گروه تابلو سازی ناموَر

 

طراحی سه بعدی یکی از برترین ویژگی های تابلوسازی نامور است. از آن جایی که تابلو های تبلیغاتی یکی از مهم ترین عناصر تبلیغات هر مجموعه ای هستند، بهرمندی از یک تابلو سازی حرفه ای، بارزترین نیازی است که برای ساخت این تابلو ها احتیاج خواهید داشت. اهمیت استفاده از تابلوهای تبلیغاتی بر هیچ فردی پوشیده نیست. تبلیغات در فضای باز گزینه ای موثر و کم هزینه برای هر طرح بازاریابی است. تبلیغات در فضای باز باعث می شود تا شرکت ها بتوانند مخاطبان گسترده تری را در 24 ساعت در شبانه روز، 365 روز در سال داشته باشند. مخاطبان فضای باز به سرعت در حال رشد هستند زیرا تعداد عبور و مرور وسایل نقلیه بیش از گذشته در خیابان ها وجود دارد.

هر یک از رسانه های دیگر اعم از تلوزیون، رادیو، فضای مجازی و … هر یک مخاطبان خاص خود دارند. اما تبلیغات در فضای باز به روشی موثر برای دستیابی به کل جمعیت از طریق قرار گرفتن در معرض شبانه روزی و مشاهده مکرر، تبدیل شده است.

طراحی سه بعدی
بعد از اجرا

برخی از برترین مزایای استفاده از تابلو های تبلیغاتی

  • روز یا شب ، باران یا آب و هوای معتدل اهمیتی ندارد، تابلوهای تبلیغاتی پیام شما را تحت هر شرایطی منتقل می کنند.
  • تابلوهای تبلیغاتی تأثیر بصری قدرتمندی را ایجاد می کنند که نمی توان آن را نادیده گرفت
  • مصرف کنندگان نمی توانند تابلوهای تبلیغاتی را خاموش، تنظیم و یا کانال آن را تعویض کنند
  • تبلیغات روی بیلبورد به شما امکان می دهد مناطق خاص مورد نظر خود را برای تبلیغ محصول انتخاب کنید
  • تبلیغات در فضای باز منبع مهمی برای اطلاع رسانی به مسافران ، افرادی که در خیابان رفت و آمد دارند و گردشگران است.
طراحی سه بعدی
بعد از اجرا

تحت تاثیر قرار دادن افراد از طریق تابلوهای تبلیغاتی

تابلوهای تبلیغاتی منبع مهمی برای اطلاع رسانی به مسافران و گردشگران هستند. اغلب مسافرینی که به یک شهر جدید مراجعه می کنند، از طریق بلیبورد های تبلیغاتی به یافتن محل مورد نظر خود می پردازند. تابلوهای تبلیغاتی هنگام ورود افراد به محیط های ناآشنا با نیاز به یافتن محل اقامت ، غذا یا سوخت ، به گردشگر یا مسافر كمك می كنند.

علاوه بر این ، نظرسنجی های افکار عمومی نشان می دهد که بیشتر افراد هنگام سفر برای تصمیم گیری در مورد خرید فوری ، از تابلوهای تبلیغاتی استفاده می کنند. به عنوان مثال ، در یک مطالعه اخیر ، تقریباً سه چهارم مشتریان هتل های اقتصادی در انتخاب محل اقامت خود با تبلیغات بیرونی جهت دار تحت تأثیر قرار گرفتند.

طراحی سه بعدی
بعد از اجرا

اهمیت ساخت با کیفیت تابلوهای تبلیغاتی

همان طور که مطلع شدید، اهمیت ساخت تابلوهای تبلیغاتی تاثیری بی نظیر بر روی تجارت و فروش شما خواهد داشت. اما موضوعی که قابل توجه است این است که اگر تابلوهای تبلیغاتی که سفارش می دهید از کیفیت مطلوبی برخوردار نباشند و پیام تبلیغاتی مورد نظر شما را آن طور که باید منتقل نکنند، کاملا تاثیر عکس خواهند داشت.

یک تابلوی تبلیغاتی مناسب، علاوه بر اینکه از متریال مرغوب و درجه یکی ساخته می شود، بایستی با رنگ ها و فوت های خوانای مناسبی نیز مزین شود. خوانایی پیام تبلیغاتی که تابلو قصد انتقال آن به مخاطب را دارد، نقشی اساسی در تابلوهای تبلیغاتی بازی می کند.

بنابراین انتخاب یک تابلوسازی معتبر مهم ترین مسئله ای است که باید بدان توجه کنید. تابلوسازی نامور خدمات بی نظیری از جمله طراحی سه بعدی محصول قبل از ساخت را در کنار تولید تابلوهای تبلیغاتی خود ارائه می دهد.

برای ایجاد یک کمپین قدرتمند در فضای باز نیازی به یک آژانس تبلیغاتی یا کارمندان بازاریابی اختصاصی ندارید. ما می دانیم برای جلب توجه مخاطبان شما چه کاری لازم است و در کنار شما همکاری خواهیم کرد تا نسخه ای را تهیه کنید که با مشتریان موجود ارتباط برقرار کرده و مشتری های جدید را جلب کنید.

طراحی سه بعدی
بعد از اجرا

طراحی سه بعدی تابلو تبلیغاتی

طراحی سه بعدی تابلوهای تبلیغاتی به شما امکان می دهد تا محصول نهایی را قبل از تولید مشاهده کرده و در صورت نیاز تغییرات لازم را اعمال کنید. طراحی سه بعدی، محصول نهایی نصب شده را به شما نشان خواهد داد. این طرح ها در اختیار مشتری قرار گرفته و پس از تایید نهایی وی به مرحله ی تولید می رسند. مرحله ی طراحی سه بعدی زیر نظر طراحان گرافیکی حرفه ای انجام شده و باعث می شود محصول نهایی بدون هیچ نقصی تولید گردد.

طراحی سه بعدی
بعد از اجرا

تابلو سازی نامور

مجموعه تابلو سازی، تابلو نامور با کسب چندین سال سابقه در زمینه طراحی و ساخت تابلو تبلیغاتی و به طور تخصصی تابلوی لایت باکس فریم لس، تابلو لایت باکس، تابلو های طبقاتی، تابلو های مغازه و … می تواند پاسخگوی هر نوع نیاز شما با هر سطح بودجه ای که در نظر گرفته اید باشد. استفاده از بهترین کیفیت متریال و طراحی های چشمگیر و جذاب از افتخارات مجموعه ماست. اگر به دنبال یک تابلوسازی معتبر هستید می توانید یکبار تجربه سفارش به مجموعه ما را امتحان کنید تا برای همیشه مشتری دائم ما شوید. برای اطلاعات بیشتر میتوانید با استفاده از شماره های قرار گرفته در سایت از خدمات مشاورین ما استفاده کرده و به خرید تابلو تبلیغاتی مورد نظر خود بپردازید.

پیمایش به بالا