه یکی از مقرون به صرفه ترین روش های تبلیغاتی بوده و همچنین قابلیت استفاده مجدد از آن ها هم وجود دارد، می توانند گزینه مناسبی برای انجام تبلیغات داخل نمایشگاه ها باشند.

تابلویی که به درستی طراحی و ساخته شده باشد به خوبی می تواند با بازدیدکنندگان ارتباط برقرار کند. بنابراین آنچه که اهمیت دارد، استفاده از تکنیک های طراحی و در نظر گرفتن زمینه کاری مورد نظر می باشد. علاوه بر این، بهره گیری از دستگاه های چاپ حرفه ‌ای برای داشتن تصاویر با کیفیت چاپ بالا هم باید جزء اولویت های انتخاب تابلو باشد.

آنچه که در غرفه داری در نمایشگاه ها اهمیت زیادی دارد؛ به نمایش گذاشتن هر چه بهتر در دید مشتریان است. با استفاده از تابلوهای نمایشگاهی به راحتی می توانید این کار را انجام دهید. این تابلوها هم می ‌توانند در این غرفه ها و محیط های نمایشگاهی و هم در قسمت ورودی نمایشگاه، نصب شوند. تابلوهایی که معمولاً به صورت استند می‌ باشند؛ در کنار غرفه ها و قسمت ورودی غرفه ها، قرار می گیرند.

اهمیت وجود تابلو های نمایشگاهی

ویژگی‌ های مهم تابلوهای نمایشگاهی

تابلوهای نمایشگاهی باید خصوصیات مورد نظر را برای انجام رسالت خود که همان تبلیغات است، داشته باشند. مهمترین ویژگی های تابلو نمایشگاهی عبارتند از:

طراحی:

اولین و مهمترین ویژگی یک تابلوی نمایشگاهی خوب، داشتن طراحی خلاقانه است. امروزه افراد جذب تابلوهایی می شوند که تبلیغات حک شده روی آن به شیوه های بسیار خلاقانه ای باشد. بنابراین قبل از اینکه به فکر متریال و هر چیز دیگری باشید؛ باید به یک طراح باتجربه اعتماد کنید تا بتواند متناسب با نیاز مشتریان و همچنین کاملا هماهنگ با جامعه هدف که تبلیغات را برای آن انجام می دهید؛ بهترین و مناسب ترین طرح را در نرم افزارهای پیشرفته، طراحی کند.

کیفیت چاپ:

هر چقدر یک تابلو از طرح خلاقانه و نوآورانه ای بهره گرفته باشد اما کیفیت چاپ مناسبی برای نمایش نداشته باشد؛ نمی ‌تواند آن طور که باید و شاید در جذب مخاطب و مشتری، اثرگذار باشد. توصیه می‌ شود برای این که به بهترین نتیجه در چاپ تصاویر و نوشته‌ ها برسید؛ این کار را با استفاده از دستگاه های پیشرفته چاپ، انجام دهید.

اجرای دقیق:

خوشبختانه تنوع متریال های موجود در بازار برای تهیه و تولید تابلوها آنقدر زیاد است که می ‌تواند هر سلیقه ای را پوشش دهد. برای تابلوهای نمایشگاهی می ‌توان از متریال های مختلفی مثل چلنیوم، چوب ترمووود، کامپوزیت، پلکسی گلاس و… استفاده کرد. تابلویی که با خلاقیت کامل طراحی شده و با استفاده از متریال های روز دنیا به مرحله اجرا برسد؛ می تواند در زمینه فروش بیشتر و جذب بیشتر مشتری، بسیار موثر باشد.

نورپردازی:

فضای نمایشگاه ها معمولا سربسته هستند و نور بسیار زیادی در چنین مکان هایی وجود ندارد. به همین دلیل همواره توصیه می ‌شود برای طراحی و تولید تابلوهای نمایشگاهی داخل غرفه ها نورپردازی هم برای تابلوها، اعمال گردد. البته نوعی از تابلوهای تبلیغاتی تحت عنوان تابلوهای لایت باکس هم وجود دارد که بسیار نورانی بوده و کاملا شبیه به یک جعبه پرنور عمل می کند. اگر سری به نمایشگاه های بین المللی زده باشید؛ قطعاً تعداد بسیار زیادی از این تابلوها را در کنار غرفه ها، دیده اید. تابلوهای لایت باکس به دلیل اینکه از نظر نورپردازی بسیار قوی هستند؛ می ‌توانند کمبود نور موجود در فضاهای نمایشگاهی را به خوبی جبران کرده و از طرفی هم باعث جلب توجه بیشتر مخاطب گردند.

ویژگی‌ های مهم تابلوهای نمایشگاهی

خوشبختانه تابلوهای لایت باکس انواع مختلفی مثل تابلو استند، تابلو دوطرفه، تابلو گردان، تابلو آویز و… دارند که شما به عنوان صاحب یک غرفه نمایشگاهی می توانید هر کدام را بسته به نیازی که دارید، انتخاب کنید.

تابلوهای لایت باکس از این نظر که می ‌توانند بارها و به دفعات مختلف استفاده شوند، در بین مشتریان بسیار جذاب هستند. تصور کنید برای برپایی یک نمایشگاه خاص تصمیم دارید غرفه ای را برای نمایش محصولات و خدماتی که دارید، اجاره کنید. ممکن است چند ماه دیگر باز هم نیاز به اجاره غرفه داشته باشید. بنابراین اینکه هر بار بخواهید سفارش تابلو بدهید، مسلماً هزینه ‌های زیادی برای شما به دنبال خواهد داشت. بهترین کار این است که تابلویی سفارش دهید که بتوانید متن و طرح تبلیغاتی درون آن را به راحتی، تعویض کنید.

لایت باکس ها به دلیل همین ویژگی است که بسیار در بین مشتریان، محبوب واقع شده‌ اند. به این ترتیب که شما می توانید تنها یک بار برای طراحی و ساخت لایت باکس مورد نظر هزینه بپردازید و بارها با تعویض طرح درون لایت ‌باکس از آن، مجددا استفاده کنید. به همین دلیل است که اکثر غرفه ‌داران در نمایشگاه ها به سراغ سفارش تابلوهای لایت باکس می روند.

سفارش تابلو

همانطور که در این مقاله ذکر کردیم؛ تابلو لایت باکس در بین غرفه ‌داران نمایشگاه ها، بسیار پرطرفدار است. اما اینکه بتوانید تابلوی باکیفیتی داشته باشید هم موضوع مهمی است که به راحتی نمی توان از آن، چشم پوشی کرد. چرا که اگر بهترین تابلوی تبلیغاتی را با زیباترین طرح ممکن داشته اما برای ساخت آن از متریال بی کیفیتی استفاده شده باشد؛ به سرعت شاهد خرابی آن، خواهید بود. مخصوصاً که اگر قرار است تابلو در قسمت فضای بیرونی و خارجی نمایشگاه نصب گردد؛ تمامی تمهیدات مورد نظر برای بارش باران و برف و همچنین تابش نور خورشید و… باید برای تابلوی نمایشگاهی، در نظر گرفته شود. چرا که این تابلو قرار است مشتریان را به غرفه مورد نظر شما، هدایت کند. اگر تابلو دچار رنگ پریدگی و یا زنگ زدگی شده و در محل نامناسبی نصب شده باشد؛ نمی تواند به انتظارات شما در جهت جذب مشتری به خوبی، پاسخ گوید.

سفارش تابلو های نمایشگاهی

تابلوسازی نامور سال هاست در زمینه طراحی و ساخت انواع تابلو مخصوصاً تابلوهای نمایشگاهی فعالیت داشته و می ‌تواند بهترین و مناسب ترین تابلو تبلیغاتی نمایشگاهی را برای شما مشتریان عزیز، طراحی و پیاده سازی کند.

به منظور دریافت مشاوره و راهنمایی در زمینه انتخاب تابلو تبلیغاتی می توانید با کارشناسان مجموعه تابلوسازی نامور؛ از طریق شماره های درج شده در وب سایت، تماس بگیرید. کارشناسان متناسب با نیاز شما و همچنین بودجه ‌ای که برای این کار در نظر گرفته اید، به خوبی شما را راهنمایی خواهند کرد.

پیمایش به بالا
عضویت در خبرنامه

از تخفیف ها و جدیدترین ها با خبر شوید!

ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: